PK: v podstate uz sa vsetky useky okrem korbelky stavaju, cize do cca 4-5tich rokoch bude cela D1 okrem korbelky, kde je ale trojuholnik jedniciek, cize aj v pripade kalamity je tam relativne akceptabilna obchvadzka po jednickach.
donovaly by stali 2+ milliard euro, skor ako 2030 sa aj tak nezacnu stavat, takze naco to tlacit, ked je to zbytocny usek ?
radovo viacej by pomohlo riesenie tych zopar zvysnych bodovych zavad na I/66 a seriozne zlepsenie certovice na styl prechod do dolneho kubinu, alebo aj tych donovalov t.j kde sa da dat treti pruh a tych miest je tam radovo viac ako v pripade donovalov.
R1 nebolo treba tahat uz ani cez BB. keby sa vyhodil obchvat BB z pR1biny, a tie peniaze co idu na splatku tohto slepeho creva pR1biny na vystavbu I/66 tak teraz je I/66 superluxusne poriesena cela ..
a co sa slubov tyka, vsak vidis ako tu niektori obhajuju aj rovnako megalomansku D3.. za kazdu cenu .. kazdy si mysli, ze tu mame asi ropne polia.
ja stale hovorim, ze najvacsia tragedia dzurindovej vlady nie je zastavanie dialnic, ale ich znovuspustenie bez akejkolvek zmeny koncepcie, a ze hodily do kosa ten velmi dobry a obsiahly dokument od mott macdonald.. keby sa nim riadili, tak je bez problemovo poriesena aj D1, aj I/11 aj jednicka cez oravu ..
vsetko co uz pred skoro 20 rokmi navrhovali, teraz idu aplikovat na R2 a value for money ...
Lorenc napísal:Fakt nepoznáš lokálne pomery. To povedz ľudom z okresov Oravy, Liptova, Brezna, B.Bystrice a Zvolena, ako plánuješ definitívne odbremeniť strategický ťah od nákladnej dopravy.
A to je iba tých pol milióna ľudí, ktorí čakajú na zastavenie dopravy na Donovaloch, lebo Aquila si to myslí v Bratislave.
ako som napisal, vsetko dopravu okrem cieleen nad 3,5 na donovaly zakazat. su tam dva narodne parky a po reko betonky nie je dovod aby tadial jazdil tranzit. a preboha akeho pol miliona ludi ? kolko ludi asi tak z oravy jazdi do zvolena, alebo nebodaj do brezna ?
intenzity cez donovaly su mizerne, a ked sa spusti visnove, tak este viacej padnu.