Moderátor: Moderátori
Peterman napísal:Určite by rapídne narástol počet užívateľov R7, pretože je to z časti uplne nové spojenie a tranzit si vie rýchlo zrátať čas a peniaze a o ostatnom som už písal nižšie (vyššie).
Andrej, tranzit Ukrajina/Rusko - zap.Europa je obrovsky. Akurat pri slovenskom naokolo blizsie, ktore je dnes s biedou dostavane po Zilinu, zatialco madari/poliaci su uz na ukrajinskej hranici, ten tranzit Slovensko obchadza. Ak by bola R2+R7, velka cast by ho mohla ist cez nas (kedze by to pre nich bolo kratsie nez cez BP). Cize zas pleties priciny (to ze stavame prepojenie V-Z naokolo blizsie) a nasledky (ze to nase prepojenie na tranzit V-Z nikto nepouziva).
DrX napísal:mareks96, v tvojom prispevku ziadnu logiku nevidim. Ak by sa od zaciatku rozhodlo, ze Slovensko bude prepojene jednym tahom, tak to urcite nemalo byt D1, ale malo to ist niekde stredom, cca ako dnesna R1 + dalej na Brezno a Dobsinu. To ale nedava zmysel, lebo na Slovensku je vela kopcov prave v strede, a preto sa stavia severny a juzny tah, pricom kazdy z nich obsluhuje ine uzemie a inych obyvatelov, takze nie je dovod, aby R1+R2(R7) cakalo na D1, ktore proste nedokazeme postavit financne ani technicky.
A pokial sa ma budovat v horizonte po r. 2050, tak je zbytocne ju dnes planovat, pretoze doprava bude s velkou pravdepodobnostou vtedy vyzerat uplne inak
DrX napísal:Andrej, tranzit Ukrajina/Rusko - zap.Europa je obrovsky. Akurat pri slovenskom naokolo blizsie, ktore je dnes s biedou dostavane po Zilinu, zatialco madari/poliaci su uz na ukrajinskej hranici, ten tranzit Slovensko obchadza. Ak by bola R2+R7, velka cast by ho mohla ist cez nas (kedze by to pre nich bolo kratsie nez cez BP).
ecce napísal:Toto by ma zaujimalo, skade kam by chodili cez nas. Ked sa pozeram na Ukrajinu, tak medzi Podkarpatskou Rusou a zvyskom Ukrajiny tam vidim 100 kilometrov siroke Karpaty bez dialnicnej siete. Aby chodili ukrajinske a ruske kamiony po nasej R7 (mimo podkarpatskej Rusi, ktora je relativne mala), tak by museli este Ukrajinci na druhej strane postavit aspon 150 kilometrov dialnic, z toho polovicu cez narodny park. A aj potom to budu mat z Kyjeva do Viedne len kusok kratsie ako cez Polsko. Ak by sme chceli skratit cestu pre Dnepropetrovsk a okolie, tak nam na Ukrajine chyba asi 300 km.
To uz skor sa mi zda pravdepodobne (aj ked tam je tiez uspora len mala), ze by pouzili severnu Lviv-Rzesow-severna R4-D1, pripadne Lviv-Krakow-D3-D1.
Andrej napísal:Hlavne koridory V-Z vedu v osiach:
. Minsk-Varsawa-Berlin (nevyuzitelne R7)
. Lvov-Katowice-Berlin (nie je zaznaceny na mape, Polska A4, nevyuzitelne R7)
. Lvov-BP-Terst (nevyuzitelne R7)
. Lvov-Mukacevo-KE-ZA-Praha-Nuremberg (vyuziva nasu D1, nevyuzitelne R7)
http://ec.europa.eu/transport/themes/in ... p-2013.pdf
Ty by si chcel zrejme skratit trasu z UA (Lvov) do W a dalej smerom na Mnichov-Stuttgart, co by bola jedina funkcia R7 pre tranzit. Pri sucasnom trasovani na uzemi UA to vsak vychadza kilometrovo stale porovnatelne s trasou cez BP, a co aj mna prekvapilo, najkratsie to bude po Polskej A4 a nasej D3 + D1 + D4 + S8
https://maps.google.com/maps?saddr=%C4% ... &via=1&z=7
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: D.O.W.N, milan_KM a 19 hostí.