Pre všetkých odporcov severnej trasy

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

ako by ste trasovali hlavnu dopravnu tepnu

Anketa bola ukončená dňa 16. Júl 2005 10:40

D1+R1+R3+D1
2
7%
R1+R2
2
7%
D1
25
86%
 
Celkový počet hlasov : 29

Odoslaťod devil » 21. Jún 2005 11:53

Ty si maj svoj postoj, ale nemeň význam súčasnej diaľničnej siete, na to si ty malý pán, aj keď si diabol.


hej, ale tu u nas som sefom nad kadekym, aj ked dnes je este viac horuco ako inokedy a preto som nepokojny. :evil:

A Branisko je dobra vec takto sa bude zvysovat aj inde intenzita ak sa "zlikviduje" zly a nebezpecny usek. Len aby sa stavalo transparentne.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod Caesar » 21. Jún 2005 12:02

kaviarista napísal:Caesar,

Stavebnej firme je jedno, ci stavia za 10 mld. 10 alebo 20 km? To hadam nemyslis vazne. To je to iste, akokeby si napisal, ze robotnikovi je jedno, ci dostane za 8 h prace 500 alebo 1000 korun.


Kaviarista,

a presne toto je tvoja logika, ktorá je absolútne mimo.

Ak ja napíšem, že stavebnej firme je jedno, či postaví v danom roku za 10 mld. SKK 10 km tunelov alebo 20 km diaľnice niekde na rovine, tak toto s robotníkom nič nemá, pretože suma ostáva, ale to si ty akosi nepochopil. Ja myslím smrteľne vážne to, čo píšem. To už je totiž potom vecou štátu, či vyčlení 20 mld. SKK alebo nebude stavať tunely, ale to je politika, nie stavebníctvo. Tam je to jedno. Podobne aj iný príklad, je jedno, či sa postaví administratívne centrum za 2 mld. SKK alebo byty za 2 mld. SKK, hlavné je, že sa bude stavať za 2 mld. SKK a zase robotník stavia takisto dlho pri tej istej cene.

Asi nie si robotník kaviarista. Ale máš zvrátenú logiku.

Technická poznámka: Samozrejme, že je technicky nemožné postaviť 10 km tunela za 1 rok, bol to len príklad. 8)
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Caesar » 21. Jún 2005 12:09

kaviarista napísal:Caesar,
Ved jasne, ze na trase D1 bude kazdy spokojny, ked sa im na cesty sklada zvysok obyvatelov. To maju zacat kricat, ze "nam staci, uz viac nechceme?" heh.

Ak sa chceme napojit na medzinarodne koridory, tak urcite netreba prednostne budovat D3 ale R3. D3 bude este dlhe roky viest len do polskych hajov. Raz sa medzinarodnym aspektom dopravy ohana v pozitivnom zmysle a druhykrat v negativnom. Presne taketo su argumentacie mnohych tu na fore. Nevyvazene, bez akejkolvek systemovej hodnoty, prisposobene ad hoc na jednotlive konkretne pripady podla istych zaujmov. A tam, kde nefunguje system, tam je vacsi priestor na korupciu a necestny lobbing.

Tvoj pohlad ako obcana by fungoval len v pripade optimalnych modelov financovania vystavby dialnic. A na SK tomu zial nikdy nebolo, nie je a mam tusenie, ze ani nebude.

p.s. Vsak prezrad na co konkretne sa mam tesit a co som prehnal? Uz sa tesim velmi, aj ked neviem na co :lol:


Kaviarista,

To nie je len o D1, ale aj o R1 atď. Jediní tzv. nespokojní sú pri trase R2, ale ja už to nebudem 100x opakovať. Môj názor poznáš.

O R3 ja sa tu vyjadrovať nebudem. A doporučujem to aj ostatným. Ak si niekto myslí, že toto bude náhrada za Donovaly, tak je na omyle. Autor témy bol upozornený na začiatku a dodržiavať sa to bude.

Argumenty tu sú vyvážené, len ty kaviarista im nerozumieš, to je všetko.

Môj pohľad občana funguje, tak mi nehovor, že nefunguje.

