Moderátor: Moderátori
kaviarista napísal:pacho,
jedna vec su tvoje dojmy a druha fakty. 50 tisic aut denne nebude medzi MT a ZA ani o 10 rokov. Treti jazdny pruh poriesi situaciu aj pri takejto intenzite, lebo cesta medzi MT a ZA nevedie horskym priechodom.
Ja osobne nie som obchodnym zastupcom, ale keby si precestoval aspon patinu z toho, co ja, po celom uzemi Slovenska, tak si mozes do konca zivota gratulovat.
Obchodni cestujuci maju najlepsi prehlad o dopravnych situaciach v ramci regionu, ktory obhospodaruju. To, ze raz za rok prejdes zo ZA do MT za vyse hodinu kvoli traktoru, ktory tam nema co hladat, este neznamena, ze za taky cas sa ten usek jazdi pravidelne.
A okrem ineho mas uplne debilne predstavy o funkcii obchodneho zastupcu. To v ziadnom pripade nemusi byt len podomovy dobiedzac od dveri k dveram so super vynimocnou ponukou veci, ktore nepotrebujes, horsi od jehovistu. Tvoja neucta k cudzej praci vypoveda len a len o tebe.
A okrem dalsieho, co to mas vlastne za firmu, ked k tvojim dveram ma pristup kdejaky podomovy otravovac?
mapman napísal:Lenže to je práve ten problém, tu nejde o východniarov... tým je jedno či pojdu cez Zvolen, cez Levice alebo cez Žilinu, pre nich je doležité aby tam stála kvalitná cesta.
mapman napísal:Ja mám jednoducho odpor k akejkoľvek výstavbe v regiónu Nízkych Tatier lebo sem tranzit skrátka nepatrí tak ako nepatrí na estakádu do BB!! Ja myslím že by ti pekne poďakovali keby sa im cez mesto valily všetky tranzitujúce kamióny z juhu na sever...
mapman napísal:A keď sme u spojenia Poavžie - Morava - ja mám v obľube trasu Brno - D2 - Hodonín - Veselí - Strání - Nové Mesto. Je zďaleka najrýchlejšia a od Veselí po NM úplne bez kamiónov.
Dnes už sa lepšie jazdí aj cez Uherské Hradište, cez Makov je to zdĺhavé...
kaviarista napísal:Presne tak, ale nie je im jedno, kedy ta kvalitna cesta bude realne stat. Cim drahsi variant, tym sa po nom bude jazdit neskor.
kaviarista napísal:mapman,
silny prud medzi MT a ZA nikto nespochybnuje. Jak tranzitu, tak lokalnej dopravy. Akurat , ze niektori ludia si neuvedomuju, co to bude realne stat a ake realne nasledky to zanecha na dopravnej situacii v inych regionoch.
Pacho napísal:Ja nemam nic proti obchodnym zastupcom, ani podomovim predajcom, no ked potrubujem obchodneho zastupcu, alebo podomoveho predajcu, tak si ho pozvem, a budem s nim jednat, kedy ja potrebujem. Okrem ineho spolupracujem s viacerimi obchodnymi zastupcami z roznych oblasti, a mam s nimi velmi korektne vztahy. Nadruhej strane, nadnesena napisem, ze staviat dialnicu cez narodny park pre jedneho obhchodneho zastupcu je trocha prisilne kafe, nie?. Urcite nejdem oponovat co sa tyka ekonomicnosti vystavby jednotlivych variant, lebo neviem a nemozem tliachat sprostosti, co sa tyka tej intenzity, mozna som to trocha prehnal, no presne si nepamatam zdroj kde som to cital, mozna to bola neaka perspektiva,?(sory za to) no a hrozne by ma Kaviarista zaujimalo, odkila Ty vies kolko a kde ja po slovensku jazdim, ci si myslis, ze len ty jazdis vela po SK, ?? Nemam rad ludi, ktorym ked dochadzaju argumenty zacnu osocovat.... ( vid , aku mam firmu, kolko najzdim.....) myslim si ze takychto diskusii ni je hodne toto forum,?? zasluzi si serioznych diskutujucich.
kaviarista napísal:dy,
podomovi predajcovia nebudu mat urcite prehlad o cestnej situacii, takze ich nazor v tomto ohlade by nemal mat taku vahu ako obchodnych cestujucich, co su denno denne na cestach.
A co sa tyka 3. pruhu, na mnohych miestach by stacilo iba prekreslit ciary.
Za rovnomerne rozvijanie siete nepovazujem pomer investovania fin.zdrojov v pomere 80:20 (sever:juh)
Dy napísal:kaviarista napísal:mapman,
silny prud medzi MT a ZA nikto nespochybnuje. Jak tranzitu, tak lokalnej dopravy. Akurat , ze niektori ludia si neuvedomuju, co to bude realne stat a ake realne nasledky to zanecha na dopravnej situacii v inych regionoch.
kaviarista,
aspoň neklam, toto prepojenie kritizuje dosť veľa ľudí a ty si odjakživa k nim patril. ZA ani D1 ani D3 - to sú vaše heslá.
kaviarista napísal:Dy, preco si vymyslas a cucas z prsta? Nikdy som nebol ani proti D1 ani proti D3. Bol som (a stale som) iba proti ich nezmyselnemu uprednostnovaniu pred trasami, ktore su omnoho dolezitejsie. Ked sa prijala pred casom ako priorita D1, v poriadku, nic proti nemam. Ale priorita ma diametralne odlisny slovny vyznam ako prizivovanie (alebo vyciciavanie). Prioritou by sa dalo pomenovat to, keby sa deklarovany pomer rozdelenie zdrojov 60:40 dodrziaval aj v praxi. Tym, ze je ten pomer 80:20 a s pridanim D3 este viac, neznamena nic ine, len to, ze sever parazituje na juhu.
