Intenzity

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Intenzity

Odoslaťod Lorenc » 21. Okt 2016 20:09

ie intenzity su nizsie pretoze sa pouzila ina metodika, ine koeficienty. Su to realnejsie cisla, lebo podstatne lepsie nadvazuju na ASD ako tie z roku 2010.


Podstatne? a to cislo asd je z toho isteho dna? Mesta ako Ca, Rk, mozu urobit skusku spravnosti. Mne cela metodika po zapisani dat a pri porovnani s 2010 ako fail min. V okrese rk. Aku ma zodpovednost ssc za data, ktore zverejnila? Ziadne. Ak by 10 vybranych aglomeracii riesilo pred par rokmi ids ako sa planovalo, doprava mohla byt monitorovana nepretrzite a dosledne s vypoctami z priemernej dopravy z roka, mesiaca, leta zimy a taktiez rok od roka.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Intenzity

Odoslaťod devil » 21. Okt 2016 22:29

Zle ratas, medzi Kostanmi a Pribovcami je intenzita 14233 v./24h, vsetkym, ktori idu tymto usekom od vychodu sa oplati ist po R3, pretoze krizovatka Rakovo bude blizko Priboviec, tym co pojdu od zapadu mozu ist po D1 DS-Martin sice dlhsou trasou, ale rychlejsou a bezpecnejsou (a samozrejme aj opacne). Presmerovanie moze byt na urovni 50-60%, cize 7-8 tisic v./24h pre rok 2015, a samozrejme vyssie intenzity na D1 DS-Martin o 3 tisic. A stacil by tam aj polovicny profil.


toto ma hlavu a patu. :idea:

R3 ma tiez cez 200 km. :) Ty si argumentoval Hornou Stubnou v suvislosti s R3 Martin :roll: , tak nevidim najmensi problem v argumentacii Tornalou pre R2. Len zrazu Ti zase raz nieco nepasuje.


zase nestacilo nieco naznacit ale musim drat klavesnicu. v poriadku. pisal som o R3 celkovo ale urcite som myslel tym AJ R3 Martin. 4.000 alebo 5-6.000 by bola bezna intenzita na vacsine trasy R3 ak by existovala. R3 treba npr. na orave, ale plny profil v podstate netreba na ziadnom useku. a NAJMENEJ potrebna je stredna R3, vazby ZA-MT-BB su slabe vid 2.500 aut na sturci a tranzit polsko-madarsko je touto trasou mizerny. snad sa cim skor zrekonstruuje ta otrasna betonka aj kremnicke bane. potom to bude jedna z TOP ciest na Sk a kludne tam mozu jazdit auta co sa jej vyhybaju. MT ma slusny prejazd mimo centra s podstatne dlhsim 4pruhovym usekom ako npr. ZV - len par sto metrov a pritom prejazd je plynuly. a odovodnovat R3 jaguarom - co sa tu minule riesilo - je uz uplne vedla. JLR bude najskor vadit I/64 a potom intenzita na R1 medzi seredou a D1.

na trase R2 je to podobne ale je ZV-LC s intenzitou 8.800-15.900, D1-BN-novaky 7.800-12.900. spolu 100 km s slusnou a hlavne stabilnou intenzitou. obchvat BN staci ako poloprofil ale dalej na TN je lepsie rovno postavit 2x2 a tiez od krivana na LC.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Intenzity

Odoslaťod Jano1 » 22. Okt 2016 13:36

devil napísal:4.000 alebo 5-6.000 by bola bezna intenzita na vacsine trasy R3 ak by existovala

To suhlasim.
devil napísal:R3 treba npr. na orave, ale plny profil v podstate netreba na ziadnom useku

Podla mna iba polprofil DK-hranica, DK-RK zatial vyhovuje, nakladny obchvat DK by nemal v sucasnosti viac ako 4500 v./24h.

devil napísal:NAJMENEJ potrebna je stredna R3, vazby ZA-MT-BB su slabe vid 2.500 aut na sturci a tranzit polsko-madarsko je touto trasou mizerny. snad sa cim skor zrekonstruuje ta otrasna betonka aj kremnicke bane. potom to bude jedna z TOP ciest na Sk a kludne tam mozu jazdit auta co sa jej vyhybaju. MT ma slusny prejazd mimo centra s podstatne dlhsim 4pruhovym usekom ako npr. ZV - len par sto metrov a pritom prejazd je plynuly

R3 MT-Rakovo by zmysel mal, prejazd MT je pomerne plynuly, ale stale je to prejazd mestom. Od zapadu na juh ides 9 km cez Vrutky a MT s mnozstvom priechodov pre chodcov a semaforov, od vychodu zhruba 7 km cez MT.
A samozrejme treba zrekonstruovat betonku a Kremnicke bane.

devil napísal:na trase R2 je to podobne ale je ZV-LC s intenzitou 8.800-15.900, D1-BN-novaky 7.800-12.900. spolu 100 km s slusnou a hlavne stabilnou intenzitou. obchvat BN staci ako poloprofil ale dalej na TN je lepsie rovno postavit 2x2 a tiez od krivana na LC.