Máš sa na čo tešiť. A čo si prehnal? Tak to je už silná káva, keď budeš ďalej takto provokovať a špeciálne mňa, tak sa teš. Mal by si si hľadať druhé fórum, presne ako si mi napísal v SS. 8)
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Caesar » 21. Jún 2005 12:14

devil napísal:
Ty si maj svoj postoj, ale nemeň význam súčasnej diaľničnej siete, na to si ty malý pán, aj keď si diabol.


hej, ale tu u nas som sefom nad kadekym, aj ked dnes je este viac horuco ako inokedy a preto som nepokojny. :evil:

A Branisko je dobra vec takto sa bude zvysovat aj inde intenzita ak sa "zlikviduje" zly a nebezpecny usek. Len aby sa stavalo transparentne.


Teraz sa pýtam úprimne a čakám podobnú odpoveď:

Napríklad, ktoré úseky by sa mali "zlikvidovať"? A čo si predstavuješ pod termínom "stavať transparentne"?

Devil a ešte sa ťa spýtam extra niečo iné:

Ty osobne si za D1 ZA-RK? PPP, úvery, ... 8)
Naposledy upravil Caesar dňa 21. Jún 2005 12:15, celkovo upravené 1 krát.
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod kaviarista » 21. Jún 2005 12:14

Caesar napísal:R2 sa nebude stavať pokým sa nedostavia D1, D3+R5, R1, R4 KE-Milhosť, a preto sa bude na R2 riešiť len niekoľko km, ktoré sú nevyvhnutné na zlepšenie dopravy na niektorých úsekoch, predovšetkým na trase ZV-KE


Ved to je v poriadku, nikto nechce uprednostnit R2 napr. pred D1 . Ide len o to, ze ak sa dokaze efektivne riesit situacia na R2, nech sa presne takto efektivne pristupuje aj k D1, alebo k D3.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Caesar » 21. Jún 2005 12:16

kaviarista napísal:Ved to je v poriadku, nikto nechce uprednostnit R2 napr. pred D1 . Ide len o to, ze ak sa dokaze efektivne riesit situacia na R2, nech sa presne takto efektivne pristupuje aj k D1, alebo k D3.


Na D3 sa chystajú zmeny. A na D1 tiež. 8)
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod kaviarista » 21. Jún 2005 13:07

Ceasar,
sice si s tou "likvidaciou" oslovil devila, ale skusim aj ja pridat iny pohlad.
Tu kazdemu, kto je schopny konstruktivnej kritiky, nejde o "likvidaciu" usekov. Ja si myslim, ze ciel je postaveny celkom slusne . Ak tu raz bude postavena a bude fungovat cela D1 + R1 až R7, tak cestna infrastruktura bude na Slovensku v slusnom stave. Rozdielni sme len v tom, ako sa k tomu cielu dopracovat a co sa ma budovat prioritne a co neskor, aka ma byt filozofia vystavby.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod devil » 21. Jún 2005 13:33

Ty osobne si za D1 ZA-RK? PPP, úvery, ...


V zasade ano. ak zaroven bude aj R1 (mozno bez obchvatov NR a BB) aj dalsie obchvaty R2, R4 KE-hranica, nejaky ten obchvat aj na Orave.

A čo si predstavuješ pod termínom "stavať transparentne"?


aby sa nerozkradalo.

likvidacia=stavanie usekov (obchvatov) okolo zlych - nehodovych usekov.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod Caesar » 21. Jún 2005 15:19

kaviarista napísal:Ceasar,
sice si s tou "likvidaciou" oslovil devila, ale skusim aj ja pridat iny pohlad.
Tu kazdemu, kto je schopny konstruktivnej kritiky, nejde o "likvidaciu" usekov. Ja si myslim, ze ciel je postaveny celkom slusne . Ak tu raz bude postavena a bude fungovat cela D1 + R1 až R7, tak cestna infrastruktura bude na Slovensku v slusnom stave. Rozdielni sme len v tom, ako sa k tomu cielu dopracovat a co sa ma budovat prioritne a co neskor, aka ma byt filozofia vystavby.


Nie kaviarista (čiatočne sa zhodneme), ja osobne preferujem D1+D3 a R1-R6. R7 by existovať nemusela, stačí postaviť cestu I. triedy medzi DS a NZ.

Ako? Tak mne sú priority jasné: D1, D3+R5, R1, R4 KE-Milhosť a R5. Toto by sa malo stavať súčasne a na 100%. Do r. 2015-2020.

