Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20
Odoslané: 29. Feb 2020 12:02
lineralne to nie ale orientacne nam to staci. cim viac tunelov tym viac nakladov. kazdopadne cez 10 a neskor 15 mega. pricom ta ista sprava hovori o nakladoch na udrzbu dialnic vo vyske asi 88 mega (str. 27). cize udrzba tunelov ukraja uz teraz nepomerne velku ciastku a bude sa to len zhorsovat. udrzba D26,5 je drahsia ako udrzba R22,5 alebo 24,5. a samozrejme npr. KE kraj ma daleko najmenej dialnic a preto tam pojde najmenej na ich udrzbu.
dobre a kde je koniec hp-strazov a zaroven zaciatok strazov-brodno ? kludne si to premeraj, ak toto fakt niekoho zaujima mozem to prerobit. ale musi to byt jednoznacne, zretelne a jasne aby nahodou nieco nezapocitali 2x alebo veci ktore su uz mimo.
ten zjazd je sucast trasy, bolo tu sucast stavby. npr. na dubna-skala turany je zapocitany privadzac - sucast buducej R3 hoci to nie je sucast trasy D1. cize pri zvolenskej slatine nie je zapocitany kus cesty bez ktorej by sa usek nedal prejst zato pri martine zapocitavame privadzac len preto ze je to stavebne rychlostna cesta hoci bez neho by usek mohol normalne fungovat.
Usek D3 HP-Strazov zacina na suradniciach 49.223888 18.603055 (si over vo volne dostupnej projektovej dokumentacii), po koniec useku D3 Strazov - Brodno vratane rekonstrukcie, kde boli vymenene konstrukcne vrstvy vozovky, kanalizacia, zvodidla, znacenie, je to 13.3 km, ale v Tvojich statistikach to je 7.53km + 4.25 km = 11.78 km
dobre a kde je koniec hp-strazov a zaroven zaciatok strazov-brodno ? kludne si to premeraj, ak toto fakt niekoho zaujima mozem to prerobit. ale musi to byt jednoznacne, zretelne a jasne aby nahodou nieco nezapocitali 2x alebo veci ktore su uz mimo.
To je presne uroven Tvojho zmyslania, nedokazes rozlisit uplne jasne veci. Pri Zvolenskej Slatine a Krivani ide o zjazd z RC 1+1, kym pri Brodne ide o 2+2, ktora bude po dobudovani dalsieho useku bez akychkolvek dalsich nakladov (okrem posunutia znaciek zaciatok/koniec dialnice) plnohodnotna dialnica. To je podla teba to iste ako nieco co ostane navzdy mimo trasy D/RC???
ten zjazd je sucast trasy, bolo tu sucast stavby. npr. na dubna-skala turany je zapocitany privadzac - sucast buducej R3 hoci to nie je sucast trasy D1. cize pri zvolenskej slatine nie je zapocitany kus cesty bez ktorej by sa usek nedal prejst zato pri martine zapocitavame privadzac len preto ze je to stavebne rychlostna cesta hoci bez neho by usek mohol normalne fungovat.
cize ked bolo nieco predrazene a zbytocne tak sa budeme tvarit ze to neexistuje a nezapocitame to ? na skutocne naklady pribiny som uviedol link. takze ?Ked sa budu ratat skutocne vydavky na R1 Pribina, tak sa moze ratat aj unikova stolna Visnove. Zase len Tvoja nizka uroven zmyslania, ktora nedokaze rozlisit prieskumnu a unikovu stolnu tunela. Unikova stolna nielen ze bola zbytocna, ale komplikovala a predrazovala vystavbu hlavnych tuneloch rur Visnoveho, ale to prekracuje Tvoje schopnosti chapania reality. A prave nezmysel v podobe prebudovania na unikovu stolnu bol drahy.