Stránka 2 z 4

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2007 18:34
od Lenny
Jarda napísal:Na R52 zbývá postavit cca 25 km, přičemž jedinou náročnou stavbou bude most přes Věstonickou přehradu (pravděpodobně se ale bude stavět jen dvoupruhový a opačný směr povede po hrázi Mušovské přehrady - současná I/52).


Přes Nové Mlyny povede R52 po náspu, zhruba uprostřed bude situovan most.

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2007 11:00
od Dialniciar
Pre samotné Brno má väčší význam pokračovať na Ostravu a Zlín a odtiaľto potom na SR.

ČR by skôr než rôzne nepotrebné RC mala čo najrýchlejšie začať financovať D3.

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2007 11:01
od mapman
Dialniciar napísal:ČR by skôr než rôzne nepotrebné RC mala čo najrýchlejšie začať financovať D3.


V tom som 100% za... Najmä prioritné úseky Benešov - Tábor - Soběslav a hraničný úsek.

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2007 12:49
od Jarda
mapman napísal:
Dialniciar napísal:ČR by skôr než rôzne nepotrebné RC mala čo najrýchlejšie začať financovať D3.


V tom som 100% za... Najmä prioritné úseky Benešov - Tábor - Soběslav a hraničný úsek.


Vpodstatě souhlasím, ale podle mého názoru by úsek Praha - Benešov měl mít vyšší prioritu než Benešov - Tábor (resp. Mezno) a přivést dálnici do Č. Budějovic bez vybudování jejich obchvatu (který by od MÚK Úsilné ovšem mohl být v 1. etapě na 1/2 profil), bych také nepovažoval za ideální.

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2007 13:02
od Dialniciar
Jarda napísal:
mapman napísal:
Dialniciar napísal:ČR by skôr než rôzne nepotrebné RC mala čo najrýchlejšie začať financovať D3.


V tom som 100% za... Najmä prioritné úseky Benešov - Tábor - Soběslav a hraničný úsek.


Vpodstatě souhlasím, ale podle mého názoru by úsek Praha - Benešov měl mít vyšší prioritu než Benešov - Tábor (resp. Mezno) a přivést dálnici do Č. Budějovic bez vybudování jejich obchvatu (který by od MÚK Úsilné ovšem mohl být v 1. etapě na 1/2 profil), bych také nepovažoval za ideální.


Ja som zase sa riešenie: výstavba plnoprofilových obchvatov a úsekov tam, kde sú dnes väčšie intenzity alebo aj nižšie, no s rýchlym rastom. A potom dostavať medziúseky.

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2007 22:02
od Michal.ACS
Já jsem za to, aby se stavělo kdekoliv to jde a dovolují to možnosti... tzn. finance a stavební povolení 8)
Ta D3 je stejně nějaká zakletá. Je jasné, že stát bude a že až bude, tak to bude boma :D akorát není jasné kdy. Nicméně by měla dostat prioritu ihned po dostavění D1. To bez debat.
A co se priority úseků týče... u úseku Praha - Mezno je spousty otázek a otazníků :? takže klidně pokud je možnost stavět Tábor - Soběslav, já v tom problém nevidím. Jakýkoliv kilometr D3 je jenom ku prospěchu a v současný chvíli je i celkem jedno, kde je... bohužel :(

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2007 22:04
od Michal.ACS
pardon :roll: jak jsem četl ty příspěvky nade mnou, tak jsem se vžil do topicu D3, kdyžtak to tam přesuňte :wink:

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 21:13
od Majkl

Soud: Plán s dálnici do Vídně nezrušíme


Nejvyšší správní soud totiž po zasedání rozšířeného senátu odmítl návrh na zrušení Územního plánu velkého územního celku Břeclavsko, který s výstavbou silnice R52 přes Pálavu, Novomlýnské nádrže a Mikulov počítá. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6473

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 21:15
od Dialniciar
Majkl napísal:
Soud: Plán s dálnici do Vídně nezrušíme


Nejvyšší správní soud totiž po zasedání rozšířeného senátu odmítl návrh na zrušení Územního plánu velkého územního celku Břeclavsko, který s výstavbou silnice R52 přes Pálavu, Novomlýnské nádrže a Mikulov počítá. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6473


Horšie to je na rakúskej strane, kde PPP akosi padá a protestuje mesto Mistelbach. Ale ono sa to stavať bude, len neskôr. Rakúšania sú proste takí, oni si to 10x zvážia a potom raz dva postavia a neľutujú toho.

