Operačný program doprava

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod aquila » 26. Máj 2013 09:21

to som myslel, ze usek od CA smerom na PL bola zbytocnost a to kolko stoji o to vacsia.. malo sa to napojit na cesko a basta .. a tak isto S69, malo sa zatlacit na prepojenie S7/R3 ..

takto je pri sebe A1, S1, S69 .. uplne zbytocne .. a potom dlho predlho nic ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod devil » 26. Máj 2013 10:29

ja by som bol zvedavy ako si poliaci predstavuju cezhranicne prepojenie od skaliteho na vychod, co je vyse 500 km. im asi vadi ze S69 nie je vyuzitelna pre tazku dopravu kym nestoji kusok po svrcinovec. ze ake budu intenzity im moze byt jedno a takisto priechodnost celej hranice. o to viac je opodstatnena pripomienka EU o prilis hustej sieti D/RC.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod johhan » 26. Máj 2013 10:57

aquila napísal:to som myslel, ze usek od CA smerom na PL bola zbytocnost a to kolko stoji o to vacsia.. malo sa to napojit na cesko a basta .. a tak isto S69, malo sa zatlacit na prepojenie S7/R3 ..

takto je pri sebe A1, S1, S69 .. uplne zbytocne .. a potom dlho predlho nic ..


No ono to až také jednoduché nebolo a nie je :-) Vela zmenilo rozdelenie ČSFR ... ono v tejto oblasti boli na základe medzištátnej dohody medzi ČSSR a PLR definované kapacitné pripojenia A1/D47 a S1/D18 pričom prvá mala byť trasa na čechy a rakúsko a druhá na slovensko a maďarsko dalej na východ sa výhladovo počítalo ( 2020 :?: :lol: ) v spojení na východe republiky D73 inak postačovali prechody na cestách 1 triedy ( pri obmedzeniach cestovania logické )
.
Po revolúcii a rozdelení sa češi prihlásili k obidvom prípojným bodom a bola oddialená dostavba polprofilu D18 na území ČR a začali urýchlene budovať R48 ( vcelku im spôsobovalo radosť robiť problémy Mečiarovi ) a blokovať dostavbu D18. Tým bolo Poľsko a Slovensko donútené rokovať o vytvorení prepojovacích bodov, a bod sa po dohode s EHS/ES stanovil na Skalitom s tým že Slovensko bolo povinné čo najskôr vytvoriť podmienky na vytvorenie hraničného prechodu bez obmedzení. Dnes je situácia taká že Polsko má skoro dostavanú S69 a Slovensko dodnes nemá ani podmienky na to aby bol prechod otvorený bez obmedzení.
.
Ak sa otvoria prechody D1/A1 a D3/S69 bez obmedzení tak R48/S1 zaznamená výrazný prepad dopravy o tom aká je S69 dôležitá pre Poliakov ukazuje aj to v akom stave je .. že prevdepodobne bude dostavaná skorej ako A1 k českým dialniciam a to že sa Polsko na všetkých fórach ohladom dialnic a koridorov v unii opakovane sťažuje na Slovensko pre nedodržiavanie dohôd a že blokujeme dostabu Balt-Ardiatic koridor a to od 2015 má začať rekonštrukcia železničného koridoru E65 úsek Čadca - Bialsko-Biala. A Poľsko v posledných rokoch celkom úspešne podmieňuje všetky slovenské požiadavky požiadavkou dodržania aspon pôvodnej zmluvy .. a darí sa im :wink: ... konkrétne o S7/R3 nechcú zatial ani počuť a ani predtým nechceli jedine iba olympiada by ich mohla obmäkčiť
.
Češi sa s I/11 sa realne zobudili až po továrni v Nošoviciach
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod johhan » 26. Máj 2013 11:13

devil napísal:ja by som bol zvedavy ako si poliaci predstavuju cezhranicne prepojenie od skaliteho na vychod, co je vyse 500 km. im asi vadi ze S69 nie je vyuzitelna pre tazku dopravu kym nestoji kusok po svrcinovec. ze ake budu intenzity im moze byt jedno a takisto priechodnost celej hranice. o to viac je opodstatnena pripomienka EU o prilis hustej sieti D/RC.

