Stránka 31 z 59

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 17. Jún 2014 07:35
od Andrej
ecce napísal:Na tento rok sa hovorilo najma o
- D3 Cadca-Svrcinovec
- D1 Budimir-Bidovce
- a hovorilo sa aj R3 Tvrdosin-Nizna, ale to je financovane z rozpoctu, nestavil by som si na to

Vyzera to tak, ze aj Tvrdosin-Nizna sa bude tendrovat
http://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestni ... 6A3C831178

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 10. Júl 2014 20:55
od plš
Tí pani dráždia, je to na porážku, vraj sa kreslí prepoj D1 a R1: viewtopic.php?f=35&t=19455 .

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 10. Júl 2014 22:55
od Eross
25 kilometrový tunel :lol: To by sa stavalo aj sto rokov :D

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2014 08:13
od ecce
No, a este by to aj bola riadna depka jazdit tam :)

Ale jeden cestny 25km tunel na svete existuje, i ked nie dialnicny.
http://en.wikipedia.org/wiki/L%C3%A6rdalstunnelen

The design of the tunnel takes into consideration the mental strain on drivers, so the tunnel is divided into four sections, separated by three large mountain caves at 6-kilometre (3.7 mi) intervals. While the main tunnel has white lights, the caves have blue lighting with yellow lights at the fringes to give an impression of sunrise. The caves are meant to break the routine, providing a refreshing view and allowing drivers to take a short rest. The caverns are also used as turn around points and for break areas to help lift claustrophobia during a 20-minute drive through the tunnel.[1] To keep drivers from being inattentive or falling asleep, each lane is supplied with a loud rumble strip toward the center.[3]

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2014 08:59
od MVO
25km dlhy tunel na Slovensku ....
tender, vyradenie najlacnejsich ponuk, vybratie jednej ponuky, nekonecne odvolavania vylucenych uchadzacov.
Vzhladom na lukrativnost takejto zakazky to vidim na 10-15 rokov pokial sa bude stavat.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2014 14:48
od garip
plš napísal:Tí pani dráždia, je to na porážku, vraj sa kreslí prepoj D1 a R1: viewtopic.php?f=35&t=19455 .

oni si nedaju pokoj s tou dialnicou/rychlostnou cestou cez Donovaly??? aj ked moc tomu neverim, ze by cesta isla touto trasou, ale ak by sa to nahodou odkleplo, budem podporovat vsetky moznosti proti tomu, aby sa cesta cez Donovaly nikdy nepostavila!!!!!!!!!!!

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2014 16:19
od i15
mňa ako prvé napadli slová uhorková sezóna :)

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2014 16:54
od DrX
mna ako prve napadli slova R1 po Brezno :-)

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2014 20:10
od ANDi
Tu im tunely nevadia, ale pri Krpelanoch ano...

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 05. Aug 2014 13:06
od ecce
Mimochodom, dost vela studii realizovatelnosti, ktore sa davali robit vlani na jesen, by uz malo byt hotovych (napr. juzna R3, ale aj dalsie). Ak by sa to niekomu chcelo pytat od ministerstva alebo NDS, dajte vediet, ako to dopadlo.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2014 19:11
od black1
studia bude ndske dodana na prelome septembra a oktobra

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2014 06:48
od ecce
Podla zmluvy mali len 4 mesiace od podpisu, ak si dobre pamatam. Celkom sa im to natiahlo.
Ale dik.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2014 06:51
od plš
Aká je zmluvná pokuta za omeškanie?

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2014 11:49
od ecce
zda sa, ze im to predlzili, aby sa mohli zapracovat scitace dopravy
http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=1327491&l=sk

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2014 07:51
od mirsi
o ktorych usekoch rozprava Pociatek v HN?
"A aktivita štátu neustáva, ešte tento rok chceme rozbehnúť tendre na výstavbu ďalších 25 kilometrov diaľnic na severe i východe Slovenska."