Česká R52 je síce krátka, ale tak skoro hotová nebude.

OdoslaťOdoslané: 14. Mar 2007 19:09
od Lenny
Někde jsem četl, že rakušaci už začali stavět.

OdoslaťOdoslané: 14. Mar 2007 19:51
od aquila
rakusani este nezacali ani so stavbou S2, ktora je svojim sposobom nutna pre A5 ...

OdoslaťOdoslané: 31. Mar 2007 23:03
od Dialniciar
aquila napísal:rakusani este nezacali ani so stavbou S2, ktora je svojim sposobom nutna pre A5 ...


A5 už sa začala stavať podľa mojich informácií.

OdoslaťOdoslané: 09. Apr 2007 18:35
od Jarda
viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=42799#42799
To by mne opravdu zajímalo, kudy chce M. Patrik vést obchvat Břeclavi v parametrech R24,5/120, aby vážně nenarušil ani ptačí oblast Natura 2000 - Lužní lesy na soutoku Dyje a Moravy ani Lednicko - Valtický areál (NKP + památka UNESCO). :?: :roll:

OdoslaťOdoslané: 17. Apr 2007 11:21
od Jarda
Ostře proti podstatnému odklonu trasování R52 oproti stávající I/52 (a nedostavěné německé dálnici) je vinařská lobby, která má silný vliv Jihomoravském krajském zastupitelstvu, takže zřejmě nelze očekávat, že by se územní plán změnil na základě protestů ekologů.

OdoslaťOdoslané: 15. Jún 2007 18:46
od Jurislav

Bursík je pro Mikulov

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2007 15:11
od Marty
Na tomto rozhovoru:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7862

je zajímavé, že zelení (nebo alespoň jejich šéf) otočili a už neprosazují variantu přes Břeclav...

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2007 16:03
od Jarda
Ministr Bursík zjistil při jednání v Rakousku, že tam není reálné prosadit změnu trasování, proto ustoupil.

Dálnice Brno-Vídeň kvůli ekologům možná změní trasu

OdoslaťOdoslané: 05. Okt 2007 11:22
od Marty
Dálnice Brno-Vídeň kvůli ekologům možná změní trasu, viz:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=53388#53388

Problém s R52

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2007 14:44
od Marty
Tak ten ždibíček R52 mezi Mikulovem a státní hranicí bude ještě problematický... viz.: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=56063#56063

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2007 21:43
od Lenny
Zas tak černě bych to neviděl :wink:

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2007 09:21
od Marty
Lenny napísal:Zas tak černě bych to neviděl :wink:


asi máš pravdu Lenny, alespoň podle článku:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8552

Mikulovský odbor: Projekt na R52 musíte přepracovat

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2007 12:08
od Marty
Mikulovský odbor: Projekt na R52 musíte přepracovat

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8670

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2007 21:03
od Thomas
Moc nechápu, co komu vadí na stavbě R52 z Pohořelic do Rakouska. Stejně jde většinou jen o rozšíření stávající silnice. naopak přes Břeclav se zničí poměrně dost krásného lužního lesa. Než se začala R52 stavět, mělo to podle mě smysl, teď ne.

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2008 00:18
od Lenny
Jsou věci které se nedají pochopit

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2008 16:59
od Thomas
Ještě jedna věc: Kdyby R na Vídeň odbočovala z D2, bylo by reálné, že dojde k vyčerpání její kapacity a stejny by se úsek na Brno musel upravovat. Už současný součet by mohl být tak okolo 25 tis.