Moderátor: Moderátori
^^^ BB jasne deklaruje, ze ju nezaujima BB kraj, ale jednoznacne ako hlavnu prioritu preferuje dalsie budovanie R1. Primator BB: "roky pocuvame, ze sa bude budovat dopravna infrastruktura". Pritom BB kraj ma 119 km RC k 1.1.2016, na 2.mieste je PO kraj s 115 km D/RC a na 3.mieste BA kraj s 110 km D/RC.
devil napísal:mesto ZA preferuje D3 a doslova bojuje proti R3 vo vlastnom kraji.
devil napísal:a opakovane neberies do uvahy useky vo vystavbe tym padom ich davas na uroven usekov ktore vobec nie su pripravene alebo ked aj su nevedno ci sa budu stavat o rok alebo o 5 ci desat rokov. pri ich zapocitani vyhrava ZA kraj a samozrejme vyhrava aj co sa tyka nakladov.
A to som mal uz 20 rokov zapocitavat usek pri Skalitom, lebo sa zacal stavat v roku 1997 ??? Pre vodica je podstatne to co je v prevadzke a v prevadzke ma BB kraj najdlsiu siet D/RC spomedzi vsetkych krajov.
devil napísal:odpisat tretinu obyvatelov kraja, no dakujem pekne, tak ako sa ZA chova "doma" tak sa chova v celej republike.
devil napísal:ano, 20 rokov si mal si zapocitat tie neuveritelne 3 km. radsej ako nezapocitat asi 50 km megalomanskych dialnic vo vystavbe.
devil napísal:BB ma najdlhsiu siet, mozno o 10 km viac R ako ZA D. trasa do BB bola dokoncena cez krizu, ziadna velka investicia sa nekonala ani nestimulovala. velka cast kraja je stale mimo R1 a R2.
devil napísal:sluzby take mizerne ako kdekolvek, polnohospodarstvo tiez. pritom ma asi najvacsie prirodne bohatstvo. tak kto je neschopny ?
R1 bola dokoncena az 17 mesiacov po dokonceni suvislej D1 po ZA, no strasny rozdiel. Kriza bola hlavne v rokoch 2008-2009. To sa budeme 20 rokov vyhovarat na to, ze D1 bola skor?
Na trase R2 v BB kraji nie je ziadny taky blokovaci bod ako je Strecno, Radola, alebo Cadca, pri presunoch aj Ruzomberok.
ZA kraj skoro 1 million ubytovanych hosti v minulom roku.
juancarlos napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=22662&p=196615#p196615
Podaktorým tu z fóra, (myslím, že nemusím menovať) budú dnes asi robiť dvojitý bypass...
To bolo rečí tu na fóre, že treba všetky úseky posúdiť hodnotou za peniaze. Nuž ako sa hovorí, karma je zdarma. Ak niečo človek veľmi chce, tak sa mu to splní.
aquila napísal:v tej vete som napisal, dialnic, RK a jedniciek lebo povazujem kopu terajsich dialnic a RK zbytocnych a aj s dlhodobeho hladiska lepsie nahraditelnych jednickami. cize realne efekt by bol radovo vyssi. a monzo som dal aj maly pomer co sa tyka kilometraze, lebo by sa pri optimalizacii dalo nasobne viac poriesit pohodlnymi cestami .. nehovoriac o rekonstrukciach jedniciek, mensich MUK kde treba poaodbne ..
si zober ze D3 svrcinovec - skalite - statna hranica stalo 500 milionov euro .. maly obchvat cadce stale 5,6 mio euro .. cize 90x nasobne viac poriesenych problematicky miest a to len za jeden jediny zbytocny usek D3 ..
alebo komplexna rekonstrukcia panelovky v turcianskej kotline .. 17 mio vs 500 mio .. a kilometricky je pri panelovke este lepsie ..
DrX napísal:Presne tak - tie 6 az 7-pruhove prazdne tenisove kurty na D1 od Spis.hradu po PP je neskutocne mrhanie (7 pruhov je ked je 5 pruhov dialnice v kopci + 2 paralelna jednotka).
Co sa tyka R2 tak ja som stale skor za to, aby bola 4-prudova jednotka so 110kou, obchvatmi a (povacsine) mimourovnovymi krizovatkami, nez dvojprudova Rka a vedla nej dvojprudova 1ka. Ale myslim, ze politici a starostovia budu buchat hlavami o stenu, ze chcu Rku. Takze toto je len taky medialny sum do uhorkovej sezony.
PS: A zajimalo by ma este, co by Hodnota za peniaze vypocitali pre usek Kosice-Jablonov. Tam su ale zas prestrelene naklady, tak kto vie...
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.