devil napísal:4.000 alebo 5-6.000 by bola bezna intenzita na vacsine trasy R3 ak by existovala
To suhlasim.
devil napísal:R3 treba npr. na orave, ale plny profil v podstate netreba na ziadnom useku
Podla mna iba polprofil DK-hranica, DK-RK zatial vyhovuje, nakladny obchvat DK by nemal v sucasnosti viac ako 4500 v./24h.
devil napísal:NAJMENEJ potrebna je stredna R3, vazby ZA-MT-BB su slabe vid 2.500 aut na sturci a tranzit polsko-madarsko je touto trasou mizerny. snad sa cim skor zrekonstruuje ta otrasna betonka aj kremnicke bane. potom to bude jedna z TOP ciest na Sk a kludne tam mozu jazdit auta co sa jej vyhybaju. MT ma slusny prejazd mimo centra s podstatne dlhsim 4pruhovym usekom ako npr. ZV - len par sto metrov a pritom prejazd je plynuly
R3 MT-Rakovo by zmysel mal, prejazd MT je pomerne plynuly, ale stale je to prejazd mestom. Od zapadu na juh ides
9 km cez Vrutky a MT s mnozstvom priechodov pre chodcov a semaforov, od vychodu zhruba 7 km cez MT.
A samozrejme treba zrekonstruovat betonku a Kremnicke bane.
devil napísal:na trase R2 je to podobne ale je ZV-LC s intenzitou 8.800-15.900, D1-BN-novaky 7.800-12.900. spolu 100 km s slusnou a hlavne stabilnou intenzitou. obchvat BN staci ako poloprofil ale dalej na TN je lepsie rovno postavit 2x2 a tiez od krivana na LC.
Urcite nejde o stabilnu intenzitu. Tych 15 900 je len na useku ktory je vo vystavbe v plnom profile. Cize riesit obchvat ZV, ale dalej od Krivana smerom na LC klesa intenzita pod 9 tisic a to je otazne ci tam treba plny profil pre 7 tisic v./24h, pretoze spoplatneny usek bude mat intenzitu o 10-15% nizsiu ako nespoplatneny polprofil.
D1 - BN tam je intenzita 11-13 tisic, takze ak ideme byt velkorysi tak moze byt plny profil, aj ked polprofil by to zvladol.
Nesmierne Ti vadi plny profil Mengusovce-Janovce s intenzitami 12-14 tisic, ale pre 7 tisic na R2 by si chcel plny profil.