ale kaviarista, vsak my vieme aj na urovni diskutovat
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
a keby sa stal pripad 4, tak by som bol rad, ze mesik konecne zmudrel
co sa 3 tyka je presne dovod, preco ovciarsko nie je az tak treba a ukazuje sa, ze privadzace to v principe zvladaju a problem je usek ZA - MT ...
Tomas PO napísal:Mozno sibenik dat pred Presov za predpokladu, ze sa dokonci uplne Nabrezna.
no keby som bral taketo veci v potaz, tak by to vyzeralo takto ..
1) visnove
2) sibenik (aj kvoli tomu, ze to je kratky tunel a nema moc zmysel ho odkladat)
3) soroska
4) severna tangenta
5) zvolen, pripadne dalsie tunely na R2 ..
6) dargov
a teraz, ktore nie tak skoro a preco ..
x) korbelka - ak by zarucili ze by sa stavala, tak by jej vystavba dost rokov kludne pockala, lebo intenzity tam nie su hrozne, a je to v trojuholniku .. kludne aj do 2015 ..
x) presov .. tiez by pockal aj do 2015, ale nabrezna by sa musela ozaj kompletne dostavat t.j. az po MUK ZVL .. a maximalizivoat mimourovne krizovania ..
x) ovciarsko .. aj ked kaviarista tvrdi, opak privadzace ten napor aj po dostavani visnoveho "v pohode" zvladnu .. patronka bola rodovo inak zatazena .. mozno max prebudovat pripoj na priemyselnu na MUK a potiahnut lavobreznu podla povodnych planov, a to by este hodne dlho postacilo ...
x) karpaty ... akutna nutnost tohoto tunela este dlho bude postradana .. velmi efektivne a lacno ho nahradi par obchvatov na I/51 ... ved ani vieden nema zapadny obchvat ..
skratka prinos k moznostiam SR nie je az taky vyrazny ..
x) donovaly .. pri tych intenzitach staci lokalne rozsirenie na 1+2 a bude to este dlho v pohode stacit .. a skor by som riesil pokracovanie I/66 od BB po certovicu a obchvaty .. a to iste smer turiec ..