Zároveň by sa mali realizovať na celej R2 obchvaty a teda pripraviť R2 na súvislé budovanie po r. 2015-2020. A pridať R3 a R4 severnú vetvu.

R6 a D4 či R7 stavať až nakoniec, prípadne by mal štát aj pripraviť niektoré nové R-ky či D.

Okrem toho by mal štát pomôcť hlavnému mestu s dopravou každý rok vo výške 1 mld. SKK alebo naraz poskytnúť na 10 rokov 10 mld. SKK. A na záver by mal štát zabezpečiť a pomôcť (projekty pre EÚ) s obchvatami obcí, ktoré neležia na diaľničnej sieti, aspoň 20 obchvatov realizovať ročne.

Opravy ciest by už mala riešiť samospráva. A vôbec postupne aj celú dopravu, čo je v konečnom dôsledku aj cieľom vlády.

Filozofia výstavby:

1. R-ky by sa mali stavať tak ako doteraz, ale diaľnice by si mali udržať svoju kvalitu, t.j. parametre.

2. Nemal by sa zmeniť plán výstavby diaľničnej siete min. 10 rokov. Môžu sa robiť menšie zmeny ako napr. "postaviť 20 km menej na tej R-ke a viac na tej R-ke", ale nemal by sa meniť celý harmonogram výstavby.

3. Mal by sa zabezpečiť reálny finančný plán, prípadne ho doplniť aj rezervami, napr. zvýšiť mýto, vziať si úver, viac projektov PPP atď.

4. Malo by sa viac času a pozornosti venovať najmä prípravným prácam ako majetko-právne vysporiadanie pozemkov, kvalitný tender, ... pretože výstavba je potom už bezproblémová (ak samozrejme neskrachuje stavebná spoločnosť, ale aj toto sa dá čiastočne riešiť).

5. Číselne vyjadrené: Malo by sa ročne (systematicky) rozostavať 50 km, dostavávať 30 km a otvárať 20 km. Tento "vzorec" by sa samozrejme postupne menil, ale základom zostáva, že stále by malo byť "zabezpečených" 100 km D a R-iek na rok. To isté sa dá samozrejme uplatniť aj vo väčšej miere, t.j. na 200 km.

Takto si to predstavujem ja už dosť dlho. Čo by sa na tom nechal (a zmenil)? Alebo vy ostatní? 8)
Naposledy upravil Caesar dňa 21. Jún 2005 16:02, celkovo upravené 2 krát.
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Caesar » 21. Jún 2005 15:37

devil napísal:
Ty osobne si za D1 ZA-RK? PPP, úvery, ...


V zasade ano. ak zaroven bude aj R1 (mozno bez obchvatov NR a BB) aj dalsie obchvaty R2, R4 KE-hranica, nejaky ten obchvat aj na Orave.

A čo si predstavuješ pod termínom "stavať transparentne"?


aby sa nerozkradalo.

likvidacia=stavanie usekov (obchvatov) okolo zlych - nehodovych usekov.


Súhlasím s tebou na 100% v týchto oblastiach. V prípade nehodových úsekov ťa ešte doplním, že mnohé z nich ani neležia popri diaľničnej sieti a na takýchto úsekoch je zväčša potrebné buď postaviť cestný tunel (horské priechody) alebo "prebudovať" celý úsek, t.j. odstrániť zle klopené zákruty, rozšíriť cestu atď. 8)
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod kaviarista » 21. Jún 2005 19:35

Caesar,
K filozofii vystavby:
1. Ja by som tiez sucasne parametre rychlocesty nemenil. Skor by som zmenil to, ze radsej by som staval dvojnasobne dlhe useky v poloprofile s tym, ze by bolo potrebne realne mysliet a prichystat podklady (vykupy pozemkov a pod.) na dalsie 2 pruhy do buducnosti. Ten poloprofil by nemusel byt nevyhnutne suvisly. Financne a technicky prilis narocne useky by som kludne oddialil, len aby to neboli prilis dlhe lieviky, kde by sa vytvarali zapchy.
Napr. ja osobne mam taky dojem, akokeby sa obchvat Zarnovice staval s tym, ze sa vobec neratalo s dalsimi 2 pruhmi. Alebo mal projektant trasy chvilkovo zatemneny mozog . Akokeby bol plateny ciste len od toho, kolko pilierov naplanuje :)

2. Uz len jednou vetou. V horizonte 10 rokov by som akurat zmenil tie Donovaly na ukor D3.

3. Suhlas, podla mna si vystihol kamen urazu . Absencia ekonomickych prepoctov, amaterizmus, megalomanstvo a tunelarstvo - to su zakladne charakteristiky dialnicnej vystavby od vzniku samostatneho statu.

