Stránka 60 z 73

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 18. Feb 2017 13:17
od mareks96
Tempo sa trochu zrychlilo, keď použijem logiku mojich výpočtov zo 4.2, tak do úplnej prekážky oboch rúr zostáva 467 dní, verím tomu, že sa to ešte zrýchli a o rok bude Višňové prerazene

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 23. Feb 2017 10:28
od juancarlos
Trochu mimo O.T. ale hlavne aby sa nieže zrýchlilo ale vôbec začalo s časťami pred a za tunelom, ktoré patria k tomuto úseku, bo aktivita ak nepočítam zopár navŕtaných pilót tam je nulová. A nech sa nikto nevyhovára, že čakajú na materiál s tunela do násypov.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2017 13:10
od rempo
prvé tohtoročné časopisu tunel a zopár čisiel
tunel Višnové
Na konci januára 2017 je od západného portálu vyrazených 1618 m severnej tunelovej rúry a 1497 m južnej tunelovej rúry. Od východného portálu je vyrazených
2138 m severnej tunelovej rúry a 1865 m južnej tunelovej rúry. Celkovo je teda koncom januára 2017 vyrazených 7120 m, čo predstavuje približne
48 % z celkovej dĺžky razených tunelových rúr. Metóda razenia je plnoprofilové razenie podľa princípov ADECO – RS. Súčasne s razením tunelových rúr prebieha aj razenie priečnych prepojení.Na konci januára 2017 bolo prerazených celkom 10 priečnych prepojení z celkového počtu 29. Prebieha tiež realizácia sekundárneho ostenia od oboch portálov. V januári 2017 začalo aj hĺbenie vetracej šachty hĺbky cca 100 m.

tunel Svrčinovec a Poľana-hotovo

tunel Ovčiarsko
Severná tunelová rúra ku dňu 17. 1. 2017 je zrealizovaných 95 blokov hornej klenby v razenej časti tunela (z celkového počtu 184 blokov v razenej časti tunela), to znamená, že je zrealizovaných cca 52 % hornej klenby sekundárneho ostenia.
Južná tunelová rúra k 17. 1. 2017 je zabetónovaných 44 blokov hornej klenby (z celkového počtu 187 blokov razenej časti), to znamená, že je
zrealizovaných cca 24 % hornej klenby sekundárneho ostenia.

tunel Žilina
Južná tunelová rúra bola prerazená 3. 11. 2016 (v kalote) a komplet primárne ostenie bolo ukončené dňa 7. 11. 2016. Slávnostná prerážka JTR tunela Žilina bola 5. 12. 2016. Vzhľadom na nepriaznivé geologické pomery sa dĺžka záberu v celej razenej časti pohybovala od 0,8 do 1 m. V súčasnom období prebieha realizácia sekundárneho ostenia – spodná klenba.K dátumu 17. 1. 2017 je na severnej tunelovej rúre vyrazených zo západného portálu 308,14 m a z východného portálu 307,31 m.Spolu je vyrazených 615,45 m, čo predstavuje 94,9 % z razenej časti STR, ktorá má celkovú dĺžku 648,5 m. Zostáva vyraziť ešte 33,05 m.

tunel Považský Chlmec
V celom úseku tunela sú dokončené betonáže definitívneho ostenia razených úsekov tunela,betonáž hĺbených úsekov tunela v stredovej jame i oboch portá-
lov. Stredová jama je úplne zasypaná a terén je uvedený do pôvodného stavu. Všetky práce v tuneli smerujú k dôležitému miľníku stavby, ktorým je započatie betonáže vozovky. Od západneho portálu smerom na východný portál postupujú práce na príprave a čistení podkladových betónov pod konštrukčné vrstvy vozovky, pokládka drenáží na odvodnenie pláne vozovky,pokládka obrubníkova štrbinových žľabov. Bezprostredne za týmito prácami postupuje montáž a izolovanie potrubia požiarneho vodovodu, betonáž kábelovodov, kábelových šácht a šácht na čistenie drenáží situovaných v chodníku, aby bolo možné betonážou chodníkovej vrstvy pripraviť trasu na pojazd finišera vozovky v tuneli.

o tuneli Čebrať ani zmienka

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2017 18:11
od Jano1
V tuneli to ide dobre, ale mimo tunela skoro nulova stavebna aktivita. Teda ak aj tunel stihnu do konca roku 2019, dialnicu mimo tunela urcite nestihnu.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 20. Mar 2017 12:35
od legal
Humor na pondelok z Obchodného vestníka:

Okresný súd Bratislava I v právnej veci navrhovateľa - veriteľa: A. G. P., s.r.o., SAD SNP 14, 010 01 Žilina, IČO: 460
798 40, o návrhu na vyhlásenie konkurzu na majetok dlžníka: DÚHA, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava- mestská
časť Ružinov, IČO: 31 690 360, právne zastúpený AK Antol, s.r.o., Kupeckého 2542/72, 902 01 Pezinok, IČO: 47 257
024,
rozhodol

Súd začína konkurzné konanie voči dlžníkovi: DÚHA, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava- mestská časť Ružinov,
IČO: 31 690 360.


Zdroj: https://www.justice.gov.sk/PortalApp/ObchodnyVestnik/Formular/FormularDetail.aspx?IdFormular=1612938

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2017 12:53
od Tomas PO
v korzari bol clanok kde to remeta celkom logicky zdovodnoval

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2017 21:14
od eric987
Duha je presidlena do BA ??? Takze treba cakat dalsiu "eRku". No co uz, Presovsky sud aj Kosicky krajsky ako odvolaci su pri pri posudzovani navrhov na povolenie restruktury dost dosledni. Takze presidlovacia turistika za ucelom restrukturalizacie pokracuje.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2017 20:04
od legal
„V súčasnosti je celkovo vyrazených 7 783 metrov, čo je 52 percent z celkovej dĺžky tunela,“ spresnila hovorkyňa NDS Eva Žgravčáková.

Zdroj: http://finweb.hnonline.sk/ekonomika/934437-tunel-visnove-nestihaju-postavit-hrozi-dvojmilionova-pokuta-a-velke-problemy-v-doprave

nema niekto ceky clanok? v monitoringu je len to co je vidiet

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 30. Mar 2017 14:29
od fh
Dobrý blog o Višňovom. Spomenutý je tam aj náš starý známy DrX :lol:
viewtopic.php?f=35&t=22393

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 30. Mar 2017 14:47
od devil
dufajme ze ak autor tohto blogu bude raz cestovat z MT do KM alebo CA tak pojde cez hricovske podhradie a ani ho nenapadne ist cez ZA a potom pisat o nutnosti vychodneho obchvatu.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 30. Mar 2017 15:07
od fh
Blog je o zakázkach pre stavebné firmy. To že stál v zápcheje o tom že videl plytvanie v nejakých súvislostiach. . Ale každý vidí čo chce a ako sa mu to hodí .

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 31. Mar 2017 15:02
od rastislav5
Tunel Visnove nestihnu prerazit nacas. Vzal som vsetky udaje o vyrazenej dlzke, ktore boli uvedene tu na fore a urobil som pre nazornost graf. Z neho dat vychadza, ze priblizny termin prerazenia bude 2.12.2018, co je asi 11 mesacne omeskanie. Mozno to bude aj skor, ale napr. termin 27.5.2018, co je 5 mesacne meskanie, stihnu s pravdepodobnostou len priblizne 10%.
gallery/image_page.php?album_id=67&image_id=36423

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 31. Mar 2017 18:43
od zoom
Už som sa stretol, že linearnu regresiu použili na odhad cien akcii, sadzieb, populacie atd. ale na dlžku prerazených m ešte nie :D No ale zaujimave, uvidíme ako si to namodeloval.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 01. Apr 2017 11:52
od Maxx787
podla mna je to celkom realna statistika, celkom sa mi paci ta rozptylova krivka, az teda na tu najspodnejsiu, nie preto ze by razba podla naj zastala ale preto ze s casom by vyrazene metre dokonca ubudali :-D :-D :-D
stale by ma ale zaujimalo to akou rychlostou sa razi? nie tou priemernou, ale skutocnou, ci je to naozaj tych 4 m/d alebo viac.
nam tu totiz vychazdali cisla 5,2 ci 5,6... samozrejme spriemerovane medzi dvoma intervalmi.
potrebuju vyrazit cca 7,5 km za 9 mesiacov, co je... cca 30 m/d ...hm... cize ak to je progres v 4 celbach tak to vychadza ze potrebuju cca 7 m/d na celbu...to je podla mna dost nerealna rychlost. avsak, aj keby so vylazili v lebe 2018 tak maju 1,5 roka na dostavbu technologii. co realne je a termin vystavby by to nemalo ohrozit.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 01. Apr 2017 13:22
od Lorenc
Zrejme sa to tu písalo, bude sa niečo robiť s tými portálmi, čo sa týka stvárnenia?

https://www.asb.sk/fotogalerie/inzinier ... rojektov-3

Keď naťahujú jednoduchšie úseky o polroka prečo by Višňové nenatiahli o rok dva, to už by aký zázrak v tom musel byť keby to stihli...

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 21. Apr 2017 17:00
od EmBe
EmBe napísal:15.2.2017
Západný portál STR 1693m JTR 1538m
Východný portál STR 2232m JTR 1947m (spolu 7410)
Do prerazenia tunela chýba v severnej tunelovej rúre vyraziť aktuálne 3494m a v južnej tunelovej rúre 3979m. Momentálne chýba do úplného prerazenia oboch tunelových rúr približne 50 percent. Zdroj: ŽD

A už bude mesiac od týchto údajov:
legal napísal:„V súčasnosti je celkovo vyrazených 7 783 metrov, čo je 52 percent z celkovej dĺžky tunela,“ spresnila hovorkyňa NDS Eva Žgravčáková.

Máme nejaké nové info? Posledné som tu našiel tieto.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 21. Apr 2017 19:53
od jozin z bazin
Kedze niesu ziadne nove info, tak mozno predpokladat rovnomerne tempo.

Ak by bol rychlejsi postup, tak by sa urcite pochvalili.
Ak by sa postup spomalil, tak by sa urcite postazovali.

:-)

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 27. Apr 2017 20:56
od EmBe
viewtopic.php?f=35&t=22473
V tuneli Višňové došlo k požiaru, na miesto smerujú hasiči

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 10:31
od caki
Stavbári hlásia ťažkosti aj v tuneli Višňové. Tunel pod vrchom Hoblík, ktorý odbremení dopravu spod Strečna, bude mať dĺžku 7520 metrov. Z pätnástich kilometrov v dvoch rúrach vyrazili doposiaľ deväť kilometrov. Čaty v súčasnosti vyrazia každý deň asi 15 metrov. Každý deň čakajú, že sa prebijú do lepšieho geologického podložia. Potom by tempo prác malo narásť.

viewtopic.php?f=35&t=22494

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 10:39
od rado
Zároveň ale uvádzajú, že
Tunel Višňové je napriek problémom najrýchlejšie razeným tunelom v histórii Slovenska.

a tiež
Najväčšie problémy sú mimo tunela, kde ešte nie je napríklad rozhodnuté, aké parametre budú mať cesty a mosty v zosuvnom území.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 21:54
od kiri
Takže predpokladane najťažší úsek diaľnice a nočná mora NDS - tunel, je najrýchlejšie razeným tunelom a modla slovenského stavebníctva - mosty a povrchové úseky - ešte ani nevedia aké vlastne budú. A v médiách sa dočítame o problémových tuneloch s nečakanou geológiou :lol:

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2017 05:46
od ondrejko_t
oni nemaju problem s geologiou ako takou. Proste podla info zo stolne sa odporucala NRTM. Taliani si vsak povedali, ze pouziju ich vlastnu Adecco. takze pri jednotlivych odstreloch im sem tam padne kusok viac stropu na zem = viac sute na vyvoz a viac betonu na ostenie.
skor som sa pobavil na vete ze kazdy den cakaju na lepsie podmienky a kazdy den nic. keby nebola prieskumna stolna, pochopim. ale takto musia +/- par metrov presne vediet, kde su ake podmienky.
no ale o tunel sa nebojim. ten prerazia s meskanim, ale ratam tak 3-4 mesiace, co na slovenske pomery a na 2x7,5km nie je az tak strasne. len neviem, kto im cesty postavi mimo tunela a hlavne ze kedy.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2017 08:32
od juancarlos
Mňa by zaujímalo, či aj na zvyšnú časť úseku (nielen na tunel) majú nejaké mílniky. Mali by mať, či? A ako to teda vyzerá s touto časťou, lebo furt len čítam, že podľa mílnika má byť do konca roka prerazený tunel. A ten zvyšok sa postaví sám? Včera sa hovorkyňa NDS vyjadrila, že na všetky stavebné objekty majú vydané stavebné povolenia, tak na čo čakajú? Nemajú technológiu na výstavbu mostov a talianom sa ju nechce trepať z Talianska? Či?

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2017 14:31
od mark6000
juancarlos napísal:...Nemajú technológiu na výstavbu mostov a talianom sa ju nechce trepať z Talianska? Či?

Nie je dôvod trepať sem nejaké špeciálne technológie na mosty z Talianska, keďže podľa ponúknutého technického riešenia týmto združením v rámci súťaže na zhotoviteľa bude nosná konštrukcia všetkých mostov tvorená betónovými prefabrikovanými nosníkmi, ktoré budú pokladané pravdepodobne cestným žeriavom.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2017 15:29
od robertko
všetky mílniky sú v zmluve a teda :
do 12 mesiacov 100m vyrazených spoločne
do 42 mesiacov prerážka kaloty v oboch rúrach
do 54 mesiacov ukončená betonáž CB krytu v oboch rúrach
termíny sú od začatia prác a teda neviem od kedy je začiatok prác

vec druhá... myslel som si že je tu aj mílnik na MUK na začiatku úseku ale zjavne nie je takže D1 HP-LL môže byť aj tak do pola