Urcite nejde o stabilnu intenzitu. Tych 15 900 je len na useku ktory je vo vystavbe v plnom profile. Cize riesit obchvat ZV, ale dalej od Krivana smerom na LC klesa intenzita pod 9 tisic a to je otazne ci tam treba plny profil pre 7 tisic v./24h, pretoze spoplatneny usek bude mat intenzitu o 10-15% nizsiu ako nespoplatneny polprofil.
D1 - BN tam je intenzita 11-13 tisic, takze ak ideme byt velkorysi tak moze byt plny profil, aj ked polprofil by to zvladol.

Nesmierne Ti vadi plny profil Mengusovce-Janovce s intenzitami 12-14 tisic, ale pre 7 tisic na R2 by si chcel plny profil.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Intenzity

Odoslaťod Jano1 » 22. Okt 2016 13:41

Lorenc napísal:Podstatne? a to cislo asd je z toho isteho dna?

ASD je z celeho roka, v zime je podstatne nizsia intenzita nez v letnych mesiacoch, takze scitanie len od aprila do oktobra skreslovalo hodnoty, ked sa nebrala do uvahy zima.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Intenzity

Odoslaťod okorec » 22. Okt 2016 18:32

Jano1 napísal:
devil napísal:NAJMENEJ potrebna je stredna R3, vazby ZA-MT-BB su slabe vid 2.500 aut na sturci a tranzit polsko-madarsko je touto trasou mizerny. snad sa cim skor zrekonstruuje ta otrasna betonka aj kremnicke bane. potom to bude jedna z TOP ciest na Sk a kludne tam mozu jazdit auta co sa jej vyhybaju. MT ma slusny prejazd mimo centra s podstatne dlhsim 4pruhovym usekom ako npr. ZV - len par sto metrov a pritom prejazd je plynuly

R3 MT-Rakovo by zmysel mal, prejazd MT je pomerne plynuly, ale stale je to prejazd mestom. Od zapadu na juh ides 9 km cez Vrutky a MT s mnozstvom priechodov pre chodcov a semaforov, od vychodu zhruba 7 km cez MT.
A samozrejme treba zrekonstruovat betonku a Kremnicke bane.


Presne, keď sa zrekonstruuje betonka a kremnické bane, tak to bude úplne postačujúce pre dané úseky, ale Martin - Rakovo treba urýchlene pripravovať minimálne do zasobnika. Vysoká intenzita aj mimo mesta, obchvat mesta veľkosti krajských miest, súčasť S-J prepojenia a riešenie vyraznej bodovej zavady - križovatky v Kostanoch.
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: Intenzity

Odoslaťod i15 » 23. Okt 2016 08:22

Vo viacerých témach sa spomínalo, že pokles premávky je spôsobený zmenou počítania nákladných áut s návesmi, ale nejak mi to nesedí, lebo som si vytiahol údaje len za osobné autá za jednotlivé vstupy do Košíc a na všetkých hlavných vstupoch je pokles premávky.

Nečakám, že premávka bude rásť donekonečna, ale keď od roku 2010 klesli ceny palív a nezamestnanosť, pokles 22% na vstupe z východu je dosť prekvapujúci a počas cestovania som ho nejak nepostrehol.

Nárast premávky bol jedine v smere od severozápadu. Ale práve tam to nedáva zmysel, lebo z toho smeru by som očakával pokles kvôli dokončeniu D1 Jánovce-PO.

len osobné vozidlá:

Kód: Vybrať všetko
...........................................r.2010..r.2015....zmena
juh - I/20 Šebastovce (02058)................8584....8067......-6%
         
východ - II/552 Nižná Hutka (02559)..........7296....6360.....-13%
východ - I/19 Hrašovík (00239)..............13909...10151.....-27%
východ spolu................................21205...16511.....-22%
         
sever - I/68 Budimir (00219).................4593....5115.....+11%
sever - D1 Budimír (07370)..................14638...12527.....-14%
sever spolu.................................19231...17642......-8%
         
severozápad - Košická Belá (02048)..........2635.....3005......14%
západ - Čečejovce (00618)...................9244.....9002......-3%
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Intenzity