4. Plny suhlas.

5. Takyto ciselny vzorec si netrufam komentovat. Pre mna ten pomer 50:30:20 nie je az taky dolezity, tam by som kludne dal na slova ludi od fachu. Dolezitejsie je zabezpecit, aby sa za vycleneny financny balik postavilo co najviac D a R-iek.

Zaver: Ja by som taku istu filozofiu vystavby, aka sa dnes realizuje na R2, uplatnil aj na ine R-ky a D-cka.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Caesar » 22. Jún 2005 09:07

Kaviarista,

dá s tebou celkom dobre diskutovať. Ešte ťa doplním, ak dovolíš. :lol:

1. Ok. S tým by sa aj dalo súhlasiť, ale v každom prípade by som sa snažil v takom prípade spraviť všetky práce ako keby sa staval plný profil, potom by bolo dostavanie lacnejšie a zároveň by sme stavali lacnejšie než teraz, keď staviame rovno na plný profil. Je to vlastne investícia na štýl CB kryt. Výsledkom sú ušetrené financie v budúcnosti a pri cestách sú to miliardy SKK.

2. Tu sa nezhodneme na 100%. Pretože D3 je celoštátny význam, kým R3 je len regionálny význam. Ale toto už "nerozvádzaj" ďalej.

3. Ok. Okrem toho megalomanstva súhlasím na 90%. Tých 10% je ešte to tunelovanie. Sú prípady, keď sa tunelovalo, ale vzhľadom na celkové investície do diaľničnej výstavby je to zanedbateľné %, pretože tuneluje sa všade. Ale inak súhlasím. Iste, Branisko a Ladce-Sverepec či R5 a D3 tiež neboli stavané tak ako mali byť. Máš pravdu.

4. Ok.

5. Ako vravím, ten vzorec by sa menil každý rok, ale základom je mať v rôznom štádiu rozostavanosti aspoň 100 km D a R-iek.

Záver: Súhlasím, okrem D1. Diaľnica D1 by sa mala stavať súvisle na 100%. A tiež to už ďalej "nerozvádzaj". 8)
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod kaviarista » 24. Jún 2005 07:27

Ceasar,
2. Nerozvadzam to dalej, len jednu fakticku si neodpustim. V zamknutej Donovalovskej teme je kvantum prispevkov o tom, preco by sme mali stavat R3, ked ho vyuzije zvacsa len medzinarodny tranzit a ty teraz ides tvrdit , ze ma len regionalny vyznam ? Tak potom ako ?

3. Vid zaver.

5. Premna zamna aj 200 km :). Ja za to ochotne zdvihnem ruku. Pre mna su cesty ovela dolezitejse ako napr. nejake socialne davky pre degesov.

AD Zaver: Nemboj, nebudem to rozvadzat, iba upresnim. To, ci by sa mala stavat D1 suvisle alebo nie, na to mali byt davno pripravene ekonomicke vypocty. Ak tu budeme mat pre dialnice 30 mld. balik rocne, som za. Ak by tu vsak bol 8 mld. balik, ako tomu bolo v nedalekej minulosti, tak by som bol proti. A v tom spocivalo to megalomanstvo byvalej garnitury. Stavali sa monumenty bez ohladu na to, ake bolo financne krytie . A to vsetko v style "po nas potopa". Pri 8 mld. rocne sa bezhlavo pustit do 100 mld. useku HP-RK by znamenalo chrapunstvo voci obyvatelom inych regionov. A to este neratam predimenzovanu D3.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Reakcie

Odoslaťod Caesar » 24. Jún 2005 08:33

kaviarista napísal:Ceasar,
2. V zamknutej Donovalovskej teme je kvantum prispevkov o tom, preco by sme mali stavat R3, ked ho vyuzije zvacsa len medzinarodny tranzit a ty teraz ides tvrdit , ze ma len regionalny vyznam ? Tak potom ako ?

