Moderátor: Moderátori
Lorenc napísal:rastislav5 napísal:Lorenc napísal:No niektoré intenzity nedávajú logiku v pomeroch ako pominulé roky.
Nic v zlom, mozno je to prilezitost na sebareflexiu a zmenu stylu v buducnosti. Kazdy stvrty Tvoj prispevok (78 z 337) obsahuje slovo intenzita (intezit*), pricom priemer na fore je kazdy tridsiaty (6013 zo 180443). Ked uz intenzitami argumentujes, mali by byt presne. Nejdem tu uvadzat cisla a odhady z Tvojich niektorych prispevkov, ale na tomto fore sa nic nemaze, a kto chce, moze si ich porovnat so skutocnostou.
Nahliadol som do dôsledných prieskumov, ktoré sa robili k zelenej vlne. Od 1.mája do 30.júna 2016 merania boli relatívne presné a hlavne slúžili pre zostavovanie reálnych signálnych plánov. Pre súhrn celkovej dopravy a predstave o doprave v RK na strategických ťahoch boli merané intenzity nasledovne. V období teda 8-9 týždňov priemerný každý deň. Za týždeň priemerne 143 000 vozidiel. Priemerný piatok na Bystrickej 23 700. Priemerný deň z týždňa 20 500. SSC údaj 16268.
Tieto údaje mám presne zapísané.
Z ostatných úsekov mám len čísla podľa tohoto prieskumu: Kasárne za priemerný týždeň 240 000 vozidiel. Tatranská 210 000 vozidiel. http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... k_2015.pdf
Keby sme tu počítali s SSC intenzitami nemáme dopravu netreba nám nastavovať semafory ver tomu. Lebo intenzita v úseku Kasární dosahuje hodnoty podľa SSC z roku 2005. Relevantnosť údajov SSC v okrese Ružomberok je veľmi nízka.
Ešte je zaujímavé vystrelené Strečno na 28 000, keď tu minule niekto uvádzal 22 000.
rastislav5 napísal:Nechcem sa hadat, cokolvek sa da spochybnit nizkou relevantnostou, ale cisla z SSC su doveryhodnejsie ako Tvoje "udaje, ktore mas presne zapisane." Ak s nimi nesuhlasis, odporucam konfrontovat priamo SSC, pomozes vsetkym, ak ich upozornis na pripadnu chybu.
Lorenc napísal:Ak bola intenzita v roku 2010 pri kasárňach 29 000 a to po kríze v roku 2015 očakávaš na tom úseku min. 33 000 a výsledné číslo na SSC je 24 000 tak pri tej ich dôslednej kontrole na dôležitom úseku asi čosi neprekontrolovali.
Devil, mal si hneď upresniť - "Súvislá D1 je od BA po Ladce 15 (18) rokov" a neťahali by ste sa tu s fh za slovíčka. Prosím, upracte to tu..
A ja si zase myslím, že sa nedá porovnávať doprava na západe a u nás takým štýlom ako píšeš. Nedá sa vybrať len určitá vec pre porovnávanie medzi západom a nami a inej veci ktorá s tým bytostne súvisí sa taktne vyhnúť. Lebo potom aj na západe majú úplne v pohode dopravu s malými intenzitami, pretože ako tu už niekto napísal v Číne bola zápcha dlhá 100km a trvala 10 dní.
Milos napísal:Devil, mal si hneď upresniť - "Súvislá D1 je od BA po Ladce 15 (18) rokov" a neťahali by ste sa tu s fh za slovíčka. Prosím, upracte to tu..
aquila napísal:a preco by sa to nedalo porovnavat ? ked na taketo miniintenzity stacia na zapade len obycajne prelozky a prietahy, preco sa u nas musia budovat dialnice duchov ? a este k tomu sialene predrazene ? nie je na to absolutne dovod..
a na zapade su tak kde su najma preto, ze si uvedomili, ze treba minat peniaze ako tak rozumne. a nie hura systemom. ano aj tam je korupcia, klientelizmus a lokalpatriotizmus, ale to co sa deje na slovensku v infrastrukture je uplne chore
Poviem Ti príklad, v lete som bol služobne mesiac v Zürichu a býval som asi 30 km od mesta v nie veľkej dedine. A ani by ma nenapadlo aby som si tam dotrepal auto. Všetko čo som potreboval som našiel priamo na mieste kde som býval. Do práce v Zürichu mi chodil každých 15 minút vlak. Tak keď už tak porovnávaš intenzity medzi západom a nami, prečo neporovnáš napríklad koľkokrát chodí vlak do obcí pri Bratislave. Asi nie veľakrát keď tam nemajú ani koľajnice. Autobus tam chodí raz za hodinu a aj tak sa zaradí do zápchy.
Urobila sa metóda value for money a podaktorí tu si z nej začali vyťahovať hrozienka z názvom intenzita. Tento článok do bodky vystihuje čo si ja o tom myslím.
Lorenc, a nie si aspon trochu spokojny ? Donovaly mierny narast o par sto aut a na R3 okolo hornej stubni stagnancia. stale 2x rozdiel.
juancarlos napísal:... možnosti iného cestovania, životnú úroveň, celkovú občiansku vybavenosť, dostupnosť služieb a pod (je toho ešte dosť kvôli čomu sa u nás musí cestovať autom a na západe nie )
Yoggy52 napísal:I/77 usek BJ-SK intenzita 1080, nasiel niekto este menej na ceste prvej triedy? uplne zbytocna cesta prvej triedy...
aquila napísal:taky krasny budicek je obchvat ziaru nad hronom, ktory je totalny fail je tam intenzita na urovni polnej cesty ..
devil napísal:vzdialene trasy objektivne bolo aj je vyhodnejsie absolvovat autom. rastie lokalka kvoli pohodlnosti. a tu treba obsluzit cestami len do nevyhnutnej miery.
Yoggy52 napísal:Ale prave ten kusok R4, bol brutalne lacny, tak tam by som problem nevidel...
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.