Stránka 34 z 59

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2016 21:19
od johhan
tondiego napísal:Zalezi od toho kde:<BR abp="641"><BR abp="642">Vo vychodnej Azii (Japonsko, Cina) - 6-12 mesiacov<BR abp="643">V Europe (Zapadnej) - cca 24 mesiacov<BR abp="644">Na Slovensku - v priemere 120 mesiacov.


Skorej ako a čo a kde ... pre ilustráciu nemecká A94 sa ťahá už 50 rokov :-)

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 05. Apr 2016 16:24
od peterle
A1 už od Hitlera :D

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2016 06:57
od Laco
dnes som v jednom clanku na aktualitach narazil na pekne prehladne PDF s vyznacenymi D a RC na SK (aktualizovane v decembri 2015, no nenasiel som to v tomto vlakne): http://www.ndsas.sk/ext_dok-mapa_siete/44547c
samotny clanok som pridal aj do monitoringu tlace. kedze dost suvisi s rozvojom infrastruktury (nielen cestnej), co sa hodi do thoto vlakna, tak tu je nan odkaz: viewtopic.php?f=35&t=21346

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 01. Máj 2016 10:48
od Zolohoj
Tá mapa tam býva už pár rokov. Raz za čas ju aktualizujú. Ja si ju sťahujem a porovnávam. :-P

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 16. Máj 2016 21:08
od Rio13.zm
trochu som sa pohral s mapou nds: https://www.docdroid.net/p7auWtU/mapa-s ... a.pdf.html takto by to malo byt po precislovani

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 16. Máj 2016 23:09
od bodrik
Pekná práca Rio13.zm :) ..v čom si to robil?

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 17. Máj 2016 11:56
od Rio13.zm
dakujem, infix pro

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 17. Máj 2016 21:53
od Yoggy52
Rio13.zm napísal:trochu som sa pohral s mapou nds: https://www.docdroid.net/p7auWtU/mapa-s ... a.pdf.html takto by to malo byt po precislovani

Už je to číslovanie schválené alebo je to len tvoj návrh?

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 17. Máj 2016 22:10
od Rio13.zm
tie cisla dialnic tu boli uvedene v decembri 2014, ja som ich iba doplnil do mapy

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 20. Máj 2016 07:40
od MVO
PO, západ-PO, juh Budimír-Bidovce CA, Bukov-Svrčinovec su vysutazene. Obchvat BA sa as tiez coskoro podpise, takze ake useky budu pravdepodobne nasledovat?
Predpokladam, ze tieto maju najvacsie sance, ale poradim si nie som vobec isty.

1.LL-ZA, privádzač
2. SNV, privádzač
3. ZA, Brodno-KNM
4. KNM-Oščadnica
5. Svinna-Ruskovce
6. RV-Jabloňov nad Turnou
7. Tvrdošín-Nižná
8. PO, severný obchvat
9. Košice, Šaca-Košické Oľšany
10. Turany-Hubová ( :D )

Pochopitelne, ak sa najdu peniaze ,

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 20. Máj 2016 09:39
od tondiego
Ani z tych "vysutazenych" este nie je vobec iste, co sa bude stavat.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 20. Máj 2016 10:00
od jarino
PO, západ-PO, juh Budimír-Bidovce CA, Bukov-Svrčinovec ... pokým nebudú zmluvy podpísané ťažko hovoriť...
Už by bolo načase LL-ZA, privádzač.
Predpokladám, že najskôr a to tak skoro asi nebude Košice, Šaca-Košické Oľšany.
Turany - Hubová ešte neskôr.
Na KNM-Oščadnica, ZA, Brodno-KNM a PO, severný obchvat ak nenájdu peniaze, tak ani s tým do 2020 by som nerátal. Aj keď Brodno-KNM by možno podľa mňa nebolo zlé rozdeliť na úsek Brodno - privádzač KNM, polprofil a ten zvyšok s tunelom Kysuca resp. jeho náhradu mostom potom o pár rokov.
V podstate to platí aj o Tvrdošín - Nižná. Vraj priorita, tak uvidíme.
Svinna-Ruskovce a RV-Jablonov nad Turňou je asi predčasné hovoriť.
Všetko to končí na financiách...

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 20. Máj 2016 22:07
od Jarda Retarda
Už som to písal pri severnom obchvate PO - Ak by sme peniaze z mýta používali v prvom rade na rozvoj cestenej infraštruktúry, za tých pár rokov do 2020 by sme jeden, dva najpotrebnejšie úseky vedeli prefinancovať, prípadne tie peniaze použiť na PPP. To bola moja prvá myšlienka, no potom som si uvedomil, že tie peniaze by sme na 30 rokov zamurovali... Aj keď to by chcelo objektívnu analýzu, čo je na SVK ale utópia :D

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2016 10:26
od Lorenc
Existuje variant R-ky. Napr ako predĺženie R8 Nitra R1 Topoľčany- PD- Rajec- Žilina D1 Višňové, D3 KnM ?

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2016 10:34
od aquila
nie, a ani by to nemalo zmysel, uz len samotna R8 je hlupost a malo by sa to poriesit I/64 prelozka ako cesta prvej hore

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 14. Jún 2016 19:49
od maher
v UP ŽSK je zakreslené spojenie KNM - Višňové, ale neviem či to bude obyčajná cesta, alebo R. tiež si myslím, že R3 by mala končiť v KNM a R1 cez RK na Orave.
spojenie ZA s Nitrou bude cez R3 R2 R1 (snáď)

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 14. Jún 2016 20:32
od aquila
to je byvala trasa D18 teda terajsej D3, a zrejme tam ten koridor nechali .. teraz je to uz skoda rozoberat, ale keby nechali usek od hricovskeho podhradia na pokoji a urobili by tento vychodny koridor, bolo by to lepsie ...

