Stránka 5 z 7

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2007 16:32
od Jarda
http://www.dialnice.info/album_pic.php?pic_id=2981
Plán budoucí MÚK na severovýchodním okraji Benešova, na kterou by měl být napojen přivaděč od D3.

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2007 22:22
od Jarda
Oprava: správně má být severozápadním. Nyní to tam vypadá takhle:
http://www.mapy.cz/#centerX=133661952@c ... izIds=none

OdoslaťOdoslané: 01. Nov 2007 20:06
od Jarda
Podle http://www.ceskedalnice.cz/ úsek D3 Mezno – Chotoviny (6,8 km) bude otevřen 17.12.2007, sice tedy s mírným zpožděním proti původnímu termínu, ale že alespoň na 1/2 profil podaří zprovoznit ne úplně malý most s nájezdovými náspy, který začali budovat letos na jaře, to je, myslím, docela úspěch. Jen aby ta rychlost nebyla na úkor kvality :wink:

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2007 22:24
od Lenny
Jarda napísal:http://www.dialnice.info/album_pic.php?pic_id=2981
Plán budoucí MÚK na severovýchodním okraji Benešova, na kterou by měl být napojen přivaděč od D3.


Pěkně úsporně navržená křižovatka :lol:

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2007 22:25
od Lenny
U D3 se uvažuje s využitím financování PPP u úseku Tábor - Rakousko. 8)

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2007 13:02
od Jarda
Lenny napísal:U D3 se uvažuje s využitím financování PPP u úseku Tábor - Rakousko. 8)


Podle posledních v tisku zveřejněných informací se MD vrátilo k původnímu záměru pilotního projektu zatím jen na úsek Tábor - Bošilec, ovšem tím, že ukončilo smlouvu s MMcD dochází k dalšímu zpoždění tendru na koncesionáře. (Změna je jen v tom, že koncesionáři má být na dobu koncese propůjčeno SSÚD Chotoviny a měl by zajišťovat i údržbu a opravy úseku Tábor-Mezno.)

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2007 20:58
od Jarda
Lenny napísal:
Jarda napísal:http://www.dialnice.info/album_pic.php?pic_id=2981
Plán budoucí MÚK na severovýchodním okraji Benešova, na kterou by měl být napojen přivaděč od D3.


Pěkně úsporně navržená křižovatka :lol:


Akorát, když bude D3 v první etapě jen k Václavicím, tak se bude napojovat doprava z D3 na I/3 přes dva kruháky.

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2007 21:42
od Lenny
Jarda napísal:Akorát, když bude D3 v první etapě jen k Václavicím, tak se bude napojovat doprava z D3 na I/3 přes dva kruháky.


Tak pořád lepší dva kruháky než dnešní stav. :wink:

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2007 22:58
od Jarda
Lenny napísal:
Jarda napísal:Akorát, když bude D3 v první etapě jen k Václavicím, tak se bude napojovat doprava z D3 na I/3 přes dva kruháky.


Tak pořád lepší dva kruháky než dnešní stav. :wink:


To jistě. Jakmile trochu zhoustne provoz, tvoří se tam kolony a už jsem tam i přišel k pomačkání plechu.

OdoslaťOdoslané: 21. Dec 2007 17:10
od Thomas
přidávám odkaz:
http://d3.arnika.org/
jsou to odpůrci a mají dost tristní (a lehce demagogickou) argumentaci, zajímalo by mě, jestli by se s nimi dalo rozumně diskutovat.

OdoslaťOdoslané: 21. Dec 2007 17:48
od mapman
No, nedalo. S někým kdo jde do diskuse a priori s tvrzením že to nechce se diskutovat nedá.

Účelově zneužívat různá tvrzení a argumenty je totiž velmi jednoduché a těžko se proti tomu bojuje...

