Najpotrebnejsi tunel

sekcia venovaná tunelom a príslušným stavbám

Moderátor: Moderátori

Najpotrebnejsi tunel je podla vas...

Branisko 2. rura
4
4%
Horelica 2. rura
2
2%
Sitina
5
5%
Visnove
85
78%
Korbelka
7
6%
Iny tunel na D1
1
1%
D4 Karpaty
2
2%
nejaky cestny/zeleznicny tunel
1
1%
neviem/kazda ina odpoved
2
2%
 
Celkový počet hlasov : 109

Najpotrebnejsi tunel

Odoslaťod haluska » 04. Jún 2007 19:37

V podstate to iste ako v predoslej mojej teme 8)
tentoraz vsak o tuneloch.

Moj favorit je Visnove
Obrázok používateľa
haluska
diskutujúci
 
Príspevky: 82
Založený: 17. Apr 2007 16:03
Bydlisko: vychodne a stredne slovensko

Odoslaťod Jurislav » 04. Jún 2007 19:39

Najpotrebnejsie su Sitina, ale tu coskoro otvoria, a Visnove, podla mna.
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 15:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod sergej » 04. Jún 2007 19:59

Bez debaty Višňové...
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 153
Založený: 20. Feb 2005 10:28
Bydlisko:

Odoslaťod mirkobb » 04. Jún 2007 20:02

Hiadelske sedlo, Sorozka, ...
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 14:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod pohodak » 04. Jún 2007 20:05

visnove z hladiska bordelu pod strecnom, korbelka z hladiska porovnania s povrchovym variantom...hiadelske sedlo by som dal na posledne miesto aj s 2. rurou v Horelici 8)
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 14:49
Bydlisko: PK

Odoslaťod Andrej » 04. Jún 2007 23:00

Sitina, Visnove, Cebrat, Karpaty, Presov, Korbelka (+ prisluchajuce tunely), Sibenik, Ovciarisko (+Zilina)...
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 17:57

Odoslaťod devil » 05. Jún 2007 09:07

samozrejme ze Sitina. najvacsia vytazenost, hlavne mesto, tranzit k najdolezitejsim hranicnym prechodom.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 101
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Odoslaťod fh » 05. Jún 2007 09:25

Višňové, pretože cesta pod Strečnom v prípade nehody, alebo odstávky nemá alternatívu, Sitina - zlepšenie pomerov v Bratislave, Ovčiarsko plus Žilina - napojenie na Višňové a zabránenie dopravného kolapsu v Žiline, Soroška - zlepšenie bezpečnosti premávky. Višňové pre mňa vedie o niečo aj nad Sitinou, ale tá je pred dokončením, o Višňovom sa rozpráva a rozpráva a rozpráva :evil:
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 06. Máj 2005 12:19

Odoslaťod Milos » 05. Jún 2007 09:50

Sitina a Višňové. Ostatné majú ako-tak akceptovateľnú alternatívu, ale Patrónku a Strečno v špičke za ako-tak akceptovateľné alternatívy nepovažujem
Obrázok používateľa
Milos
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 419
Založený: 15. Feb 2005 17:20

Odoslaťod Andrej » 05. Jún 2007 10:02

Milos napísal:Sitina a Višňové. Ostatné majú ako-tak akceptovateľnú alternatívu, ale Patrónku a Strečno v špičke za ako-tak akceptovateľné alternatívy nepovažujem

Prave ten vyraz "akceptovatelna alternativa" nie je zrovna najstastnejsie riesenie, lebo s takymto pristupom sa nikdy nevybuduju dolezite tunely na obchvatoch miest ako BA (Sitinu ako obchvat neratam, myslim tunel Karpaty), RK, PO, ZA...
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 17:57

Odoslaťod Milos » 05. Jún 2007 10:10

Andrej napísal:
Milos napísal:Sitina a Višňové. Ostatné majú ako-tak akceptovateľnú alternatívu, ale Patrónku a Strečno v špičke za ako-tak akceptovateľné alternatívy nepovažujem

Prave ten vyraz "akceptovatelna alternativa" nie je zrovna najstastnejsie riesenie, lebo s takymto pristupom sa nikdy nevybuduju dolezite tunely na obchvatoch miest ako BA (Sitinu ako obchvat neratam, myslim tunel Karpaty), RK, PO, ZA...


