D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

všeobecní diskuze o dálnicích v ČR

Moderátor: Moderátori

Soud zastavil hloubení tunelu na D8 přes Středohoří

Odoslaťod Marty » 05. Máj 2008 20:42

Soud zastavil hloubení tunelu na D8 přes Středohoří

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=70631#70631
Obrázok používateľa
Marty
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 718
Založený: 17. Okt 2006 22:19
Bydlisko: CZ, Troubsko

Stát nesmí stavět dálnici. Odkládá se dokončení D8?

Odoslaťod Marty » 12. Máj 2008 14:05

Stát nesmí stavět dálnici. Odkládá se dokončení D8?

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=70896#70896

... a pak nemají být dálnice předražené ... kdo zaplatí tyto vícenáklady ??? Jakožto daňový poplatník odmítám !

A jak to celé dopadne ??? Chudáci lidi co přijdou mezitím na provizorních objížďkách zbytečně o život či zdraví...
Obrázok používateľa
Marty
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 718
Založený: 17. Okt 2006 22:19
Bydlisko: CZ, Troubsko

Odoslaťod Marty » 12. Máj 2008 14:06

prosím o přesun do kategorie D8 - už jsem se zase "netrefil"...

mapman: přesunuto, upraveno
Obrázok používateľa
Marty
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 718
Založený: 17. Okt 2006 22:19
Bydlisko: CZ, Troubsko

Odoslaťod Marty » 18. Jún 2008 21:00

Stát uspěl u soudu. Může stavět D8 přes Středohoří

viz.: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=72656#72656
Obrázok používateľa
Marty
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 718
Založený: 17. Okt 2006 22:19
Bydlisko: CZ, Troubsko

Odoslaťod Die Autobahn » 05. Aug 2008 20:58

Nevíte někdo jak to vypadá s odstraněním hraničních budek na bývalém přechodu do Německa?
V Schengenu jsme už přes osm měsíců a na dálnici u našich východoněmeckých soudruhů je stále omezení na 20km/h, přičemž odstranění těch dvou kontejnerů může být práce tak na tři dny maximálně.
Vím, že stojí na německém území, takže to není v kompetenci našich orgánů, ale přesto - nemá někdo info, na čem to vázne?
Obrázok používateľa
Die Autobahn
diskutujúci
 
Príspevky: 75
Založený: 01. Mar 2006 19:40

Odoslaťod eucitizen » 05. Aug 2008 23:39

Neviem ale mozem ti povedat ze dnes som isiel do Brna z BA a na byvalom prechode bola obchadza, pretoze cesi burali strechu a odstranovali budky, zatial co slovaci nic neurobili na svjej strane. Myslim ze to co sa tyka D8 tak tie budky su na nemeckej stran tak to musia nemci odstranit
Obrázok používateľa
eucitizen
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 04. Feb 2005 01:43

Odoslaťod Thomas » 07. Aug 2008 09:56

Otázka spíš zní, proč by to měli odstraňovat. Smlouvy jsou i o tom, že výjimečných situacích se kontroly mohou zavést znovu. Proto nemusí být důvod buddky odstraňovat. Mimochodem, když jsem před několika lety jel přes přechod Lindau/Bregenz (D/A), tak tam sice část přechodových zařízení byla odstraněná, část zůstávala. Na druhou stranu na místě bývalého přechodu I/A na rakouské A2 jsem si nevšiml ničeho.
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 20:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod Jarda » 07. Aug 2008 10:01

Die Autobahn napísal:Nevíte někdo jak to vypadá s odstraněním hraničních budek na bývalém přechodu do Německa?
V Schengenu jsme už přes osm měsíců a na dálnici u našich východoněmeckých soudruhů je stále omezení na 20km/h, přičemž odstranění těch dvou kontejnerů může být práce tak na tři dny maximálně.
Vím, že stojí na německém území, takže to není v kompetenci našich orgánů, ale přesto - nemá někdo info, na čem to vázne?


Také nevím, ale záměr Němců byl původní areál celnice zprivatizovat k přestavbě na odpočívadlo s motorestem a nevím, v jakém stádiu je realizace tohoto záměru.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Thomas » 07. Aug 2008 10:02

To je taky řešení.
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 20:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod aquila » 07. Aug 2008 10:06

na slovensku sa to tak planuje .. minimylne velke dialnicne odpocivadla v kutoch a v jarovciach maju byt na toto prebudovane .. na ostatnych sa ze vraj chystaju velke zachytne parkoviska..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 462
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod joe1024 » 27. Aug 2008 21:50

Co mozme realne ocakavat na tomto useku do leta 2009 ?
joe1024
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 855
Založený: 10. Jan 2008 13:40

Odoslaťod Thomas » 27. Aug 2008 22:43

pokračující výstavbu, ale pomalejším tempem, než se plánovalo
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 20:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod Thomas » 27. Aug 2008 22:44

tedy: míněn úsek Lovosice - Řehlovice
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 20:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod joe1024 » 02. Sep 2008 14:00

Takze do leta 2008 (cerven/srpen) tu nebude sprejazdneny ziaden mensi usek ? Takze v sucasnom stave to zostane az do doby, dokym sa nedostavia komplet zvysok ? Je leto 2010 realne, kedze rozpocet na dialnice na dalsi rok bol zosekany ?
joe1024
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 855
Založený: 10. Jan 2008 13:40

Odoslaťod Thomas » 02. Sep 2008 17:53

žádný menší úsek zprovozněn určitě nebude, protože výstavba je na začástku. Vloni se začaly některé mosty, letos zemní práce na hlavní trase. Nikde uprostřed není žádná návaznost na silnici, která by něco vyřešila, nota bene úsek sám se dost špatně objíždí. Předčasně se dá udělat první asi 3 km za Lovosicemi, které jsou v souběhu se stávající I/8. do 2010 by se vzhledem ke zpomalení snad mohl snad ještě udělat půlprofil, ale to asi ještě neví ani ti kdo o tom rozhodnují.