2599

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 14. Jún 2016 23:26
od bodrik
Tá trasa to je riešenie tak na rok 2100 možno (nadnesene). Papier znesie cokoľvek. Aj územný plán. V územnom plánovaní sa toho pokreslilo už veľa, ale z toho sa zrealizovalo len málo. Na niektoré veci sa už aj zabudlo, že sa uvažovalo s nimi..

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Jún 2016 11:28
od Lorenc
aquila napísal:nie, a ani by to nemalo zmysel, uz len samotna R8 je hlupost a malo by sa to poriesit I/64 prelozka ako cesta prvej hore


Ok takže Žilinčan využije v budúcnosti trasu zo Žiliny do Prievidze nasledovne ? ZA D1- MT R3- R2 PD

https://www.google.sk/maps/dir/49.20508 ... 48.7745206

Projekt vlakové spojenia sa tu nekonal?

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Jún 2016 12:26
od aquila
a preco by nevyuzil ? netreba do kazdej dediny dialnicu. staci kvalitna cesta prvej triedy.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Jún 2016 13:03
od Lorenc
http://dialnice.info/gallery/image_page ... ge_id=2599

Prepojiť D3 D1 alebo ju viesť v kolmici na D1 vo Višňovom a nie do Hričova bolo logickejšie.
Podobný problém by nastal v úseku DK-D1(Kraľovany) Ešte že sa poučili. Už variant Hubová je optimálnejší a prebral by dopravu z E77 a I70. A to je cesta ako sa majú stavať diaľnice.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2016 15:30
od BoroZA
Dnes som sa v práci trošku nudil, tak som si spravil plán výstavby D a RK v SR na najbližšie roky z hľadiska potrebnosti jednotlivých úsekov a zároveň reálnosti času na ich výstavbu. Budem rád, ak mi ho konštruktívne skritizujete/uvediete ma do reality, pretože nie som odborník, a je to len moja predstava optimálneho postupu výstavby. :D

1. do 2020: D1 (rozšírenie BA-TT, Turany-Hubová, druhý polprofil Braniska, úseky pri PO a KE až po Bidovce), D4 po Raču, R2 pri ZV a pri KE, R7 BA-DS
2. do 2022: D4 Rača-Rakúsko vrátane tunela Karpaty (+ severná tangenda BA), D3 plný profil v celkom úseku (až na Svrčinovec-Skalité), R5, R4 pri PO
3. do 2025: R1 BB-RK, R3 RK-Poľsko v polprofile, R2 TN-ZH v polprofile, D2 rozšírenie
4. do 2027: R2 DT-KE v polprofile, R3 MT-TR-napojenie na R2 v polprofile, R8 v polprofile, R4 PO-Poľsko v polprofile
5. do 2030: R3 ZV-Maďarsko v polprofile, R7 DS-LC-napojenie na R2 v polprofile, R6 v polprofile
6. do 2035: R1 BA-napojenie na súčasnú R1, D1 Bidovce-Ukrajina
7. do 2050: dostavba jednotlivých úsekov na plný profil podľa potreby

Myslíte, že je to reálne, či zbytočne snívam? ;) Rád by som sa ešte dožil komplexnej diaľničnej siete v SR, preto som uviedol rok 2050 ako konečný dátum. :D

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2016 15:33
od Yoggy52
Ani najvacsi optimista tomu neveri.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2016 20:34
od Vlados
je to reálne hneď potom ako bude mať Slovensko jedinú licenciu na predaj balenej vody v EU :lol:

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2016 22:23
od Lorenc
BoroZA napísal:Dnes som sa v práci trošku nudil, tak som si spravil plán výstavby D a RK v SR na najbližšie roky z hľadiska potrebnosti jednotlivých úsekov a zároveň reálnosti času na ich výstavbu. Budem rád, ak mi ho konštruktívne skritizujete/uvediete ma do reality, pretože nie som odborník, a je to len moja predstava optimálneho postupu výstavby. :D

1. do 2020: D1 (rozšírenie BA-TT, Turany-Hubová, druhý polprofil Braniska, úseky pri PO a KE až po Bidovce), D4 po Raču, R2 pri ZV a pri KE, R7 BA-DS
2. do 2022: D4 Rača-Rakúsko vrátane tunela Karpaty (+ severná tangenda BA), D3 plný profil v celkom úseku (až na Svrčinovec-Skalité), R5, R4 pri PO
3. do 2025: R1 BB-RK, R3 RK-Poľsko v polprofile, R2 TN-ZH v polprofile, D2 rozšírenie
4. do 2027: R2 DT-KE v polprofile, R3 MT-TR-napojenie na R2 v polprofile, R8 v polprofile, R4 PO-Poľsko v polprofile
5. do 2030: R3 ZV-Maďarsko v polprofile, R7 DS-LC-napojenie na R2 v polprofile, R6 v polprofile
6. do 2035: R1 BA-napojenie na súčasnú R1, D1 Bidovce-Ukrajina
7. do 2050: dostavba jednotlivých úsekov na plný profil podľa potreby

Myslíte, že je to reálne, či zbytočne snívam? ;) Rád by som sa ešte dožil komplexnej diaľničnej siete v SR, preto som uviedol rok 2050 ako konečný dátum. :D


Mne sa to zdá reálne. Aj postupne logické. Okrem- Turany- Hubová to by malo byť až do 2024 s tým sa budú trápiť aj 6 rokov, R3 RK-DK sever plný profil 2025 by sa oplatil bolo by tam okolo 22 tisíc za 24 h keď bude otvorený úsek Turany- Hubová ovšem. Ostatok R3 na Orave poloprofil do 2023. R1 BA-Vlčkovce aj skorej do 2025. Druhý polprofil Braniska do 2025.