Dy, pozri sa. Ty mas takisto dom. Ako by vyzeral, keby si na jedno poschodie vlozil 85 percent vsetkych zdrojov a na druhe 15?
Dy napísal:kaviarista napísal:Dy, preco si vymyslas a cucas z prsta? Nikdy som nebol ani proti D1 ani proti D3. Bol som (a stale som) iba proti ich nezmyselnemu uprednostnovaniu pred trasami, ktore su omnoho dolezitejsie. Ked sa prijala pred casom ako priorita D1, v poriadku, nic proti nemam. Ale priorita ma diametralne odlisny slovny vyznam ako prizivovanie (alebo vyciciavanie). Prioritou by sa dalo pomenovat to, keby sa deklarovany pomer rozdelenie zdrojov 60:40 dodrziaval aj v praxi. Tym, ze je ten pomer 80:20 a s pridanim D3 este viac, neznamena nic ine, len to, ze sever parazituje na juhu.
Dy, pozri sa. Ty mas takisto dom. Ako by vyzeral, keby si na jedno poschodie vlozil 85 percent vsetkych zdrojov a na druhe 15?
Ja si narozdiel od cestujúcich obchodníkov nevymýšľam a z prsta necucám, nemám 2 roky.
Porovnávaš postavený dom s nepostavenou diaľničnou sieťou a prečo rozlišuješ poschodia - ešte keby si rozlíšil kuchyňu alebo obývačku na tom istom poschodí, tak by to porovnateľné, lenže to je tvoj problém, nevieš, čo máš porovnať, nepoznáš financovanie diaľnic, leby sa naozaj dávalo 80:20 na D1:R1+R2 tak dnes už je oveľa viac postaveného. Takže netrep, ale je to jasné, nemáš argumentov, kydáš kade môžeš.
kaviarista napísal:Dy, a odkial mas tych 69:31 ? Uved nejaky zdroj, aby demagogiou zostalo iba to moje cislo.
Ono to je tak, ze ked sa na vypocty cien za 1 km dialnice na Slovensku nezmyselne nabalovali vyvolane investicie, tak rozdiely v cene vplyvom prirodnych podmienok sa zmensovali.
Radsej sa 3 krat nezmyselne prelozil Hron, akoby mali byt cenove rozdiely badatelne volnym okom.
kaviarista napísal: ...Treba sa pytat hlavne obchodnych zastupcov, ktori brazdia Slovensko hore-dole a nie 10 zilincanov, co chcu dialnicu len k sebe do garaze...
Dy napísal:kaviarista napísal:dy,
podomovi predajcovia nebudu mat urcite prehlad o cestnej situacii, takze ich nazor v tomto ohlade by nemal mat taku vahu ako obchodnych cestujucich, co su denno denne na cestach.
A co sa tyka 3. pruhu, na mnohych miestach by stacilo iba prekreslit ciary.
Za rovnomerne rozvijanie siete nepovazujem pomer investovania fin.zdrojov v pomere 80:20 (sever:juh)
Na mnohých miestach kaviarista, le to musí byť súvislé na ceste, kde je tak vysoká intenzita dopravy a dovolím si ti oponovať, ja poznám nákres na tejto ceste a keby sa to premaľovalo, nebola by to cesta I. triedy. Takže netrep blbosti pán obch. cestujúci.
Investuje sa v pomere 70:30 a je to aj podľa HDP.
kaviarista napísal:Tak nech sa to kvoli minimalnym sirkam jazdnych pruhov a krajnice kludne vola aj cesta 2.triedy, ale urcite by bola priepustnejsia ako dnes.
A hlavne bezpecnejsia. Dnes su uplne bezne situacie na useku, ked prejdu 3 vozidla popri sebe. Len ked oproti bude predbiehat podobnym sposobom aj 4., tak bude velmi zle.
Chod sa pozriet radsej do Ciech na usek Hranice-FrydekMistek a potom tu mozes kvakat, ci niekto trepe hluposti.
Obchodnym cestujucim nie som, ja k nim len pravidelne jazdim. Takze si nadalej cucaj z prsta, ked ta to bavi.
kaviarista napísal:Pozorovatel napísal:Nadhľad obchodného cestujúceho taky nadhľad.
Ale je vrcholom zadubenosti myslieť si, že D1 resp. D3 chcú len Žilinčania, ľudia od Žiliny, alebo ľudia s väzbami na Žilinu.
Môže sa to tak javiť niekomu z BB, Košíc (nie každému), alebo niekomu, kto práve často tadiaľ nechodí a svoj názor a skúsenosť považuje za niečo univerzálne. Prerobiť fakt, že Žilina nie je medzinárodným dopravným uzlom potom vyznieva trápne.
Mylis sa, aj ja chcem medzi MT a ZA dialnicu. Ale nie tak, ze sa vzdam kvoli jednemu 30 km useku 150 km dalsich dialnic , postavenych niekde inde.
ZA bola tym dopravnym uzlom vytvorena za urcitych okolnosti a pri urcitom rozhodnuti. Stacilo by, aby niekto ten navrh presmerovania koridorov z clanku cez Namestovo realizoval v praxi a z RK sa razom v priebehu par rokov stane vacsi dopravny cestny uzol ako ZA. Statut dopravneho uzla este predsa nedava automaticky pravo prisvojovat si vacsie naroky na podiel z rozpoctu infrastruktury.
kaviarista napísal:Obchodnym cestujucim nie som, ja k nim len pravidelne jazdim. Takze si nadalej cucaj z prsta, ked ta to bavi.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.