Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod ANDi » 08. Nov 2017 19:39

aquila napísal:kolko je tych NA asi tak na tejto presne trase ? nehovoriac o tom, ze ten kamion moze ist rovnako v pohode cez turciansku dolinu, kde staci poriesit vychodny obchvat martina a kremnicke bane a nie 2+ miliardovy prechod cez donovaly .. rozdiel na trase je do 5% a bez horentnych stupani ..

naopak uz len ked sa zrekonstruje panelka a fixnu kremnicke bane, tak by mal byt tranzit cez donovaly kompletne vyluceny

Amen.
Obrázok používateľa
ANDi
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 1141
Založený: 14. Júl 2012 17:12

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod rado » 08. Nov 2017 23:41

nevo83 napísal:https://dennikn.sk/935911/prva-suvisla-dialnica-medzi-bratislavou-a-kosicami-povedie-cez-budapest/ ak mate niekto predplatene N tak to tu dajte

Nech sa páči: viewtopic.php?f=35&t=22947
Obrázok používateľa
rado
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 812
Obrázky: 5
Založený: 27. Feb 2008 21:25
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 13. Nov 2017 19:06

Je to absolutna hanba, ze po tych 15 rokoch nalievania penazi do D1 je najrychlejsou a najenkonomickejsou spojnicou Bratislava - Poprad, Presov a vsetko na vychod a sever od toho cez 65km horsky prechod Certovica.


od z. pieskov na zaciatok PO za 3:50 co je 100 km/h priemerka. 80% po D/RC + 5-10 % po sirokej ceste BB-BR. mne to take hrozne nepripada.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 13. Nov 2017 19:28

A pokial nejak nepozerate na tachometer a pojdete cez donovaly, tak v pohode za 3 hodiny :D Momentalne co treba doriesit z mojho pohladu na tejto trase je NA na Donovaloch a VO RK :) a samozrejme by to chcelo novy povrch na Donovaloch a "vysekat" naletove dreviny v blizkosti cesty, kedze je tam plno usekov, kde je prerusovana ciara, ale protismer nevidite (len v noci) :?
Yoggy52
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 392
Obrázky: 3
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Svidník

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Vlados » 13. Nov 2017 22:53

už som tu raz, chváliť sa hrubným porušovaním predpisov :roll:
výrok roka: Aj keby to malo stáť desať miliárd, treba Kysuce raz a navždy zbaviť tranzitu/preťaženej dopravy.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 123
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 13. Nov 2017 23:43

Alee... Neviem co tu mate vsetci za problem... Ked uz sa viackrat uvazovalo nad zvysenim rychlosti a tam kde je problem su osadene znacky znizujuce rychlost a mimo toho sa da ist aj 160, momentalne si uz neviem predstavit, ze by som stale chodil 130kmh max., ale na druhej strane to neznamena, ze som obkoleseny autami a prepnem sa do modu Need For Speed...

Neviem cim to je, ale stale ked beriem chlapov cez carpooling, tak stale sa im nepaci moj styl jazdy, ze som pretekar a podobne srandy atd., ale ked zenske, tak este chvalia, aky sikovny sofer :lol: Nikdy som nemal krizovu situaciu mimo Donoval, aj to bola jedna v zime, ked ma doslova vyhodilo z vyjazdenych kolaji pri predbiehani na rovnom useku :roll:

Ovela viac nebezpecnejsia je Giraltovce - Svidnik, ako cela trasa Bratislava - Giraltovce, preco je tam asi tolko vela krizikov pri ceste :? Uprimne mam pred tou cestou velky respekt, neraz som videl ako autu predomnou urval kamion spätne zrkadlo a kamion kamionu mnohokrat. Mne sa to nastastie nestalo, ale mnohokrat ma vytlacil kamion z cesty, kde som si mohol vybrat, ze bud zomriem, alebo skoncim maximalne v priekope, ta cesta je tak neskutocne uzka..
Yoggy52
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 392
Obrázky: 3
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Svidník