3. Vid zaver.

AD Zaver: To, ci by sa mala stavat D1 suvisle alebo nie, na to mali byt davno pripravene ekonomicke vypocty. Ak tu budeme mat pre dialnice 30 mld. balik rocne, som za. Ak by tu vsak bol 8 mld. balik, ako tomu bolo v nedalekej minulosti, tak by som bol proti. A v tom spocivalo to megalomanstvo byvalej garnitury.


Kaviarista,

2. To je pravda, ale tam sa bavíme o jednotlivých trasách R3, ale tu ide o porovnanie D3 a R3. Dobre to vieš, takže kľud.

3. Ok.

Záver: Zase prekrúcaš, ale ok, odpoviem. Na úsek ZA-RK je projekt PPP. Keby nebol, tak sa dáva 15 mld. SKK, to už nie je 8 mld. SKK. Okrem toho, keby skutočne bolo 8 mld. SKK, tak nebudeme realizovať okrem D1 a R1 nič. Toto je realita. Východ SR získa tým, že sa spojí ZA-RK, pretože je to ďalší veľký krok na ceste spojenie západu a východu SR. Toto ty nevieš stále pochopiť, pretože sever SR z duše nenávidíš ako devil a feroslav a tak stále prekrúcaš a vsúvaš sem svojich 8 mld. SKK, ale BB-RK by za 8 mld. SKK bolo postavené za 7 rokov. A nikto by tým nezískal. Okrem toho, ak by staval štát ZA-RK, tak by to nestálo 100 mld. SKK, ale do 80 mld. SKK. ZA a RK a oblasť medzi tým už sa má dobre a tam tá D1 už väčší rozvoj neprinesie, ale ty, keď tadiaľ pôjdeš, tak budeš non-stop v jednej kolóne. 8)
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod kaviarista » 24. Jún 2005 14:40

Caesar,
2. Pri porovani D3 ku R3 nie su ani zdaleka take rozdiely, o akych mas predstavu ty. Vypichni si podla vlastnej vole lubovolne kriterium , ktore ti vyhovuje a zistis, ze D3 vdaka useku nad Svrcinovcom ma navrch iba v malocom.

Zaver: Skus si ten svoj zaver po sebe precitat. Je trapne, ako podsuvas inym ludom negativne emocie, o ktorych ani oni sami netusia. Nemam dovod nenavidiet sever Slovenska, iba tych, co pri vlastnej chamtivosti okradaju zvysne regiony. A to bez ohladu na to, z akej oblasti pochadzaju.

Na useku BB-RK staci na radikalne zlepsenie dopravnej situacie 10 mld, a nie 56 .

Medzi RK a ZA jazdim casto aj v dopravnej spicke. Jazda nonstop v kolone s 80 km rychlostou je daleko prijemnejsia ako chvilu jazdit v kolone cez Donovaly 15 km rychlostou .

Pri 8 mld. rocne by bezbrehym nalievanim do useku HP-RK ziskal vychod akurat to, ze by si musel pockat na dialnicne prepojenie dalsich 20 rokov. Ako vravim, ked bude PPP schvalene a zmluvy podpisane, potom sa mozme zacat bavit inak.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Ludo » 24. Jún 2005 15:07

kaviarista napísal:Medzi RK a ZA jazdim casto aj v dopravnej spicke. Jazda nonstop v kolone s 80 km rychlostou je daleko prijemnejsia ako chvilu jazdit v kolone cez Donovaly 15 km rychlostou .


To máš teda šťastie ísť 80-kou v kolóne. Mne sa to ešte nikdy nepodarilo :) . Kolóna totiž väčšinou vznikne za nejakým "slimákom" (Š 1203,Avia,plne naložený kamión), ktorý takú rýchlosť nedosiahne ani v priamom úseku, nieto ešte v zákrutách niekde v strečnianskej úžine alebo pri Kraĺovanoch...