OdoslaťOdoslané: 07. Jan 2008 12:50
od Dialniciar
RSD.CZ: Další úsek dálnice D3 v provozu ještě před Vánoci :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8849

Dálnice D3 už má 15 kilometrů, zbývá postavit ještě 156 :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8838

OdoslaťOdoslané: 09. Jan 2008 19:30
od Thomas
v globále D3 ale s výstavbou předběhnou některé R (1,7), ale myslím, že je to dobře - na jim paralelních silnicích je větší provoz

OdoslaťOdoslané: 09. Jan 2008 19:51
od Jarda
Thomas napísal:v globále D3 ale s výstavbou předběhnou některé R (1,7), ale myslím, že je to dobře - na jim paralelních silnicích je větší provoz


Tak to rozhodně není pravda, že by byla I/3 méně vytížená než I/7.
I/3 Mirošovice - Benešov je nyní (po zprovoznění D11 od Poděbrad k Hradci K.) nejpřetíženějším úsekem na silnicích 1. třídy v ČR (nepočítáme-li úseky ve velkoměstech) - v r. 2005 tam byla intenzita kolem 25 tis. vozidel denně, Silně přetížená je i mezi Táborem a I/23 (v r. 2005 16-20 tis. aut denně, navíc v nevyhovujích parametrech). Na I/7 mezi Slaným a Chomutovem byly v r. 2005 naměřeny intenzity 10 - 16 tis. vozidel denně.

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2008 10:03
od Thomas
Jarda napísal:
Thomas napísal:v globále D3 ale s výstavbou předběhnou některé R (1,7), ale myslím, že je to dobře - na jim paralelních silnicích je větší provoz


Tak to rozhodně není pravda, že by byla I/3 méně vytížená než I/7.
I/3 Mirošovice - Benešov je nyní (po zprovoznění D11 od Poděbrad k Hradci K.) nejpřetíženějším úsekem na silnicích 1. třídy v ČR (nepočítáme-li úseky ve velkoměstech) - v r. 2005 tam byla intenzita kolem 25 tis. vozidel denně, Silně přetížená je i mezi Táborem a I/23 (v r. 2005 16-20 tis. aut denně, navíc v nevyhovujích parametrech). Na I/7 mezi Slaným a Chomutovem byly v r. 2005 naměřeny intenzity 10 - 16 tis. vozidel denně.


Vyjádřil jsem se nepřesně.
I/3 je """"v globále""" méně zatížená - tj. Mirošovice - benešov Souhlasím, do Tábora 10-18 (!!!!!), dál k Budějovicím "jen" 10-16 (pomíjím extrémní hodnotu 20 u Tábora), což je skoro půlka délky.

U R7 jsem měl na mysli je úsek po Louny, kde odbočuje doprava na Most (je ale pravda, že se R7 má sv dohledné době stavět celá) - tj. po Slaný 18, do Loun 16, což je víc.

Samozřejmě je rozdíl, že první úsek za Prahou na R7 stojí na D3 ne, což je nejpodstatnější rozdíl. I/3 před Benešovem slouží víc jako "výpadovka" z Prahy (viz pokles intenzity za Benešovem), R7 spíš jako delší tranzit. tzn. mám ma mysli především středové úseky.

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2008 11:54
od Jarda
I mezi Benešovem a Táborem jsou na I/3 intenzity vyšší nez na většině I/7. Taková bodové závady, jakými jsou průjezdy Planou a Soběslaví už také na I/7 nikde nenajdeš. Proto považuji upřednostňování R7 před D3 za dopravně naprosto neodůvodnitelné.

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2008 12:09
od Thomas
Jarda napísal:I mezi Benešovem a Táborem jsou na I/3 intenzity vyšší nez na většině I/7. Taková bodové závady, jakými jsou průjezdy Planou a Soběslaví už také na I/7 nikde nenajdeš. Proto považuji upřednostňování R7 před D3 za dopravně naprosto neodůvodnitelné.


S těmi průjezdy máš pravdu, o tom jsem nepřemýšlel a souhlasím, na druhou stranu jsou to jen tyhle 2 a okolní vesnice (+ Miličín a Olbramovice před Táborem). Je ale fakt, že podstatná část R7 je 1/2 profil budoucího R a projíždí se tam snad jednou dírou.