Momentále reálne uvažujú iba o D3/S69 a R4/S19
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod aquila » 26. Máj 2013 11:37

johhan napísal:No ono to až také jednoduché nebolo a nie je :-) Vela zmenilo rozdelenie ČSFR ... ono v tejto oblasti boli na základe medzištátnej dohody medzi ČSSR a PLR definované kapacitné pripojenia A1/D47 a S1/D18 pričom prvá mala byť trasa na čechy a rakúsko a druhá na slovensko a maďarsko dalej na východ sa výhladovo počítalo ( 2020 :?: :lol: ) v spojení na východe republiky D73 inak postačovali prechody na cestách 1 triedy ( pri obmedzeniach cestovania logické )
.
Po revolúcii a rozdelení sa češi prihlásili k obidvom prípojným bodom a bola oddialená dostavba polprofilu D18 na území ČR a začali urýchlene budovať R48 ( vcelku im spôsobovalo radosť robiť problémy Mečiarovi ) a blokovať dostavbu D18. Tým bolo Poľsko a Slovensko donútené rokovať o vytvorení prepojovacích bodov, a bod sa po dohode s EHS/ES stanovil na Skalitom s tým že Slovensko bolo povinné čo najskôr vytvoriť podmienky na vytvorenie hraničného prechodu bez obmedzení. Dnes je situácia taká že Polsko má skoro dostavanú S69 a Slovensko dodnes nemá ani podmienky na to aby bol prechod otvorený bez obmedzení.
.
Ak sa otvoria prechody D1/A1 a D3/S69 bez obmedzení tak R48/S1 zaznamená výrazný prepad dopravy o tom aká je S69 dôležitá pre Poliakov ukazuje aj to v akom stave je .. že prevdepodobne bude dostavaná skorej ako A1 k českým dialniciam a to že sa Polsko na všetkých fórach ohladom dialnic a koridorov v unii opakovane sťažuje na Slovensko pre nedodržiavanie dohôd a že blokujeme dostabu Balt-Ardiatic koridor a to od 2015 má začať rekonštrukcia železničného koridoru E65 úsek Čadca - Bialsko-Biala. A Poľsko v posledných rokoch celkom úspešne podmieňuje všetky slovenské požiadavky požiadavkou dodržania aspon pôvodnej zmluvy .. a darí sa im :wink: ... konkrétne o S7/R3 nechcú zatial ani počuť a ani predtým nechceli jedine iba olympiada by ich mohla obmäkčiť
.
Češi sa s I/11 sa realne zobudili až po továrni v Nošoviciach


no hej, to je sice pravda, len stale mi to vychadza ako sazka na zlu strategiu, nech by si aj cesi zablokovali D18 a staali R48, ale my sme na to doplatili tym, ze je sce S69, ale cele stredne a vychodne slovensko nema nic .. a D3 je tak posahane draha, ze to az pekne nie je ..

za tu dobu co sa tlaci D3, tak mohla byt uz R3 minimalne od kubina az po polske hranice aj v plno profile a to iste S69 vs S7, kde by to od rabky mohlo byt potiahnute az k hraniciam ...

ja som to uz par krat spominal, D3 ako taka po cadcu ma vyznam, aj ked uz len tym ze to pomenovali nezmyselne D3 to posrali ... mala to byt R5 od ziliny a basta .. o neskutocne predrazenych a nic neriesiacich uprav koryta kysuce a chimere splavenia ani nehovoriac ...