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Maxx787 » 14. Nov 2017 08:23

na jednej strane ta chapem, urcite si bezpecnejsi v 150 tke ako niektori co jazdia 60 vsade alebo telefonuju piju za volantom. ale neschvalujem to :-)
v nedelu som siel donovaly a bola to bieda, ale tak co cakam po vikende :-D chcelo by to tam nejaky striedavy trojpruh aspon z RK strany
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 527
Obrázky: 58
Založený: 03. Okt 2014 18:33
Bydlisko: NO

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod PK » 14. Nov 2017 11:26

Yoggy52, potvrdzujem, usek Presov - Giraltovce je nebezpecnejsi ako cela trasa Bratislava - Presov. Kombinacia hustej premavky a a mixu vodicov, ked cast su setrilkovia 60- a cast piloti 120+. Pomedzi to prekazkova draha z kamionov.
PK
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 458
Obrázky: 7
Založený: 10. Mar 2008 10:47

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod peterle » 14. Nov 2017 19:25

Yoggy52 napísal:Alee... Neviem co tu mate vsetci za problem...


Máme problém s tým, že musíme jazdiť po cestách, po ktorých sa pohybujú šialení šoféri z ďalekého východu. Najhoršie je, že vďaka civilizačnej zaostalosti, si neuvedomujú nebezpečnosť svojho konania a tým sú ešte nebezpečnejší. Apelovať na nich nemá žiadny účinok, nepochopia. Iba ich nejako exportovať do Poľska, to by pomohlo :wink:
peterle
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 528
Obrázky: 231
Založený: 13. Júl 2011 14:31

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 14. Nov 2017 20:08

Asi vam to stale nedochadza, ale ja jazdim rychlo len na komunikaciach na to prisposobenych, ziadne predbiehacky cez dvojitu plnu ciaru v neprehladnych zakrutach a ine ohrozovanie ostatnych cestnych ucastnikov.

Ked idem prakticky po rovnej ceste 160km/h, nikde ani noha, smerovo rozdelena cesta, tak koho vlastne ohorzujem? :D Vy si idete 110 v pravom pruhu, nedavate ziaden pozor, hlavne ze dodrzujete rychlost, neustale sa stretavam so situaciou ked vodic v praavom pruhu narusi moj priestor v lavom pruhu, to nie je ohrozovanie? Pokial chcete za volantom spat, tak ste mali ist radsej vlakom. Celkovo mam skusenost, ze vodici, ktory nejak extra nepozeaju na tachometer su ohladuplnejsi, maju prehlad vokol seba a nemaju problem zareagovat. zatial co ostatni absolutne nesleduju situaciu vokol seba, sak za tpte 4 hodiny som tych kosicoch a ked ich niekto zacne predbiehat, tak su vystraseny a uplne zazmatkuju a ohrozia nie len seba ale aj mna :roll:

A ked uz spominas Polsko, tak tam aspon nemaju 50-ku pri kazdom dome a stajni :roll: Cisty debilizmus u nas...

Uz fakt by bolo na case kupit si dashcam...
Yoggy52
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 392
Obrázky: 3
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Svidník

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod pichalsi » 16. Nov 2017 10:30

zbytocne tu budeme zas riesit offtopic, ale kde mas rovnu cestu? na R1 tazko, a na D1 RK-LM a PP-PO tiez nie je vsade rovna cesta... len raz bude nejaka prekazka na ceste a zle to dopadne. ja tiez chodim rychlo, ak by si isiel 160/110/70 tak do presova za 3 hodiny urcite neprides, ani v noci.
pichalsi
diskutujúci
 
Príspevky: 63
Založený: 03. Máj 2013 16:30

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod pohodak » 16. Nov 2017 12:04

na trase BA-KE po R1 a severnej D1 sa da bez ohrozenia ostatnych ucastnikov CP jazdit 30kmh nad limit na tychto usekoch (ak sa teda nebavime o jazdeni v strede noci):
NR zapad-tekovska kuria
ZV-BB
LM-PO zapad (s vynimkou braniska)
PO-juh - KE

hocico mimo tohto je cista demencia a dokazovanie si chlapskeho "ega" ked maju jednoduchsi obcania auto ako predlzenie svojho prirodzenia
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 14:49
Bydlisko: PK

Predchádzajúca

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: devil a 3 hostí.