Odoslaťod bonik-r » 23. Okt 2016 11:01

Celé sčítanie je divné... Keďže som Trenčan, pozrel som si samozrejme vlastné mesto. V jednej časti nového mosta 16600 v druhej 7200. Ako domáci viem, Že je tam len jedna križovatka, na ktorej odbočuje zhruba každé 50 vozidlo, Tak sa teda pýtam, ktorý údaj je správny, lebo oba byť nemôžu.
Obrázok používateľa
bonik-r
diskutujúci
 
Príspevky: 154
Obrázky: 6
Založený: 08. Mar 2010 13:28
Bydlisko: Trenčín

Re: Intenzity

Odoslaťod Jano1 » 23. Okt 2016 13:33

Budem sa len opakovat, mensie intenzity lebo ina metodika, ine koeficienty a to je vysledok.

bonik-r napísal:V jednej časti nového mosta 16600 v druhej 7200.

Ten co to scitaval asi pripocitaval aj prelietajuce vtaky. Takych usekov je viac, kde je tazko/nemozne zdovodnit lokalny narast, je to o ludoch a ich zodpovednosti.

i15 napísal:Nárast premávky bol jedine v smere od severozápadu. Ale práve tam to nedáva zmysel, lebo z toho smeru by som očakával pokles kvôli dokončeniu D1 Jánovce-PO.

Narast mimo dialnice moze byt vacsie dochadzanie do Kosic z blizkych satelitov KE, kde nema zmysel ist po dialnici.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Intenzity

Odoslaťod devil » 23. Okt 2016 15:46

Vo viacerých témach sa spomínalo, že pokles premávky je spôsobený zmenou počítania nákladných áut s návesmi, ale nejak mi to nesedí, lebo som si vytiahol údaje len za osobné autá za jednotlivé vstupy do Košíc a na všetkých hlavných vstupoch je pokles premávky.


noved, najobjektivnejsie by bolo scitat 24/7 niekolkokrat v roku cize cez jesen potom cez prazdiny atd...to by bol vysledok najblizsi realite.

R3 MT-Rakovo by zmysel mal, prejazd MT je pomerne plynuly, ale stale je to prejazd mestom. Od zapadu na juh ides 9 km cez Vrutky a MT s mnozstvom priechodov pre chodcov a semaforov, od vychodu zhruba 7 km cez MT.


vrutky mozes obist cez D1 a privadzac, je to sice par km navyse ale inde si s tym nemal problem... :wink:

Cize riesit obchvat ZV, ale dalej od Krivana smerom na LC klesa intenzita pod 9 tisic a to je otazne ci tam treba plny profil pre 7 tisic v./24h, pretoze spoplatneny usek bude mat intenzitu o 10-15% nizsiu ako nespoplatneny polprofil.


aj poloprofil by bol sucastou suvislej dialnice lebo by nadvazoval na plny profil po krivan a ani R1 nie je daleko. cize si myslim ze by mal byt spoplatneny. akurat by znamenal prilis malu usporu. cize bud 2x2 alebo nic. btw. tam ma byt poloprofil pre 2x2 pruhy aj ked asi trochu extremny :roll: detto tomasovce-ozdany ale tam je intenzita uz prilis nizka a parametre cesty lepsie cize tam zatial nie. poloprofil 1x1 ma zmysel tam kde su parametre cesty katastrofalne/prietahy.

na kysuciach je pokles z 20.000 na 8.000, pri MT dokonca z 18.500 na 4.000 pri h.s. - a to je ovela kratsi usek ako ZV-LC. cim vacsie zmeny v priebehu kratsej vzdialenosti tym mensie presmerovanie na D/RC.

Nesmierne Ti vadi plny profil Mengusovce-Janovce s intenzitami 12-14 tisic, ale pre 7 tisic na R2 by si chcel plny profil.


myslim ze si to pamatas zle. intenzity na plny profil tam su. vadi mi tam parameter D26,5. od LM po PO co je vyse 100 km intenzita kolise medzi 10-15.000, lokalne sa to blizi k 15.000 inde je to dokonca pod 10.000. mal tam byt max. parameter R24,5.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Intenzity

Odoslaťod i15 » 23. Okt 2016 18:14

Jano1 napísal:
i15 napísal:Nárast premávky bol jedine v smere od severozápadu. Ale práve tam to nedáva zmysel, lebo z toho smeru by som očakával pokles kvôli dokončeniu D1 Jánovce-PO.

