Moderátor: Moderátori
kaviarista napísal:Ak to nie je tajne, mozem sa zainteresovanych spytat, ci tych 400 mil EUR bude vo forme pozicky alebo dotacie?
pajdo napísal:Už sa niečo chystá na trasse KE-MI, lebo v každej denine na trase KE-SECOVCE je 40km/h (predtým 70km/h) a tvrdo sa vyberá ... možno na dialnicu ...
Lenny napísal:Adoas, s prvními třemi body souhlasím. Ale nechápu význam regionálního letiště v Michalovcích, když v Košicích je mezinárodní letiště, které není moc využívano. Spíš by se mělo vylepšit napojení Michalovcí na Košické letiště.
teoretik napísal:preco nie? R1 je sucast juzneho tahu na vychod a spolu s D1 RK-PO moze vzniknut aj alternativa k severnemu tahu cez Zilinu, kde sa situacia bude len zhorsovat
teoretik napísal:a kto hovori, ze alternativna trasa musi viest cela po dialnici? BB-RK je 60km, vedie sice cez horsky prechod, ale cesta sa rozsiruje a premavka je tam niekolkonasobne nizsia, ako na ZA-RK
kvalitná dialnica napísal:Tomáš Rác : Peniaze nepadajú z neba.....a zase dialnice niesú až tak potrebné pre ľudí( v celku ), preto treba vybrať jeden úsek , pr. D1 a ten stavať ako sa dá....
Osobný názor : V pomôže najviac dostavba R1, R3, D1( čiže sprejazdniť trasu D1+R1+R3+D1) a po jej dokončení R4 ......ani nie J trasa...ani nie tunel Višňové.....ani nie D3.....
Tomáš Rác napísal:kvalitná dialnica napísal:Tomáš Rác : Peniaze nepadajú z neba.....a zase dialnice niesú až tak potrebné pre ľudí( v celku ), preto treba vybrať jeden úsek , pr. D1 a ten stavať ako sa dá....
Osobný názor : V pomôže najviac dostavba R1, R3, D1( čiže sprejazdniť trasu D1+R1+R3+D1) a po jej dokončení R4 ......ani nie J trasa...ani nie tunel Višňové.....ani nie D3.....
Veď ano, ja som za D1, ale tu sa písalo aj o tom, že východu SR, čo je KE, PO a ďalej na východ bude pomáhať R1, ktorá na východ od Trnavy už nie je nijako napájaná reálne na D1.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.