Stránka 6 z 7

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 14:01
od Thomas
to není o tom, kdo si to vydobyl. do tehdy ještě federálního plánu dálnic v r. 1987 přibyla D3, předtím se s ní nepočítalo. No a když se plánovaly přeložky I/3, tak už se dělaly jako součást budoucí dálnice. Celkem se udělaly 3 - ta 3. je obchvat Tábora, který je už v podstatě dálnicí (v rámci stavby Tábor - Soběslav se bude upravovat na současný standard) byl stavěn částečně na plný profil a částečně na 1/2.

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 14:19
od joe1024
Vdaka za osvetlenie situacie. Je to sice OT v tejto teme, ale ked sa uz o tom bavime, kolko stal kilometer dialnic v jednoduchom useku, koncom 80-tych rokov v Kcs ?

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 14:45
od Thomas
To netuším, ale hodně údajů o cenách je na www.dalnice-silnice.cz.

Mimochodem naše D3 povede přes Košice.

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 14:54
od joe1024
Nechapem. Mate tiez Kosice v Cechach ?

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 20:56
od Thomas
Kuk na mapu :wink:

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2008 11:27
od joe1024
Fakt. Jihocesky kraj, pod Taborom. :-)

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2008 12:09
od Marty
Stavební řízení na D8 Lovosice-Řehlovice - část A, viz:

http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... t_A-tr.htm

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2008 13:01
od joe1024
Skvela sprava. Vdaka ;-)

OdoslaťOdoslané: 22. Okt 2008 16:34
od Marty
Odpůrci D8 neuspěli. Ústavní soud dálnici nezastavil

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=77408#77408

OdoslaťOdoslané: 20. Jan 2010 17:57
od Dialniciar
Zrážka 16 kamiónov zablokovala diaľnicu :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12959

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 12. Jan 2012 19:09
od michael89
Chcem sa opýtať - ako to vyzerá s dostavbou chýbajúceho úseku na D8 ? Mesiac čo mesiac to vyzerá že je to už - už hotové ale ešte stále nie :)

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 12. Jan 2012 19:34
od mapman
Tento rok sa otvorí pár km okolo Lovosic, ale ten zvyšok sa bude otvárať najskôr v 2014 ...

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 12. Jan 2012 20:32
od Kanky
http://www.ceskedalnice.cz/
tu mas, ze co sa bude otvarat na D8 v 2012...Lovosice-Bilinka 3,5 km...siel som tadial pred 6 tyzdnami a na dalsom chybajucom useku nebolo nic vidiet, od Rehlovic ziadny pohyb...je to tam este na dlho

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 13. Jan 2012 22:07
od michael89
Hm, neviem či sa to dá podľa ich stránky - teda aspoň ak tam aplikujeme rovnaký meter ako na slovenskú stránku diaľničnej spoločnosti... :)

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 14. Jan 2012 08:55
od aquila
ceskedalnice.cz je stranka ako dialnice.info, teda nie oficialna stranka RSD aj ked s nimi velmi uzko spolupracuju..

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 14. Jan 2012 09:30
od Kanky
ale tak snad tych 3,5 km tohto roku otvoria :)

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 16. Jan 2012 07:56
od Kanky
A inac som zvedavy, ze ako to bude po otvoreni toho useku po Bilinku, ci sa zmeni nieco pre tranzit alebo ci to bude ako doteraz, ze vozidla zo severu smer juh su podla tabul navadzane cez Usti nad Labem a teda po I/30 a vozidla s juhu na sever su navadzane po I/8....

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2012 20:06
od kraken
Přesně tak to bude.

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2013 20:22
od atlantis
Nekonecny pribeh jedneho rozostavaneho useku na D8 pokracuje. viewtopic.php?f=31&p=149339#p149339

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2013 22:42
od aquila
Len toto iste by nas cakalo pri useku turany_hubova..

Keby isli aj cesi tunelom a inou trasou ako chceli ekologovia, tak uz to davno stoji a je to aj lacnejsie

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2013 08:30
od vaclav
spocital jste to tak jak by to udelal spravny hospodar a investor, tedy ekonomicke zhodnoceni stavby s ohledem na jeji zivotnost, tedy zde rekneme 150 let?

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2013 13:46
od welvet
150 let ... tak to by asi mohly zastavit všechnu výstavbu v Čechách a asi i na Slovensku a počkat až bude k dispozici něco takové jako jsem se dočetla tady na blogu a bude to mnohem propracovanější. Nebilo by to levnější? Ještě víc by se mi líbilo mít tady transrapid.

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 01. Okt 2014 20:08
od atlantis
Úseky dálnic, jejichž stavba se zahajuje v roce 2014:
...
D8 odstranění sesuvu a stabilizace: 1 185 900 000 Kč... (alias 43 124 000 €)
...
A u nás chceme stavať po vzore povrchový úsek Turany-Hubová. Pritom je až zarážajúca podobnosť týchto úsekov: 2 tunely, množstvo mostov v svahovitom teréne, aktívne zosuvové zóny, obzvlášť chránené prírodné územia, terén poznačený ťažbou atd. Mala by sa tam povinne zorganizovať exkurzia našich hluchonemých kompetentných z NDS-ky.

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 01. Okt 2014 20:55
od vaclav
Příspěvku nerozumim. Podle mne je trasování D8 v pořádku. To, ze soukromý kamenolom nad dálnici spatne odvodnil lom není vina dálnice!

Re: D8 Praha - Ústí nad Labem - Dresden

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2014 14:06
od ANDi