Stránka 2 z 43

Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy (2016)

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2016 15:49
od rastislav5
Auxta novy minister odvolal, novym sefom bude byvaly clen predstavenstva NDS Valent
viewtopic.php?f=35&t=21776&p=184886#p184886

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2016 19:16
od Jarda Retarda
To neviem sice kde si nabral, ze pojde az po Vranov, o tom sa nikdy neuvazovalo :D Momentalne to vyzera tak, ze R4 pojde okolo Giraltoviec, takze ziadne zig-zagovanie ;)

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2016 20:46
od racto
a už máme odvolaného aj šefa NDS :)

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2016 16:12
od peterle
Tak Ersék odôvodnil odvolanie Auxta tým, že podpísal zmluvu, pred zmenou vedenia ministerstva. Takže už ani nepredstierajú, že NDS je riadená odborne a nie politicky.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2016 17:47
od i15
Už pri podpise zmluvy na Budimír-Bidovce som vedel, že to bude dôvod odvolania :) Ale Auxtovi aj za toto patrí vďaka

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2016 19:34
od ecce
peterle napísal:Tak Ersék odôvodnil odvolanie Auxta tým, že podpísal zmluvu, pred zmenou vedenia ministerstva. Takže už ani nepredstierajú, že NDS je riadená odborne a nie politicky.


A za Auxta bola riadena odborne?

Mimochodom, ak si dobre pamatam, Brecely s rovnakym odovodnenim odvolal predosleho riaditela.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2016 19:45
od duro_z_dediny
i15 napísal:Už pri podpise zmluvy na Budimír-Bidovce som vedel, že to bude dôvod odvolania :) Ale Auxtovi aj za toto patrí vďaka


V našej krajine je akosi zvykom odvolávať za rozumné kroky. Naopak to ale vôbec neplatí.

Čo zostane z plánov Auxta na pôsobenie NDS ako Asfinag - mimo štátneho rozpočtu ? Alebo inak, kde Érsek získa ďaľšie financie mimo eurofondov ? Možno by sa okrem R3 a R4 hodili aj na R7 Holice-Dunajská Streda (aby zabodoval aj u svojich).

Nová metla, môže i nemusí dobre zametať

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2016 19:57
od KN.SK
Akosi sa opakujú "dôvody" - zámienky na odvolávanie po nástupe novej 'metly'. No, ecce ma predbehol s tým 'originálnym' "zdôvodňovaním" šéfstva.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2016 20:06
od DrX
Auxt urcite nebol odvolany za podpis D1 Budimir - Bidovce za vysutazenu cenu, najlacnejsiu z troch tendrov. Ale toto tu smrdi od hlavy aj od chvosta:
"Diaľničiari zároveň 22. augusta uzavreli viaceré pokyny na zmenu pri výstavbe D1 Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka so združením Ovčiarsko na čele so spoločnosťou Doprastav, a. s.

Štyri pokyny na zmenu predstavujú zvýšenie ceny prác spolu o 1,54 mil. eur. Pokyn na zmenu pri stavbe D3 Svrčinovec – Skalité, uzavretý so združením na čele s Váhostavom – SK, a. s. 26. augusta, zvyšuje cenu prác o 4,94 mil. eur."

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2016 20:33
od aquila
holice - DS je podla mna blbost, tam je luxusna cesta prvej triedy. skor konecne aspon polprofil DS - NZ.

a odvolavanie je klasicky trapas. ale musia zjavne na papier dat dovod a papier znesie vsetko. skor ma zaujima ako sa v tomto bordeli posunie MUK triblavina... kedze auxt moc jej zmenu nechcel. osvieti noveho generala a zreviduje nezmyselulnu 5+5?

bohuzial o jej zruseni uz nedufam

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2016 20:37
od DrX
presne tak: DS-NZ, Soroska, a Krivan-Lovinobana a dalej az po Figu, a Kosice - Moldava by mali byt najvacsie priority. A kludne na to mozu usetrit zrusenim R2 Saca - Olsany.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2016 21:09
od mjk
Ja by som ešte pridal:
- I/63 - 2+2 celá ulica Svornosti (od Popradskej po križovatku s D4) + 2+2 Slovnaftská (tam je miesta dosť)
- I/63 - severný obchvat Veľkého Mederu + protihluková stena (alebo odklon) na časti I/13 v Mederi