doteraz si myslim, ze D3 mala ist cez radolu po povrchu s protihlukovymi stenami, vsak radola je mini pidi dedinka a KNM bude mat dva mosty tak ci tak aj napjenie na dialnicu, takze naco dalsia cesta, kvoli ktorej sa robi tunel pod hladinou koryta riesky! kvoli par ludom doslova .. urobit max nadchod pre pesich a bicykle, a Tckovu krizovatku s odbocovacim pruhom a tym to hasne ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod Andrej » 26. Máj 2013 13:12

Uz sa budem opakovat, ale ze D3 je dialnicou, je sposobene tym, ze ked sa tieto koridory definovali este u nas neexistoval pojem RC. A usek cez Radolu ma velku sancu, ze pojde po povrchu, po zrusenom UR sa preraba projekt, takisto su snahy zjednodusit usek KNM-Oscadnica. A nieco by sa mohlo usetrit aj zrusenim stavebnej uzavery pre splavnenie Kysuce...
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod aquila » 26. Máj 2013 14:17

ano D18 v povodnej podobne, vtedy ozaj RK neexistovali, ale ked sa uz zacala robit R1 tak boli a vtedy este bolo casu to tiez pomovat a patricne preprojektovat, ale nebola vola .. bola tu vola na megalomanstvo .. co je bohuzial vidno nielen na D3 (MUK svrcinovec) ale aj na samotnej D1 .. a moc velkym zmenam bohuzial neverim ..

mna jednoducho hneva, kolko casu, energie, panazi sa venovalo docela nevyznamenemu useku cesty a jeho glorifikovanim sa to dostalo do stadia, ze asi ozaj nebude .. pritom keby sa to nerobilo hura a *** systemom tak mohla byt aj R5 aj R3 o takomto case v gro castiach prejazdna
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod milan_KM » 26. Máj 2013 15:29

S parametrom 24,5/80 je to fakt superluxusná "diaľnica". Ako tak vidím tejto debaty by sme sa zbavili tak, že by sme ju premenovali na R5 a bol by pokoj.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod devil » 26. Máj 2013 16:18

výrazný prepad dopravy R48/S1 podla mapy ktoru uvadzas by dnes bol asi 2.500 aut. na nasej strane hranice bola intenzita v 2010 8.900 aut. cize len asi stvrtina dopravy z 8.900 by jazdila cez skalite. ked toto je pre poliakov vyriesenie cezhranicneho prepojenia tak nech sa necuduju ze 550 km polska hranica nebude viac vytazena ako nasobne kratsia rakuska.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod devil » 26. Máj 2013 16:51

dokonca ked si lepsie pozrieme mapu tak je vidno ze skalite sice usetri 15 km na bielsko biala ale smerom na katowice oproti trase cez cesky tesin je to az 30 km obchadzka. takze ten vyrazny prepad dopravy je postaveny na com ???
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod aquila » 26. Máj 2013 18:50

milan_KM napísal:S parametrom 24,5/80 je to fakt superluxusná "diaľnica". Ako tak vidím tejto debaty by sme sa zbavili tak, že by sme ju premenovali na R5 a bol by pokoj.


nielen tym, ale ako uz bolo spominane upustenie od parametrov a nestavat superdraho .. vsak je uplny nonsense, ze 12 km usek s dvomi malymi tunelmi v polprofile je drahsi ako 15 km usek so 7,5 km tunelom visnove v plnom profile, privadzacom, nie nepodobne komplikovanou MUK a najma v podstate na estakadach .. to je chore
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod milan_KM » 26. Máj 2013 21:22

