Stránka 5 z 15

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2007 23:12
od H16-85
mel napísal:
Dialniciar napísal: - aký je rozdiel presne medzi "konsolidovanými a individuálnymi údajmi" :?: :?: :?:


Individualne je len samotny Doprastav, konsolidovane su vratane dcerskych spolocnosti, tie sa konsoliduju roznymi uctovnymi postupmi, podla toho, ake % firma vlastni, resp aky ma vplyv. Sucastou vyrocnej spravy byva zvycajne aj sposob konsolidacie jednotlivych spolocnosti (at equity, full consolidation...).


Je to len účtovné oddelenie firiem, aby to bolo stále viac a viac neprehľadné. A začal to už robiť aj predtým čistý Metrostav.

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2007 23:59
od konstrukt
doprastavak napísal:Našiel som nejakú stránku o Doprastave,a.s www.doprastav.biznisweb.sk
Stránka bola bohužiaľ zrušena.

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 12:35
od Dialniciar
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7685

Medzi 41 najbohatšími Slovákmi sa nachádza síce takmer na posledných miestach, ale predsa s majetkom 1,5-2 mld. SKK aj 7 významných osobností spoločnosti Doprastav, resp. DDM Group. :arrow:

34. I. Šesták (63)
1,5-2 miliardy Sk
35. D. Knotek (61)
1,5-2 miliardy Sk
36. F. Klepetko (69)
1,5-2 miliardy Sk
37. V. Turanský (66)
1,5-2 miliardy Sk
38. D. Mráz (53) ...
1,5-2 miliardy Sk
39. F. Potisk (63)
1,5-2 miliardy Sk
40. V. Karel (65)
1,5-2 miliardy Sk

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 12:45
od konstrukt
Dialniciar napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7685

Medzi 41 najbohatšími Slovákmi sa nachádza síce takmer na posledných miestach, ale predsa s majetkom 1,5-2 mld. SKK aj 7 významných osobností spoločnosti Doprastav, resp. DDM Group. :arrow:

34. I. Šesták (63)
1,5-2 miliardy Sk
35. D. Knotek (61)
1,5-2 miliardy Sk
36. F. Klepetko (69)
1,5-2 miliardy Sk
37. V. Turanský (66)
1,5-2 miliardy Sk
38. D. Mráz (53) ...
1,5-2 miliardy Sk
39. F. Potisk (63)
1,5-2 miliardy Sk
40. V. Karel (65)
1,5-2 miliardy Sk
Okrem pána Mráza sú to všetko starí dedovia.

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 12:47
od Dialniciar
doprastavak napísal:Okrem pána Mráza sú to všetko starí dedovia.


Čo tým chceš povedať :?: :roll:

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 12:58
od Ondra O.K.
Dialniciar napísal:....s majetkom 1,5-2 mld. SKK aj 7 významných osobností spoločnosti Doprastav, resp. DDM Group....


OT: Kolik si za to muzou (stihnou) uzit aut, domu, zen, jidla, piti... asi ne o moc vic nez vetsina z nas... a ze jezdi na Seyschely? Ja se tesim na pristi tyden do Slovenskeho raje...

A taky asi klidneji spim... :)

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 12:58
od konstrukt
Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:Okrem pána Mráza sú to všetko starí dedovia.


Čo tým chceš povedať :?: :roll:
Nič dôležité,iba to že tam poniektorí dlho nebudú a nabalia sa zase další.

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 12:59
od pablito
Doprastavak, NA stranke doprastavu som nasiel tento clanok s 07/02/2007.

Podľa Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS), a. s., má byť 7,5-kilometrový úsek diaľnice Hričovské Podhradie - Kysucké Nové Mesto dokončený v novembri tohto roka. Celkové náklady sa odhadujú na vyše 94 miliónov Sk a financovať sa budú z prostriedkov Kohézneho fondu, Európskej investičnej banky a zo štátneho rozpočtu. Na výstavbe sa podieľajú Združenie Žilina, Doprastav, a. s., Bratislava, Váhostav-Sk, a. s., a Strabag, a. s. "Úsek diaľnice z Hričovského Podhradia do Kysuckého Nového Mesta je súčasťou prioritného diaľničného ťahu D1 a D3 z Bratislavy cez Trenčín a Žilinu do Skalitého, čo je hraničný priechod s Poľskom. Vyrieši nám aj cestné napojenie do Českej republiky. Celý diaľničný úsek má byť hotový do roku 2011," povedal Juraj Čermák, investičný riaditeľ NDS.

