Stránka 2 z 8

Výstavba dle EIA

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2006 09:38
od mapman
Tak na R49 jsou novinky. Na infoserveru EIA se objevila oznámení na všechny zbývající stavby od Fryštáku až na hranice a termíny jsou moc zajímavé.

4901 + 4902.1
Hulín - Fryšták s přivaděčem Zlín
____ 09/2007 - 09/2010

4902.2 Fryšták - Lípa
____ 04/2009 - 09/2011

4903 + 4904 Lípa - Pozděchov - Horní Lideč, přeložka I/57
____ 09/2010 - 09/2014

4905 Horní Lideč - hranice ČR/SR
____ 09/2008 - 06/2010

R49 se tedy začne stavět nejdřív z obou konců k sobě a první má být dokonce zprovozněna stavba na hranicích.

Stavby 4902.2 - 4905 se budou stavět v polovičním profilu, plný se předokládá až po roce 2035!!!

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2006 11:05
od Lenny
Jak se může stavět v polovičním profilu když kategorie pro poloviční profil rychlostní silnice byla zrušena???

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2006 11:31
od Jarda
4905 Horní Lideč - hranice ČR/SR je nejkratší úsek (cca 5 km) a fakticky jde o obchvat Střelné.
Nejnáročnější bude 4904 (přechod Vizovických vrchů s tunely).
Na 4903 je problematický obchvat Vizovic, kde občané nesouhlasí s estakádami nad okrajovými částmi města a požadují tunelovou variantu.
R49 by měla zkrátit trasu Púchov - Vizovice o cca 7 km a plánuje se na ní převést mezinárodní E50, která by tak na Slovenské území přecházela u Lysé p. M. namísto Drietomy.

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2006 11:35
od Lenny
na převod E50 musí souhlasit oba státy

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2006 11:36
od Jarda
Lenny napísal:Jak se může stavět v polovičním profilu když kategorie pro poloviční profil rychlostní silnice byla zrušena???


Oficiálně to tedy asi bude zatím jen přeložka I/49 v katgorii S 11,5, ale projektovaná tak, aby umožňovala budoucí rozšíření na R dostavbou druhého dvoupruhu.

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2006 11:41
od Jarda
Lenny napísal:na převod E50 musí souhlasit oba státy


To pochopitelně ano. Nevím, jestli je to už v té podepsané ČR-SR dohodě o přeshraničním propojení (Zlín 20.9.2004) nebo se o tom bude muset znovu jednat.

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2006 11:51
od Lenny
taky ne, ale spíše bych to viděl, že se převede až do výstavbě R6 a R49.

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2006 12:44
od Jarda
Lenny napísal:taky ne, ale spíše bych to viděl, že se převede až do výstavbě R6 a R49.


Jo, dřív než bude aspoň na 1/2 profil celá trasa R49 - R6 by to nemělo smysl, protože zatím má I/50 podstatně lepší parametry než I/49.

OdoslaťOdoslané: 01. Dec 2006 10:26
od Jarda
Stránky ekologických aktivistů k R49: http://www.r49.cz/

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2007 20:52
od viky
Už jsem se vyjádřil na fóru http://www.ceskedalnice.cz/ ,tak i tady - souhasím s neprodleným pokračováním R49 alespoň ke Slušovicím,aby se ulehčilo už teď ucpanému Zlínu.Ukončení ve Fryštáku je vražedné,stačí se podívat do Křenovic a dalších vesnic na trase provizorního sjezdu z D1,podobně bude vypadat úsek Zlín - Lípa,kde se bude mísit regionální doprava Zlín - obce na východ od Zlína a tranzit D1 - Slovensko.Už teď se tam ve dne tvoří kolony,po zprovoznění D1 do Fryštáku nechci ani pomyslet..... Jedině pokračování R49 oddělí tranzit od dopravy,která končí ve Zlíně a značně ulehčí jak výše zmiňovanému úseku ZL-Lípa ,tak potažmo i přivaděči do Zlína

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2007 11:44
od viky
viky napísal:Už jsem se vyjádřil na fóru http://www.ceskedalnice.cz/ ,tak i tady - souhasím s neprodleným pokračováním R49 alespoň ke Slušovicím,aby se ulehčilo už teď ucpanému Zlínu.Ukončení ve Fryštáku je vražedné,stačí se podívat do Křenovic a dalších vesnic na trase provizorního sjezdu z D1,podobně bude vypadat úsek Zlín - Lípa,kde se bude mísit regionální doprava Zlín - obce na východ od Zlína a tranzit D1 - Slovensko.Už teď se tam ve dne tvoří kolony,po zprovoznění D1 a R49 do Fryštáku nechci ani pomyslet..... Jedině pokračování R49 oddělí tranzit od dopravy,která končí ve Zlíně a značně ulehčí jak výše zmiňovanému úseku ZL-Lípa ,tak potažmo i přivaděči do Zlína

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2007 12:58
od Die Autobahn
Jarda napísal:Stránky ekologických aktivistů k R49: http://www.r49.cz/


No... jestli v tomto případě není slovo ekologický aktivista trochu nadnesené.......

