ELZ
1. Na R4 prestaviaš 150 mil. €. Okrem KE-H nič nie je na výstavbu nachystané.
2. Na R7 prestaviaš 100 mil. €. Okrem BA-DL nič nie je na výstavbu nachystané.
3. Keď spravodlivo, tak aj 150 mil. € na D3 v ZA, tam sa dá preinvestovať na Svrčinovec-Skalité ďalších 400 mil. €.
4. Vo výbornom stave sme prevzali 52 km R1, tie teda štát stavať nemusí.
5. D4 sa ešte stavať nedá.
6. Na R2 a R3 nie je žiadny úsek, ktorý by sa dal stavať. Rovnako tak na tom sú R5, R6 a R8.
Takže peniaze pôjdu v rokoch 2010-2011 na D1, na R4 a na R7. D3 kvôli nákladom "počká".
Ak by si zarátal iba R4 a R7, tak stavať 20 km RC za 250 mil. € za 4 roky je smiešne číslo.
Z toho by totiž PPP s 52 km vyšlo ako ideálne riešenie a neviem, neviem ten výsledný efekt v r. 2014.
Je rozdiel, ak v r. 1998 mal Dzurinda rozostavané aj 10 km úseky, ale dnes také úseky de facto nemá.
O tých 52 km sa finančne nestará.
A hlavne, zase nestavať D1 znamená, že neminieš 1 mld. € určenú na diaľnice, ak aj odrátame PB, zostáva pekná suma.