Jarda napísal:Thomas napísal:v globále D3 ale s výstavbou předběhnou některé R (1,7), ale myslím, že je to dobře - na jim paralelních silnicích je větší provoz
Tak to rozhodně není pravda, že by byla I/3 méně vytížená než I/7.
I/3 Mirošovice - Benešov je nyní (po zprovoznění D11 od Poděbrad k Hradci K.) nejpřetíženějším úsekem na silnicích 1. třídy v ČR (nepočítáme-li úseky ve velkoměstech) - v r. 2005 tam byla intenzita kolem 25 tis. vozidel denně, Silně přetížená je i mezi Táborem a I/23 (v r. 2005 16-20 tis. aut denně, navíc v nevyhovujích parametrech). Na I/7 mezi Slaným a Chomutovem byly v r. 2005 naměřeny intenzity 10 - 16 tis. vozidel denně.
Vyjádřil jsem se nepřesně.
I/3 je """"v globále""" méně zatížená - tj. Mirošovice - benešov Souhlasím, do Tábora 10-18 (!!!!!), dál k Budějovicím "jen" 10-16 (pomíjím extrémní hodnotu 20 u Tábora), což je skoro půlka délky.
U R7 jsem měl na mysli je úsek po Louny, kde odbočuje doprava na Most (je ale pravda, že se R7 má sv dohledné době stavět celá) - tj. po Slaný 18, do Loun 16, což je víc.
Samozřejmě je rozdíl, že první úsek za Prahou na R7 stojí na D3 ne, což je nejpodstatnější rozdíl. I/3 před Benešovem slouží víc jako "výpadovka" z Prahy (viz pokles intenzity za Benešovem), R7 spíš jako delší tranzit. tzn. mám ma mysli především středové úseky.