Stránka 8 z 8

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2016 17:07
od Xenon
Super. Gratulácia!

Je k dispozícii aj nejaká info ohľadne sekundárneho ostenia v severnej rúre? Ako to tam postupuje? :)

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2016 19:50
od atolentak
tuším po blok číslo 30 by to malo byť hotové, a minule som sa pomýlil, rýchlosť je približne 1 blok za 48 hodín

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2016 20:46
od eric987
1 blok = 12,5 m ? ;)

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2016 21:56
od Xenon
atolentak,

2367 m/12,5 m = 189,36 t.j. 190 blokov, tak? A zatiaľ sa asi ide iba od jedného portálu (?!?)...keď píšeš, že sa zatiaľ došlo do bloku 30. Takže ostáva ešte 160 blokov x 2 dni...320 dní. Správne? Ak vy sa robilo iba od 1 portálu...
Chcem sa opýtať, či sa to ostenie časom plánuje robiť od oboch portálov súčasne...alebo aký je plán?

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2016 08:57
od atolentak
blokov je okolo 190, niektoré sú kratšie 12,5 m, čas 2 dni nie je fixný, napríklad pri blokoch v zálivoch to môže trvať trochu dlhšie, ale časom sa tá doba môže aj skrátiť;
pred južnou rúrou čoskoro poskladajú ďalší vozík, či sa začne robiť aj od západu neviem

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2016 13:12
od plš
Či majú budovanie sek. ostenia urýchliť alebo nie mi v tejto situácii, v akej sa nachádza úsek HP-LL, pripadá pošetilé aj úsmevné.
Lebo hoci vozík na sek. ostenie vyzerá prejazdný gallery/image_page.php?album_id=219&image_id=33660 , zároveň Milan_KM nafotil, že pred ním aj po ňom sa prevádza more prác. A tie môžu trvať na ovčiarsku cca 1 rok, ak bude na druhú rúru druhý vozík.
Ďalší argument je, že na razenie predradeného tunela Žilina sme kdesi spočítali, že bude treba vyše 30 mesiacov /pri výkone 25m za mesiac/. Čiže netreba sa až tak ponáhľať.
Iný argument môže byť, že Uranpres potrebuje voľné ruky na Višňové.
Jediný súčasne budovaný tunel, kde bude treba aj strieľať na čele aj robiť na sek. ostení, bude Višňové
Ešte jeden podstatný argument je, že na Slovensku sa do fázy budovania SO dostalo viacero tunelov. Ako firmy s tunelárskymi partiami a vybavením sú dohodnuté preskakovať zo stavby na stavbu my amatéri od počítačov nevieme. Iba ak niekto informovaný to pustí nedopatrením cez tretiu osobu von.
No dobre som si pospamoval...

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 28. Okt 2016 14:44
od rempo
včerajší článok o tuneli na ASB http://www.asb.sk/inzinierske-stavby/tu ... -ovciarsko

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2016 14:18
od atolentak
severná rúra - sekundárne ostenie: gallery/image_page.php?album_id=157&image_id=35771
južná rúra - primárne ostenie: gallery/image_page.php?album_id=157&image_id=35772

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2017 19:07
od atolentak
sekundár - horná klenba:
- severná rúra - Dúha - debniaci voz na bloku 141
- južná rúra - Doprastav - debniaci voz na bloku 67
- západný portál - Tucon - pripravuje debnenie hornej klenby v hĺbenej časti

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2017 21:49
od mireceq
- severná rúra - Dúha - debniaci voz na bloku 141
- južná rúra - Doprastav - debniaci voz na bloku 67

za predpokladu ze 1 blok = 12,5m, tak mame sekundarne ostenie hotove v dlzke:
- severna rura 1762m (74% z celk dlzky)
- juzna rura 837m (35%)

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2017 13:48
od rempo
V STR sú kompletne dokončené práce na sekundárnom ostení hornej klenby, kde bolo zabetónovaných všetkých 184 blokov.K termínu 9. 10. 2017 sa formy sekundárneho ostenia presúvajú na nasadenie do JTR a tým sa urýchli realizácia sekundárneh oostenia v JTR.Začiatok realizácie sekundárneho ostenia bol 29. 9. 2016, aktuálne je zabetónovaných 137 blokov z celkových 187 blokov razenej časti JTR, čo predstavuje 73,26 % z celkovej dĺžky sekundárneho ostenia razenej časti JTR. Práce sa urýchlia nasadením technologickej zostavy vozíkov zo severnej tunelovej rúry, ktorá pôjde z východného portálu.Kompletne zrealizované je aj sekundárne ostenie na 5 priečnych prepojeniach z celkovo 8 PP, v súčasnosti sa realizuje sekundárne ostenie na PP6.

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2017 10:27
od atolentak
dnes v noci bola zabetónovaná posledná horná klenba v razenej časti tunela

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 11. Sep 2018 10:38
od brumcoo
Neviete co sa stalo na tomto tuneli? Vcera sa chlapi nemohli dostat na stavbu, z kazdej strany zapaskovane. Okolo 19tej spustena sirena na asi 15 minut a niekolko preletov vrtulnika po zapade slnka. Su tu este nejaki insiders? :D

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2018 13:54
od atolentak
zabrany su tam preto lebo po dokonceni vozovky zacali po tunele jazdit auta co tam nemaju co robit (nehovoriac o neprimeranej rychlosti); na stavbe sa nestalo nic co by vyzadovalo sirenu ci vrtulnik (nepomilil si si tunel? :D)

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2018 13:59
od ondrejko_t
Ty by si siel primeranou rychlostou, keby si siel niekde na cierno a este k tomu po prazdnej ceste? :D

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2018 23:46
od EmBe
https://www.youtube.com/watch?v=d5oa2fnlkaQ
Pokládka vozovky v tuneli Ovčiarsko

Re: D1 tunel Ovčiarsko

OdoslaťOdoslané: 29. Jan 2021 20:26
od EmBe
Prejazd tunelom v prvý deň prevádzky: https://www.youtube.com/watch?v=OkiE-UFX7Jc (roztrasené)
Lepšia kvalita tu, s nutnosťou pretočiť:
Smer Solinky - HP: https://www.youtube.com/watch?v=6ludat2lPvI
Smer HP - Solinky: https://www.youtube.com/watch?v=7RjD6YbQCyQ