Podľa ministerstva dopravy v septembri Vrtižer - Sverepectohto roka sa má začať stavať 9,5-km úsek diaľnice Vrtižer - Sverepec a dokončený má byť v roku 2009. Na tomto úseku sa má po prvýkrát na Slovensku budovať diaľnica formou verejno-súkromného partnerstva - Public Private Partnership (PPP). Pri takomto financovaní výstavby diaľnic súkromný a verejný sektor si rozdelia riziká spojené s výstavbou a prevádzkovaním diela.

http://www.doprastav.sk/index.php?s-cv-contentID=11245

Bud som to nepostrehol ale nezda sa mi ze by sa tento usek (Hričovské Podhradie - Kysucké Nové Mesto) vobec staval... :wink:
A co sa tyka PPP na Vrtižer - Sverepec ... Hmmm... Ako je to myslene?

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 13:06
od konstrukt
pablito napísal:Doprastavak, NA stranke doprastavu som nasiel tento clanok s 07/02/2007.

Podľa Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS), a. s., má byť 7,5-kilometrový úsek diaľnice Hričovské Podhradie - Kysucké Nové Mesto dokončený v novembri tohto roka. Celkové náklady sa odhadujú na vyše 94 miliónov Sk a financovať sa budú z prostriedkov Kohézneho fondu, Európskej investičnej banky a zo štátneho rozpočtu. Na výstavbe sa podieľajú Združenie Žilina, Doprastav, a. s., Bratislava, Váhostav-Sk, a. s., a Strabag, a. s. "Úsek diaľnice z Hričovského Podhradia do Kysuckého Nového Mesta je súčasťou prioritného diaľničného ťahu D1 a D3 z Bratislavy cez Trenčín a Žilinu do Skalitého, čo je hraničný priechod s Poľskom. Vyrieši nám aj cestné napojenie do Českej republiky. Celý diaľničný úsek má byť hotový do roku 2011," povedal Juraj Čermák, investičný riaditeľ NDS.

Podľa ministerstva dopravy v septembri Vrtižer - Sverepectohto roka sa má začať stavať 9,5-km úsek diaľnice Vrtižer - Sverepec a dokončený má byť v roku 2009. Na tomto úseku sa má po prvýkrát na Slovensku budovať diaľnica formou verejno-súkromného partnerstva - Public Private Partnership (PPP). Pri takomto financovaní výstavby diaľnic súkromný a verejný sektor si rozdelia riziká spojené s výstavbou a prevádzkovaním diela.

http://www.doprastav.sk/index.php?s-cv-contentID=11245

Bud som to nepostrehol ale nezda sa mi ze by sa tento usek (Hričovské Podhradie - Kysucké Nové Mesto) vobec staval... :wink:
A co sa tyka PPP na Vrtižer - Sverepec ... Hmmm... Ako je to myslene?
Tento príspevok je citovaný z dopravných novín Transport, bol iba pridaný na doprastavácku stránku iba ako info. Úsek HP-KNM sa stavia iba z časti a to HP-ZA /Strážov/ a o úseku Vrtížer-Sverepec je somarina, to si už mohol postrehnuť aj sám.

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 13:11
od pablito
doprastavak napísal:
pablito napísal:Doprastavak, NA stranke doprastavu som nasiel tento clanok s 07/02/2007.

Podľa Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS), a. s., má byť 7,5-kilometrový úsek diaľnice Hričovské Podhradie - Kysucké Nové Mesto dokončený v novembri tohto roka. Celkové náklady sa odhadujú na vyše 94 miliónov Sk a financovať sa budú z prostriedkov Kohézneho fondu, Európskej investičnej banky a zo štátneho rozpočtu. Na výstavbe sa podieľajú Združenie Žilina, Doprastav, a. s., Bratislava, Váhostav-Sk, a. s., a Strabag, a. s. "Úsek diaľnice z Hričovského Podhradia do Kysuckého Nového Mesta je súčasťou prioritného diaľničného ťahu D1 a D3 z Bratislavy cez Trenčín a Žilinu do Skalitého, čo je hraničný priechod s Poľskom. Vyrieši nám aj cestné napojenie do Českej republiky. Celý diaľničný úsek má byť hotový do roku 2011," povedal Juraj Čermák, investičný riaditeľ NDS.

