Andrej napísal:Po mestskych komunikaciach. Ak ponechame D1 v BA nespoplatnenu aj po dobudovani D4, ktora spoplatnena bude, tak budu vsetci jazdit dalej po D1, ktoru vsak potrebujeme maximalne odlahcit.
kto vsetci budu jazdit dalej po D1 po dobudovani D4? po dobudovani D4 nema ziaden vyznam pre tranzit s nalepkou jazdit po D1 cez mesto...naco potrebujeme D1 v BA maximalne odlahcit, ked bude bez tranzitu??? odlahcit ju o vozidla, ktore pojdu do ulic mesta?
Andrej napísal:V najblizsich tyzdnoch budem investovat do auta okolo 1000 € na bezne veci v ramci dlhodobej udrzby (nove pneu, skorodovany vyfuk, atd.), takze otazka 50 € za vyuzivanie nadradenej infrastruktury mi pride absolutne smiesna...
to napis bratislavcanom, ktorych hodnota auta je 1000 eurko a potrebuju a presuvat v ramci mesta co najefektivnejsie...
a co ak sa nahodou niekedy v buducnosti zvysi poplatok za dialnice? potom sa to ma prehodnotit a spoplatnenie pripadne o5 zrusit?
stale nevidim dovod platit za mestsku komunikaciu, ktora ma o par cm sirsie pruhy, len kvoli tomu, ze sa niekto rozhodol, ze sa to bude volat dialnica, stale je to len cesta, ktora odbremenuje od aut (presuvajucich sa v ramci mesta) vnutromestske cesty...v madarsku, polsku i v cesku to chapu dokonca este velkorysejsie...a som rad, ze aj u nas to tak je a bude...