Maš úplnú pravdu, ale žiaľ ja som už akosi zmierený s tým, že u nás sa veci riešia až vtedy (zvlášť ak ide o tunely), keď je situácia už neúnosná
Obrázok používateľa
Milos
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 419
Založený: 15. Feb 2005 17:20

Odoslaťod johhan » 05. Jún 2007 12:55

1 - D1 Visnove - D1 Presov
2 - R2 Soroska - I/59 Donovaly
3 - D4 Karpaty
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 22:43

Odoslaťod kvalitná dialnica » 05. Jún 2007 16:07

môj chart : 1. Višňové
2. Šibeník
3. Dargov
4. Prešov
5. Havran

Ja si myslím, že tunel Karpaty je pri momentálnom rozvoji diaľničnej siete úplne zbytočný a má "odstrašujúcich " 9 km :)
_________________
Obrázok používateľa
kvalitná dialnica
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 452
Založený: 28. Feb 2007 18:18
Bydlisko: KE,BJ

Odoslaťod Andrej » 05. Jún 2007 16:17

kvalitná dialnica napísal:Ja si myslím, že tunel Karpaty je pri momentálnom rozvoji diaľničnej siete úplne zbytočný a má "odstrašujúcich " 9 km :)

Klasicky vychodnar :lol:
Sitina sice teraz troska odlahci velku cast BA, ale este podstatne viac by tu vyriesila D4 s tunelom Karpaty, ktora bude dufam realizovana cez PPP bez tienoveho myta :P
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 17:57

Odoslaťod kvalitná dialnica » 05. Jún 2007 16:45

Keď si pozrieš koľko stavali Branisko s 5 km tak ti hneď zmyzne úsmev....

A rozdeľovanie na východniarov a ešte neviem akých nemám rád lebo všetci ak viem rozprávame rovnakým jazykom...

A ja sa na to pozerám v celku... myslím si že peniaze by sa mohli použiť lepšie niekde inde kde je to potrebnejšie....
_________________
Obrázok používateľa
kvalitná dialnica
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 452
Založený: 28. Feb 2007 18:18
Bydlisko: KE,BJ

Odoslaťod Andrej » 05. Jún 2007 16:50

Zase tema BA vs. Vychod... a to ani nie som z BA. Aj keby sa to nerealizovalo cez PPP (co by stat nestalo ani korunu), tak by si D4 BA zasluzila. A verim tomu, ze pri realizacii nebudu ziadne väcsie problemy :twisted:
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 17:57

Odoslaťod kaviarista » 05. Jún 2007 17:13

johhan napísal:1 - D1 Visnove - D1 Presov
2 - R2 Soroska - I/59 Donovaly
3 - D4 Karpaty


suhlas s johhanom, aj ked ja osobne by som asi vymenil 2. za 1.

Podla mna by mali mat prioritu tunely, ktore alternuju horske prechody. Visnove aj Presov alternuju cesty 1.triedy bez stupania a klesania. Z logistickeho hladiska robi sarapatu horsky prechod a nie rovinata cesta aj ked s vyssimi intenzitami.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 21:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod johhan » 05. Jún 2007 17:27

kaviarista napísal:
johhan napísal:1 - D1 Visnove - D1 Presov
2 - R2 Soroska - I/59 Donovaly
3 - D4 Karpaty


suhlas s johhanom, aj ked ja osobne by som asi vymenil 2. za 1.

Podla mna by mali mat prioritu tunely, ktore alternuju horske prechody. Visnove aj Presov alternuju cesty 1.triedy bez stupania a klesania. Z logistickeho hladiska robi sarapatu horsky prechod a nie rovinata cesta aj ked s vyssimi intenzitami.


Višnove je špecifické tým že na Strečne je intenzita aka je a druha vec je že k strečnu neexistuje žiadna normalnejšia obchadzkova trasa
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 22:43

Odoslaťod rastislav5 » 06. Jún 2007 12:14

Andrej napísal:
kvalitná dialnica napísal:Ja si myslím, že tunel Karpaty je pri momentálnom rozvoji diaľničnej siete úplne zbytočný a má "odstrašujúcich " 9 km :)

Klasicky vychodnar :lol:
Sitina sice teraz troska odlahci velku cast BA, ale este podstatne viac by tu vyriesila D4 s tunelom Karpaty, ktora bude dufam realizovana cez PPP bez tienoveho myta :P


Pri D4 su 2 protichodne zaujmy. Bratislavsky region je centrom hospodarstva SR, vycnieva nad ostatnymi regionmi a D4 by mu vyrazne pomohla a teda aj celej SR. Cize investicia do D4 ma racionalny zaklad. Na druhej strane kedze objem financi je obmedzeny (ani eurofondy nie su nekonecne), naklady na vystavbu budu chybat v inych regionoch. Tu bude navratnost nizsia ako v Bratislavskom regione. Tym sa regionalne rozdiely este prehlbia. Je tu teda volba - mat super prosperujucu Bratislavu s okolim, kde D4 pritiahne dalsich investorov a aj z pohladu SR ako celku to bude vynosna investicia, ale popri tom zaostavanie ostatnych regionov sa zvacsi. Druhou volbou je investovat do ostatnych regionov (napr. BB-KE), aby Bratislavu dobiehali. V tom pripade sa v Bratislave nebude dat pohnut a ludia budu z Bratislavy skor odchadzat ako do nej prichadzat. Pre SR ako celok to bude sice horsia investicia, ale regionalne rozdiely sa znizia. Je samozrejme vela moznosti medzi tymito dvoma volbami, ale ja sa priklanam viac k druhej volbe - rovnomernejsie rozvinutemu Slovensku
rastislav5
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 886
Obrázky: 7
Založený: 25. Nov 2006 19:58

