Moderátor: Moderátori
MH napísal:Také sú buhužiaľ normy, ktoré boli vytvorené kedysi dávno a stále sú v platnosti a podľa nich sa projektujú diaľnice. Mňa tiež trápi rozširovanie a zužovanie jazdných pruhov na vetvách (rampách) križovatiek. Bežne sa stáva, že dĺžka vetvy je okolo 75m a na 50m vetvy je dvojpruh. Pri odpočovaní z diaľnice je jeden pruh, ktorý sa po 10m rozšíri na 2 a po 50m sa zase spoja do pripájacieho pruhu. Totálna kravina podľa mňa.
Pripájacie a odbočovacie pruhy na križovatkách dvoch diaľnic, by mali vyzerať tak ako je to bežné vo svete, aby bola zachovaná aj na rampách minimálna rýchlosť 100 kmh. Už je to bežné aj v Maďarsku:
Miro napísal:Myslím, že by sme sa nemali báť v takýchto prípadoch upozorniť políciu. Ako som povedal, tá je tu na to, aby zasahovala v prípade ohrozenia bezpečnosti či plynulosti premávky.
Čavo napísal:Je niekto za takéto značenie zodpovedný? Má to na starosti polícia, alebo dodavateľ stavby?
Jurislav napísal:No, môže byť...Blaváci tam furt stoja . Na tých nových polprofiloch na D1 je oranžová, červená, ružová, vyblednutá oranžová...jak dajaká dúha.
Aj na D1 BA-TT máš také.kvalitná dialnica napísal:Ja keď som išiel do Budapešti podialnici z Miškovca asi na 5 km bola vyznačená trojuholníkmi vzdialenosť aká by mala byť medzi autami....
je to veľmi dobré... učí to vodičov....pomáha to bezpečnosti...
je niečo podobné plánované aj na naších dialniciach?
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 37 hostí.