To je samozrejme jasné, že je to choré, a preto to aj rieši protimonopolny úrad. Takže porovnávať to s úsekom kde prebehla ozajstná súťaž nie je na mieste. Oščadnícky variant by síce skrátil D3 ale predĺžil R5, takže by sme zrejme moc neušetrili. Ono veľkým problémom je práve husto zastavaná, úzka dolina, či už Kysuce alebo Skalitého. Takže sa musí trasovať po svahoch kde je to samozrejme násobne drahšie ako po rovine. A keďže sú koridory už dané viesť tadiaľto minimálne RC zrejme musíme (na Poľsko). Inak neviem aké ďalšie znižovanie parametrov. Maximálne vypustiť tunel kysuca ( aj keď by diaľnica viedla prakticky pod oknami a hluk cez prejazd dilatačiek v 130 km/h by hlukovú záťaž značne zvýšil, kvôli tomu aj ten kontroverzný tunel) a obmedziť reguláciu Kysuce. Lenže hrádza je značne poškodená, a preto je asi zahrnutá do stavby diaľnice, inak by ju opravovali vohospodári zase z našich peňazí.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod Jano1 » 27. Máj 2013 10:15

Vypustenim tunela Kysuca nemusia pribudnut ziadne dilatacky na dialnici. Dialnica by isla po povrchu a zostali by len dilatacky na moste ponad Kysucu, ktory tam bude tak ci tak.

Oscadnicky variant by skratil D3 o 8-9 km a R5 by bolo treba vybudovat namiesto 2 km 7 km. Celkovo by sa dlzka D/RC skratila. Treba vziat staru studiu a porovnat narocnost oscadnickeho variantu s aktualnym variantom D3 okolo Svrcinovca,Cierneho a Skaliteho.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod johhan » 27. Máj 2013 23:02

aquila napísal:no hej, to je sice pravda, len stale mi to vychadza ako sazka na zlu strategiu, nech by si aj cesi zablokovali D18 a staali R48, ale my sme na to doplatili tym, ze je sce S69, ale cele stredne a vychodne slovensko nema nic .. a D3 je tak posahane draha, ze to az pekne nie je ..

za tu dobu co sa tlaci D3, tak mohla byt uz R3 minimalne od kubina az po polske hranice aj v plno profile a to iste S69 vs S7, kde by to od rabky mohlo byt potiahnute az k hraniciam ...

ja som to uz par krat spominal, D3 ako taka po cadcu ma vyznam, aj ked uz len tym ze to pomenovali nezmyselne D3 to posrali ... mala to byt R5 od ziliny a basta .. o neskutocne predrazenych a nic neriesiacich uprav koryta kysuce a chimere splavenia ani nehovoriac ...

doteraz si myslim, ze D3 mala ist cez radolu po povrchu s protihlukovymi stenami, vsak radola je mini pidi dedinka a KNM bude mat dva mosty tak ci tak aj napjenie na dialnicu, takze naco dalsia cesta, kvoli ktorej sa robi tunel pod hladinou koryta riesky! kvoli par ludom doslova .. urobit max nadchod pre pesich a bicykle, a Tckovu krizovatku s odbocovacim pruhom a tym to hasne ..


No neviem trasa po CA je v poriadku v mnohých prípadoch by podla nových noriem a predpisov neprešla - a to že vyprodukovali na trase D3 kartel nie je predsa chybou trasy ale zadávateľa a reálne sa na trase D3 okrem 3 úsekov nič nepostavilo takže nejaké reči o tom čo by keby sa nestavala D3 nie sú relevantné - reálne postavené úseky R3 sú dlhšie ako D3
.
Poliaci R7 nechceli a nechcú ťahať k hraniciam na oravu takže špekulovať o S7 od Rabky na Chyžné bolo a je zbytočné
.
Aký má význam či sa to volá D3 alebo R5 keď to má reálne parametre RC. A úpravy Kysuce sú proste vynútené vodohospodármi neexistuje na Slovensku možnosť ich obísť - jednoducho pri každej stavbe vyžadujú brehové úpravy a nie je to len pri dialniciach - v Rakúsku to robia tak isto len to nie je v položke výstavba dialnice ale inej :-) kde sa to opticky stratí
.
A Radoľa je komplikovaný prípad .. ten most tam až taký problém nie je vždy sa to dá stavebne nejako vyriešiť - jednoducho v intraviláne máš nejaké povinosti a musíš rešpektovať samosprávu a tá požaduje dialnicu zapustenú ( nechceli prekrytú ) a pre NDS bolo v konečnom dôsledku jednoduchšie to zanoriť kompletne a prekryť - a odpadlo im veľa starostí - rýchlosť hluk, emisie, kompenzácie. Nakoniec aby náhodou nenastal variant že sa to pokafre na územnom konaní a zostanú už len drahé varianty.
.
Ale hlavne je podstatné to aká bude reálne cena stavby ktorá vyjde z tendra
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod johhan » 27. Máj 2013 23:22

