Stránka 107 z 260

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2016 13:10
od marian vančo
15.9. som absolvolval trasu KE-LC-Šahy...tak úsek Figa-RV maximálny luxus...podla mňa tam dlhodobo netreba R2...Ale LC - Velký Krtíš, tak to je jedna z najnebezpečnejších ciest u nás...myslím úsek cez Trenč. KK-Šahy by chcelo R7. Podla mňa ideálne by bolo niečo také ako M2 v Maďarsku...polprofil s pridaním pruhov v stúpaniach. môj názor, je že R2/R7 kludne v polprofile...tak by sme sa jej mohli dočkať, pretože ak sa bude stavať 2+2 tak sa aspoň ja osobne spojenia ZV-KE 100% nedožijem...a to neni som až tak starý...

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2016 23:45
od Vlados
devil napísal:
Kde som také niečo napísal??? Som zabudovanie južnej trasy, ale mali by sme sa sústrediť iba na jednu. Ekonomicky nemáme na tri južné prepojenia ako tu niekto maľuje...

3 juzne prepojenia su ktore ? myslis BB-BR-RA-RV - reko jedniciek regionalneho vyznamu ? R7 - je len znacka a realne je to riesenie dopravy pri BA, spojenie na NZ sa ticho riesi klasicky cez SA, GA a SC, to je tiez reko I/62 a 75 a dalej vobec nic.

Istý pán tu začal riešiť/stavať "celú"R7+R2 po zmene ministra ako južné prepojenie, a teraz začal blúžniť o RC BB-BR a tomu pridal ficovu rekategorizáciu BR-RV ako náhradu obchvatu ZV. Iba som sa ho chcel spýtať čo má byť priorita? každý mesiac niečo iné???

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2016 00:08
od DrX
No ked si sa chcel spytat, tak si sa mal spytat. Nemusis sa hanbit ani vykrucat. Kazdemu je jasne, ze dnes je realna ked tak R1+R2 BA-ZV-KE. To ale nijak nebrani tomu, aby sa zlepsovali cesty BB-BR-Revuca-Plesivec, alebo aby sa postavilo DS-NZ? No a pri R1+R2 chyba uz len R2, cize priorita je R2. Este nejake otazky?

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2016 20:50
od Vlados
Ak je každému je jasné, že reálna južná trasa je R1+R2 (BA-ZV-KE) tak na akú "gutu" spomínať R7+R2???
DrX napísal:Som velmi zvedavy, ci Ersek bude mat gule nahlas povedat, ze bude stavat D1 Bratislava - ***, ale ze na prepojenie BA - KE bude stavat priamu LACNU rovninatu NORMALNU dialnicu bez tunelov R1/R7+R2.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 23. Sep 2016 20:19
od DrX
R7 treba spominat lebo ked bude dokoncena R2, tak cim viac sa postavi R7, tym viac budu ludia volit R2+R7 miesto R2+R1 (o D1 nehovoriac).

Ale o inom som chcel. Tu je jeden z prikladov, ako vlada podporuje rozvoj turizmu v Kosickom kraji: http://gemer.korzar.sme.sk/c/20284225/r ... traty.html . Zilinskym "podnikatelom" sa davaju miliony z eurofondov, a na Krasnej horke SNM 4 roky riesi, ako opravit strechu, miesto toho, aby urychlene vymysleli ako spristupnit aspon cast hradu, aby turisti mali zas dovod prist sa tam pozriet. Proste, presne ako pri dialniciach, ciel nie je postavit/zabezpecit funkcnost ale minut cim viac penazi a cim viac to natahovat, aby sa prizivnicke politicko-socialne firmy cim viac nabalili.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 23. Sep 2016 22:44
od Vlados
Spomínať by sme mali na zosnulých ;)
R7 by som v celej svojej plánovej dĺžke používal častejšie ako porovnatelne dlhý úsek na D1 ale neverím že sa dožijem aspoň 1/3 R7.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 24. Sep 2016 11:33
od DrX
Nie ze by ma az tak zajimal tvoj vek, ale ked uz tak spontalne vytahujes zosnulych, veris, ze sa dozijes kompletnej D1 vo fullprofile? ;-)

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 24. Sep 2016 21:23
od Vlados
Verím si... po Košice ;)

Prosím admina nech to tu uprace.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2016 19:11
od pohodak
okorec napísal:pohodak, jany, devil, sedite pri pocitaci (resp. pri google maps) a mudrujete. sadnite si do auta a chodte tam tyzden jazdit a potom sa mozeme porozpravat.