Pokial pozeram, jedina priprava sutaze je na R3 (NDS): Tvrdosin - Nizna - 5.2km
Ostatne blizke useky su: D1 Juzny obchvat PO - 7.9km, D1 Budimir - Bidovce - 14.4km, D3 - Cadca Bukov - Svrcinovec - 5.7km, D1 Blatne, krizovatka 1.4km - a tie este nemaju stavebne konanie za sebou...

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2014 10:11
od Andrej
Na stranke NDS su sice spravne udaje, avsak neda sa z toho vycitat realny stav pripravy.
R3 Tvrdosin-Nizna je pripraveny na vystavbu uz nejaky ten rok, de facto na vyhlasenie tendra staci podpis ministra.
D3 CA-Svrcinovec ma DSP hotovu od cca 2011, majetkove vysporiadanie bolo dlhe roky zablokovane pre chyby v katastri, avsak momentalne by uz malo byt ukoncene.
D1 obchvat PO a D1 Budimir-Bidovce mali termin kompletneho majetkoveho vysporiadania a vyhotovenia DSP uz ku 31.12.2013. Terminy ciastocne meskali, avsak stavebne povolenie by malo byt vydane do konca tohto roka.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Okt 2014 20:13
od Peterman
Neviem do ktorej sekcie mám moju otázku, resp. dotaz zaradiť. Jedná sa mi o širkove usporiadanie diaľnic a rýchlostných ciest. Je nejaká sekcia kde sa tejto oblasti venuje portál? Asi by bolo vhodne vedieť aké sú profily- šírky pruhov a odstavných pasov na jednotlivých úsekoch, poprípade aj prehľad typov profilov a ich širkove usporiadanie. Aj z toho dôvodu, že v susedných krajinách nové dialnice a ich prestavby majú iné širkove usporiadanie, hlavne širšie odstavené pruhy. Ďalej by som to rozviedol, len neviem či sa tejto téme niekde venujeme... Vďaka

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Okt 2014 21:11
od Maxx787
tu su parametre a navrhovane rychlosti pre D/RC na SVK...http://www.ssc.sk/files/documents/rozvo ... cepcia.pdf
v skratke: na SVK sa pouzivaju najmä usporiadania 26,5/120 na D1 24,5/80 na D3 22,5/80 na R1 11,5/80 na polprofiloch RC.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Okt 2014 22:01
od plš
Peterman, také veci hľadaj v Glosári. Kolonku nájdeš na úvodnej stránke.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2014 12:49
od plš
Z fin. plánu na r. 2015: viewtopic.php?f=35&t=19760

Minister dopravy Ján Počiatek
Ministerstvo dopravy pod vedením Jána Počiatka (Smer-SD) by malo v budúcom roku hospodáriť so sumou 2,07 miliardy eur. Oproti aktuálnemu roku by tak mal rezort dostať o 8,24 % prostriedkov menej, čiže o 186 miliónov eur. Vyplýva to z návrhu rozpočtu na budúci rok, ktorý na dnešnom zasadnutí schválila vláda.
Zníženie výdavkov pre rezort dopravy súvisí najmä so znížením prostriedkov EÚ a spolufinancovaním zo štátneho rozpočtu a kapitálových výdavkov na dofinancovanie projektov Operačného programu Doprava.
Oproti pôvodnému návrhu rozpočtu na rok 2015 z augusta tohto roku si však ministerstvo dopravy prilepšilo o 13 miliónov eur. Tie pribudli v oblasti cestná a železničná infraštruktúra. Konkrétne sa zvýšili prostriedky určené pre osobnú železničnú dopravu. Kým v aktuálnom roku je na zmluvy o dopravných službách vo verejnom záujme určených 205 miliónov eur, na budúci rok to má byť 218 miliónov eur.
Zároveň sa však v oblasti cestnej a železničnej dopravy znížili pôvodne plánované vlastné zdroje Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS) o 100 miliónov eur. Celkovo by tak malo mať ministerstvo aj vrátane vlastných zdrojov NDS k dispozícii na cesty a železnice 1,77 miliardy eur. V porovnaní s rozpočtom na tento rok to znamená pokles o 381 miliónov eur, teda o 17,8 %.
Na údržbu a opravy ciest a diaľnic vrátane vlastných zdrojov NDS má mať rezort dopravy prostriedky vo výške 114 miliónov eur, čo v porovnaní so schváleným rozpočtom roku 2014 predstavuje zvýšenie o 4,98 milióna eur, teda o 4,55 %.
Zároveň by napríklad letecká doprava mala na budúci rok dostať sumu 1 milión eur, čo je rovnaká čiastka, aká bola v rozpočte na tento rok. Na vodnú dopravu sa v roku 2015 rozpočtujú výdavky vo výške 8,45 milióna eur, čo v porovnaní so schváleným rozpočtom roku 2014 predstavuje nárast o 8,23 milióna eur.

