Stránka 4 z 6

Re: Stát slibuje peníze na R35

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2007 22:29
od Lenny
Marty napísal:Stát slibuje peníze na R35

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8508


Ministr využívá peněz jako tlak na to, aby kraj konečně se rozhodl. Dobré, snad to pomůže 8)

Palačovská spojka - Dálniční přivaděč zůstává na papíře

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2007 12:46
od Marty
Dálniční přivaděč zůstává na papíře:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=56349#56349

Poznámka č. 1: Dle mého názoru by to chtělo vyřešit prvně obchvat Val.Mezu mezi směru od R48 a Rožnovem, stejně jako R48 a Vsetínem - Palačovská spojka samotná by až tak moc dostupnosti Valašska ze severu nepomohla...

Poznámka č. 2: Pro Adminy - pokud si myslíte, že Palačovská spojka sem do R35 logicky nepatří, prosím vytvořte nové vlákno... Díky. Marty

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2008 00:12
od Lenny
V pohodě, klidně to tady může být, nevidím v tom problém

Staví se především kvůli průmyslové zoně Lešná

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2008 17:10
od Thomas
Na úroveň Svitav, resp. České Třebové, je už siuace na I/35 dost tristní, nechápu proč to má být tza tak dlouho a proč se před tím staví např. R48 za Frýdkem, nebo R4, má stavět R7 Louny - Chomutov.

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2008 19:14
od Lermik
Thomas napísal:Na úroveň Svitav, resp. České Třebové, je už siuace na I/35 dost tristní, nechápu proč to má být tza tak dlouho a proč se před tím staví např. R48 za Frýdkem, nebo R4, má stavět R7 Louny - Chomutov.


No dokud se nevhej problémy s trasováním a všeho okolo toho, tak se financují jiné připravené stavby. :idea:

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2008 19:34
od Thomas
Já vím, ale tady se zjevně moc nespěchá (2014 atd.).

OdoslaťOdoslané: 14. Jan 2008 21:59
od Lenny
Thomas napísal:Na úroveň Svitav, resp. České Třebové, je už siuace na I/35 dost tristní, nechápu proč to má být tza tak dlouho a proč se před tím staví např. R48 za Frýdkem, nebo R4, má stavět R7 Louny - Chomutov.


Odkud je ministr Dopravy? 8)

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2008 00:59
od Jarda
Z Viamontu, a co má být :?:

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2008 13:01
od Lenny
to taky, ale není to hlavní

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2008 16:36
od Lermik
Lenny napísal:to taky, ale není to hlavní


No že by z Chomutova :?: Ale i kdyby jo, tak v tom nevidim problém, vždyť situaci na I/7 je potřeba řešit.

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2008 17:09
od Jarda
Lermik napísal:
Lenny napísal:to taky, ale není to hlavní


No že by z Chomutova :?: Ale i kdyby jo, tak v tom nevidim problém, vždyť situaci na I/7 je potřeba řešit.


Poslední známé bydliště má v Teplicích. (údajně se narodil na Kladně, pak bydlel ve FM a navštěvoval zvláštní školu v Žilině).

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2008 20:10
od Lenny
Lermik napísal:
Lenny napísal:to taky, ale není to hlavní


No že by z Chomutova :?: Ale i kdyby jo, tak v tom nevidim problém, vždyť situaci na I/7 je potřeba řešit.


Ale ne za cenu toho, že se dá přednost před D3 na Táborsku dostavbou D1 R35 nebo dalších důležitějších tahů.

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2008 21:26
od Lermik
Lenny napísal:Ale ne za cenu toho, že se dá přednost před D3 na Táborsku dostavbou D1 R35 nebo dalších důležitějších tahů.

Děje se tak? Pokud ano, tak je to špatně, ale pokud vím, tak na R35 jsou stále problémy s trasováním na D3 s financováním. A D1 Hulín-Lipník dle mého názoru nespěchá, od Lipníku na Ostravu se staví, ne?

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2008 21:34
od Thomas
Psal jsem tu, že R7 by měl v úsecích před Louny mít přednost před D3 - pře oběma má podle přdnost R 35 v úseku HK - SY - je tam větší intenzita - převážně tranztní - ale nespěchá se - Hulín - Lipník se jeví realtivně rychlá - do 3 let. jsem sice skeptik, ale pokude priority nezmění ... pův. D 47 je celá rozestavněná od Lipníka k Bohumínu

OdoslaťOdoslané: 16. Jan 2008 00:45
od Lenny
Ono se těžko asi může stavět, když na přípravu nejdou potřebné finance.

OdoslaťOdoslané: 16. Jan 2008 08:35
od Thomas
No a to je právě ten problém

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2008 20:23
od mapman
Pá prosinvcových fotek ze stavby Sedlice Opatovice: http://www.dalnice.ic.cz/foto13.html

Už se začínají rýsovat první velké stavební objekty...

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2008 22:32
od Thomas
Teď jsem tam jel vlakem a co je vidět - nic moc pokročilost při stavbě náspů :-)

R35: Konec debat: Dálnice má vést jihem

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2008 12:35
od Marty

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2008 16:01
od Thomas
Taky si myslím, že jih je lepší - o hodně jednodušší terén a Č. Třebová a UO se dají napojit přivaděčem, či obhejnou silnicí.

Rychlostní silnice R35 se začne stavět v roce 2011

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2008 18:11
od Marty
Rychlostní silnice R35 se začne stavět v roce 2011

viz:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9163

Re: Rychlostní silnice R35 se začne stavět v roce 2011

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2008 18:42
od Lermik
Marty napísal:Rychlostní silnice R35 se začne stavět v roce 2011

viz:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9163


Nevím, jestli jsem dobře koukal, ale chybí mi tam napojení na úsek u Mohelnice. Ten se jako nebude stavět? (Nebo je to snad tím, že je na území Olomouckého kraje?)

Re: Rychlostní silnice R35 se začne stavět v roce 2011

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2008 19:09
od Jarda
Lermik napísal:
Marty napísal:Rychlostní silnice R35 se začne stavět v roce 2011

viz:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9163


Nevím, jestli jsem dobře koukal, ale chybí mi tam napojení na úsek u Mohelnice. Ten se jako nebude stavět? (Nebo je to snad tím, že je na území Olomouckého kraje?)


Ten zřejmě má být až ve třetí etapě, Bude potřeba vybudovat dlouhý tunel u Dětřichova, ale pár let by to mezi Dětřichovem a Mohelnicí současná I/35 (s Hřebečským tunelem) měla kapacitně vydržet. (Kraj je to Pardubický až kousíček za budoucí MÚK s R43.)

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2008 21:34
od Thomas
Nejhorší a nejpotřebnější část R 35 je od Hk po odbočku na Brno, dál to ještě chvíli vydrží.

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2008 22:44
od mapman
Úsek Staré Město - Mohlenice má za sebou zjišťovací řízení v rámci EIA, na řadě je dokumentace EIA, mezitím mohou pokračovat přípravy k vydání ÚR, zrychleněn se připravují úseky kolem Mohlenice včetně přeložky I/44, kde došlo ke stabilizace trasy i v rámci ÚP města Mohlenice, takže pokud se úspěšně rozjede příprava v Pardubickém kraji a nebude velký nedostatek v SFDI, tak tato část v kraji Olomouckém už bude mít podstatný náskok...