Stránka 3 z 43

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 25. Sep 2016 07:05
od aquila
tomu uverim az ich zrusi.. a kedze je tam sialene predrazenie, nejake to vsimne kartelisti obetuju. sak chudaci by nemali aj napriek kartelu ziaden usek..

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 25. Sep 2016 08:04
od Ike
http://robert.blog.sme.sk/c/433865/komp ... ml?ref=tit

Moja otázka do pléna - potrebujeme mať kompletné diaľnice a rýchlostné cesty, alebo len ideme ťažiť politický kapitál na vlne "každá obec na Slovensku má ústavné právo na svoj vlastný diaľničný exit s vlastným názvom"? Nepoznám konkrétne čísla, ale mám pocit, že už teraz majú niektoré diaľnice podľa počtu áut nižšiu intenzitu ako niektoré cesty II. triedy.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 25. Sep 2016 14:20
od aquila
a mas pravdu,a o tom tu uz roky hovorime. treba zrealnenie planov, zrusit nezmyselne dialnicne useky, zlucit NdS a SSC a riesit ako v cechach aj obchvaty a prietahy.

cize zrusit fetis dialnic... ale to nehrozi. ludia su viac napichani z 5 km useku dialnice ako 15km obchvatu. nadherny priklad je obchvat galanty, trnavy alebo alebo aj trencina....

a vid aj nezmyselne poziadavky kde pri ziline dozaduju 3+3 a ad absurdum dotiahnuta triblavina 5+5.... chore

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2016 07:48
od Xenon
aquila,

stále opakuješ tú svoju mantru, ako to majú v Čechách super, bla bla bla, naprieč rôznymi vláknami...Ja som v ČR študijne-pracovne už 16 rokov a o výstavbe ciest a diaľnic v ČR viem svoje. Realita je taká, že samotní Česi sú znechutení z toho ako sú vlastne neschopní niečo postaviť. Trvá to dlho, chýbajú posudky EIA, do toho obštrukcie všelijakých ekologických aj iných spolkov...PPP v Čechách nechcú, na EÚ za každú požiadavku navyše (z ich pohľadu obštrukcie) nadávajú...euroskeptici. V konečnom dôsledku sa Česi nikam nehýbu, zastali na mieste.

My sa radšej inšpirujme v Rakúsku, Poľsku, ale prečo preboha by sme sa mali inšpirovať Českom? :shock: Však tam sú na tom ešte horšie s výstavbou ako my...Treba sa už konečne zbaviť toho komplexu "mladšieho brata", ktorý nekriticky pozerá na svojho "staršieho brata" a pozerať sa radšej ako to funguje v iných rozvinutých krajinách, ktoré sú hodné toho byť pre nás inšpiráciou. Česko to vo výstavbe diaľnic to určite nie je!

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2016 08:19
od viki
Potrebujeme konsenzualny dlhodoby Program vystavby ako prienik enviro poziadaviek, nezmanipulovanych CBA a dopravnych prieskumov, s vyhodnotenim vztahov s verejnou, zeleznicnou dopravou a cestami I. triedy. Tzn. zabezpecit aby sa s kazdym novym ministrom dopravy nekreslili nove dialnice...

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2016 08:54
od vaclav
Xenon napísal: V konečnom dôsledku sa Česi nikam nehýbu, zastali na mieste.


bohuzel, souhlas. nicmene z velke casti je to dano politickou nestabilitou, viz 10 ministru dopravy za 5 let! vse to zacalo svrzenim vlady 24.03.2009 (predsedali jsme EU!) hlupakem paroubkem a vygradovalo to hlupakem bartou z veci verejnych v roce 2010. od roku 2009 se doprave defakto nikdo nevenoval, politikarilo se.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2016 15:47
od devil
Realita je taká, že samotní Česi sú znechutení z toho ako sú vlastne neschopní niečo postaviť.


ja som na tuto aj ine temy debatu s cechmi a bolo to tak. ked sme vsak zacali preberat konkretnosti tak skoncili s pohladom what the f****.... takze je to relative, oni mozu byt nespokojny tak ako my mozeme pred ukrajincami nadavat ake je to zle. fakty hovoria ze su na tom lepsie, maju lepsie jednicky a suvisle D/RC stavaju rozumnejsie.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2016 18:14
od DrX
Mudry chlap, ten Ersek: viewtopic.php?f=35&t=21838&p=185709#p185709

PS: K tomu Cesku, fakt tvrdit, ze je to porovnatelne so Slovenskom moze len slepec. Cesi maju napojenie na tri zo styroch svetovych stran (teda JV, SV, JZ; a az na kusok aj SZ), prepojene vsetky hlavne centra, a celu krajinu pokrytu tak, ze z kazdeho - aj toho najodlahlejsieho - bodu je k suvislej dialnici nie viac ako cca 100km. Na SK z tohoto nie je nic. Cize fakt trieskate somariny; aj ked hlavny problem SK je ze zapadna polka je v podstate poriesena, akurat vychod nema bud nic (juhovychod) alebo dialnicu od pola do pola (severovychod). Takze nech len Ersek pekne riesi!!!