Cesta ZA-RK je aj napriek vyčerpanej kapacite (niekde niekoľkonásobne) stále údolnou cestou, Donovaly sú horským priesmykom, kde plne naložený kamión samozrejme urobí tú 15 km rýchlosťou sa plaziacu kolónu. Ale 2 veci, ktoré sa u nás doteraz viacmenej ignorujú, by za zlomok investícií do diaľničnej siete veľmi pomohli :
1.osobitné pruhy pre pomalé vozidlá na horských priechodoch
2.VÁHY-rozmiestnené na všetkých uzlových bodoch siete diaľnic+RK, ciest 1. a 2.triedy. A nechcem ani odhadovať, aké % kamiónov a nákladných aút vôbec by na nich uviazlo...
Ludo
diskutujúci
 
Príspevky: 156
Založený: 16. Apr 2005 19:20

Odoslaťod Caesar » 24. Jún 2005 15:34

Ludo napísal:Ale 2 veci, ktoré sa u nás doteraz viacmenej ignorujú, by za zlomok investícií do diaľničnej siete veľmi pomohli :
1.osobitné pruhy pre pomalé vozidlá na horských priechodoch
2.VÁHY-rozmiestnené na všetkých uzlových bodoch siete diaľnic+RK, ciest 1. a 2.triedy. A nechcem ani odhadovať, aké % kamiónov a nákladných aút vôbec by na nich uviazlo...


Ludo,

v bode 1. máš pravdu, toto aj osobne presadzoval Diaľničiar, ale nejako sa to neujalo, pričom toto by bolo riešením na ďalších 20 rokov za oveľa menšie náklady než tunely.

Avšak bod 2. už sa nedá realizovať, pretože sme v EÚ a v EÚ už môžu byť váhy len na hraničných prejazdoch.

Môžu byť aj na cestách po republike, ale len cez dopravnú akciu, možno extra na 2-3 miestach, ale viac nie. Nič nebráni vážiť kamióny, ale nie je to jednoduché, SR nemá k dispozícii 2-3 váhy len tak. My máme problém aj dať váhy na hranice. 8)
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Caesar » 24. Jún 2005 15:37

kaviarista napísal:Caesar,

Zaver: Skus si ten svoj zaver po sebe precitat. Je trapne, ako podsuvas inym ludom negativne emocie, o ktorych ani oni sami netusia. Nemam dovod nenavidiet sever Slovenska, iba tych, co pri vlastnej chamtivosti okradaju zvysne regiony. A to bez ohladu na to, z akej oblasti pochadzaju.

Medzi RK a ZA jazdim casto aj v dopravnej spicke. Jazda nonstop v kolone s 80 km rychlostou je daleko prijemnejsia ako chvilu jazdit v kolone cez Donovaly 15 km rychlostou .

Pri 8 mld. rocne by bezbrehym nalievanim do useku HP-RK ziskal vychod akurat to, ze by si musel pockat na dialnicne prepojenie dalsich 20 rokov. Ako vravim, ked bude PPP schvalene a zmluvy podpisane, potom sa mozme zacat bavit inak.


Kaviarista,

proste sa nezhodneme a nechaj to tak. Kto má pravdu je ťažko povedať, ale ty ju nemáš. A ja si vyprosujem takýto spôsob jednania, aký máš ty, pretože sa tváriš ako minister: "ked bude PPP schvalene a zmluvy podpisane, potom sa mozme zacat bavit inak", to akože kto si?

Tak sa bav, ale so mnou takýto tón písania neskúšaj, pretože ja sa bavím s tými, ktorých zaujíma čo píšem.

Ja viem veľmi dobre, čo som napísal. Okrem toho, keď tam jazdíš 80 km/h, tak to neviem kedy jazdíš, pretože tam keď nie je kolóna tak sa dá ísť plynule 80-100 km/h a keď tam tá kolóna je, tak sa tadiaľ ide 40-60, nevravím o zákrutách. Tak kto tu teda podsúva? A ja severným Slovenskom jazdím dosť často, podobne aj južným. Čo si myslíš, že ty si jediný motorista? 8)
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod kaviarista » 24. Jún 2005 16:47

Caesar,
"ked bude PPP schvalene a zmluvy podpisane, potom sa mozme zacat bavit inak", to akože kto si? "

Uz som si vsimol castejsie, ze mas niekedy problem pochopit pravy vyznam casti niektorych prispevkov. Aj tu plati to okridlene: radsej dvakrat citat, ako raz pisat.

Nemyslel som to tak, ze my dvaja sa mozme medzi sebou bavit inak, ale ze vsetci tu na fore sa mozme bavit inak, keby uz bolo PPP v inom stadiu priprav. Zatial mozme realne vychadzat akurat tak z vydavkov na dialnice za posledny rok. Darmo si budeme predstavovat ako chuti kurca, kym este beha veselo po dvore.

