Stránka 40 z 59

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2017 06:02
od Yoggy52
Tak to potom sme na tom istom, co teraz :roll:

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2017 09:36
od rastislav5
Ale nie, pozri si tie mapy podrobne, comprehensive siet je ovela hustejsia ako core. Nemam cisla iba za Slovensko, ale za celu Europu ma comprehensive 137 tis km ciest a core 34 tis km ciest, co je stvrtina.
Ak teda chceme skrtat nase dialnice vyrazne, vezmime len core, ak menej vyrazne, pridajme CAST comprehensive.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2017 11:42
od Yoggy52
Ved TENT je skoro completed (okrem par usekov na D3, Korbelky a par usekov vzdialnej budocnosti od Bidoviec), takze vlastne mame skoro hotovu kompletnu dialnicnu siet? :o

A vsetky R okrem R1 (ktora by sa mohla premenovat na D5) spravit cesty prvej triedy, nasledne odstranit jednicky v pasazi dialnic(cest vynimkam), hlavne tie ktore sa 10x krizuju s paralelnov polprofilovou RC a spravit z toho cestu pre traktory :)

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2017 11:53
od rastislav5
TEN-T sa rozdeluje na Core Network a Comprehensive Network. Na tych mapach to mas. Core TEN-T je aj juzna a stredna R3 a R6

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2017 11:56
od Yoggy52
Myslel som samozrejme Core

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2017 12:02
od rastislav5
Na Core TEN-T treba zacat stavat este zhruba 250 km (D1 stred + vychod, R3 juh+stred a R6), ostatne je postavene alebo vo vystavbe

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2017 15:44
od rastislav5
Aj podla Pravdy bude z Oravskej R3 len prelozka prvej triedy: viewtopic.php?f=35&t=22332

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2017 16:02
od Yoggy52
ako keby to nebolo jedno, ci sa to vola RC alebo cesta prvej triedy :roll:

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2017 16:16
od aquila
paradoxne dobre urobena jednicka je lepsia ako zly polprofil.. mdd jd skoro po celej dlzke plna ciara....

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2017 17:30
od milan_KM
A nesúvisia tie plné čiary so 100kou či 110 čo tam je? Lebo sa zase dostávame k otázke, či je to nejak extra navrhnuté, podľa mňa preložka jednotky by bola úplne rovnako navrhnutá, preto aj myšlienka degradovania na jedničku.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2017 17:46
od Maxx787
je v podstate jedno ci to bude R3 v polprofile alebo I tr. aj tak to musia stavat ako C/R 11,5/80 pravdepodobne.
hlavne je dolezite aby tranzitna doprava a nakladna doprava nechodila stredom okresneho mesta a 5 dedin.
co vrak hovori v prospech R3 v tejto casti je uz navrhnuty sposob dotiahnutia S7 na hranicu do Suchej Hory, kde by sa teoreticky mala R3 napojit a dokonca S7 bude v plnom profile. teda by sa malo uvazovat nad tym ci to nebude preklasifikovane docasne na I/59a s tym ze po case to pojde naspet na R3 v pripade ze poliaci budu chciet nadradene napojenie, a priemysel na Orave a cestovny ruch bude potrebovat nadradenu infrastrukturu pre rozvoj aktivit. samozrejme o takom scenari sa bavime poravdepodobne po roku 2030.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2017 20:04
od rastislav5
Je niekde mapa toho navrhnuteho sposobu dotiahnutia S7 na hranicu do Suchej Hory? Lebo na cerstvo aktualizovanej http://ssc.siskom.waw.pl/ to zatial nie je. Mne sa zda, ze S7 chcu Poliaci trasovat do Zakopaneho http://krknews.pl/droga-ekspresowa-s7-k ... az-blizej/

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2017 20:33
od Maxx787
gallery/image_page.php?image_id=35768
tu je link na obrazok ktory bol tu na fore :-)
je to len predbezne trasovanie takze este chvilu priprava potrva vratane EIA. avsak uz mame teda takmer iste, ze to poliaci potiahnu.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2017 22:00
od rastislav5
Obavam sa, ze to je len Lorencova skica. Na fore si moze kreslit kto chce, co chce. Daj sem lepsi odkaz, lebo na zaklade skice nemozes tvrdit, ze "uz mame teda takmer iste, ze to Poliaci potiahnu". Pozri diskusiu tu viewtopic.php?p=187402#p187402 , ale aj predtym a potom.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2017 22:07
od Vlados
milan_KM napísal:A nesúvisia tie plné čiary so 100kou či 110 čo tam je?

Nie. Ak raz za horizont/v tiahlej zákrute nevidno tak tam nevidno.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2017 22:08
od milan_KM
Ďakujem. Tak v tom prípade tam ostane plná čiara aj tak, takže aquila, lepšia jednička by bola paradoxne drahšia.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2017 22:17
od Vlados
nechytám sa čo je mdd. Ak by sa aj jemne menilo trasovanie tak by bolo možné niektoré miesta "narovnať" čo by si inde vyžiadalo menšie polomery zákrut, ale umožnilo by to obiehanie aj pri 1+1 usporiadaní. Naviac zmena trasovania by mohla znížiť cenu, ale na zmenu treba čas...