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2016 13:35
od mb1000
viki napísal:
mb1000 napísal:Od noveho vedenia, co sa tyka D/RC, do konca roka ocakavam:
- uzatvorenie tendrov D1 PO, D3 Cadca/Svrcinovec (bez ohladu na vysledok)
...


Absolutny suhlas, avšak Ersek planuje ukončené tendre na Prešov a Čadcu zrušiť.


Mne nevadi, ak by ich zrusil a tendroval nanovo (pripadne zmena na polprofil, zlty FIDIC, vypustenie vetiev krizovatky D1/R4, rozlozenie D3 na 2 poduseky a pod.), ale nech nepreslapuju na mieste, lebo to robil Brecely a to robi Ersek, a naviac v jeho pripade, ak som tajomnik, tak viem kolka bije a rovno konam a netancujem okolo. Alebo bol tajomnik a nevie kolka bije, to je potom horsie.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 05. Okt 2016 19:30
od Stefi
Cesko na tom s cestami nie je porovnatelne so Slovenskom, maju ich ovela horsie, cestovat v piatok alebo v nedelu po D1 je uplna katastrofa, vlastne by som tu ich D1 ani nenazval dialnicou, lebo to sa ani na to nepodoba, kazdych 10 kilometrov skoro sa nieco na tej ceste robi... Cestujem casto po Cesku ale fakt podla mojho nazoru Cesi nemaju ani zďaleka lepsie cesty ako my...

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 05. Okt 2016 21:04
od bodrik
Zatiaľ mi to príde tak, že nový minister je na svoju prácu absolútne nepripravený (pričom ako bývalý štátny tajomník by pripravený mal byť) a niesom presvedčený ani o jeho prehľade v doprave. Dám mu však ešte čas, uvidím kam to bude smerovať ďalej. Celkovo MOST na to ako sa chniapal na ten rezort na môj vkus príliš tápa.. Po odbornej stránke doteraz zatiaľ slabota.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 05. Okt 2016 22:36
od Stefi
Presne no, ked prisiel Brecely aspon som mal pocit ze sa tam nieco hybe zo stranky nds, na ktorej dost casto boli nejake nove príspevky a plany do buducna...Teraz mam pocit z jeho vyjadreni ako keby sa do nicoho vobec nechceli pustat...

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2016 06:17
od i15
čakajú, či to Fico za pár mesiacov nezabalí a či im do vtedy do kapsy nepadnú nejaké provízie. možno sa mýlim, možno nie

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2016 08:52
od milosD
...rad by som vedel co robil pol roka vo vykonnej funkcii...:(

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2016 09:14
od Lorenc
Tímto dokázal Ersék, že nesledoval situáciu. Brecely aj Auxt mali chuť aspoň dačo vymyslieť. Aspoň že je tajomník Stromček.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2016 10:35
od ecce
Ak si mam vybrat medzi clovekom, ktory najprv kona a pritom nerozmysla/nezvazuje alternativy (stare vedenie a podla vsetkeho aj vratane Stromceka) a clovekom, ktory najprv rozmysla a potom kona (za nove vedenie este nevieme povedat), tak to je jednoznacne to druhe.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2016 11:26
od juancarlos
Tak hlavne všetci veríme, že nebude rozmýšľať 3,5 roka. Jemu síce na cestu do roboty a z roboty stačí zapnúť modrý maják ale ja idem 7 km 40-45 minut.

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2016 18:37
od plš
Arpi Érsek bloguje na SME. Má neveľa blogov. Odporúčam dva:
http://ersek.blog.sme.sk/c/370042/obcan ... ivost.html
http://ersek.blog.sme.sk/c/363686/net-j ... trany.html
Aj bez prečítania, už len z názvov vyplýva, že má predstavu, ako cestujú Prešovčania aj Čadčania /do práce/. A keďže je z maďarskej oblasti, cítim ostych a hlavne ostražitosť pred médiami. Nie každý je Béla Bugár, čo vysvetlí Slovákom všetko, čo chce a nikto ho nenachytá, aj keď z traktátu nejaké slovíčko nie je kóšer slovenské. Uvidíme, ako to má Arpi vymyslené. O tom, po tom.

Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2016 11:51
od Lorenc
Nejaké údaje od Tímu hodnota za peniaze i keď priority sú určené za Brecelyho

Názov úseku Celkové náklady Dĺžka(km) Náklady na km Intenzita 2020 (vozidiel/24 hod) Stupeň prípravy
D1 Turany – Hubová 738 14 55 Proces EIA
D1 Bratislava – Senec – I.etapa, skapacitnenie (Bratislava – Triblavina) 109 4 31 Príprava podkladov nastaveb. konanie
D3 Žilina Brodno – Kysucké Nové Mesto 386 11 34 21608 Vydaný rozsah hodnotenia na zmenu trasy
D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica 244 11 23 18566 Zabezpečenie MPV
R1 Banská Bystrica – Slovenská Ľupča 156 8 19 12520 Príprava VO na DSP, DP, vypracováva sa
R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou (Soroška) 413 14 29 1040 Spracováva sa DSP
R3 Nižná – Dlhá nad Oravou 235 8 31 6666 Príprava VO na DSP, DP
R4 Ladomírová – Hunkovce 40 8 5 5963 Spracováva sa DSP
R1 Slovenská Ľupča – Korytnica 765 15 51 Príprava podkladov k EIA
R1 Korytnica – Ružomberok 725 27 27 10189 Príprava podkladov k EIA
R1 Ružomberok Juh – križovatka D1 157 7 21 21774 Vypracováva sa Zámer EIA
R2 Lovinobaňa – Ožďany 208 21 10 2709 Právoplatné ÚR
R2 Ožďany – Zacharovce 121 11 11 6931 Právoplatné ÚR
R2 Zacharovce – Bátka 89 8 11 5871 Právoplatné ÚR
R2 Bátka – Figa 72 6 12 5888 Právoplatné ÚR
R2 Trenčianska Turná – Mníchová Lehota 60 3 22 12634 Príprava VO na DSP
R2 Mníchová Lehota – Ruskovce 251 16 16 9632 Spracováva sa DSP
R2 Križovatka D1 – Trenčianská Turná 113 6 19 16 778 Prebieha VO na DSP
R3 Tvrdošín – Nižná 83 4 19 6768 Právoplatné stavebné povolenie
R3 Dlhá nad Oravou – Sedliacka Dubová 104 5 21 7778 Príprava VO na DSP, DP
R4 Lipníky – Kapušany 100 4 25 10726 Spracováva sa EIA
R4 Giraltovce – Kuková 105 7 16 5691 Spracováva sa EIA
R4 Svidník – Rakovčík 98 6 16 7195 Spracováva sa EIA

Každopádne zaujímavé údaje. Odkiaľ zobrali tie intenzity. Zrejme sa nad tým zamýšlali už detailnejšie. Niektoré údaje chýbajú alebo sú nesprávne.

http://www.dialnice.info/viewtopic.php? ... 50142f59d5

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2016 12:23
od i15
Soroška 1040 vozidiel v roku 2020?

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2016 12:32
od Lorenc
Je tam zo pár chýb: R2 Lovinobaňa – Ožďany 208 21 10 2709 Tu bude asi 12709
Soroska asi 7040
Ale celú R2 nepoznám takže to len tipujem.

R1 Má skoro dobré údaje

D1-Rk Juh má intenzitu cez 22000, ale iba k I/18 pri OMW . Po juh maximálne 12 000.
A BB-Slovenská Ľupča nemá pripočítané Donovaly. Tam by bolo aj cca 20 000.
R1 Korytnica – Ružomberok 725 27 27 10189 Príprava podkladov k EIA Tento úsek má len 20km čiže aj cena bude nižšia.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2016 12:36
od i15
Sú to blbosti - 22000 pri Ružomberku, 2709 aj 12709 pred Ožďanmi. Fiľko sa môže v hrobe obracať. Aký je vekový priemer tímu hodnota za peniaze, 21 rokov?

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2016 13:36
od Miro
Čo je to "Vydaný rozsah hodnotenia na zmenu trasy"?

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2016 15:23
od juancarlos
A obchvat Košíc na R2 je kde?

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2016 15:35
od Lorenc
R3 Nižná – Dlhá nad Oravou 235 8 31 6666 Príprava VO na DSP, DP

Toto vyzera na plny profil je to mozne???

Košice idú do tendra do konca roku, to sa uz neposudzuje...