Na druhou stranu bych řekl, že tento úsek je jeden z těch, které hodně spěchají a zpomalení by tu nemuselo být tak výrazné (šetřit se dá víc např. na R7, R6, R4). Uvidíme
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 20:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod Jarda » 02. Sep 2008 19:06

Zprovoznění koncem r. 2010 na plný profil zatím stále vypadá reálně, nestihne se ale do konce r. 2010 úplné dokončení, jak bylo původně plánováno.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Thomas » 03. Sep 2008 08:24

To jsou právě ty rozporuplné informace :wink:
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 20:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod joe1024 » 03. Sep 2008 11:12

Tak ono aj polprofil by dost pomohol, kedze by dost odlahcil hlavnu cestu. Otazka je, ci aj v Cechach fandite otvaraniu usekov na polprofil (u nas je to zakladom otvarania dialnic).
3 km za Lovosicemi samozrejme nic neriesia (aj keby teoreticky to bolo kde napojit), obzvlast pri 1000km ceste z dalekeho vychodu z KE :-) A v r.2011, ked uz to hadam bude stat, uz bude aj u nas ina situacia s dialnicami, takze mozno zvolim uplne inu trasu.
Vtedy by uz tiez mal byt spojazdneny celkom slusny usek A4ky v Polsku (hadam).
joe1024
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 855
Založený: 10. Jan 2008 13:40

Odoslaťod Thomas » 03. Sep 2008 14:08

I u nás jsou stavby na 1/2 profil - na D3 (postavené na konci 80. a začátku 90. let mezi Veselím nad Lužnicí a ČB), na R7 (např. obchvaty Loun, Postoloprt a Slaného), 1/2 profil se použil i na D11 k rychlejšímu svedení dopravy ze strané cesty rok před dokončením. MOžná se 1/2 využije i na D47/D1 na stavbách 4705 a 4706, aby došlo k rychlejšímu napojení staveb sousedních. Ale stavby se u nás dělají skoro vždy na celý profil. Je to dáno tím, že jsou u nás v průměru vyšší intenzity.
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 20:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod joe1024 » 03. Sep 2008 14:13

Tie polprofily na D3 su este stale polprofilmi aj po vyse 15 rokoch ? Hadam nie. Alebo sa iba na zaciatku rychlo sprevadzkovali a neskor dostavali ?
joe1024
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 855
Založený: 10. Jan 2008 13:40

Odoslaťod Thomas » 03. Sep 2008 14:24

Ne je to I/3 (stále na 1/2). Pokud je chceš najít, jsou to 2 úseky, první začíná na esíčku severně od obce Borek (esíčko je vlastně dočasné napojení) a končí severně od Ševětína a druhý je obchvat Veselí nad Lužnicí, začíná na napojení na I/3 na jihu a končí zatáčkou za mostem přes obchovat pro silnici Žíšov - Veselí n. L.

Všechny mosty přes mají 2 pole, asi 2 dálniční mosty jsou pro plný profil, ale na nedostavěném profilu je dočasné odpočívadlo, MÚK Ševětín je víceméně připravena pro natažení druhého pruhu bez větší přestvaby napájecích ramp. V MÚK Veselí nad Lužnicí jih je dokonce asfalt nadruhém pruhu jako odstavná plocha. Na jižním úseku je hotový pruh pro jízdu k ČB, na obchvatu Veselí je hotový pruh ku Praze.
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 20:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod joe1024 » 03. Sep 2008 14:26

To tam nie su take intenzity ani po 15 rokoch, ze by to slo vyssie v prioritach financovania ?
joe1024
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 855
Založený: 10. Jan 2008 13:40

Odoslaťod Thomas » 03. Sep 2008 14:36

Na přestavbu na dálnici jsou tyhle úseky, tak říkajíc, právě na řadě. Na druhou stranu, dálnice v parametru D26,5/120, když je na 1/2, tak je z ní vynikající silnice I. tř., která má velmi vysokou kapacitu - jel jsem po ní ve špičce a nejel jsem méně než 100 km/h :wink:

intenzity v r. 2005 mezi 10-12 tis.

Zdroj http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/a3eda25d0 ... ty2005.jpg
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 20:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod joe1024 » 03. Sep 2008 14:41

10k v r.2005 ?
:-) To by ma potom zaujimalo, kto si to koncom 80-tych rokov vydobyl Urcite je to (ne)verejne tajomstvo. :-)
joe1024
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 855
Založený: 10. Jan 2008 13:40

Odoslaťod joe1024 » 03. Sep 2008 14:44

BTW, velmi chutna mapka, vdaka ;-)
joe1024
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 855
Založený: 10. Jan 2008 13:40

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Dálnice v ČR

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.