Trocha poopravím, čo sa týka krajských miest. Niekedy boli 3, a stačilo, podľa mňa na malom slovensku by kľudne mohli vynechať krajské mestá ako také a ponechať len okresy. Devil nie je podstatné, či sú tri, alebo desať dolín, dôležté je kam vedú, a niekeda stačia aj dve, aby z toho bol dôležitý dopravný uzol.
kludne, ale tie okresy by sa mali okresat....predtym bolo asi 50 okresov a uplne to stacilo, boli dobre dostupne mozno na par vynimiek. ak maju byt kraje tak potom prakticky kazdy by mal byt este rozdeleny lebo vsade sa pretlaca okolie krajskeho mesta... v 96-tom to uplne do....ZA je vacsia medzinarodna krizovatka lebo ma 2 E tahy kym NR len 1. to ale neospravedlnuje fakt ze NR nema dobre spojenie po I/64 (na TO ani NZ) ani to ze nema ziadne dobre vlakove spojenie. to je len tvoje skreslene videnie sveta ze co chcu ved maju R1. pre ilustraciu, krizovatky kde sa stretavaju E tahy su BA, KE, TN, RK, ZV, PO, ZH. to neznamena ze na "beznych" cestach I. tr. tranzit nejazdi, npr. spominana I/64 - I/75 (NR - NZ), I/51 (TT), I/65 (MT, ZH) atd...
stadion TT je poorov biznis, bol postaveny (resp. prestavany) spolu s biznis centrom. poor dostal pozemok, statny prispevok, vacsinu penazi dal on lebo vacsia cast nakladov je BC. kedze na jednej strane je obytna zona tak stadion je velmi nesumerny. BA stadion mal byt kmotrikov biznis, DrX skoda ze uz nemate rezesovcov, urcite by sa nenechali zahanbit. koniec ironie. ZA stadion je v poriadku. dalsie sa budu riesit faceliftom. neviem aky ma byt v KE ale je priznacne ze stadiony TOP kategorie maju byt v BA a TT na rozdiel npr. od hokejovych BA a KE.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...