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2016 22:08
od aquila
svornosti na 2+2 nedas, tam by boli velke asanacie. a navyse po postaveni R7 by som ani len sa nesnazil urobit ju 2+2, naopak, ten treti pruh by sa mohol zmenit na BUS/taxi pruh .. ked uz tak skor slovnaftsku urobit na 2+2 po kaufland, co by odlahcilo popradsku ako aj gagarinku a na gagarinke sa az po OMV mohli utobit BUS pruhy

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2016 22:40
od Vlados
aquila napísal:a odvolavanie je klasicky trapas. ale musia zjavne na papier dat dovod a papier znesie vsetko. skor ma zaujima ako sa v tomto bordeli posunie MUK triblavina... kedze auxt moc jej zmenu nechcel. osvieti noveho generala a zreviduje nezmyselulnu 5+5?

bohuzial o jej zruseni uz nedufam

Ak by boli rozumní tak sa dohodnú že odstúpi...
Ak by ju zrušil to by bola ako výhra v lotérii. Jedine škoda nutnej úhrady ušlého zisku... 5+5 je samozrejme blbosť. V sobotu bola "drobná" nehoda pred Bratislavou a o pár desiatok minút aj v protismere. Ako sme už x krát spomínali rozšírenie cesty na Senec a Sereď by bolo väčším prínosom (a pooodstatne lacnejšie).

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2016 07:35
od pohodak
popravde radsej nech im daju par milionov eu usly zisk ako tam mat postavenu totalne stupidnu a zbytocnu krizovatku ktora absolutne nic neriesi, z celej svatej trojice na seba nasekanych MUK triblavina, cierna voda, D4/D1 by mala imho stat iba ta posledna a dorobit krizovatku vo vajnoroch, ale to mozme akurat tak snivat :roll:

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2016 09:44
od Peterman
aquila napísal:svornosti na 2+2 nedas, tam by boli velke asanacie. a navyse po postaveni R7 by som ani len sa nesnazil urobit ju 2+2, naopak, ten treti pruh by sa mohol zmenit na BUS/taxi pruh .. ked uz tak skor slovnaftsku urobit na 2+2 po kaufland, co by odlahcilo popradsku ako aj gagarinku a na gagarinke sa az po OMV mohli utobit BUS pruhy


Gagarinova/ďalej pokračujúc ako Popradská by mala byt celá od začiatku (ked to beriem v smere od mesta) od rozdvojenia s Prievozskou (pri Mc Donalde, potiaľ su bus pruhy až od Košickej) 3+3 s bus pruhmi až po ul. Svornosti (Čerpačka OMV), a to v každom prípade už teraz. Niekto mozno namietne ze podokonceni D4/R7 sa tu znížia intenzity.., mozno na chvíľu, ale z tejto strany prichádza do BA stále viac aut, stále pribúda v okolitych satelitoch množstvo nových domov a práve dokončenie obchvatu a R7 výstavbu este zintenzívni takze táto radiála bude vyťažená viac ako dost. A prechádza ňou viac autobusových a trolejbusovych liniek. Takto by vznikla súvislá radiála s bus-pruhmi od Mlynskych nív až po Podunajské Biskupice... to by bol super.
Je tam aj ďalšia možnosť v budúcnosti tadiaľ potiahnuť električku do Biskupic, ale vzhľadom že je tu uz prítomný relatívne nový trolejbus, najbližšie desaťročie to nie je aktuálne, skôr sa potiahne električka od šafka popri prístave a Slovnafte do Biskupic - dufam, že pri príprave D4/R7 sa s tým rátalo aby sa dala umiestniť do tohto priestoru. Uz teraz tam vzniká další obytný súbor ....
Este k tej Gagarinke, mam dojem ze rozšírenie na 3+3 je možné takmer všade až na bodový problem pod železničným mostom (pri Vrakuňskom cintoríne/Harley-Davidson), nie som si istý, ale asi tri pruhy by tam nevošli. A usek od križovatky Ondrejovovej takmer az poTomášikovú; tu totiž povolili v posledných rokoch výstavbu nových budov na oboch stranách a zdá sa, že objekty su priam natlačené na cestu, a pritom tam je dostatok miesta aby hrana objektu bola v dostatočnej vzdialenosti od okraja terajšej 2+2 Gagarinovej, na pripadne rozšírenie na 3+3. Zdá sa mi to od mesta, mestskej casti vrcholne nekoncepčne .....
Táto radiála potrebuje bus pruhy ako soľ ...a súvislý usek od Biskupic az k Autobusovej stanici Mlynské Nivy by veľmi pomohol ...premáva tade MHD, prímestské linky i diaľkové autobusy.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2016 18:28
od peterle
ecce napísal:
peterle napísal:Tak Ersék odôvodnil odvolanie Auxta tým, že podpísal zmluvu, pred zmenou vedenia ministerstva. Takže už ani nepredstierajú, že NDS je riadená odborne a nie politicky.


