Moderátor: Moderátori
Dialniciar napísal:Za 50 rokov to bude ľahšie:
D1 hotová. D1 BA-TT, 4+4 pruhy.
R1+R2 hotová.
R7 hotová.
Potom to bude jasné:
- východ myslený KE: R7+R2
- východ myslený PO: D1
- východ myslený PP: D1
teoretik napísal:Dialniciar napísal:Za 50 rokov to bude ľahšie:
D1 hotová. D1 BA-TT, 4+4 pruhy.
R1+R2 hotová.
R7 hotová.
Potom to bude jasné:
- východ myslený KE: R7+R2
- východ myslený PO: D1
- východ myslený PP: D1
Dovolim si polemizovat
PO-ZA-BA... cca 420 km
PO-KE-LC-BA ... cca 410 km
D1 bude upchatejsia, niekolko desiatok km vedie cez tunely s obmedzenou rychlostou... R2+R7 bude asi pouzivana vsetkymi obyvatelmi na vychod od osi PO-KE.
Dialniciar napísal:Ale polemizovať môžeš. Mne už to môže byť jedno, čo bude alebo nebude za 50 rokov.
teoretik napísal:Dialniciar napísal:Ale polemizovať môžeš. Mne už to môže byť jedno, čo bude alebo nebude za 50 rokov.
Za 50 rokov budem v tom lepsom pripade cestovat o palicke rychlovlakom
Ale co sa tyka spojenie BA - vychod od KE-PO, ta R7 na to bude idealna... kvoli nizsim intenzitam a lepsiemu terenu. Dufam ze sa - povedzme - do roku 2025 dokonci, lebo potom bude zase usek PB-RK kolabovat a RC pre madarsku mensinu a vychodniarov sa dostane do uzadia.
doprastavak napísal:Zaujímal by ma celý projekt R7. Nemá niekto mapu?
Zaujimalo by ma hlavne spojenie Levíc s Lučencom.Dialniciar napísal:doprastavak napísal:Zaujímal by ma celý projekt R7. Nemá niekto mapu?
Presná trasa R7 ešte ani nie je určená a projektová dokumentácia je myslím spravená len na jeden úsek a druhý ešte chýba úplne z plánovaného prepojenia DS-NZ.
doprastavak napísal: Zaujimalo by ma hlavne spojenie Levíc s Lučencom.
Andrej napísal:doprastavak napísal: Zaujimalo by ma hlavne spojenie Levíc s Lučencom.
Na mapke NDS je zatial tato trasa zobrazovana v trase dnesnej cesty I. triedy Levice-Velky Krtis-Lucenec.
Zrejme sa to tu ale bez zopar kratkych tunelov a mostov nezaobide
Na mapke NDS je zatial tato trasa zobrazovana v trase dnesnej cesty I. triedy Levice-Velky Krtis-Lucenec.
Zrejme sa to tu ale bez zopar kratkych tunelov a mostov nezaobide
devil napísal:Na mapke NDS je zatial tato trasa zobrazovana v trase dnesnej cesty I. triedy Levice-Velky Krtis-Lucenec.
Zrejme sa to tu ale bez zopar kratkych tunelov a mostov nezaobide
pokial nie je UR tak je to len nacrt. kazdopadne by mala ist s co najmenej mostami. cim blizsie ku Iplu, tym menej zasiahne do vybezkov Krupinskych kopcov a bude to lacnejsie. ziadne tunely na R7 nikde netreba.
Andrej napísal:devil napísal:Na mapke NDS je zatial tato trasa zobrazovana v trase dnesnej cesty I. triedy Levice-Velky Krtis-Lucenec.
Zrejme sa to tu ale bez zopar kratkych tunelov a mostov nezaobide
pokial nie je UR tak je to len nacrt. kazdopadne by mala ist s co najmenej mostami. cim blizsie ku Iplu, tym menej zasiahne do vybezkov Krupinskych kopcov a bude to lacnejsie. ziadne tunely na R7 nikde netreba.
Praveze aj pri Ipli je to miestatmi dost stiesnene - z 1 strany Ipel a Madarska strana a z druhej strany vysoky kopec a pod nim dedina, hlavne kratko pred LC. Tam urcite bude treba aspon 1-2 kratucke tunely. Aj ked si myslim, ze to bude skor trasovane popri Ipli iba po Slovenske Darmoty a tam sa to stoci na VK, aby to obsluzilo viac uzemia.
kaviarista napísal:jezismaria, uz zase to jebnute obsluhovanie uzemia. dialnica nema co obsluhovat uzemie, dialnica ma co najkratsou trasou spojit vyznamne aglomeracie.
vivati poniektorym dobre premiesali mozgy, zeru im vymyslene pseudoargumenty aj s navijakmi
devil napísal:kratko pred LC je velmi siroke udolie, same polia podobne ako za Sahami po SD. okolo Siah a VK je to horsie tam je podstate jedno ci to pojde pri I/75 alebo nie. kazdopadne je lepsie ist pri Ipli a pri VK to mierne odklonit ku I/75. potom bude na trase minimum velkych kopcov napriec tie co budu sa daju riesit ako v Ozdanoch.
kaviarista napísal:jezismaria, uz zase to jebnute obsluhovanie uzemia. dialnica nema co obsluhovat uzemie, dialnica ma co najkratsou trasou spojit vyznamne aglomeracie.
vivati poniektorym dobre premiesali mozgy, zeru im vymyslene pseudoargumenty aj s navijakmi
kaviarista napísal:jezismaria, uz zase to je...te obsluhovanie uzemia. dialnica nema co obsluhovat uzemie, dialnica ma co najkratsou trasou spojit vyznamne aglomeracie.
vivati poniektorym dobre premiesali mozgy, zeru im vymyslene pseudoargumenty aj s navijakmi
Jozefm napísal:takze moje skusenosti Michalovce -> BA cez Budapest
...
Idem z MI do Linzu a neviem kadial mam ist Vsetci mi odporucaju cez Madarsko, ale ta Budapest...ja neviem... Pomozte, poradte plz!!!
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: pa3ck, sendvo a 11 hostí.