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2017 23:17
od jarino
... a peniaze.
Krása. Voličom najskôr nasľubujeme, potom nie sú peniaze na realizáciu, tak prehodnocujeme a "šetríme" a znovu míňame na projektovania, štúdie... Kolobeh.
Ak zmenia iba označenie ale parametre zostanú, tak v tom vidím zmysel iba taký, že Brusel nemá problém dať peniaze, ak to bude akože preložka a nie RC. Ale ak to chcú aj preprojektovať, tak hádam to ušetrí aspoň toľko, čo by vrazili znova do projektov a štúdii, inak v tom nevidím žiadnu Hodnotu za peniaze.

Čítam ten článok Pravdy. Polprofil pri PO a ten navrhovaný ideálny svet som ešte ako tak pochopil. R2 pri Lovinobani neviem ktorá časť. Ale polprofil Turany - Hubová je hádam iba výmysel autora. Podľa mňa by to skôr mali rozdeliť na viacero častí a ako prvé tendrovať iba Korbeľku.
Ideálne vizionársky a efektívne diaľnicu koordinovať so železnicou, ale to by sme chceli už veľa.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2017 09:58
od Lorenc
Maxx787 napísal:
gallery/image_page.php?image_id=35768
tu je link na obrazok ktory bol tu na fore
je to len predbezne trasovanie takze este chvilu priprava potrva vratane EIA. avsak uz mame teda takmer iste, ze to poliaci potiahnu.



Gddkia sa týmto trasovaním zaoberala. Dokonca som to niekde na poľskom fóre našiel, že obyvatelia to nechceli trasovať okolo Czarneho Dunajca. Príprava DK 47 obchvat Targu zrejme nepokračuje. Celé sa to bude prehodnocovať, keď sa dorieši D3 Skalité- Zwardoň. Tam je priorita a žiadajú eurofondy. A isté to bude, keď naša strana bude rokovať s Poľskou.

Odhadujem, že ako je tá skica a navrhnutá trasa by preniesla zo Zakopianky min.30% dopravy + tranzit z Chyzného tvorí 3500 aut.
Tých 9-10 000 skv/24 by poliaci mali pri hranici v Chochoľove. U nás by to bolo na poloprofil s 5-6 tisíc autami. I keď turistický ruch Oravy a Liptova by mohol zvýšiť lepšou integritou Zakopaného dopravu.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 06:13
od Laco
zaujimavy clanok, s ktorym sa neda nesuhlasit - obmedzenie vystavby D/RK a namiesto nich rekonstrukcia vybranych jednotiek na MPR 110km/h - uz sa to tu sice omiela zopar rokov...
viewtopic.php?f=35&t=22493

zda sa, ze na to uz dosli v kadejakych institutoch (asi citaju toto forum :D), teraz uz "len" staci aby na to dosiel niekto kompetentny...

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 06:56
od i15
zvýšenie rýchlosti na úsekoch ako BJ-SK, alebo BR-RS bude stáť viac, ako ušetríme degradáciou R2 TN-ZH a oravskej R3

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 07:58
od mb1000
i15 napísal:zvýšenie rýchlosti na úsekoch ako BJ-SK, alebo BR-RS bude stáť viac, ako ušetríme degradáciou R2 TN-ZH a oravskej R3


Ten ich navrh ma konkretne chybicky, ale smerovanie je spravne.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 11:11
od fh
Chcú šetriť a pokojne navrhujú nechať predraženú tunelovú R1 z BB do RK kde sú osemtisícové intenzity :lol: pán šef inštitútu je náhodou z BB tak tu už mu plytvanie nevadí. Inde na rovine kde sú vyššie intenzity stačí aj upravená cesta jednotka. No to nie sú malé chyby ale veľké.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 11:15
od rado
Aj zrušenie R3 cez Oravu, ale ponechanie trasovania I/59 cez Komjatnú mi pripadá dosť uletené, keďže by išlo o novú výstavbu cesty prvej triedy "na zelenej lúke" a oveľa väčší zmysel by v tomto prípade malo zachovanie trasovania na Likavku, kde už z Oravskej strany je cesta zrekonštruovaná (trojpruh v stúpaní, odbočovacie pruhy v jedinej križovatke na úseku).

Pravda, ani ten zrekonštruovaný úsek parametre na 110km/h nemá a ani nebude mať (v "narovnanej" zákrute kde sa staval nový most je po novom v zime obmedzenie 50 km/h, v lete 70 km/h) a rovnako by sa asi nedali dosiahnuť ani na liptovskej strane, ale takých miest bude určite viac - obrovským zlepšením je už len obídenie obcí.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 13:04
od Yoggy52
BJ - SK na 110kmh :lol: ved tam je intenzita 200/24h :roll: