Stránka 4 z 4

OdoslaťOdoslané: 03. Mar 2006 17:32
od Branco
Mapa variantu Marchfeldschnellstrasse, podporovaného vládou dolného Rakúska je tu: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=941

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2006 15:53
od Branco
Vyústenie na našej strane je križovatka D2 Lamač-Devínska Nová Ves. Nie je to zmena oproti predchádyajúcim úvahám napojiť Marchfeldschnellstrasse na predĺženie križovatkz Stupava-juh?

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2006 11:02
od romanca
na co je tam ta nova landestrasse? ved len kopiruje uz existujuce...

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2006 11:13
od wazari
Branco napísal:Vyústenie na našej strane je križovatka D2 Lamač-Devínska Nová Ves. Nie je to zmena oproti predchádyajúcim úvahám napojiť Marchfeldschnellstrasse na predĺženie križovatkz Stupava-juh?


je to dake divne :wink: alebo sa Rakusania sekli, alebo dake prekvapko? :wink:

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2006 11:51
od aquila
snad sa len sekli a bude to vyustenie pri stupave, bo pri lamaci by to bolo uz o hubu a potom by sa stratila aj pointa v pokracovani VMO

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2006 11:55
od B;
Mne este napadla jedna mozna motivacia - najkratsou cestou k VW??

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2006 11:56
od aquila
to by bolo tiez docela dobry dovod. lebo v rakusku im stale skripu zuby z toho, ze maju marginalny podiel na dodavkach do VW, ked aj priamo vo viedni su na to vhodni dodavatelia ..

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2006 14:51
od Saget
B; napísal:Mne este napadla jedna mozna motivacia - najkratsou cestou k VW??


Tak to asi nie. Pretože ten "náš" variant má križovatku hneď pri VW.

A vôbec, je to určite chyba. Ten ich modrý náčrt vedie presne po trase železnice, ktorá je tu v dosť vysokom násype a po mostoch, a ešte aj v obývanej zóne.

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2006 18:03
od Branco
romanca napísal:na co je tam ta nova landestrasse? ved len kopiruje uz existujuce...


Podľa mňa ide o preklasifikovanie existujúcej landesstrasse na cestu prvej triedy, jej rozšírenie a celková úprava na parametre cesty prvej triedy. A je dobré, že vedie k budúcemu pevnému hraničnému prechodu Angern-Záhorská Ves.

OdoslaťOdoslané: 26. Mar 2006 08:19
od Branco
Na mapke plánované zaťaženie severnej rýchlostky WIEN-BA plánuje odobrať južnej diaľnici min. 5500 vozidiel denne.

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2006 09:29
od Branco
ASFINAG vypísal tender na dodávku a výsadbu trvalých porastov na A6:
http://www.asfinag.at/services/ausschreibungen/files/A6_Nordost_Autobahn_SpangeA4_Kittsee_Pflanzenlieferung.pdf, tieto práce sa majú uskutočniť od 21. júla.

Časový harmongram A6 http://www.asfinag.at/strassenbau/bauprojekte/a6/images/zeitplan_gr.gif by sa mal dodržať, od 21.7. sa má realizovať predposledná fáza, následne bude ešte osadenie dopravného značenia (Verkehrzeichen, Bodenmarkierungen).

OdoslaťOdoslané: 18. Apr 2006 14:55
od Branco
Správa z rakúskej tlače o S8. Je síce z 17.3., ale nestráca tým aktuálnosť:

Švorpruhová Marchfeld Schnellstrasse s havarijným pruhom a oddelenými jazdnými pruhmi bude začínať v Raasdorfe a po hranice so Slovenskom bude merať 35 kilometrov. Projekt v hodnote 600 miliónov Euro bude v tomto roku predložený na ďalšie odsúhlasovanie. Po hodnotení EIA v rokoch 2007 - 2008 sa má v roku 2009 začať s výstavbou, tiež v súlade s okruhom S1 okolo Viedne.

Celý článok je na linke:
http://www.noe.gv.at/PRESSE/msg2006/2006-03-17_12-32-08.htm

OdoslaťOdoslané: 18. Apr 2006 16:07
od aquila
skoda, ze pröll tak blbo drzi tu mapu a lavou rukou zakryva presne ten usek ktory nas najviac zaujima, teda napojenie na D2 ..

