Moderátor: Moderátori
devil napísal:mdzi ZH a MT sa rekonstruuju kremnicke bane kde bude pridany aj treti pruh a rekonstruuje sa tiez panelka, cize prave R3 patri medzi najmenej potrebne. preto severna R3 lebo je naivne si mysliet ze cely tranzit z oravy prejde na D3.
svata pravda bohuzial, co sa mi hodi do konceptu to je fakt, co sa mi nehodi si ostatni vycucali z prsta, zmanipulovali atd
Poliaci nemajú záujem o tranzit cez Jablonku.
Dal som si naliehavost problemu na jednotku a nejak tam nevidim vasu Sorosku cim to asi bude? Ale vidim tam D3, D1 a SO PO, ale nie my radsej postavime tunel pre traktory, len aby DrX mal radost
devil napísal:
zaujimava je aj cast "primeranost dopravneho riesenia". npr. turany-hubova dialnica za tusim 900 mil. pre 10-15.000 aut je optimalne riesenie....taaak urciteee.
inac R2 soroska, batka aj mytna su oznacene ako viac-menej potrebne, takisto R2 TN-BN R3 horna orava, sahy, krupina.... a SO PO ako neprimerane spolu so zvyskom R3, donoval, R7 a R8...takze ?
aquila napísal: - D1 turany - hubova nema nutnost cislo 1, ten usek este kludne vydrzi a moze sa v pohode do 2030 dokoncit korbelka.
Yoggy52 napísal:A kedze sa tu uz zase spomenuli platy v Polsku, neviem ci som to pisal vobec, alebo som to mal rozpisane a potom som to radsej zmazal, ale to je jedno...
Momentalne v Polsku je vacsia primerna mzda ako na Slovensku, celkovo na to maju naslapnute ovela lepsie ako my, staci sa pozriet na tento pekny graf of INEKO
http://dobiehanie.ineko.sk/index.php?i= ... 1&p=20&r=1
A kto si mysli, ze Polsko je stale chudobne, tak nech sa uz konecne prebudi... uz nie je rok 1995
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.