pohodak, neprekrucaj, nikto nevravel, ze CA ma dopravu ako polmilionove mesto. cize tie fantazmagorie, na ktore sa ti neda reagovat si si vymyslel sam.


aha cize ked niekto napise ze v CA kolabuje doprava ako v polmilionovych mestach tak vlastne vobec nebola rec o doprave a polmilionovom meste v porovnani s cadcou, fuck logic :roll:

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2016 23:59
od okorec
pohodak, zbytocne sa ohanas nejakou svojou "logikou", lebo fakt je ten, ze "CA ma dopravu ako polmilionove mesto" a "v Cadci bezne kolabuje doprava ako v 500-tisicovom meste" su dva vyroky s uplne inym vyznamom. ak to nechapes, tak to je tvoj problem a mal by si trenovat citanie s porozumenim.

devil, stale si nie som u teba isty, ci nahodou nie si len troll. ak je to tak, tak mas moje uznanie, lebo tvoje tahy su fakt jedinecne a svojim sposobom obdivuhodne. ak to vsak nerobis ako vedomy trolling a je to len vysledok nejakej zvlastnej kombinacie povahovych vlastnosti, tak je to skor smutne.
nech sa ale snazis akokolvek mlzit, pravda zostava taka, ze tak ako kolabuje z dovodu hustoty premavky doprava v BA, tak kolabuje doprava aj v ZA a v CA. dovodom su nedostatocne parametre jestvujucich ciest (krizovatky) vzhladom na intenzitu dopravy a je potrebne to riesit.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2016 05:38
od Yoggy52
Ano, riesit krizovatku a nie nejaku predrazenu D3

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2016 07:21
od pohodak
okorec napísal:pohodak, zbytocne sa ohanas nejakou svojou "logikou", lebo fakt je ten, ze "CA ma dopravu ako polmilionove mesto" a "v Cadci bezne kolabuje doprava ako v 500-tisicovom meste" su dva vyroky s uplne inym vyznamom. ak to nechapes, tak to je tvoj problem a mal by si trenovat citanie s porozumenim.


vy ste tu uz ina znoska zabavacov :lol: cize doprava v cadci kolabuje kvoli niecomu inemu ako je doprava samotna ***: -->:lol: az raz bude v cadci kazde bozie rano 11km kolona na dialnici 2+2 a k tomu 4-5 dalsich kolon na inych 2+2 cestach, kazda dlha tak 3-4km a to zdoraznujem, bez AKEJKOLVEK nehody, tak sa mozme zacat bavit o tom ako v CA kolabuje doprava ako v polmilionovom meste. btw dnes 7:10 som vysiel na D1 pri blatnom a od MUK senec som isiel az po avion non-stop v kolone, ak maju nieco podobne "bezne" v cadci tak prebehnem po namesti bez siat :roll:

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2016 07:30
od aquila
pohodak, bohuzial presne si to zhrnul a to co tu pisem uz dlhsie. tu si ludia myslie, ze cesty musia byt vzdy prazdne a treba potom hned stava dalsie cesty ... to je to iste ako tvrdili v nejakych spravach, ze tocia rano o 8mej katastrofalnu situciu na ceste a pritom za celu dobu toho prispevku auta isli v pozadi plynule aspon 60tkou .. a to "predavali' ako kolaps v pondelkove rano :) som nevedel, ci sa mam smiat alebo plakat ..

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2016 07:43
od Lorenc
No a preferované a prvé stavané úseky ako Svrčinovec Skalité, Strážov Brodno sú ako riešením tejto situácie? Veď v tomto je politika Žiliny na smiech a cucanie eurofondov na nesprávnom mieste. Už ste mohli mať 4 pruhy z Čadce po ZA.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2016 08:11
od fh
pohodak napísal:
okorec napísal:pohodak, zbytocne sa ohanas nejakou svojou "logikou", lebo fakt je ten, ze "CA ma dopravu ako polmilionove mesto" a "v Cadci bezne kolabuje doprava ako v 500-tisicovom meste" su dva vyroky s uplne inym vyznamom. ak to nechapes, tak to je tvoj problem a mal by si trenovat citanie s porozumenim.


vy ste tu uz ina znoska zabavacov :lol: cize doprava v cadci kolabuje kvoli niecomu inemu ako je doprava samotna ***: -->:lol: az raz bude v cadci kazde bozie rano 11km kolona na dialnici 2+2 a k tomu 4-5 dalsich kolon na inych 2+2 cestach, kazda dlha tak 3-4km a to zdoraznujem, bez AKEJKOLVEK nehody, tak sa mozme zacat bavit o tom ako v CA kolabuje doprava ako v polmilionovom meste. btw dnes 7:10 som vysiel na D1 pri blatnom a od MUK senec som isiel az po avion non-stop v kolone, ak maju nieco podobne "bezne" v cadci tak prebehnem po namesti bez siat :roll:


A tak Bratislavu s Cadcou nejde porovnavat, denne dochadzanie za pracou do BA je cca 100 000 ludi, plus v pondelok prichadzajuci tyzdnovkari :) rano som vychadzal z BA okolo 7:30 som bol na D1 pri Senci, auta stali. Uvidime co s tym urobi rozsirenie D1 a neskor co poberie na seba D4. Cesty v BA nie su kapacitne aj tak schopne zvadat tento napor zo vsetkych stran, Tam su parametre na ani nie 400 tisicove mesto, nie na to ze v BA je denne vyse 700 000 ludi.
CA ma transit s vysokym podielom kamionovej dopravy, otazka ceny D3 je na analyzu ale ocistenu od politickych sarvatok a lobingov stavebnych firiem.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2016 08:17
od pohodak
fh napísal: A tak Bratislavu s Cadcou nejde porovnavat


a presne o tom je rec :roll: tu sa v poslednej dobe pouzivaju total nezmyselne argumenty a zo zhustenej premavky sa robi tazky kolaps dopravy

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2016 15:12
od devil
devil, stale si nie som u teba isty, ci nahodou nie si len troll. ak je to tak, tak mas moje uznanie, lebo tvoje tahy su fakt jedinecne a svojim sposobom obdivuhodne. ak to vsak nerobis ako vedomy trolling a je to len vysledok nejakej zvlastnej kombinacie povahovych vlastnosti, tak je to skor smutne.


len som prekukol ani nie prispievatelov ale istu mentalitu a s nou spojeny sposob pisania, o.i. vyrabanie akoze dokazov (ako ten tvoj o vlakoch). pred rokmi tu bol taky zvlastny ..... ktory bol majstrom takychto tahov a zatial ho nik neprekonal.

ked chces hovorit ze "v Cadci bezne kolabuje doprava ako v 500-tisicovom meste", tak to pre mna znamena ze v kolapse tam stoji tolko aut ako v kolapse 500 tisicoveho mesta.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2016 15:46
od BoroZA
Zase porovnávate neporovnateľné. Percentuálne - 500tisícové mesto v. 25tisícové mesto, to je pomer 20:1 ak správne počítam. To znamená, že aj keby doprava v Čadci v čase kolapsu bola 20x menšia čo sa týka intenzít, aj tak je to rovnaká situácia ako v pomere k Bratislavským kolapsom. ;) Čiže ak je 100tisíc vozidiel denne priveľa pre Prístavný most, potom pre Čadcu je priveľa 5tisíc vozidiel denne, keďže tu na rozdiel od BA nie je ani štvorprúdovka. :) Matematika nepustí. :lol:

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2016 15:58
od mb1000
BoroZA napísal:Čiže ak je 100tisíc vozidiel denne priveľa pre Prístavný most, potom pre Čadcu je priveľa 5tisíc vozidiel denne, keďže tu na rozdiel od BA nie je ani štvorprúdovka. :) Matematika nepustí. :lol:


Lenze problem nie je linearny. BoroZA (+Lorenc & co.) zasvinili ste toto forum bludmi a pokracujete v tom. Prestante uz.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2016 16:08
od BoroZA
Ak považuješ nestranný pohľad z praxe každodenného účastníka premávky na inkriminovaných miestach za blud, v tom prípade sa môžeš pokojne vrátiť za svoj teoretický bratislavský stôl a naďalej analyzovať štatistiky ad absurdum. :D

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2016 16:18
od devil
Percentuálne - 500tisícové mesto v. 25tisícové mesto, to je pomer 20:1 ak správne počítam. To znamená, že aj keby doprava v Čadci v čase kolapsu bola 20x menšia čo sa týka intenzít, aj tak je to rovnaká situácia ako v pomere k Bratislavským kolapsom. ;) Čiže ak je 100tisíc vozidiel denne priveľa pre Prístavný most, potom pre Čadcu je priveľa 5tisíc vozidiel denne, keďže tu na rozdiel od BA nie je ani štvorprúdovka.