uvidíme pri našom vhs a dps...

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2015 09:00
od MVO
Tak sa mi zda, ze momentalne poradie stavieb podla toho ako rychlo by sa mohla zacat samotne vystavba je momentalne taketo :

1. D1 Prešov, západ – Prešov, juh
2. D1 Budimír – Bidovce 14,40
3. D3 Čadca, Bukov – Svrčinovec 5,67
4. D4 Bratislava, Jarovce – Ivanka pri Dunaji, sever – Bratislava, Rača + R7 Bratislava, Ketelec – Bratislava, Prievoz – Dunajská Lužná
5. R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou 14,00

Prosim o komenty. Vdaka!

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2015 09:19
od Peterman
Myslím, že by malo sedieť. Len u niektorých, hlavne Rožňava - Jablonov n/T som si nie istý kedy...?
Mozno by tam mal byt este usek Turany - Hubová ten by sa mal robiť čo najskôr, i ked vieme ze su tam stále problémy s trasovanim a "niekto" za každú cenu presadzuje severný variant, ktorý je hrozný, dlhý, ide ponad veľmi nestabilné podložie - hlavne má vela mostov..... Tu verím, že zvíťazí zdravý rozum a realizuje sa niektorý z južných variantov s tunelmi, najlepsie by bolo realizovať variant s jedným tunelom a stavať to sucasne so železničným - to by bolo výrazne skrátenie cesty pre oba druhý dopravy

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2015 12:09
od devil
PPP projekt moze byt spusteny velmi rychlo ale moze aj lahko zamrznut kvoli financovaniu.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2015 13:50
od ecce
MVO napísal:Tak sa mi zda, ze momentalne poradie stavieb podla toho ako rychlo by sa mohla zacat samotne vystavba je momentalne taketo :

1. D1 Prešov, západ – Prešov, juh
2. D1 Budimír – Bidovce 14,40
3. D3 Čadca, Bukov – Svrčinovec 5,67
4. D4 Bratislava, Jarovce – Ivanka pri Dunaji, sever – Bratislava, Rača + R7 Bratislava, Ketelec – Bratislava, Prievoz – Dunajská Lužná
5. R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou 14,00

Prosim o komenty. Vdaka!


S tou Soroskou teda dost pochybujem. Mal som pocit, ze obchvat Kosic je uz dalej ako Soroska a mozno aj niektore casti D3 pojdu skor. Dalsi kandidati je 6-pruh BA-TT, prinajmensom prva cast (krizovatka Blatne). No a este by mal ist tender na privadzac Lietavska Lucka, ktory je naviazany na prilahle useky, takze ten moc odkladat nemozu.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2015 14:45
od MVO
O.K.
NIe som si uplne isty poradim na 6-8. mieste. Ani s tym Blatnym neviem, ale mohlo by to byt priblizne takto :

1. D1 Prešov, západ – Prešov, juh
2. D1 Budimír – Bidovce
3. D3 Čadca, Bukov – Svrčinovec
4. D1 Senec – Blatné križovatka Blatné
5. D4 Bratislava, Jarovce – Ivanka pri Dunaji, sever – Bratislava, Rača + R7 Bratislava, Ketelec – Bratislava, Prievoz – Dunajská Lužná
6. D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto + D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica
7. R2 Šaca – Košické Olšany
8. D1 Privádzač Lietavská Lúčka – Žilina
9. R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou