Stránka 2 z 3

OdoslaťOdoslané: 10. Júl 2007 13:45
od aquila
ina blokovitost .. vyssia financna narocnost .. dosli $$$ .. tak daju, ze uz dalej netreba razit .. a to uz len budu problemy pri samotnom razeni ;)

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2007 15:03
od mapman
Na tomto linku: http://www.makasek.ic.cz/foto_index.php?galid=11&uvod=0 je k videniu zopár fotiek z výstavby preiskumnej štoly tunelu Poľana...

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2007 17:58
od aquila
je tam aj vidno teknonicke poruchy.. no snad vedia co robia ked prieskumnu stolnu nedokoncili ..

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2007 14:26
od konstrukt
Andrej napísal:
doprastavak napísal:Od začiatku ražby sú problémy s inou blokovitosťou horniny, ako predpokladal geologický prieskum. Toto spomaľuje postup ražby.

Zeby bol toto hlavny problem?
Visnove-stolnu Doprastav aj razil? Nie len prebudovaval na unikovu?
Doprastav,a.s. stredisko Tunely žilinského závodu samy,pomocou vlastných strojou razili prieskumnú štôlňu Višňové.

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 00:16
od LubosG
Tak ma napadlo po dlhej dobe, tento tunel je vo výstavbe či nie? Lebo tuším na stránke NDS je označený takto.

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 08:48
od Andrej
Na stranke NDS su zaznacene vo vystavbe vsetky tunely, co maju vyrazenu prieskumnu stolnu, teda aj Ovciarsko a Visnove ;)
Btw, tento tunel nema ani tu stolnu kompletnu :roll:

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 10:29
od LubosG
Takže o nejakých stavebných prácach či nebodaj razení nemôže byť ani reči, hej? Myslel som si to.
Inak, tie tunely, označené na stránke NDS vo výstavbe, je podľa mňa blbosť a riadne zavádzanie menej znalých ľudí, to neznamená, že keď sú tam urobené prieskumné štôlne, že sa to dá označiť za stavbu realizovanú. Ale...topiaci sa slámky chytá (či ako sa to hovorí), nič sa takmer nestavia za tejto vlády (najmä sa toho veľa nezačalo stavať), tak aj týmto si chce vláda vylepšiť kredit v tejto oblasti :? :?

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 12:06
od Andrej
Jasne, ze je to zavadzanie. Je to vsak lepsie, ako napisat, ze minuly rok sa otvorilo celkom vyse 60 km D a RC :!: K tomu vypoctu dosli jednoducho - zratali otvoreny polprofil na zaciatku roka, druhy polprofil koncom roka a hned nam vyjde vyssie cislo :roll:

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2008 12:25
od LubosG
špekulanti jedni, a ako sa v predvolebnom boji snažili presvedčiť o tom, že za ich vlády by výstavba diaľnic postupovala inakším tempom.

OdoslaťOdoslané: 09. Jún 2008 09:19
od joe1024
Andrej napísal:Jasne, ze je to zavadzanie. Je to vsak lepsie, ako napisat, ze minuly rok sa otvorilo celkom vyse 60 km D a RC :!: K tomu vypoctu dosli jednoducho - zratali otvoreny polprofil na zaciatku roka, druhy polprofil koncom roka a hned nam vyjde vyssie cislo :roll:
Moment. Nemozu predsa ratat druhy polprofil ako dodatocne kilometre. To je vtip alebo fakt ?
V tom pripade svojich 100 km splnia hravo...

OdoslaťOdoslané: 09. Jún 2008 09:21
od Andrej
Ak neveris, tak si pozri km za rok 2007, fakt som si to nevymyslel :)
http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids=12935

Btw, 100 km splnia aj "normalnym" pocitanim km, jednoducho dostavaju useky rozostavane od predoslej vlady ;)

OdoslaťOdoslané: 09. Jún 2008 09:28
od konstrukt
Andrej napísal:Ak neveris, tak si pozri km za rok 2007, fakt som si to nevymyslel :)
http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids=12935

Btw, 100 km splnia aj "normalnym" pocitanim km, jednoducho dostavaju useky rozostavane od predoslej vlady ;)
Oni si fakt myslia, že ľudia sú sprostí? Kto sa aspoň okrajovo pohybuje v doprave, tak mu musí byť jasné že je to totálna sprostosť. Zavádzanie verejnosti :idea:

OdoslaťOdoslané: 09. Jún 2008 09:31
od expwy
konstrukt napísal:Oni si fakt myslia, že ľudia sú sprostí? Kto sa aspoň okrajovo pohybuje v doprave, tak mu musí byť jasné že je to totálna sprostosť. Zavádzanie verejnosti :idea:

Oni si to nemyslia, oni to vedia :idea: :lol:

OdoslaťOdoslané: 10. Sep 2009 10:23
od Pe3k
Viete, co sa tam deje? Zostalo nejake velke ticho...

OdoslaťOdoslané: 24. Sep 2009 11:31
od Lionheart
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12496

"Takisto plánujeme dokončenie úseku Skalité – hranica s Poľskou republikou, i keď táto stavba nebude dostatočne využitá, kým nebude vybudovaný aj predchádzajúci úsek Svrčinovec – Skalité. Robíme však kroky, aby sa celý úsek pripravil z hľadiska dopravy a budúcej výstavby tunela Poľana. "

Re: D3 Poľana

OdoslaťOdoslané: 31. Okt 2014 14:16
od Andrej

Re: D3 Poľana

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2015 22:22
od miroslaw

Re: D3 Poľana

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2015 06:52
od Jano1
Miroslaw vdaka za info aj fotky. Dalsie 3 prerazky na D3 este tento rok a snad aj tunel Zilina.

Re: D3 Poľana

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2015 06:56
od Bager3
Ako su na tom z Hlavnou rurou kolko maju este razit ?

Re: D3 Poľana

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2015 21:08
od mareks96
Jano: tento rok by sa este dal stihnut chlmec a mozno ovciarsko

Re: D3 Poľana

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2015 09:57
od rempo
ešte doplnenie-úniková štôlňa prerazená 9 mája, k tomuto dátumu vyrazené cez 550 metrov v kalote pravej rúre.Preraziť chcú do konca júla.

Re: D3 Poľana

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2015 22:09
od rempo
dám to všetko sem až je to pohromade
citácie z aktuálneho časopisu tunel
TUNEL ŠIBENIK
Na stavbe diaľničného tunela Šibenik dĺžky 588 m bolo dokončené betónovanie sekundárneho ostenia.V súčasnosti prebieha betonáž CBT krytu vozovky na oboch tunelových rúrach a montáž technologických celkov.
TUNELY POĽANA A SVRČINOVEC
Na stavbe úseku diaľnice D3 Svrčinovec – Skalité súčasťou stavby sú aj tunely Poľana (890 m) a Svrčinovec (445 m).
V súčasnosti je na tuneli Poľana vyrazených 517 m kaloty, 420 m lavice a 160 m dna. Razenie sa realizuje od západného portálu. Na východnom portáli prebiehajú práce na zárubnom múre. Prebieha razenie na Únikovej ceste 2. V tuneli Svrčinovec je v súčasnosti vyrazených 324 m v kalote, 245 mv lavici a 60 m dna od západného portálu. Na východnom portáli prebieha navŕtanie mikropilotového dáždnika v pravej tunelovej rúre
TUNELY OVČIARSKO A ŽILINA
Na úseku D1 Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka súčasťou stavby sú dva tunely: Ovčiarsko (2367 m) a Žilina (651 m).
Na tuneli Ovčiarsko prebieha razenie zo západného portálu,kde v severnej tunelovej rúre je vyrazených 776 m v kalote a v južnej tunelovej rúre 690 m v kalote. Na východnom portali začalo samotné razenie. V severnej tunelovej rúre je vyrazených 33 m v kalote a južnej tunelovej rúre 5 m v kalote.V tuneli Žilina prebieha razenie od západného portálu.V súčasnosti je vyrazených 46 m. Na východnom portáli prebieha zaisťovanie portálovej steny.
TUNEL ČEBRAŤ
Na úseku D1 Hubová – Ivachnová, ktorej súčasťou je tunel Čebrať (1994 m), v súčasnosti prebiehá razenie od východného portálu. V severnej tunelovej rúre je vyrazených 150 m a v južnej tunelovej rúre 150 m. V súčasnosti sú práce na tuneli pozastavené.
TUNEL POVAŽSKÝ CHLMEC
Na úseku D3 Žilina Strážov – Žilina Brodno, ktorého súčasťou je tunel Považský Chlmec (2250 m) došlo k začatiu prác 30. 6. 2014. V súčasnosti prebieha razenie od stredového portálu na obe strany v oboch rúrach. Je vyrazených 126 m a 16 m v kalote v severnej tunelovej rúre a 116 m a 10 m v južnej tunelovej rúre. Razenie prebieha aj od západného portálu. Je vyrazených 58 m v severnej tunelovej rúre a 52 m v južnej tunelovej rúre.
TUNEL VIŠŇOVÉ
S výstavbou tunela Višňové (7500 m), ktorý je súčasťou úseku D1 Lietavská Lúčka – Višňové – Dubná Skala, sa začalo dňa 27. 6. 2014. Zhotoviteľom úseku je združenie firiem Salini Impregilo S. p. A a Dúha, a. s. Začatie razičských prác sa predpokladá v druhej polovici mája 2015
Informácie staré niečo vyše mesiaca.

Re: D3 Poľana

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2015 22:25
od Peterman
Ďakujeme za obsiahne info, len nech sa to rozbehne hlavne na Višnovom, tam je roboty na dlhooooo
A dufam, že sa čoskoro dozvieme ako sa porieši Čebrať.....

Re: D3 Poľana

OdoslaťOdoslané: 04. Aug 2015 17:19
od gorol
kasme napísal:
Metrostav a.s. přidal(a) nové fotky (3).
1 hod ·

Blahopřejeme kolegům z divize 5, kteří dnes provedli prorážku 860 m dlouhého tunelu Poľana, který je součástí slovenské dálnice D3 nedaleko hranic s ČR. Vedoucím projektu je VP Ing. Jiří Břichňáč.

https://www.facebook.com/Metrostav/post ... 8160040913

Re: D3 Poľana

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2015 21:38
od plš
Tunelárska asociácia písala o tuneli Poľana už skôr 29.4.2015 v čísle Tunel 1/2015 /str. 47/ na http://www.ita-aites.cz/cz/casopis/casopis_pdf/. Odporúčam si všimnúť obrázok "vybrúseného rezu horninami", tiež pojednanie a graf razenia jednotlivých častí profilu /kalota, stupeň, dno/, z čoho sa dajú pochopiť časy a následnosti razenia, čo sme sa sporili na Považskom Chlmci.