Intenzity mezi Benešovem a Táborem na jedné straně a Prahou a Louny na straně druhejsou ale především srovnatelné. To jestli tam jede o 300 aut víc je jedno.

Na druhou stranu pokud tenhle problém lze odstranit stavbami Tábor - Soběslav Soběslav Bošilec a úseky od prahy k Benešovu a souběřžně postavit naplno R7 po Louny (dál to přijde i mně zbytečné). Mezi Prahou a Budějicemi podle mě není potřeba spěchat u Ševětína, protože tamní půlprofil dálnice zatím jakš takš stačí.

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2008 00:08
od Lenny
Thomas napísal:přidávám odkaz:
http://d3.arnika.org/
jsou to odpůrci a mají dost tristní (a lehce demagogickou) argumentaci, zajímalo by mě, jestli by se s nimi dalo rozumně diskutovat.


Do roku 2003 tam měli diskuzní forum, které pak zavřeli.

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2008 17:14
od Thomas
Lenny napísal:
Thomas napísal:přidávám odkaz:
http://d3.arnika.org/
jsou to odpůrci a mají dost tristní (a lehce demagogickou) argumentaci, zajímalo by mě, jestli by se s nimi dalo rozumně diskutovat.


Do roku 2003 tam měli diskuzní forum, které pak zavřeli.


Pokud jsi se zúčastnil, jaké to bylo?

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2008 11:23
od Jarda
Viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=66587#66587
Po tragické nehodě u Nažidel politici slibovali urychlenou výstavbu R3 v úseku Kaplice - D. Dvořiště. Termín výstavby je však i dnes, po pěti letech od tragédie, stále v nedohlednu.

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2008 09:28
od Jarda
Probíhá tendr na zhotovitele staveb 0307 a O308 (Tábor - Veselí), výstavba by se měla rozběhnout v polovině letošního roku. Tyto stavby nakonec budou financovány ze SFDI, s PPP se nyní počítá až pro další stavby na D3.

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2008 17:54
od Peter Olejár
ludia ja som videl taky plan vystavby do r. 2010 a podla neho by mala byt skoro polovica D3 bud rozostavana alebo otvorena .. bratia cesi idu stale dopredu a uz aj na tejto fakt pomaly stavanej dialnici su zmeny :D

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2008 18:47
od mcmillan
Peter Olejár napísal:ludia ja som videl taky plan vystavby do r. 2010 a podla neho by mala byt skoro polovica D3 bud rozostavana alebo otvorena .. bratia cesi idu stale dopredu a uz aj na tejto fakt pomaly stavanej dialnici su zmeny :D


Tento plán výstavby je pekne graficky zobrazený na:

http://www.rsd.cz/doc/Stavime-pro-vas/n ... -km-dalnic

Sú tam .pdf mapky (pekne graficky farebne rozlišené, je potreba kliknúť na jednotlivé pdf súbory) pre jednotlivé roky 2008, 2009 a 2010 s vyznačením úsekov: v prevádzke, uvedené do prevádzky (v danom roku), vo výstavbe a plánované.

Soukromníci zaplatí mnohem víc kilometrů dálnice D3

OdoslaťOdoslané: 18. Apr 2008 05:34
od Marty
Soukromníci zaplatí mnohem víc kilometrů dálnice D3, než se čekalo

Na výstavbě jihočeské části dálnice D3 se bude soukromý investor podílet mnohem víc, než se dosud předpokládalo. Ministerstvo dopravy (MD) se totiž rozhodlo model PPP (Public Private Partnership) využít pro 78 kilometrový úsek D3 od Bošilce až k hraničnímu přechodu Dolní Dvořiště.

viz:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=69521#69521

OdoslaťOdoslané: 18. Apr 2008 07:13
od Thomas
Zajímavé je, že zvolili zrovna tento úsek. Jsou tam nic moc intenzity - u státní hranice i jen 4tis. /24 hod.