Moderátor: Moderátori
pohodak napísal:cize ak tam napr vznikne skoda(tunel v tuneli ) za 0.75mld korun, tak ta spolocnost tieto financie vrati NDS?
Dialniciar napísal:Pre tunel Višňové je inak odporúčané medz. tun. asoc. dať tam silný kontrolný orgán, kontrolnú spoločnosť - extra tender, ktorá bude kontrolovať finančné toky, odvedenú prácu atď. a garantovať návratnosť financií, ak bude problém nezistený a "prevalí sa" do 5 rokov od otvorenia. Takáto kontrola síce môže stáť aj 15-20 mil. EUR, ale pri takejto drahej stavbe sa to oplatí. Pretože videli sme sami, aké (ne)účinné sú kontroly štátu (SSC) z výstavby Braniska ...
Dialniciar napísal:kaviarista napísal:Dialniciar napísal:Už sa pripravuje medzinárodný tender a jeho podmienky.
a v tych podmienkach bude 2+2 alebo 3+3?
2+2 sa plánuje stavať
Cesta I. triedy bude po konečných úpravách 2+1 a 1+2
kaviarista napísal:Dialniciar napísal:kaviarista napísal:Dialniciar napísal:Už sa pripravuje medzinárodný tender a jeho podmienky.
a v tych podmienkach bude 2+2 alebo 3+3?
2+2 sa plánuje stavať
Cesta I. triedy bude po konečných úpravách 2+1 a 1+2
vdaka, ale aj tak si neodpustim jedno rypnutie
nespominal si niekedy, ze na treti pruh nie je medzi MT a ZA uz miesto?
Jurislav napísal:Ja myslím, že skale je jedno, či padá na cestu 1+1 alebo 2+1, padne ajtak.
alebo tvojeDialniciar napísal:napríklad na tvoje
johhan napísal:magnus - - noo možno mi už aj preskočilo ... okrem toho matička príroda to zariadila za nás ... taký rapídny progres posunov a pohybov v oblasti brehov meandra váhu dáva silný impulz k výstavbe tunela Višňové - tu je skorej problém že jedna " skupinka" hrá na to že ak sa pozdrží tunel Višňové na správny čas potom bude musieť ísť pre núdzový stav do stavby priamym zadaním a nie medzinárodným tendrom rok 2009 to istí v každom prípade
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.