Stránka 32 z 59

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2015 15:22
od Peterman
Už aby sa to rozbehlo, myslím stavalo

Ak by sa tieto úseky postavili do 4(5) rokov, tak by to bol slušný posun

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 17. Apr 2015 08:57
od eric987
MVO napísal:Tak sa mi zda, ze momentalne poradie stavieb podla toho ako rychlo by sa mohla zacat samotne vystavba je momentalne taketo :

1. D1 Prešov, západ – Prešov, juh
2. D1 Budimír – Bidovce 14,40
3. D3 Čadca, Bukov – Svrčinovec 5,67
4. D4 Bratislava, Jarovce – Ivanka pri Dunaji, sever – Bratislava, Rača + R7 Bratislava, Ketelec – Bratislava, Prievoz – Dunajská Lužná
5. R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou 14,00

Prosim o komenty. Vdaka!


Ja by som prehodil 1 a 2. SP na Budimir - Bidovce zrejme uz nadobudlo pravoplatnost, na JZO PO musi nasledovat rozkladne konanie.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2015 14:36
od mino
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=20419

Takze juzna R2 z Lucenca do Kosic asi tak skoro nebude... Obyvatelia tejto casti Slovenska sa mozu podakovat tejto vlade napriklad aj za to, ze vdaka pokutnej sutazi na zel.koridor Zlatovce - Trencianska Tepla nam ho EU nepreplati a cez 200 mil. EUR ktore mohli ist aj na tunajsie cesty cvakne stat tam kde nemusel. Som hrozne zvedavy aka situacia na Slovensku nastane po vycerpani infrastrukturnych eurofondov a ako sa vlada bude vyhovarat potom ked nebude za co stavat...

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Jún 2015 09:31
od mirsi
neviem ci to patri sem, ale paci sa mi zhrnutie sucasneho stavu vystavby (+ fotky) ako aj sucasnych sutazi na useky:
http://www.historiadialnic.sk/

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 03. Júl 2015 19:45
od maher
tak ma napadlo, čo keby sa oravská RC premenovala na R1 a cez RK by sa pripojila do BB, a R3 by pokračovala z Dubnej skaly úžinovým variantom poza Varín a do Vadičova a končila by na D3 KNM juh v podstate trasa kysuckej dialnice z čias socializmu. strečianskou úžinou by sa to mohlo riešiť spolu s rekonštrukciou trate ŽSR. bol by to vlastne severný obchvat Žiliny

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 03. Júl 2015 20:45
od ANDi
A ty si odkal chlapce? Zo Ziliny?

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 03. Júl 2015 22:49
od paldo
... ja by som skôr povedal, že z z Gurunu

to chceš mať v Strečnianskej úžine železnicu, starú cestu a ešte aj novú RC minimálne v polprofile? Či ako to mám chápať?

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 04. Júl 2015 07:21
od ecce
To je v pohode, staci zasypat Vah.
Napriklad materialom z Visnoveho ;)

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2015 09:38
od maher
veď tadiaľ bola kedysi plánovaná D1, tak mi nevravte, že sa tam nezmestí, ešte aj po príchode KIA sa uvažovalo, že sa prepojí s martinským priemyselným parkom cestou po opačnej strane rieky

Plány diaľnic a RK (1977 ~ 1980)

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2015 13:52
od KN.SK
Kedysi bola plánovaná diaľnica v Strečnianskej úžine ponad rieku Váh, doslova niekoľko kilometrov malo ísť nad korytom Váhu! (Niekedy medzi rokmi 1977 ~1980 to bolo, videl som to v časopise Technické noviny, škoda, že som si ich neodložil.) Počas mrazov by tam bola dobrá kĺzanica. A hmly, nielen jesenné, by tam robili často šarapatu. :|

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2015 19:20
od maher
nejak takto som si to predstavoval
28797

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2015 10:32
od milosD
...co takto si zobrat mapu s vrstevnicami a porozmyslat aj nad sklonmi svahov a vyskovom profile... :D

