Stránka 75 z 75

Re: Ján Figeľ a jeho práca - minister dopravy (2010 - 2012)

OdoslaťOdoslané: 11. Sep 2012 13:53
od Andrej
devil napísal:tusim cital som ze figel, ci jeho strana protestuje proti ruseniu filialky...tak ako je to vlastne ?

Figel bol tiez povodne proti Filialke, az kym ho pani z Dopravoprojektu nepresvedcili niekedy v priebehu minuleho roka. Predtym bola skutocne de facto stopnuta priprava.

Re: Ján Figeľ a jeho práca - minister dopravy (2010 - 2012)

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2013 09:29
od devil
sice nie o vela ale tzv. rezerva zlteho fidicu je prekrocena, tak do buducna laskavo neargumentujte ake su to pevne ceny...

viewtopic.php?f=35&t=18703

Re: Ján Figeľ a jeho práca - minister dopravy (2010 - 2012)

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2013 09:35
od aquila
prvy usek bol este cerveny FIDIC, cize preto si mohli narokovat aj preplatenie makkej a tvrdej hliny ..
podla zlteho by uz za to zodpovedali oni a preto je aj problem so skruzami a mostom, ktory padol, lebo to malo ist podla povodneho projektu, kde bolo presne napisane ako sa to ma stavat a oni to nedodrzali ..
plus je to jeden z prvych tendrov kde sa uz tendrovala rovno aj rezerva, ale inak cerveny FIDIC so vsim vsudy

vid zmluva, zmluvne podmienky strana dva

http://crz.gov.sk/index.php?ID=603&doc=209992

Re: Ján Figeľ a jeho práca - minister dopravy (2010 - 2012)

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2013 14:09
od jarino
Ale geológia by im aj tak prešla(narážam na dodatky), aj keby to šlo cez žltý FIDIC, či?

Re: Ján Figeľ a jeho práca - minister dopravy (2010 - 2012)

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2013 16:00
od aquila
mali by to podstatne problematickejsie, lebo by mali urobit primerany projekt ...

Re: Ján Figeľ a jeho práca - minister dopravy (2010 - 2012)

OdoslaťOdoslané: 01. Dec 2013 12:10
od Andrej
Ano, cez zlty FIDIC by to bolo minimalne ovela zlozitejsie. Inak pochybujem, ze by sa inej stavebnej firme prepiekla taka obrovska cena za dodatok, ktora vznikla 11 nasobnym rozdielom medzi lepsou/horsou techn.triedou zeminy... Je zrejme, ze VHS mal dopredu informacie o tejto zmene projektu a dopredu s tym pocital pri nacenovani.

Kazdopadne usek plny mostov, zarezov, nasypov a zarubnych murov stoji aj po megadodatku 6,7 mil. € / km, takze argument o predrazenosti useku je absolutne smiesny.