Narast mimo dialnice moze byt vacsie dochadzanie do Kosic z blizkych satelitov KE, kde nema zmysel ist po dialnici.


smerom na severozápad sú ľudoprázdne kopce, satelity sú na juhu a východe
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Intenzity

Odoslaťod Lorenc » 24. Okt 2016 10:35

Jano1 napísal:Budem sa len opakovat, mensie intenzity lebo ina metodika, ine koeficienty a to je vysledok.

bonik-r napísal:V jednej časti nového mosta 16600 v druhej 7200.

Ten co to scitaval asi pripocitaval aj prelietajuce vtaky. Takych usekov je viac, kde je tazko/nemozne zdovodnit lokalny narast, je to o ludoch a ich zodpovednosti.

i15 napísal:Nárast premávky bol jedine v smere od severozápadu. Ale práve tam to nedáva zmysel, lebo z toho smeru by som očakával pokles kvôli dokončeniu D1 Jánovce-PO.

Narast mimo dialnice moze byt vacsie dochadzanie do Kosic z blizkych satelitov KE, kde nema zmysel ist po dialnici.


A potom sa na zaklade takych nezodpovedných scitacov rozhoduje Nds o 17.5 medzi Krivanom a Tomasovcami? Ak to celé dobre rozumiem tak ide o to aby sa do mam zapisala rocna priemerna intenzita jedneho dna. Ak doprava by mala 9 mesiacov 10 000v/24 a tri mesiace 4 000v/24 tak dialnicu navrhnem na prevazujuce mesiace.
VUD-ka zobere tri miliony za scitanie a ked nejaký scitac započíta srnky tak sa to hodi naňho.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Intenzity

Odoslaťod zvR7 » 24. Okt 2016 21:41

otázka do pléna
a kde máme istotu, že predošlé údaje ščtítania sú reálne a pravdivé ?
zvR7
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 323
Obrázky: 0
Založený: 05. Máj 2013 15:13

Re: Intenzity

Odoslaťod Lorenc » 10. Nov 2016 09:29

Neboli. Hlavne NAD bola počítaná podivne.
Zaujímavý je úsek 91039 Čertovica.

2010/ 91039 000072 IVSC ZA Liptovský Mikuláš 470 1469 9 1948
2015/ 91039 000072 Liptovský Mikuláš 568 2703 23 3294

Rast dopravy je o 70%. Podľa mňa sa chceli vyhnúť Donovalom, alebo vzrástli hospodárske vzťahy medzi Breznom a LH.
Takže Devil ďalšia min. tisícka do Hradišta.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Intenzity

Odoslaťod Sentilj » 10. Nov 2016 11:04

Lorenc "pocitológia" z vlastnej skúsenosti - na časté cesty BA - PO, BA - KE som jazdil Čertovicu od 2009 do 2015, zo začiatku takmer prázdna cesta, postupom rokov som stretal vždy aspoň 3-4 kamióny, väčšinou s drevom. Tam a na vyholených stráňach N.Tatier sa (asi) skrýva odpoveď.
Sentilj
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 492
Obrázky: 165
Založený: 06. Jún 2010 10:38

Re: Intenzity

Odoslaťod Lorenc » 10. Nov 2016 13:47

Tie NAD číslo nenarástlo veľmi skôr osobné autá. Kalamity, ktoré boli spôsobili intenzívnu ťažbu v týchto miestach. Ale oproti iným údajom má táto cesta vyšší rast oproti 2010. I/66 tak isto. Tzn. že je to tranzit Západ- Východ.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Intenzity

Odoslaťod Maxx787 » 12. Nov 2016 22:36

som si vsimol ze sa pri sirokej "stratilo" 5000 aut. lebo R3 ma 6100 a cesta 1/59 ma 5000 a potom od sirokej po DK knazia len 5900 (???) neviem ale mame asi na orave bermudsky trojuholnik alebo co, lebo do sirokej ani do mokrade 5000 vozidiel ani nevojde keby ste ich tam chceli natlacit :-D :-D ale samozrejme asi niekomu vyhovuje ze "vysla" tak nizka intenzita lebo keby tam napisali pravdivych 10 000 tak by museli stavat R3 vo full profile od sirokej po DK sever.
I/78 ma stabilne 5000 v celej dlzke. co je zaujimave, teda ked neratam vstupy do NO kde je 10 000+ co by mohlo pohnut niecim takym ako je vacsia rekonstrukcia tejto cesty najme teda mostu pri Or. Jasenici, ktory je na spadnutie.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: Intenzity

