johhan:
opačné garde z iného prostredia - dotácie - prečo idú ťažké miliardy na juh a ľahké stomiliony na sever - preto že sú tam podmienky na poľnohospodárstvo úrodná zem atď - pre to isté prečo idú v doprave ťažké miliardy na sever a ľahké miliardy na juh - intenzity, je tam priemysel, je tam doprava , preťažené cesty a aj vysoký nárast dopravy - proste nutnosť to káže
bavime sa o doprave, nie o rozlozeni policajnych aut do regionov ani o dotaciach .. ale len tak mimochodom, horske luky a pasienky lezia ladom v 1/3 rozlohe a predsa maju peniaze, juzne regiony maju najvynosnejsie druzstva .. cesty maju prekrocene intenzity velmi znacne v mnohych regionoch a nejdu tam peniaze a to treba riesit ..
pardon - po KE - ale prečo nie - ak sa spraví PPP fondy sa predsa budú musieť minúť na dopravu - preto sa robia trasy R2 R4
cerpame 60-70%, mame problem docerpat este z obdobia 2004-2006
PPP meska realne 4 roky
myto meska realne 3 roky
je to nerealne
D1 BA-KE mala stat v r. 2005, tvrdil to Meciar, mala stat v r. 2010 tvrdil Dzurinda, mala stat v r. 2010 bez tunelov tvrdi Fico a vsetci vieme ze budeme radi ked to bude bez tunelov v r. 2015
obycajna cesta smrti NR-ZM s min. nakladmi na vystavbu sa nedokaze riesit ..
pardon - letisko Sliač - ale v čom je problém to nie sú peniaze ? - to sú také isté investície do infraštruktúry - dialnice sú tiež stavané s prostriedkov EU
no ze to je Sliac, je to ZV a nie BB
.. su to peniaze, ale nie z MDPT, nebavime sa o policajtoch, armade, poliach ale o dopravnych peniazoch .. najvyssie rezervy su v doprave a konkretne v dialniciach, hned potom nasleduje ekologicka infrastruktura (vodovody, kanalizacia dazdova a splaskova, COV, vodne diela co zasahuje az do energetiky)
z EU na dialnice dotecie 50-60 miliard, aj to neni iste, lebo cerpame slabo
kartel - 1. pozastavenie cerpania
malo usekov - 2. pozastavenie cerpania
V odborných kruhoch sa hovorí o možnosti splavnenia až po ZA - realita je niekde inde už len tým že Vážsku kaskádu vlastní Enel a pochybujem že dovolia znížiť výkonosť energetickej sústavy splavnením
ja napriklad nemam nic proti tomu ked sa spravi maximum pre vodnu energiu, kludne aj zo splavnenim, aj splavnenie moravy sa planuje, nastastie vieme ze to pred r. 2020 nebude ..
a prečo nie 3+3 na niektorých úsekoch - potom riešenie dopadne tak ako 2+2 Mierová - Senecká - hlavne že sme ušetrili - a zabúdaš aj na iné moje návrhy na D5 namiesto R7 a južnej R2 - prestavba R1 TT - NR na D 26,5/150 a iné drobnosti
3+3 ano ale nie v najdrahsom tuneli strednej EU
ine je trosku hlavne mesto s najvytazenejsimi cestami v EU a ine je jedna z tras ktora pretne SVK v smere zapad-vychod
prestavba R1 TT-NR, kludne ale sme OT, .. a bavime sa k tunelom a pokial viem tak severny obchvat NR sa stavat nebude tak som to ani nespomenul
ale týmto princípom nemá potom význam prestavovať R1 ZH-ZV však smerove je to oddelené aj keď nesplna parametre R
urcite ze to netreba, kym sa nedostavia suvisla R1 a R2
do 10 bude - tak ako dialnica prišla k ZA príde k MT - PO - KE
hovoril si o kompletnej, ta je az k Ukrajine, ale ja osobne neverim ani tomu ze v r. 2018 bude SUVISLA D1 BA-KE, riziko c. 1: problemy na Branisku, riziko c. 2: obchvat Presova
ako dorovnanie ?? akože nechápem logike - tam sa to stavia lebo to treba nie preto že ZA má toľko BA má toľko KE má toľko - tak ako dialnicu treba pri ZA tak treba cestu cez Donovaly ta tak isto treba protipovodňovú ochranu BB, most v TN, Komárne, Štúrove, R2 ZV - Detva, R4 Košice - MR , Prešov atď
ja tiez nechapem dnesnej logike .. nechapem ze by to Nitre treba nebolo .. ze by to nebolo treba na NR-ZM, na BA-TT, ze by sa nemalo pridat cestam I triedy a celkovo na vystavbu obchvatov .. a potom si dost prelinas cas: DLHO sa dava VELA na sever a co bude na Donovaloch/Nitre/Kosiciach/Humennom/Senici/.. to bude ale otazka je ze ci vobec do r. 2020 ???
tomu sam neveris ..
a R10 je Ficova cesta - takže aby sme sa nedivili
divit sa budes ty, ta cesta sa stavat do 10 rokov ani nezacne ..
vezmime si to globálne z hľadiska národného hospodárstva koľko kde tečie peňazí a koľko sa vracia do ŠR - a zrazu sa dostaneme k iným číslam
tak spust
a potom mi este vysvetli nieco k regionalnym rozdielom a ako sa ma k nim pristupovat - odovodni mi preco KIA dostala 8-12 miliard ..
no ešte mi povedz kto tu je nadšený výstavbou I/18 2+2 ZA - MT , ja som postrehol že aj zarytý žilinčania to považujú za vyhadzovanie peňazí - dokonca aj VUC ZA to považuje za hlúposť + veľa ochranárov
aôe stavat sa to ide a o to ide
fh napísal:A ako tu pekne opakuje "argumenty" jedného "autorského kolektívu" naokolo a dookola
az budes mat aj nieco k veci, ozvi sa