D52 Brno - Mikulov - Rakousko

všeobecní diskuze o dálnicích v ČR

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod Lenny » 14. Feb 2007 19:34

Jarda napísal:Na R52 zbývá postavit cca 25 km, přičemž jedinou náročnou stavbou bude most přes Věstonickou přehradu (pravděpodobně se ale bude stavět jen dvoupruhový a opačný směr povede po hrázi Mušovské přehrady - současná I/52).


Přes Nové Mlyny povede R52 po náspu, zhruba uprostřed bude situovan most.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 23:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Dialniciar » 20. Feb 2007 12:00

Pre samotné Brno má väčší význam pokračovať na Ostravu a Zlín a odtiaľto potom na SR.

ČR by skôr než rôzne nepotrebné RC mala čo najrýchlejšie začať financovať D3.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod mapman » 20. Feb 2007 12:01

Dialniciar napísal:ČR by skôr než rôzne nepotrebné RC mala čo najrýchlejšie začať financovať D3.


V tom som 100% za... Najmä prioritné úseky Benešov - Tábor - Soběslav a hraničný úsek.
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 647
Obrázky: 74
Založený: 24. Feb 2005 14:40
Bydlisko: CZ 170 00

Odoslaťod Jarda » 20. Feb 2007 13:49

mapman napísal:
Dialniciar napísal:ČR by skôr než rôzne nepotrebné RC mala čo najrýchlejšie začať financovať D3.


V tom som 100% za... Najmä prioritné úseky Benešov - Tábor - Soběslav a hraničný úsek.


Vpodstatě souhlasím, ale podle mého názoru by úsek Praha - Benešov měl mít vyšší prioritu než Benešov - Tábor (resp. Mezno) a přivést dálnici do Č. Budějovic bez vybudování jejich obchvatu (který by od MÚK Úsilné ovšem mohl být v 1. etapě na 1/2 profil), bych také nepovažoval za ideální.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Dialniciar » 20. Feb 2007 14:02

Jarda napísal:
mapman napísal:
Dialniciar napísal:ČR by skôr než rôzne nepotrebné RC mala čo najrýchlejšie začať financovať D3.


V tom som 100% za... Najmä prioritné úseky Benešov - Tábor - Soběslav a hraničný úsek.


Vpodstatě souhlasím, ale podle mého názoru by úsek Praha - Benešov měl mít vyšší prioritu než Benešov - Tábor (resp. Mezno) a přivést dálnici do Č. Budějovic bez vybudování jejich obchvatu (který by od MÚK Úsilné ovšem mohl být v 1. etapě na 1/2 profil), bych také nepovažoval za ideální.


Ja som zase sa riešenie: výstavba plnoprofilových obchvatov a úsekov tam, kde sú dnes väčšie intenzity alebo aj nižšie, no s rýchlym rastom. A potom dostavať medziúseky.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod Michal.ACS » 20. Feb 2007 23:02

Já jsem za to, aby se stavělo kdekoliv to jde a dovolují to možnosti... tzn. finance a stavební povolení 8)
Ta D3 je stejně nějaká zakletá. Je jasné, že stát bude a že až bude, tak to bude boma :D akorát není jasné kdy. Nicméně by měla dostat prioritu ihned po dostavění D1. To bez debat.
A co se priority úseků týče... u úseku Praha - Mezno je spousty otázek a otazníků :? takže klidně pokud je možnost stavět Tábor - Soběslav, já v tom problém nevidím. Jakýkoliv kilometr D3 je jenom ku prospěchu a v současný chvíli je i celkem jedno, kde je... bohužel :(
My jsme klucíííí z Prahy a nám je to všechno jedno...
Michal.ACS
nováčik
 
Príspevky: 9
Založený: 13. Feb 2007 15:22
Bydlisko: Praha Exit 2B na D1

Odoslaťod Michal.ACS » 20. Feb 2007 23:04

pardon :roll: jak jsem četl ty příspěvky nade mnou, tak jsem se vžil do topicu D3, kdyžtak to tam přesuňte :wink:
My jsme klucíííí z Prahy a nám je to všechno jedno...
Michal.ACS
nováčik
 
Príspevky: 9
Založený: 13. Feb 2007 15:22
Bydlisko: Praha Exit 2B na D1

Odoslaťod Majkl » 13. Mar 2007 22:13


Soud: Plán s dálnici do Vídně nezrušíme


Nejvyšší správní soud totiž po zasedání rozšířeného senátu odmítl návrh na zrušení Územního plánu velkého územního celku Břeclavsko, který s výstavbou silnice R52 přes Pálavu, Novomlýnské nádrže a Mikulov počítá. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6473
Majkl
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 700
Obrázky: 1057
Založený: 03. Máj 2005 09:20

Odoslaťod Dialniciar » 13. Mar 2007 22:15

Majkl napísal:
Soud: Plán s dálnici do Vídně nezrušíme


Nejvyšší správní soud totiž po zasedání rozšířeného senátu odmítl návrh na zrušení Územního plánu velkého územního celku Břeclavsko, který s výstavbou silnice R52 přes Pálavu, Novomlýnské nádrže a Mikulov počítá. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6473


Horšie to je na rakúskej strane, kde PPP akosi padá a protestuje mesto Mistelbach. Ale ono sa to stavať bude, len neskôr. Rakúšania sú proste takí, oni si to 10x zvážia a potom raz dva postavia a neľutujú toho.