OdoslaťOdoslané: 18. Apr 2006 18:34
od mapman
Tak myslím že všetci predpokladáme napojenie S8 v križovatke Stupava - juh. A ak k tomu ešte pripočítame tunel popod Malé Karpaty, tak sa mi zdá, že naše deti budú mať cestu zo Slovenska do Viedne o dosť kratšiu ;) Mimoto na tej mape je krásne vidieť aj S3 v smere na Znojmo a A5 smer Brno...

OdoslaťOdoslané: 21. Apr 2006 09:49
od B;
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=21249#21249

V tomto videu hovoria, ze kamiony nemozu pouzivat prechod do Rakuska
Jarovce-Kittsee, ale musia chodit cez Petrzalka-Berg, lebo obvyvatelia Burgendlandu s tym nesuhlasia.
Tymto padom nemozu pouzivat D1 ale chodia po Einsteinovej, ktoru budu nadalej nicit.

Tomu celkom nerozumiem, ale nie som kamionista a tak neviem presne ako chodia TIR,
ale zda sa mi, ze tak ci tak nemozu prejst cez Hainburg a aj tak vsetky kamiony idu smerom na Kittsee, kde prejdu okolo odbocky na "dialnicny" prechod.
Vie niekto tuto absurditu potvrdit?
dik

OdoslaťOdoslané: 21. Apr 2006 17:27
od aquila
B; ty hladas u rakusanov nejaku logiku ? :lol: ale skor to vidim, tak ze nie ani tak kittsee ale tie dalsie dedinky si to v reference odhlasovali a hainburgu resp obchadzke okolo hainburgu nic ine nezostava len dalej trpiet ...

nejake informacie z webu

OdoslaťOdoslané: 25. Apr 2006 07:14
od zahradnik

OdoslaťOdoslané: 25. Apr 2006 09:10
od Branco
Záhradník, jasné, že áno :wink: .
A je drobré preberať informácie z nového zdroja, myslím, že z automixu.sk tu príspevok ešte nebol :wink: .

Inak na ten most v Devínskej som zvedavý, začiatok výstavby sa spomína už v budúcom roku, možno to bude už napojenie na budúcu rakúsku S8?

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2006 23:08
od expwy

OdoslaťOdoslané: 15. Jún 2006 09:47
od Branco
Dy napísal:
SR má oproti Rakúsku oveľa lepšiu dopravnú pozíciu než Rakúsko k SR. Ale súhlasím: "Nezaspať na vavrínoch." :lol:


Má momentálne lepšiu pozíciu, D4 na Kittsee je hotová už niekoľko rokov, postavili sme tiež novú stanicu v Petržalke. Ale nie som si istý, či bude rovnaká situácia aj za tri až päť rokov, za posledné necelé dva roky Rakúšania rozbehli stavbu A6, odsúhlasili severné prepojenie S8, na rok asi začnú stavať železnicu od Gotzendorfu.

Nie som si istý, či budeme mať náskok tak za štyri roky...

OdoslaťOdoslané: 15. Jún 2006 13:15
od aquila
branco, ohlasili zdvojkolajenie trate do kitsee, elektrifikaciu a zkoridorovanie cez marchegg ... uvazuju ze stary viaduktovy most by sa nahradil novym .. samozrejme dvojkolajovym.

cize to co minuly rok proklamoval gorbach, ze vieden chce do roku 2015 investovat do priestoru twin city 2 miliardy euro vyzera, ze to nebol len taky tah na branku ako je to zvykom na slovensku, ale tvrda realita ...

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2006 20:43
od Branco
O rok by sme mal do Viedne cestovať po novej diaľnici:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5256

Ale nebolo by na škodu, keby A6 otvorili aj skôr...

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2007 23:04
od Dialniciar
Bratislava - Viedeň v r. 2007 a v r. 2020 sa bude dať dostať aj severne cez rieku Morava k Stupave, cez Malé Karpaty, po D4 atď.

Táto diaľnica už sa v Rakúsku dostala do prvých plánov.