Odoslaťod pohodak » 06. Jún 2007 12:25

ja som za vystavbu D4 cez PPP pokial mozno bez tienoveho myta 8)
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 14:49
Bydlisko: PK

Odoslaťod Andrej » 06. Jún 2007 12:25

rastislav5 napísal: Je samozrejme vela moznosti medzi tymito dvoma volbami, ale ja sa priklanam viac k druhej volbe - rovnomernejsie rozvinutemu Slovensku

Ja by som sa priklonil k 3. volbe - eurofondy a statny rozpocet dat na vystavbu D a RC v ostatnych krajoch a celu D4 nechat postavit PPP :)
A budu spokojni vsetci :wink:
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 17:57

Odoslaťod devil » 06. Jún 2007 12:37

ja som za vystavbu D4 cez PPP pokial mozno bez tienoveho myta


ja som tiez za tuto moznost. myslim si vsak ze problemy v BA nesposobuje chybajuci obchvat, pretoze ludia idu do centra. BA cez D1 a D2 sa uz o par dni bude dat plynulo prejst. BA centrum historicky nebolo tak stavane aby to zvladalo. chcelo by to ponuknut alternativu individualnej automobilovej doprave zo sidlisk aj okolia BA vo forme kvalitnej hromadnej dopravy. rychloelekticka by mala viest nielen z petrzalky ale aj inych casti.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 101
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Odoslaťod pohodak » 06. Jún 2007 13:27

osobne si myslim ze hlavna zataz na dopravu v BA niesu ludia z BA ale primestski...ja sa im necudujem ze idu do prace do BA radsej autom...vlaky od TT meskavaju uz 6 rokov (za prestavbu tej trate by som podaktorych ludi kopal pekne daleko), teraz to uz rastie do uplneho extremu; autobusy zo smeru PK,SC su uplna tragedia, kedze sa zamotavaju do rannych a popoludnajsich zapch...

osobne si nemyslim ze tychto primestskych ludi dostanes z aut naspat do mestskej a primestskej dopravy, to by sa musela _radikalne_ zmenit co sa samozrejme nestane :roll: jedina moznost je dialnica, zvlast ked aj business centra zacinaju vyrastat +/- v okrajovejsich castiach, ktore su lahsie dosiahnutelne dialnicou...
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 14:49
Bydlisko: PK

Odoslaťod Andrej » 06. Jún 2007 13:27

devil napísal:
ja som za vystavbu D4 cez PPP pokial mozno bez tienoveho myta


ja som tiez za tuto moznost. myslim si vsak ze problemy v BA nesposobuje chybajuci obchvat, pretoze ludia idu do centra. BA cez D1 a D2 sa uz o par dni bude dat plynulo prejst. BA centrum historicky nebolo tak stavane aby to zvladalo. chcelo by to ponuknut alternativu individualnej automobilovej doprave zo sidlisk aj okolia BA vo forme kvalitnej hromadnej dopravy. rychloelekticka by mala viest nielen z petrzalky ale aj inych casti.

To mas pravdu, ze v BA je na rozdiel od ostatnych miest MHD v katastrofalnom stave, nehovoriac o primestskej doprave. D4 vsak pomoze odlahcit Pristavny most a uz dnes preplnenu dialnicu Mierova-Senecka :)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 17:57

Odoslaťod Andrej » 06. Jún 2007 13:33

pohodak napísal:osobne si myslim ze hlavna zataz na dopravu v BA niesu ludia z BA ale primestski...ja sa im necudujem ze idu do prace do BA radsej autom...vlaky od TT meskavaju uz 6 rokov (za prestavbu tej trate by som podaktorych ludi kopal pekne daleko), teraz to uz rastie do uplneho extremu; autobusy zo smeru PK,SC su uplna tragedia, kedze sa zamotavaju do rannych a popoludnajsich zapch...

osobne si nemyslim ze tychto primestskych ludi dostanes z aut naspat do mestskej a primestskej dopravy, to by sa musela _radikalne_ zmenit co sa samozrejme nestane :roll: jedina moznost je dialnica, zvlast ked aj business centra zacinaju vyrastat +/- v okrajovejsich castiach, ktore su lahsie dosiahnutelne dialnicou...

S tymto nazorom sa uplne stotoznujem, kedze sam cestujem do BA kazdy den, na okrajovu cast, cize musim prechadzat cez centrum.
Inak modernizacia zel. trate bude po Piestany tento rok hotova, takze meskania uz takmer nebudu. Ak by zaviedli nove modernizovane supravy s pravidelnymi odchodmi, plno ludi by zacalo chodit vlakom :P
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 17:57

Ďalšia

Naspäť na Tunely

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.