"Tak sa bav, ale so mnou takýto tón písania neskúšaj, pretože ja sa bavím s tými, ktorých zaujíma čo píšem. "

Skvely vyraz "ton pisania", ale v podstate je to tak trochu oxymoron
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod kaviarista » 24. Jún 2005 17:00

Ludo,
ja s tymi 2 bodmi by som aj suhlasil. Ale nezabudaj na jednu vec, ze ten treti pruh sa da postavit aj v pretazenej udolnej ceste a casto za menej penazi ako cez horsky priechod.

A po dalsie, je dost neefektivne navrhovat riesenia, ktore su v praxi v podstate neaplikovatelne. Teraz su priechody prejazdne aspon tou 15 km rychlostou. Vahy by sposobili kolaps.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Dialniciar » 24. Jún 2005 17:08

kaviarista napísal:Caesar,
"ked bude PPP schvalene a zmluvy podpisane, potom sa mozme zacat bavit inak", to akože kto si? "

Uz som si vsimol castejsie, ze mas niekedy problem pochopit pravy vyznam casti niektorych prispevkov. Aj tu plati to okridlene: radsej dvakrat citat, ako raz pisat.

Nemyslel som to tak, ze my dvaja sa mozme medzi sebou bavit inak, ale ze vsetci tu na fore sa mozme bavit inak, keby uz bolo PPP v inom stadiu priprav. Zatial mozme realne vychadzat akurat tak z vydavkov na dialnice za posledny rok. Darmo si budeme predstavovat ako chuti kurca, kym este beha veselo po dvore.

"Tak sa bav, ale so mnou takýto tón písania neskúšaj, pretože ja sa bavím s tými, ktorých zaujíma čo píšem. "

Skvely vyraz "ton pisania", ale v podstate je to tak trochu oxymoron


Nie, kaviarista,

ty máš presne cielený štýl písania tak, aby si dokázal rozhnevať tých, čo s tebou diskutujú.

Okrem toho, tento rok už sa zaplatilo na diaľniciach takmer 12 mld. SKK, aj minulý rok bolo viac než sa uviedlo - pokuty za minulosť - ale to tu nebudem rozpisovať.

Isté je, že tonto rok a v r. 2006 bude dávať štátny rozpočet viac.

Dôkaz? Štátny rozpočet 12 mld. SKK, úver 4-5 mld. SKK. Okrem iného idú voľby.

Ako chutí kurča? Tak, že nebudú Donovaly a takí ako ty, stíchnu, stiahnu ocas medzi nohy a budú sedieť v KE, ticho doma a budú aj naďalej jazdiť 80 kmh v kolóne na D1 ... takto klamať môžeš len ty ... HRUBÁ LOŽ. :twisted: ... že som to prehnal? Nie, neprehnal, si obyčajný klamár. Robíš z D1 strašiaka a z dedinky menom Donovaly robíš Olymp.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 24. Jún 2005 17:12

kaviarista napísal:Ludo,
ja s tymi 2 bodmi by som aj suhlasil. Ale nezabudaj na jednu vec, ze ten treti pruh sa da postavit aj v pretazenej udolnej ceste a casto za menej penazi ako cez horsky priechod.

A po dalsie, je dost neefektivne navrhovat riesenia, ktore su v praxi v podstate neaplikovatelne. Teraz su priechody prejazdne aspon tou 15 km rychlostou. Vahy by sposobili kolaps.


Ak by boli váhy, kde Caesar má pravdu, že to nie je už také jednoduché, keďže sme v EÚ, tak by boli "pod kopcom" a problém by to nerobilo.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod kaviarista » 24. Jún 2005 17:24

DY napísal:
kaviarista napísal:Caesar,
"ked bude PPP schvalene a zmluvy podpisane, potom sa mozme zacat bavit inak", to akože kto si? "

Uz som si vsimol castejsie, ze mas niekedy problem pochopit pravy vyznam casti niektorych prispevkov. Aj tu plati to okridlene: radsej dvakrat citat, ako raz pisat.

