Moderátor: Moderátori
devil napísal:ale nevykrucaj sa troll, je uplne jedno ze kusok pri PB ma dialnicu 6 rokov, po ladce dialnica funguje od 1998, takze s tym R1 porovnavat nemozes ak mas stipku rozumu v hlave. max. tak po NR......
mike75 » 13. Okt 2016 15:00
Panebože!!! Devil, prosím ťa už prestaň "prispievať" do tejto témy, chce sa mi grcať..
[/quote]Tomas PO » 16. Okt 2016 22:22
ako devil, pozorujuc tuto temu zvacsa bez prispevkov musim konstatovat, ze diskutujuci ti vyvratili snad uz vsetko..
D1 Turany - Hubová
D3 Brodno - KNM
R3 Martin - Rakovo
R4 sev.obchvat PO
To sú úseky, kde už dnes sú mimo miest intenzity okolo 20000.
devil napísal:o potrebe R3 hovori nie 20.000 aut pri MT ale 4.000 aut na obchvate hornej stubne. take intenzity mas bezne aj na dvojkach. R2 TN-PD a ZV-LC maju 50 km a intenzity su stabilne +/- 10.000 aut, v oboch pripadoch maju prijatelnu cenu
K Hornej Stubni treba pripocitat aj Sturec a Vysehradske sedlo (MT-PD) a hned si na +/- 10.000 aut o ktorych pises. A cena moze byt este nizsia ako na usekoch, ktore menujes, teren je tam lahky.
devil napísal:D1 Turany - Hubová
D3 Brodno - KNM
R3 Martin - Rakovo
R4 sev.obchvat PO
To sú úseky, kde už dnes sú mimo miest intenzity okolo 20000.
zase obchvaty pre lokalku.
devil napísal:K Hornej Stubni treba pripocitat aj Sturec a Vysehradske sedlo (MT-PD) a hned si na +/- 10.000 aut o ktorych pises. A cena moze byt este nizsia ako na usekoch, ktore menujes, teren je tam lahky.
a preco by sa mal pripocitat Sturec a Vysehradske sedlo ? BB a PD maju nieco spolocne s R3 ? odbocka na PD je par km od MT. za odbockou je intenzita 5.500.
devil napísal:K Hornej Stubni treba pripocitat aj Sturec a Vysehradske sedlo (MT-PD) a hned si na +/- 10.000 aut o ktorych pises. A cena moze byt este nizsia ako na usekoch, ktore menujes, teren je tam lahky.
a preco by sa mal pripocitat Sturec a Vysehradske sedlo ? BB a PD maju nieco spolocne s R3 ? odbocka na PD je par km od MT. za odbockou je intenzita 5.500.
juancarlos napísal:Ak je Turany - Hubová alebo Brodno - KNM lokálka tak končím.
rastislav5 napísal:devil napísal:o potrebe R3 hovori nie 20.000 aut pri MT ale 4.000 aut na obchvate hornej stubne. take intenzity mas bezne aj na dvojkach. R2 TN-PD a ZV-LC maju 50 km a intenzity su stabilne +/- 10.000 aut, v oboch pripadoch maju prijatelnu cenu
K Hornej Stubni treba pripocitat aj Sturec a Vysehradske sedlo (MT-PD) a hned si na +/- 10.000 aut o ktorych pises. A cena moze byt este nizsia ako na usekoch, ktore menujes, teren je tam lahky.
podľa výsledkov sčítania je na úseku Turany Hubová veľmi silná lokálna doprava medzi Šútovom a Kraľovanmi
stará cesta pri Turanoch: 5286 vozidiel
D1 pri Turanoch: 11047
spolu: 16333 vozidiel
za Šútovom stúpa premávka na 21949 vozidiel
takže je tam minimálne 5616 vozdiel denne, ktoré jazdia od Šútova smerom na Oravu a tie sa nepresunú na D1. Hlavne z toho dôvodu, že tie vozidlá reálne neexistujú a vznikli chybou merania, alebo si niekto dal robotu a počas sčítacích hodín jazdil dokolečka okolo Kraľovianskeho meandra
pohodak napísal:pokial ide o PK - tych 10477 na II/503 medzi vinicnym a D1 je podla mna slusna kravina a to aj ked tam nie je separatny usek D1-logisticke centrum
devil napísal:a preco by sa mal pripocitat Sturec a Vysehradske sedlo ? BB a PD maju nieco spolocne s R3 ? odbocka na PD je par km od MT. za odbockou je intenzita 5.500.
devil napísal:o potrebe R3 hovori nie 20.000 aut pri MT ale 4.000 aut na obchvate hornej stubne.
Nizsia intenzita na D1 DS - Turany je dana, ze usek sa otvaral v roku ked bola merana intenzita. Ludia si musia na novy usek "zvyknut", skor si kupia rocnu nalepku, ked maju novy osamely usek na trase, ale tu rocnu nalepku sa im nechce kupovat v druhej polovici roka ked cena je nezmenena, kupia si ju az v novom roku. Neznamena to, ze by tam bolo 15 tisic v./24h keby to otvorili o rok skor, ale 12-13 tisic.
mb1000 napísal:pohodak napísal:pokial ide o PK - tych 10477 na II/503 medzi vinicnym a D1 je podla mna slusna kravina a to aj ked tam nie je separatny usek D1-logisticke centrum
Preco? Pocitovo je ta cesta vzdy plna, vzdy ked som tadial isiel tak bolo plno. Bez problemov to moze byt 10k, aj okolne useky maju 10k+.
áno, R3 Martin-Rakovo je ľahký terén a dá sa tam stavať lacno. ale to nemení nič na tom, že by sa malo stavať podľa reálnej potreby dopravy (intenzity) a nie podľa ceny. štýlom, že postavíme ľahké úseky a ťažké nech stavajú vlády po nás, sa tu už dlhé roky išlo a dospelo to akurát k tomu, že v okolí Žiliny a Prešova je situácia katastrofálna a musí sa veľa investovať v krátkej dobe (a samozrejme z juhu hulákajú, že Žilina/Prešov zožerie na diaľnice príliš veľa peňazí).
Lebo severo-juzne tranzity prechadzajuce popri Martine smeruju dalej na Kremnicu, Bystricu a Prievidzu.
5557 v./24h na tej betonke je dost, lenze kto to pozna tak to obchadza z vychodu a prevazne zo zapadu. Preto je na ceste III.triedy 2176 od 3445 do 4015 v./24h a takmer vsetky by isli po I/65 keby tam bola normalna cesta, dalsie stovky jazdia vychodnou trasou. Kolko ciest III.triedy ma intenzitu cez 4 tisic v./24h?
Nizsia intenzita na D1 DS - Turany je dana, ze usek sa otvaral v roku ked bola merana intenzita.
Potom musis analogicky uznat, ze o potrebe R2 hovori 4007 v./24h na obchvate Tornale.
OK 6.181 aut na krizovatke I/65 a II/519, 5.557 aut na I/65 a 1.261 aut na III/2132. smerodajna intenzita pre smer PD ale urcite nie je na vstupe do MT ale 2.339 aut na II/519, na BB je to 2.515 aut na sturci + spominanych 4.021 na R3 horna stubna. to je takmer 9.000 aut denne minus vozidla ktore maju ciel v MT. a to moze byt tiez do 50%. cize aka je prognoza pre obchvat MT.
devil napísal:OK 6.181 aut na krizovatke I/65 a II/519, 5.557 aut na I/65 a 1.261 aut na III/2132.
smerodajna intenzita pre smer PD ale urcite nie je na vstupe do MT ale 2.339 aut na II/519, na BB je to 2.515 aut na sturci + spominanych 4.021 na R3 horna stubna. to je takmer 9.000 aut denne minus vozidla ktore maju ciel v MT. a to moze byt tiez do 50%. cize aka je prognoza pre obchvat MT
devil napísal:nesuhlasim, mozno ciastocne tym ze nie je suvisla dialnica ale najma tym ze je silny prud do p.p. sucany. za sucanmi klesa intenzita zo 16.000 na 7.900 az 5.300 aut denne pricom inteznita na D1 stupa len o par sto aut. cize klasicky pripad lokalky ktora nepotrebuje dialnicu.
devil napísal:myslis ze 200 km ZV-KE je analogia so strednou R3 alebo dokonca analogia s usekom MT-horna stubna v dlzke asi 35 km ?
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.