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2015 16:43
od maher
výškovo juh tesne nad železnicou (cca 10m nad riekou), na severe malým zárezom cez koniec toho malého meandríka cca15m nad riekou a potom tunel cez veľký meander.
cez tie prudké svahy asi piliere na brehu Váhu a nejak to prilepiť o svah ako je robená stará cesta, horšie bude dostať tam ťažkú techniku, a najhoršie, že je to okraj NP

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2015 22:37
od okorec
V prvom rade, staviame drahý tunel cez malú fatru. Skutočne si niekto myslí, že SR ma financie na to, aby sa stávala ku drahemu tunelu aj paralelna dráha Rka popri Váhu? Toto určite nie je správna cesta.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 07. Júl 2015 12:29
od maher
sme vo vlákne plány RK do budúcnosti, ja netvrdím že sa to má stavať hneď, stačí, keď nám vláda sľúbi, že sa to bude stavať hneď, ako sa dostavia základná dialničná sieť :D
zatiaľ nikto nevie povedať, čo sa bude diať pri odstávkach tunela Višňové

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 07. Júl 2015 13:30
od Rio13.zm
Co nam ma vlada slubit? Co myslis, ze vlada pozna tento web a pravudelne ho navstevuje? :)

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 07. Júl 2015 13:33
od ecce
maher napísal:sme vo vlákne plány RK do budúcnosti, ja netvrdím že sa to má stavať hneď, stačí, keď nám vláda sľúbi, že sa to bude stavať hneď, ako sa dostavia základná dialničná sieť :D
zatiaľ nikto nevie povedať, čo sa bude diať pri odstávkach tunela Višňové


Hlavne stale nechapem, aku by to malo zasadnu vyhodu oproti vyrazne lacnejsiemu vychodnemu obchvatu, ktory by sanapajal pred Visnovym z opacnej strany.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 07. Júl 2015 13:35
od Peterman
Celkom vtipné, ale kompetentným na doprave a NDS by nezaškodilo občas sem pozrieť.
Sú tu dobré postrehy ludí čo sa so záujmom zaoberajú cestami a infraštruktúrou

V mnohom by im to pomohlo

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 07. Júl 2015 14:38
od aquila
toto je ozaj uz zbytocna tema .. tema je kedy bude postavany dialnicny privadzac visnove (v trase povodnej D18, resp terajsej D3), ostatne je irelevantne.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 07. Júl 2015 15:46
od Peterman
po dokončení D1 aj s tunelom Višňové bude určite veľký tlak na dokončenie spojnice medzi D1 pri Višňovom - nová MUK poza Stráňavy mostom cez Váh na komuniklácie pri Kii (to by malo byť súčasťou budúceho východného obchvatu ZA). Táto spojnica odľahčí vstup do Priemyselného parku pri Tepličke, pretože aj dokončením D1 a D3 bude drtivá väčšina dopravy smerujúca do Tepličky nútená tak či tak chodiť cez mesto, resp. krajom Žiliny.
Jedine po dokončení tejto vetvy bude môcť nákladná doprava obísť ZA.
Ono by už aj dnes pomohlo keby tu bol postavený most cez Váh a tak napojil Kiu a okolie na terajšiu cestu I/18

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 07. Júl 2015 16:19
od Peterman
ZA - vych obchvat 2.pdf

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 20. Aug 2015 10:18
od mikeBoss
Navrhujem postaviť 3 súbežné obchvaty okolo Žiliny a rovno 4-pruh :-)

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2015 10:43
od marian vančo
...teším sa na letecké zábery Žiliny...budú vyzerať asi ako letecké zábery milionových miest USA...

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2015 15:31
od rastislav5
Na odlahcenie a pre inspiraciu do buducnosti pripajam odkaz na zaujimavy hlavolam, ako postavit najkratsiu cestnu siet medzi styrmi mestami. https://dennikn.sk/235474/hadanka-ako-p ... i/?ref=mpm

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2015 16:32
od ANDi
Ale...

Skrati sa sice celkova siet o 9.6 ale predlzi sa vzdialenost medzi 2 bodmi az o 16.3
To uz zaujimavejsie je moje riesenie C...

KLIK OBRAZOK

A takyto idealny priklad je aj tak na 2 veci...