devil napísal:výrazný prepad dopravy R48/S1 podla mapy ktoru uvadzas by dnes bol asi 2.500 aut. na nasej strane hranice bola intenzita v 2010 8.900 aut. cize len asi stvrtina dopravy z 8.900 by jazdila cez skalite. ked toto je pre poliakov vyriesenie cezhranicneho prepojenia tak nech sa necuduju ze 550 km polska hranica nebude viac vytazena ako nasobne kratsia rakuska.

Ja ťa upozorňujem na to čo som napísal "Ak sa otvoria prechody D1/A1 a D3/S69 bez obmedzení tak R48/S1 zaznamená výrazný prepad dopravy" a predpokladám že to pozabudnutie na ten dialničný prechod a podmieňovaciu spojku a bolo čisto náhodné a neúmyslené ... a netvrdím to ja ale sú to predpoklady Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod devil » 28. Máj 2013 06:49

potom bude zaujimave sledovat ci aj popri tom vyraznom prepade nebude R48/S1 vytazenejsia ako D3/S69.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod granite01 » 28. Máj 2013 10:41

johhan napísal:
devil napísal:výrazný prepad dopravy R48/S1 podla mapy ktoru uvadzas by dnes bol asi 2.500 aut. na nasej strane hranice bola intenzita v 2010 8.900 aut. cize len asi stvrtina dopravy z 8.900 by jazdila cez skalite. ked toto je pre poliakov vyriesenie cezhranicneho prepojenia tak nech sa necuduju ze 550 km polska hranica nebude viac vytazena ako nasobne kratsia rakuska.

Ja ťa upozorňujem na to čo som napísal "Ak sa otvoria prechody D1/A1 a D3/S69 bez obmedzení tak R48/S1 zaznamená výrazný prepad dopravy" a predpokladám že to pozabudnutie na ten dialničný prechod a podmieňovaciu spojku a bolo čisto náhodné a neúmyslené ... a netvrdím to ja ale sú to predpoklady Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej


Síce neviem, čo predpokladajú v Poľsku, ale asi pred rokom som čítal článok s odborníkom na výstavbu dialnic v čechách, kde hovoril o silnej politizácii a zbastardení celého procesu výstavby dialnic v Českej republike.
Tvrdil, že z pohľadu návratnosti je pre Českú republiku oveľa dôležitejšie dostavať R48 (z pohľadu intenzity aj návratnosti) , pričom D1 (od Bělotína po Bohumín) je podľa neho dosť veľký omyl.
Takže sa neobávam, žeby bol výrazný prepad dopravy na R48/S1.
granite01
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 747
Založený: 02. Dec 2010 16:18
Bydlisko: KE

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod johhan » 28. Máj 2013 12:11

devil napísal:potom bude zaujimave sledovat ci aj popri tom vyraznom prepade nebude R48/S1 vytazenejsia ako D3/S69.