Odoslaťod Lorenc » 14. Nov 2016 12:53

Týchto javov zmiznutí áut je tu viac. Čo už. Mne sa nezdá ani intenzita cez Brestovú na RK. Tých 7000 je pomerne nízke číslo na to aké kolóny sa robia na moste od DK.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Intenzity

Odoslaťod zoom » 16. Nov 2016 22:13

Na akom moste v DK pls? Nemôže to byť časom sposobene štylom priemer nedelného rána a piatkovej špičky?
Obrázok používateľa
zoom
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 542
Obrázky: 15
Založený: 21. Sep 2008 16:28

Re: Intenzity

Odoslaťod rado » 17. Nov 2016 15:38

zoom napísal:Na akom moste v DK pls?

Zrejme myslel most cez Váh na I/59 v RK (v smere od DK)
Obrázok používateľa
rado
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 27. Feb 2008 20:25
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: Intenzity

Odoslaťod Lorenc » 17. Nov 2016 16:05

Presne ten most. Ako nikdy som sa s tymto javom nestretol. Tie kolony sa tam tvoria denne. Cele je to ako tak kapacitne v miere unosnosti. I ked sa vyuziva aj skratka cez stanicny most. A potom cesta cez Osadku. Ale intenzity 7000 sa mi zda malo.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Intenzity

Odoslaťod Maxx787 » 17. Nov 2016 17:51

na tom moste je vraj 11 600, celkom by ma zaujimalo ci intenzity poklesnu na spominanych 7000 na brestovu (co je o nejakych 4500) ked do likanvky a martinceka moze ist tak 1000 max. a na ceste cez osadku je 1700 co je dokopy 2700... dajme 3000... tak to aj tak nie je tych 4500 teda na brestovu by malo byt viac nez 7000, tych 8500 mi pride realnejsie cislo. dalsi bermudsky trojuholnik :-D :-D
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: Intenzity

Odoslaťod i15 » 21. Nov 2016 16:18

Ďalší bermudský trojuholník je v Sečovciach. Úsek pred vstupom do mesta z Košíc má 7273 vozidiel a nadväzujúci v meste 7190 vozidiel. Na opačnom konci mesta je 6559 vozidiel a prvý úsek smerom na Michalovce má 7261. Logika nikde... A v roku 2010 bola na okrajoch Sečoviec intenzita 9109 resp. 10835 vozidiel.

Pozor na Sečovce, miznú tam autá! :twisted:
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Intenzity

Odoslaťod Jano1 » 21. Nov 2016 19:50

Maxx787 napísal:na tom moste je vraj 11 600, celkom by ma zaujimalo ci intenzity poklesnu na spominanych 7000 na brestovu (co je o nejakych 4500) ked do likanvky a martinceka moze ist tak 1000 max. a na ceste cez osadku je 1700 co je dokopy 2700... dajme 3000... tak to aj tak nie je tych 4500 teda na brestovu by malo byt viac nez 7000, tych 8500 mi pride realnejsie cislo. dalsi bermudsky trojuholnik :-D :-D

A ako vies, ze scitaci bod nie je par stoviek metrov od I/18? A teda ze nie je intenzita ovplyvnena vnutornou dopravou v RK?

i15 napísal:Úsek pred vstupom do mesta z Košíc má 7273 vozidiel a nadväzujúci v meste 7190 vozidiel.

Ja tam vidim 7237. Nema kde niekolko desiatok vozidiel odbocit?

I15 napísal:Na opačnom konci mesta je 6559 vozidiel a prvý úsek smerom na Michalovce má 7261. Logika nikde...

Nemoze mat par stoviek vozidiel zdroj alebo ciel vo vychodnej casti mesta? Napr. priemyselny park, obytna zona...
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Intenzity

Odoslaťod i15 » 21. Nov 2016 19:57

Na vstupe z KE je cigánska osada a na vstupe z MI je riedka štvrť rodinných domov. Neexistuje logický argument, prečo by mala byť v centre nižšia premávka ako na okraji. V centre je viditeľne viac áut, najviac medzi svetelnou križovatkou a železničným priecestím
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Intenzity

Odoslaťod bodrik » 22. Nov 2016 19:35

i15, vychádza mi z toho to, že cigáni si zaobstarali autá a pendlujú medzi osadou a KE ;)
Obrázok používateľa
bodrik
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 708
Obrázky: 1
Založený: 12. Aug 2005 00:30

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 54 hostí.