Moderátor: Moderátori
zase fantasticke prirovnanie vjazdu do BA kde za hodinu prejde tolko aut za hodinu ako cez branisko za den. kvoli 12k aut nie je dovod na druhu ruru. a vlastne kym nie je prva rura pod soroskou nema co byt druha rura pod braniskom.ako sa stalo v prípade križovatky D1 x D4
devil napísal:zase fantasticke prirovnanie vjazdu do BA kde za hodinu prejde tolko aut za hodinu ako cez branisko za den. kvoli 12k aut nie je dovod na druhu ruru. a vlastne kym nie je prva rura pod soroskou nema co byt druha rura pod braniskom.ako sa stalo v prípade križovatky D1 x D4
Dendik napísal:No to som zvedavý tunel Blava vs. druha rura Branisko, bude zabava sledovať tie "argumenty" spoločenskej navratnosti karpat
Mohol by niekto fundovane odpovedať na otázku "Kam dajú výrub ak už nulty obchvat stojí ??"
badger-FB napísal:Potom je lepšie ísť pomalšie ale plynule aj za cenu pomalšej jazdy. Ale toto tej 1/4 nevysvetlíš. A 1/3 zase nevysvetlíš čo to znamená uhnúť doprava.
PK napísal:badger-FB napísal:Potom je lepšie ísť pomalšie ale plynule aj za cenu pomalšej jazdy. Ale toto tej 1/4 nevysvetlíš. A 1/3 zase nevysvetlíš čo to znamená uhnúť doprava.
Pomalsou jazdou priepustnost nezvysis, to nie je pravda.
Limit pre osobnu dopravu je niekde okolo 3600 aut/h na pruh. 1 sekunda 1 auto. 0,86s odstup, 0,13s dlzka auta pri 130km/h
Ak znizis rychlost napriklad na 60km/h co je velmi oblubene u nas na dialniciach pri opravach tak sa to zmeni na 0,86s odstup a 0,3s dlzka auta, co je 1,16s a 3100 aut/h
Ak nejaky blbec da na tu cestu kruhac, alebo stopku, alebo semafor, kde auta musia spomalit na 20km/h tak to znamena 0,86s odstup a 0,9s dlzka auta, co je 2045 aut/h
Priepustnost ti klesa so znizovanim rychlosti az k nule, preto pri istej hustote premavky akekolvek spomalenie spusti spiralovy efekt az sa ti vytvori stojaca kolona. Do ktorej zozadu prichadzaju auta 3600aut/h a spredu odchadzaju 500aut/h.
PK napísal:Chlapi, ja s vami vlastne uplne suhlasim. Mysickovanie, predbiehanie, je nasou specialitou.
Jedno treba ale uznat, ze to chovanie vodicov je z velkej casti sposobene stavom ciesta a pristupom spravcov k nim.
Ak je clovek zvyknuty, ze na dialnici je z nicoho nic 40tka, lebo ju tam zabudli cestari cez vikend a nema ziaden zmysel ju respektovat tak sa rovnako budu spravat aj k ostatnym 40tkam a 100kam ktore nejaky zmysel maju.
..
Toto je konecna, nikto tu absolutne nema zaujem aby sa nieco zlepsilo, zdravy rozum zomrel davno.
jozin z bazin napísal:Co to znamena, ze sa tunel prepadne ?
Akoze niekam este viac do zeme ? To by tam musela byt nejaka jaskyna a na to by sa uz po tolkych rokoch prevadzky prislo, ze tunel klesa.
jozin z bazin napísal:Ziadny termin ukoncenia prevadzky Braniska nieje.
Cize kym sa nieco zasadne nestane (bud tragicka udalost alebo definitivny vypadok technologie), tak sa budu snazit udrzat tunel pri zivote co najdlhsie.
Ako pesimista ocakavam napr. aj znizenie MPR na 50 km/h alebo dokonca striedavu premavku riadenu semaformi ...
IDV napísal:Tu si pisal tragicka udalost, tak som to pochopil ze by sa prepadol strop tunela. Aku tragicku udalost si mal na mysli? Asi som to zle pochopil
ondrejko_t napísal:jaryno, ktoré pozemky? jediné, čo mi napadá je priamo v Korytnom pod mostom, ale pokiaľ viem, tak to bolo skupované naraz a dopredu. veď aj táto časť pod budúcou diaľnicou bola dopredu predpripravená.
jedine, že by sa posúvala rúra a tým pádom sa musela časť úseku pretrasovať. či?
garip napísal:cez Branisko sa nesmie prevazat nebezpecny naklad, tu je zoznam tunelov na SK, kde to je a kde nie je povolene:
https://www.cdb.sk/sk/casto-kladene-ota ... unely.alej
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 17 hostí.