Česká R52 je síce krátka, ale tak skoro hotová nebude.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod Lenny » 14. Mar 2007 20:09

Někde jsem četl, že rakušaci už začali stavět.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 23:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod aquila » 14. Mar 2007 20:51

rakusani este nezacali ani so stavbou S2, ktora je svojim sposobom nutna pre A5 ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Dialniciar » 01. Apr 2007 00:03

aquila napísal:rakusani este nezacali ani so stavbou S2, ktora je svojim sposobom nutna pre A5 ...


A5 už sa začala stavať podľa mojich informácií.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod Jarda » 09. Apr 2007 19:35

viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=42799#42799
To by mne opravdu zajímalo, kudy chce M. Patrik vést obchvat Břeclavi v parametrech R24,5/120, aby vážně nenarušil ani ptačí oblast Natura 2000 - Lužní lesy na soutoku Dyje a Moravy ani Lednicko - Valtický areál (NKP + památka UNESCO). :?: :roll:
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Jarda » 17. Apr 2007 12:21

Ostře proti podstatnému odklonu trasování R52 oproti stávající I/52 (a nedostavěné německé dálnici) je vinařská lobby, která má silný vliv Jihomoravském krajském zastupitelstvu, takže zřejmě nelze očekávat, že by se územní plán změnil na základě protestů ekologů.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Jurislav » 15. Jún 2007 19:46

Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 15:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Bursík je pro Mikulov

Odoslaťod Marty » 06. Sep 2007 16:11

Na tomto rozhovoru:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7862

je zajímavé, že zelení (nebo alespoň jejich šéf) otočili a už neprosazují variantu přes Břeclav...
Obrázok používateľa
Marty
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 718
Založený: 17. Okt 2006 22:19
Bydlisko: CZ, Troubsko

Odoslaťod Jarda » 06. Sep 2007 17:03

Ministr Bursík zjistil při jednání v Rakousku, že tam není reálné prosadit změnu trasování, proto ustoupil.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha

Dálnice Brno-Vídeň kvůli ekologům možná změní trasu

Odoslaťod Marty » 05. Okt 2007 12:22

Dálnice Brno-Vídeň kvůli ekologům možná změní trasu, viz:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=53388#53388
Obrázok používateľa
Marty
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 718
Založený: 17. Okt 2006 22:19
Bydlisko: CZ, Troubsko

Problém s R52

Odoslaťod Marty » 16. Nov 2007 15:44

Tak ten ždibíček R52 mezi Mikulovem a státní hranicí bude ještě problematický... viz.: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=56063#56063
Obrázok používateľa
Marty
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 718
Založený: 17. Okt 2006 22:19
Bydlisko: CZ, Troubsko

Odoslaťod Lenny » 16. Nov 2007 22:43

Zas tak černě bych to neviděl :wink:
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 23:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Marty » 19. Nov 2007 10:21

Lenny napísal:Zas tak černě bych to neviděl :wink:


asi máš pravdu Lenny, alespoň podle článku:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8552
Obrázok používateľa
Marty
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 718
Založený: 17. Okt 2006 22:19
Bydlisko: CZ, Troubsko

Mikulovský odbor: Projekt na R52 musíte přepracovat

Odoslaťod Marty » 29. Nov 2007 13:08

Mikulovský odbor: Projekt na R52 musíte přepracovat

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8670
Obrázok používateľa
Marty
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 718
Založený: 17. Okt 2006 22:19
Bydlisko: CZ, Troubsko

Odoslaťod Thomas » 20. Dec 2007 22:03

Moc nechápu, co komu vadí na stavbě R52 z Pohořelic do Rakouska. Stejně jde většinou jen o rozšíření stávající silnice. naopak přes Břeclav se zničí poměrně dost krásného lužního lesa. Než se začala R52 stavět, mělo to podle mě smysl, teď ne.
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 20:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod Lenny » 11. Jan 2008 01:18

Jsou věci které se nedají pochopit
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 23:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Thomas » 11. Jan 2008 17:59

Ještě jedna věc: Kdyby R na Vídeň odbočovala z D2, bylo by reálné, že dojde k vyčerpání její kapacity a stejny by se úsek na Brno musel upravovat. Už současný součet by mohl být tak okolo 25 tis.
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 20:42
Bydlisko: Brno

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Dálnice v ČR

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.