Moderátor: Moderátori
Adoas napísal:Co to je ta Misia 21? To je nejake obcianske zdruzenie?
wazari napísal:Adoas napísal:Co to je ta Misia 21? To je nejake obcianske zdruzenie?
ak sa dobra pamatam, tak je to nova Simkova politicka strana
Simko - byvaly minister obrany tejto vlady
este dodatocne som k tomu cosi dodal do monitoringu tlace - reakciu citatela Sme
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=15359#15359
Veľa hlupákov a ľudí neznalých veci si myslí, že diaľnica je tu len na spojenie dvoch najväčších miest. to je ale zásadný omyl.
D1-ka bola navrhutá tak, aby spojila väčšinu miest s najvyššou priemyselnou produkciou na Slovensku. To čo nepokryje D1 pokryje R1+R2.
Toto nechápu mnohí diletanti, ako ja Feroslav s jeho stránkou bližšienaokoo, kde si kreslí vzdušné koridory.
Adoas napísal:
A ja som si myslel, ze Ivan Simko je zakladatelom SDKU, ktory odisiel z tejto strany pri kauze NBU (Narodny Bezpecnostny Urad) spolu s dalsimi poslancami za SDKU a vznikla strana (?) Slobodne forum.
wazari napísal:Adoas napísal:
A ja som si myslel, ze Ivan Simko je zakladatelom SDKU, ktory odisiel z tejto strany pri kauze NBU (Narodny Bezpecnostny Urad) spolu s dalsimi poslancami za SDKU a vznikla strana (?) Slobodne forum.
aj toto je pravda - ja som to skratil
Branco napísal:Ale vážne...
Hmm, na celej trase D1 BA-KE intenzita nie je pod 10.000 voyidiel, Žilina-Ivachnová 18-20 tisíc a Blava Trnava impozatných takmer 43000
Dy napísal:Branco napísal:Ale vážne...
Hmm, na celej trase D1 BA-KE intenzita nie je pod 10.000 voyidiel, Žilina-Ivachnová 18-20 tisíc a Blava Trnava impozatných takmer 43000
V USA na tých ich 6+6 pruhoch je normál na 200 tis. áut za 24 hodín. Zvykajme si na plné a nie prázdne diaľnice.
aquila napísal:jaroslav: napriklad vo viedni na A23 tusim ide na 4+4 200 tisic
Jaroslav Štemberk napísal:
200 000 vozidel je podle mého i na šestipruh moc. Ne že by to neprolezlo, ale jezdit v tom ve špičce, to musí být dost hrůza.
Branco napísal:Jaroslav Štemberk napísal:
200 000 vozidel je podle mého i na šestipruh moc. Ne že by to neprolezlo, ale jezdit v tom ve špičce, to musí být dost hrůza.
Jaroslav, tá hodnota 200.000 je, tuším pre 12pruh /6+6/.
Som teda zvedavý na intenzity v Blave - na D1 od Einsteinovej po výjazd IKEA by to kľudne mohlo byť 80 - 100 tisíc áut/24 hodín, od IKEy po odbočku na Vajnory 60 - 70 tisíc...
Jaroslav Štemberk napísal:"Viváti vyžrali Válovoch, tak sa teraz vozí v autoch", povedal by Feroslav.
Branco napísal:...a Blava Trnava impozatných takmer 43000
Čumil napísal:Branco napísal:...a Blava Trnava impozatných takmer 43000
BA-TT mam to potesenie zazivat takmer kazdodenne, a mam pocit, ze je to zo dna na den horsie, najma posledne dva roky.
Neviem, ci sa mam tesit na 3+3, pretoze ked to zacnu stavat, kym to otvoria, bude to predpokladam take male peklo na zemi.
Čumil napísal:Branco napísal:...a Blava Trnava impozatných takmer 43000
BA-TT mam to potesenie zazivat takmer kazdodenne, a mam pocit, ze je to zo dna na den horsie, najma posledne dva roky.
Neviem, ci sa mam tesit na 3+3, pretoze ked to zacnu stavat, kym to otvoria, bude to predpokladam take male peklo na zemi.
bodrik napísal:Nebolo by lepším riešením ako urýchlené rozšírenie D1 BA-TT, potiahnúť R1 od Serede do Bratislavy?
Prečo sa neuvažuje aj nad takou variantou?
..Myslim že by to odobralo značnú časť intenzít z BA-TT.. A časom sa táto xyRC (možno R1) podľa môjho názoru aj tak bude musieť postaviť, lebo aj keď by v úseku BA-TT bolo 3+3, tie maximálne intenzity sa tu zrejme dosť skoro zaplnia a čo potom? ..znovu rozširovanie? ..Nie je lepšie tie intenzity rozdeliť na dve samostatné cesty a priviesť aj R1 do BA, ako hlavného mesta?
BA potrebuje mať na východnej strane mesta diaľničné prepojenia na všetky smery (najmä kvôli jej veľmi excentrickej polohe v rámci SR).
Koľko km RC (BA-Sereď) by sa mohlo postaviť z financií určených na rozširovanie (variant s búraním mostov a rezervou na prípadné ďalšie rozširovanie) D1 BA-TT?
Ja som za rozšírenie BA-TT (to tento úsek bez pochýb bude potrebovať aj bez intenzít ktoré v súčasnosti odbočujú pri TT na R1), ale pri súčasnej intenzite premávky to počas stavebných prác bude teda poriadne o hubu..! Ak by sa rozširovalo až potom, keď by sa postavila RC BA-Sereď, bolo by to neporovnateľne ľahšie a aj plynulosť cestnej premávky by nebola tak ohrozená.. Veď aj teraz, stačí že sa na D1 stane nejaká vážnejšia dopravná nehoda, a už je diaľničné spojenie BA so zvyškom republiky (severné slovensko, stredné slovensko a východ, teda cca 90% SR) na pár hodín v "prdeli".. A neviem si ani predstaviť, čo bude pri tom rozširovaní
Ak by existovala RC BA-Sereď, dala by sa aj doprava v prípade nejakých vážnejších dopravných nehôd, alebo iných krízových situácí pekne a jednoducho presmerovať (z D1 na R1, alebo naopak) s návratom na pôvodnú trasu, použijúc terajšie prepojenie TT-Sereď.
Nemyslím si že je dobrou koncepciou napojenie hlavného mesta na ostatné územie republiky (okrem záhoria) jednou jedinou cestou diaľničného typu..!! Btw ..R7 sem nerátam, pretože tá bude plnohodnotnou diaľnicou možno tak o 50 rokov pri súčasnom tempe výstavby..
Tu by pre výborné riešenie, ktoré by problém nutnosti rozširovania BA-TT posunulo o pár rokov (možno desaťročí) stačilo postaviť cca 40km RC, ktorá by zároveň oveľa lepšie riešila napojenie veľkej časti území BA VÚC, aj TT VÚC (najmä oblasť Sládkovičova, Galanty, Šale, a tiež aj Senca a Sereďe) na hlavné mesto BA, ale aj celkovo plynulosť premávky na preťaženom (a v budúcnosti ešte oveľa viac preťažovanom) úseku BA-TT, ktorému by sa autá idúce po R1 (alebo smerujúce na R1) tak mohli úplne vyhnúť
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 34 hostí.