OdoslaťOdoslané: 26. Jan 2007 00:04
od Lenny
Die Autobahn napísal:
Jarda napísal:Stránky ekologických aktivistů k R49: http://www.r49.cz/


No... jestli v tomto případě není slovo ekologický aktivista trochu nadnesené.......


já bych je označil jako lidi hající svůj vlastní zájem

OdoslaťOdoslané: 28. Jan 2007 04:20
od jkjk
Normalni NIMBYste.

Mimochodem nevi nekdo, jak to vypada se SP na Hulín - Fryšták?

OdoslaťOdoslané: 28. Jan 2007 19:55
od Lenny
Letos by mělo být vydáno a na podzim by se mělo začít stavět.

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2007 09:07
od Jarda
Lenny napísal:Letos by mělo být vydáno a na podzim by se mělo začít stavět.


viz též: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7014

OdoslaťOdoslané: 04. Nov 2007 15:08
od Branco
Jarda napísal:
Lenny napísal:Letos by mělo být vydáno a na podzim by se mělo začít stavět.


viz též: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7014


Je ešte nejaká možnosť začať s výstavbou v tomto roku, resp. bolo už vydané SP?
Dík za odpoveď.

No asi zklamu...

OdoslaťOdoslané: 04. Nov 2007 18:59
od Marty
Hmm, tuším že se stavba jen tak nerozběhne - zřejmě problém s fiancemi:

SFDI.CZ: rozpocet 2007
http://www.sfdi.cz/verejne.htm
ZIP soubor v nem XLS soubor

ev. cislo akce: 3272851067

planovano: 192 mio CZK
z toho na pripravu: 192 mio CZK
predpoklad 2008: 1582 mio CZK

jenze v navrhu rozpoctu SFDI na rok 2008 (http://www.psp.cz/cgi-bin/win/docs/tisk ... 031000.pdf) je jen 62 mio CZK a vyhled na 2009 a 2010 jen 20 a 20 mio CZK ...

Prednost dostala R55 Hulin-Otrokovice, ale R49 Hulin - Frystak chce mit ministr dopravy zprovoznenou v roce 2014 (tj. 4 roky zpozdeni)... Zrejme to souvisi se snahou dat R49 do provozu behem kratke doby celou...

Pokud nekdo mate presnejsi info, prosim opravte me !

Marty

zajímavé Info

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2007 14:27
od Marty
Zajímavé info o navýšení prostředků na R49 (info od Borise na ceskedalnice.cz):

http://zlin.cz/article.php?ID=171033

Re: No asi zklamu...

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2007 22:32
od Lenny
Marty napísal:jenze v navrhu rozpoctu SFDI na rok 2008 (http://www.psp.cz/cgi-bin/win/docs/tisk ... 031000.pdf) je jen 62 mio CZK a vyhled na 2009 a 2010 jen 20 a 20 mio CZK ...


navrh to je to důležité slovo, to znamená, že se lecos může změnit a jednou z těch změn je i návrh na zvýšení částky u 4901. Jasněji bude až po schvalení rozpočtu, ale např. R4 Mirotice - Třebkov měla taky na letošek vyčleněno 8 M a zahajuje se, došlo k navýšení prostředků. 8)

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2007 20:39
od Branco
Na ceskedalnice.cz pribudla pekná vizualizácia časti úseku Hulín-Fryšták: :arrow:

http://video.ceskedalnice.cz/r49/cd-r49-4901-vizual-most-horn-pot.avi

OdoslaťOdoslané: 26. Jan 2008 14:27
od fh
Toto som našiel na mapách cz, len neviem, či tá trasa stále platí.
http://www.mapy.cz/#x=141934592@y=133251072@z=8@mm=ZP

OdoslaťOdoslané: 26. Jan 2008 14:39
od Thomas
je to samozřejmě hodně velké měřítko, ale platí - doporučuji www.rsd.cz - sekce mapy (přiznám se, že přesný odkaz se mi teď nechce hledat :-))

OdoslaťOdoslané: 26. Jan 2008 15:06
od fh

OZNÁMENÍ ZAHÁJENÍ STAVEBNÍHO ŘÍZENÍ

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2008 18:29
od Marty
OZNÁMENÍ ZAHÁJENÍ STAVEBNÍHO ŘÍZENÍ

Stavebník, Ředitelství silnic a dálnic ČR, se sídlem 145 05 Praha 4, Na Pankráci 546/56, zastoupený na základě plné moci Ing. Petrem Uchytilem, bytem 628 00 Brno, Chmelnice 2792/20, podal dne 3. 12. 2007 na Ministerstvo dopravy žádost o stavební povolení pro stavbu „Rychlostní silnice R 49, stavba 4901 Hulín - Fryšták“ v rozsahu stavebních objektů :

...
viz: http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... rystak.htm