No to máš pravdu bude to zaujímavé a myslím že ani oni sami nevedia - tam už veštia z gule :-) čo mi hovorili že predpokladajú dokončená S69/D3 stiahne dosť pobaltskej dopravy z Chyžného smerom na Rakúsko Taliansko a možno južné Nemecko - taktiež nevedia ako zmení dostavba rakúskej A5 a českej R52 trasovanie špedičiek ... ale jednoznačne im vyhovuje že jedna vetva ide cez ČR a druhá cez SR
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod johhan » 28. Máj 2013 12:25

granite01 napísal:Síce neviem, čo predpokladajú v Poľsku, ale asi pred rokom som čítal článok s odborníkom na výstavbu dialnic v čechách, kde hovoril o silnej politizácii a zbastardení celého procesu výstavby dialnic v Českej republike.
Tvrdil, že z pohľadu návratnosti je pre Českú republiku oveľa dôležitejšie dostavať R48 (z pohľadu intenzity aj návratnosti) , pričom D1 (od Bělotína po Bohumín) je podľa neho dosť veľký omyl.
Takže sa neobávam, žeby bol výrazný prepad dopravy na R48/S1.


No vidíš Poliaci zase prudko dostavujú A1 a S1 z Bialska do Katovíc zrušili predbežne a ani neplánujú kým sa neukáže čo to spraví s dopravou v regione ked otvoria A1/D1
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod Andrej » 27. Jún 2013 08:13

Podla GR NDS sa vcera predkladali do EK zasobniky projektov OPD 2014-20. Su niekde tieto zasobniky k dispozicii?
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod johhan » 28. Jún 2013 12:10

Andrej napísal:Podla GR NDS sa vcera predkladali do EK zasobniky projektov OPD 2014-20. Su niekde tieto zasobniky k dispozicii?


Nie verejné :-) a už to asi nebude OPD - Operačný program doprava ... ale po novom OPII - Operačný program integrovaná infraštruktúra
.
Pre info SR schvália tieto základné OP
- Výskum a inovácie
- Kvalita životného prostredia
- Integrovaná infraštruktúra
- Integrovaný regionálny operačný program
- Ľudské zdroje, zamestnanosť a inklúzia
- Efektívna verejná správa
Samostatným špecialnym režimom sa budú riadené programy Technická pomoc, Rozvoj vidieka, Rybné hospodárstvo, Európska územná spolupráca, program INTERACT, tieto sú riadené na základe špecifických usmernení priamo Európskou komisiou.
.
Samozrejme toto schválenie ešte musí akceptovať EU a uzavrieť zo SR Partnerskú dohodu na roky 2014 -2020
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod Andrej » 28. Jún 2013 16:41

Zasobniky projektov nemame, ale mame aspon vysku prostriedkov pre OPII:
KF: 2,3 mld. €
ERDF: 1,8 mld. €

Zaujimavy pre cesty ktore spravuju kraje je ROP, kde je navrh na vyse 1,5 mld. €

viewtopic.php?f=35&t=18354

Okrem toho dnes je SR blizsie k tomu, aby mohla cerpat terajsie eurofondy az do konca r. 2016.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod aquila » 28. Jún 2013 17:18

to by bolo zaujimave, ak by mohli kraje pouzit tolko na obnocu ciest.. pri trosku sikovnosti by sa na niektorych dvojkach a trojkach dali aj obchvaty robit ..

kazdpadne mame aj povolenu vynimku do 2016...

viewtopic.php?f=35&t=18356

cize niektore projekty uz nebude treba fazovat.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Operačný program doprava

Odoslaťod DrX » 09. Júl 2013 09:37

Co nam to nase mile ministerstvo vlozilo do dnesneho Korzara.
https://docs.google.com/file/d/0B6aDT9S ... sp=sharing

Samozrejme, Kosicky kraj uplne na chvoste, ale aspon prezentacny material nam vyrobili...
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R3 Tvrdošín - Nižná

Odoslaťod devil » 13. Júl 2013 10:34

expwy napísal:Nebude, EK oravsku R3 odmieta financovať a štát na to nemá peniaze, takze sa to odkladá na neurcito.


a preco ju odmietla financovat ?
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 29 hostí.