Moderátor: Moderátori
Názov stavby Dĺžka v km Termín realizácie stavebných prác Celkový náklad
Horný Zemplín - rekonštrukcia, riešenie bezpečnosti cesty I/15 Sedliská - Holčíkovce 16,1 2013 2015 20 207 922
I/75 Galanta obchvat, 3. stavba 5,1 2012 2015 28 551 932
I/50 Ružová osada - rekonštrukcia, nehodové miesto 1,5 2013 2 014 7 835 757
I/66 Polomka - bodová závada 4,3 2013 2 014 11 903 728
I/72 Zbojská, sedlo - Tisovec, Čertova dolina 3,8 2013 2 014 26 488 850
I/50 Trenčianske Mitice - zosuv 127,380 - 128,380 1,1 2013 2 014 4 807 923
I/78 Námestovo - prieťah 2,4 2 013 2 015 12 025 930
Rekonštrukcia cesty I/65 Turčianske Teplice - Príbovce 15,5 2013 2015 19 602 000
Cesta I/50 v úseku Chocholná - Mníchová Lehota 7,5 2013 2015 11 004 953
I/66 Brezno - obchvat 3,5 2 013 2014 20 791 830
I/51 a I/18 Michalovce - rekonštrukcia križovatky 1,3 2 013 2014 4 420 000
I/68 Plavnica - preložka cesty 5,8 2013 2015 32 662 816
I/68 Sabinov - preložka cesty 10,0 2013 2015 67 730 867
I/77 Bardejov - juhozápadný obchvat 5,5 2013 2015 44 605 859
I/65 Kremnica - Kremnické Bane 1,5 2 013 2014 16 862 427
Eliminácia bezpečnostných rizík na cestách I. triedy v Žilinskom a Trenčianskom regióne 142,2 2013 2 014 49 445 000
I/73 Šarišský Štiavnik – Hunkovce, zníženie nehodovosti 21,5 2013 2015 13 667 785
I/77 Smilno - Svidník rekonštrukcia cesty 22,0 2014 2015 25 000 000
Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy 6,8 2012 2014 31 482 953
I/50 Mýtna - Lovinobaňa, rekonštrukcia 13,0 2014 2015 10 000 000
I/66 Brezno, Bujakovo - Filipovo, rekonštrukcia 4,3 2014 2015 6 000 000
I/66 Predajná, križovatka - nehodové miesto 0,7 2014 2015 3 083 000
I/66 Hontianske Nemce - Divičie, rekonštrukcia na C 9,5 4,4 2014 2015 15 000 000
EU tlaci na to, aby sa homogenizovala siet TEN-T (cize D1, D3, D4, R3, R4, R6) a aby sa realizovali ekonomicky najvyhodnejsie useky.
Ze by vlada vedela prelievat peniaze z KF do ERDF? To by som rad videl
Qwert napísal:Čo sa týka priorít, je pravdepodobné, že EK bude tlačiť, aby veľká časť fondov išla na železnice. Bola by ale škoda, keby sa to všetko minulo len na jednom koridore, treba investovať aj do iných koridorov, no aj do nekoridorových tratí.
devil napísal:naco ti je v koheznom fonde balik ktory nevies vyuzit ako si sam napisal na "ekonomicky najvyhodnejsie useky" ?
...naco ti je v koheznom fonde balik ktory nevies vyuzit ako si sam napisal na "ekonomicky najvyhodnejsie useky" ?
ten tvoj zoznam je urcite 2 a viac nasobok takze zabudni.
devil napísal:..len pre ilustraciu, ked bude v presove hotova nabrezna komunikacia tak ten tunel asi prilis efektivna investicia nebude. 2x2 + dalsich 2x2 pruhov, a pre koho ...
D4 by mala byt financovatelna cez KF, R7 zial nie, pretoze ERDF nie je mozne vyuzit v BA kraji.
NK to zaisti a narast na nej bude dramaticky.
Tak ako teda? Nevieme balik KF vyuzit alebo naopak, opodstatnenych stavieb je v nom viac ako su jeho financne moznosti?
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Xisco a 20 hostí.