A za Auxta bola riadena odborne?

Mimochodom, ak si dobre pamatam, Brecely s rovnakym odovodnenim odvolal predosleho riaditela.


Mne šlo o to, že teraz sa vlastne prezradili. Ak by totiž NDS riadená odborne, nie politicky, tak by pri podpisovaní zmlúv vôbec nehralo rolu, aký minister a či vôbec nejaký minister je vo funkcii. Teraz naisto vieme, že šéf NDS je len ministrova bábka. Alebo Stromčekova.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2016 20:18
od ecce
Moc to nesedí, keď Stromček ostáva a sef NDS sa mení, ale nevadí.

Úprimne, pri príchode Brecelyho som mal istú nádej na zlepšenie (ktorá vyplyvala skôr z toho, ze som ho nepoznal), ale vykľul sa z neho viac politik ako manažér, takze sklamanie.

S príchodom Erseka a nového šéfa NDS mám zasa chvíľu nádej, že sa to zlepší, ktorá opäť vyplýva z toho, ze ho v takejto roli nepoznam. A opäť sa môže ľahko stať, že sa sklamem. Ale výmena Auxta podľa mňa v tomto smere nič nedokazuje. Ak by chcel aj minister riadiť NDS odborné, urobil by to isté.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2016 14:34
od zvR7
Toto ste vedeli ? Ersek dnes prvýkrát strihal pásku ako MD na projekte ,ktorý súvisí s cestnou dopravou. Odovzdával spolu s madarským kolegom v Štúrove a Ostrihome novú ( je to síce jazdenka) kompu na Dunaji pre nákladnú dopravu. Obrázky nájdete tu :
http://nif.hu/2016/09/sajtokozlemeny-me ... tkelohely/
Viac info v inom vlákne.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2016 22:52
od viki
Nový štátny tajomník viewtopic.php?f=35&t=21819

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2016 08:18
od aquila
tak Danko musi kmotrikovi splacat dlhy .. ale toto je uz ozaj ocividne .. clovek co bude spolurozhodovat o miliardovych eurofondoch ..

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2016 15:10
od mb1000
Od noveho vedenia, co sa tyka D/RC, do konca roka ocakavam:
- uzatvorenie tendrov D1 PO, D3 Cadca/Svrcinovec (bez ohladu na vysledok)
- vyhlasenie tendra na stavbu R2 KE obchvat
- a co je najdolezitejsie, predstavit plan vystavby a pripravy D/RC/ciest-I.triedy minimalne do roku 2020 s uvedenim predpokladanych zdrojov financovania

V opacnom pripade im neverim.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2016 18:26
od BoroZA
Súhlasím s mb1000, akurát by som pridal aj začatie výstavby D4 a doriešenie Triblaviny do konca roka + možno padne definitíva ohľadom priority R3 Martin - Rakovo, keďže ministerstvo formálne pripadlo Mostu a vieme, kto primátoruje v Martine... :D

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 23. Sep 2016 23:15
od VojtoTT
Nechápem ako je možné, že ex štátny tajomník sa vôbec potrebuje rozkukávať...momentom, kedy sa stal ministrom dopravy sa mali diať veci, ale jediné, čo sa stalo sú zasa zbytočné striedania manažmentu a predlžovanie výstavby dôležitých úsekov...po dnešnom článku o otvorení úseku D3 až v máji som absolútne naštvaný na to, čo sa tu deje...

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 24. Sep 2016 20:20
od viki
mb1000 napísal:Od noveho vedenia, co sa tyka D/RC, do konca roka ocakavam:
- uzatvorenie tendrov D1 PO, D3 Cadca/Svrcinovec (bez ohladu na vysledok)
- vyhlasenie tendra na stavbu R2 KE obchvat
- a co je najdolezitejsie, predstavit plan vystavby a pripravy D/RC/ciest-I.triedy minimalne do roku 2020 s uvedenim predpokladanych zdrojov financovania

V opacnom pripade im neverim.


Absolutny suhlas, avšak Ersek planuje ukončené tendre na Prešov a Čadcu zrušiť.