je absurdne a nezmyselne porovnavat 500 a 25 tisicove mesto. hlavne nech si to uvedomi ten kto s tym prisiel.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2016 19:35
od BoroZA
V tom prípade potom recipročne neobstojí ani argumentácia viacerých hejterov D3, ktorí tu viackrát písali aj v iných témach, že "kolóny na Kysuciach nie sú ničím v porovnaní s Bratislavou, zvykajte si a neplačte". ;) Oni vlastne celé toto porovnávanie vyvolali, pretože D3 pôvodne nikto neporovnával s D1 na vjazdoch do BA, keďže je každému normálnemu človeku jasné, že hlavné mesto má úplne iné intenzity. D3 má proste osobitný status, keďže ako jediná slovenská diaľnica nemá prioritnú časť trasy vedenú cez husto osídlenú oblasť (D2, D4) alebo nie je spojnicou naprieč krajinou (D1). Kľudne by sa mohla označovať ako R, a mať aj jej parametre, podstatné je, že jej výstavba je účelová a ekonomická výlučne v plnom profile a v celej dĺžke tak, aby bola efektívnou súčasťou slovenskej i nadnárodnej diaľničnej siete. ;)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2016 20:01
od okorec
pohodak napísal:
okorec napísal:pohodak, zbytocne sa ohanas nejakou svojou "logikou", lebo fakt je ten, ze "CA ma dopravu ako polmilionove mesto" a "v Cadci bezne kolabuje doprava ako v 500-tisicovom meste" su dva vyroky s uplne inym vyznamom. ak to nechapes, tak to je tvoj problem a mal by si trenovat citanie s porozumenim.


vy ste tu uz ina znoska zabavacov :lol: cize doprava v cadci kolabuje kvoli niecomu inemu ako je doprava samotna ***: -->:lol: az raz bude v cadci kazde bozie rano 11km kolona na dialnici 2+2 a k tomu 4-5 dalsich kolon na inych 2+2 cestach, kazda dlha tak 3-4km a to zdoraznujem, bez AKEJKOLVEK nehody, tak sa mozme zacat bavit o tom ako v CA kolabuje doprava ako v polmilionovom meste. btw dnes 7:10 som vysiel na D1 pri blatnom a od MUK senec som isiel az po avion non-stop v kolone, ak maju nieco podobne "bezne" v cadci tak prebehnem po namesti bez siat :roll:


stačilo napísať, že si čítal, ale neporozumel

devil, 10 priamych EC vlakov denne z CA do PRG je fakt. každý nech si z toho implikuje čo chce. teraz napíšem, že z Budapešti ide do Prahy denne len 7 priamych EC vlakov a pohodak si z toho vyimplikuje, že som napísal, že spojenie Čadca - Praha je dôležitejšie ako Budapešť - Praha a začne ma z toho obviňovať :D ale s tým sa nedá nič robiť. komu není dáno, tomu se dát nedá.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2016 21:35
od Jano1
devil napísal:trosku si to posunul dolava..... :wink: je to asi 15 km vs. 7 km (v sucasnosti 7 min.) neviem akych 25 percent :?: .... nevidim tam ziadnu usporu len viac najazdenych km.

Posunul som to, prave z dovodu, ze prelozka neprechadza sucasnou krizovatkou I/11 s I/68, takze urcite nie 7 a 15 km, casovo to bude kratsie po R48 a urcite aj bezpecnejsie.

Akych 25%? To je tak tazko porozumiet? Ked idem 100 km, tak nespekulujem nad nejakymi pofidernymi skratkami cez obce, mimo D/RC, aby som usetril 10, 20, aj 25% dlzky trasy.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2016 08:52
od juancarlos
BoroZA napísal:V tom prípade potom recipročne neobstojí ani argumentácia viacerých hejterov D3, ktorí tu viackrát písali aj v iných témach, že "kolóny na Kysuciach nie sú ničím v porovnaní s Bratislavou, zvykajte si a neplačte". ;) Oni vlastne celé toto porovnávanie vyvolali, pretože D3 pôvodne nikto neporovnával s D1 na vjazdoch do BA, keďže je každému normálnemu človeku jasné, že hlavné mesto má úplne iné intenzity. D3 má proste osobitný status, keďže ako jediná slovenská diaľnica nemá prioritnú časť trasy vedenú cez husto osídlenú oblasť (D2, D4) alebo nie je spojnicou naprieč krajinou (D1). Kľudne by sa mohla označovať ako R, a mať aj jej parametre, podstatné je, že jej výstavba je účelová a ekonomická výlučne v plnom profile a v celej dĺžke tak, aby bola efektívnou súčasťou slovenskej i nadnárodnej diaľničnej siete. ;)

Vystihnuté do bodky. Palec hore.