Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu
Odoslané: 22. Nov 2017 17:40
mireceq napísal:Ocividne pri naliehavosti daneho useku vychadzali zo sucasnych intenzit na danej ceste (a preto je nizkotatranska R1 "naliehavejsia" ako turcianska R3).
Asi máme každý inú mapu, lebo to, čo vidím ja, vôbec nesedí s tvojim tvrdením.
R3 MT - Rakovo // int. 17 tis. // NALIEHAVOSŤ 3
R1 RK - I/18 // int. 16 tis. // NALIEHAVOSŤ 3
R1 BB - Sl. Ľupča // int. 15 tis. // NALIEHAVOSŤ 2
R1 Sl. Ľupča - Korytnica // int. 10 tis. // NALIEHAVOSŤ 2
---
ostatné úseky strednej R3 a nezmyselnej R1 majú všetky naliehavosť 4, či je tam napísaná intenzita 5 tis. alebo 11 tis.
Inak v tomto zmysle sú tam nasledovné chyby (alebo "chyby?"):
1: Pri R1 cez RK sa záhadne skúmali intenzity v meste a uvádzali sa pre daný úsek R1 (int. 16268), ale pri R3 sa skúmali len mimo mesta (int. v MT na I/65 + I/65D je spolu 41552 a to sa už pre úsek R3 Martin - Rakovo neuvádza).
2: Pri úsekoch R3 Rakovo - Mošovce a Mošovce - H. Štubňa sa akosi zabudlo na to, že kvôli katastrofálnemu stavu I/65 jazdí polovica dopravy po paralelnej ceste cez Moškovec a teda údaje intenzít na úrovni 5-7 tis. v mapke Ineko sú veľmi zavádzajúce a vypovedajúcejšie by bolo tie intenzity sčítať, čo znamená na týchto dvoch úsekoch int. 8-11 tis. (minimálne treba prirátať intenzity z cesty 2176).
3: Uvádzať pre R1 Sl. Ľupča - Korytnica intenzitu 13204, čo je merané na výjazde z BB smer MT/RK, keď vyše 4 tis. z toho odbáča na Harmanec je čisté WTF.
4: Pre R1 BB - Sl. Ľupča zas uvádzajú intenzitu nameranú iba na I/66, tam by možno mohli prirátať tých 8 tis. čo je na Donovaloch. Aj keď je to trochu diskutabilné, lebo to už je vyslovene závislé od nadväzného úseku.