Nemyslel som to tak, ze my dvaja sa mozme medzi sebou bavit inak, ale ze vsetci tu na fore sa mozme bavit inak, keby uz bolo PPP v inom stadiu priprav. Zatial mozme realne vychadzat akurat tak z vydavkov na dialnice za posledny rok. Darmo si budeme predstavovat ako chuti kurca, kym este beha veselo po dvore.

"Tak sa bav, ale so mnou takýto tón písania neskúšaj, pretože ja sa bavím s tými, ktorých zaujíma čo píšem. "

Skvely vyraz "ton pisania", ale v podstate je to tak trochu oxymoron


Nie, kaviarista,

ty máš presne cielený štýl písania tak, aby si dokázal rozhnevať tých, čo s tebou diskutujú.

Okrem toho, tento rok už sa zaplatilo na diaľniciach takmer 12 mld. SKK, aj minulý rok bolo viac než sa uviedlo - pokuty za minulosť - ale to tu nebudem rozpisovať.

Isté je, že tonto rok a v r. 2006 bude dávať štátny rozpočet viac.

Dôkaz? Štátny rozpočet 12 mld. SKK, úver 4-5 mld. SKK. Okrem iného idú voľby.

Ako chutí kurča? Tak, že nebudú Donovaly a takí ako ty, stíchnu, stiahnu ocas medzi nohy a budú sedieť v KE, ticho doma a budú aj naďalej jazdiť 80 kmh v kolóne na D1 ... takto klamať môžeš len ty ... HRUBÁ LOŽ. :twisted: ... že som to prehnal? Nie, neprehnal, si obyčajný klamár. Robíš z D1 strašiaka a z dedinky menom Donovaly robíš Olymp.


Radsej budem jazdit v kolone 80km rychlostou na 20 km zlom useku pri Ziline ako za tie iste peniaze na zlom 100 km pri Levoci. Nerobim strasiaka z celej D1, iba z useku HP-RK. A dedinka menom Donovaly asi tazko bude mojim Olympom ked sa jej chcem tunelom vyhnut. Kto je vacsi klamar, to by som nechal na posudenie inym, ja si ale nick nepotrebujem menit ako na beziacom pase.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Dialniciar » 24. Jún 2005 17:28

kaviarista napísal:Radsej budem jazdit v kolone 80km rychlostou na 20 km zlom useku pri Ziline ako za tie iste peniaze na zlom 100 km pri Levoci. Nerobim strasiaka z celej D1, iba z useku HP-RK. A dedinka menom Donovaly asi tazko bude mojim Olympom ked sa jej chcem tunelom vyhnut. Kto je vacsi klamar, to by som nechal na posudenie inym, ja si ale nick nepotrebujem menit ako na beziacom pase.


Klameš znovu, tam sa 80-ou ísť v kolóne nedá, nedá, rozumieš tomu?!! Ja tadiaľ jazdím častejšie než ty asi. 8)

Bol si zaradený do tria na tomto fóre a to trio tu "polarizuje". feroslav+devil+kaviarista. A je dobre, že si v ňom.

Nech posúdia iní, ja tu ešte vsuniem dosť príspevkov, ktoré podložím kedykoľvek. Narozdiel od teba.

Otvorene to tu píšem, si klamár a aešte pokračuješ v klamaní naďalej. :twisted:

A že by na úseku ZA-RK boli dobré cesty? No tak to som si asi nevšimol.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod kaviarista » 24. Jún 2005 17:29

DY napísal:
kaviarista napísal:Ludo,
ja s tymi 2 bodmi by som aj suhlasil. Ale nezabudaj na jednu vec, ze ten treti pruh sa da postavit aj v pretazenej udolnej ceste a casto za menej penazi ako cez horsky priechod.

A po dalsie, je dost neefektivne navrhovat riesenia, ktore su v praxi v podstate neaplikovatelne. Teraz su priechody prejazdne aspon tou 15 km rychlostou. Vahy by sposobili kolaps.


Ak by boli váhy, kde Caesar má pravdu, že to nie je už také jednoduché, keďže sme v EÚ, tak by boli "pod kopcom" a problém by to nerobilo.


Ja som narazal na to, ze namiesto buducich odstavnych ploch pre pretazene kamiony by sme mohli rovno postavit 3.pas cez horsky priechod. Pretazenych kamionov je na slovenskych cestach fakt vela a horske priechody by neboli zablokovane na kopci, ale pod kopcom :)
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 15 hostí.