Podľa ministerstva dopravy v septembri Vrtižer - Sverepectohto roka sa má začať stavať 9,5-km úsek diaľnice Vrtižer - Sverepec a dokončený má byť v roku 2009. Na tomto úseku sa má po prvýkrát na Slovensku budovať diaľnica formou verejno-súkromného partnerstva - Public Private Partnership (PPP). Pri takomto financovaní výstavby diaľnic súkromný a verejný sektor si rozdelia riziká spojené s výstavbou a prevádzkovaním diela.

http://www.doprastav.sk/index.php?s-cv-contentID=11245

Bud som to nepostrehol ale nezda sa mi ze by sa tento usek (Hričovské Podhradie - Kysucké Nové Mesto) vobec staval... :wink:
A co sa tyka PPP na Vrtižer - Sverepec ... Hmmm... Ako je to myslene?
Tento príspevok je citovaný z dopravných novín Transport, bol iba pridaný na doprastavácku stránku iba ako info. Úsek HP-KNM sa stavia iba z časti a to HP-ZA /Strážov/ a o úseku Vrtížer-Sverepec je somarina, to si už mohol postrehnuť aj sám.


Jasne...
CO sa tyka toho druheho, tak sa to da chapat ako ze staviate ten usek na vlastne naklady, cize uverujete stat a to je v istom slova zmysle PPP. (JA ked riadne pritiahnute) :lol:

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 13:17
od Dialniciar
pablito napísal:CO sa tyka toho druheho, tak sa to da chapat ako ze staviate ten usek na vlastne naklady, cize uverujete stat a to je v istom slova zmysle PPP. (JA ked riadne pritiahnute) :lol:


Úverovanie bolo rozvinuté v r. 1995-1998. Dnes už to nie je v takom rozsahu ako to bolo, respektíve sa znormalizoval tento pojem pre všetky štáthejednoducho povedané, diaľničné spoločnosti-cestári-ministerstvá dopravy si dávajú do podmienok na výstavbu diaľnic také položky ako je tržby, zisk atď., až po možnosť vziať si veľké úvery, neplatenie načas 2-3 mesiace. Platí to na Slovensku, Česku, Rakúsku, ... firmy stavajú, ale najviac sa platí na konci roka a v lete. Medzitým sú dlhy od štátu voči stavebným firmám a to nielen voči Doprastavu.

OdoslaťOdoslané: 26. Aug 2007 19:43
od konstrukt
Aktualizovaná stránka Doprastavu,a.s.-referencie a iné drobnosti.

OdoslaťOdoslané: 28. Aug 2007 08:57
od Dialniciar
doprastavak napísal:
Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:Okrem pána Mráza sú to všetko starí dedovia.


Čo tým chceš povedať :?: :roll:
Nič dôležité,iba to že tam poniektorí dlho nebudú a nabalia sa zase další.


Všetci menovaní sú tam už x rokov a zažívajú "silný" Doprastav a tí,čo sú previazaní (a je ich z nich väčšina) na DDM Group na Doas atď., tak tí môžu z DPS odísť a napriek tomu budú mať vysoký majetok.

Ja im to však prajem.

OdoslaťOdoslané: 24. Sep 2007 10:33
od konstrukt
Doprastav,a.s. bude možno stavať diaľnicu v Poľsku spolu so spoločnosťou Bogl&Krýsl pri otváraní obálok v prvom kole obsadili prvé miesto. Doprastav,a.s. zatiaľ stavia v zahraničí diaľnicu v Azerbajdžane, ktorá je rozdelená na 3 úseky buduje ich spolu s nemecko-azerbajdžanskou firmou Azvirt.

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2007 10:41
od konstrukt
doprastavak napísal:Doprastav,a.s. bude možno stavať diaľnicu v Poľsku spolu so spoločnosťou Bogl&Krýsl pri otváraní obálok v prvom kole obsadili prvé miesto.
Jedná sa o stavbu cesty S69 v úseku C2 Szare-Laliky Poľsko

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2007 20:52
od konstrukt
K 1.1.2008 vznikne nový závod Doprastavu,a.s.Pozemné staviteľstvo ktorý vznikne zo súčastnej správy pozemných stavieb závodu Bratislava Petržalka.

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2007 21:01
od konstrukt
V súčastnosti tvorý Doprastav,a.s. Bratislava závod Bratislava-Mlynské Nivy, závod Bratislava-Petržalka, závod Žilina, závod Zvolen, Mechanizačno-dopravný závod Zvolen, závod predpínacie technologie, závod Prefa, závod oceľové konštrukcie, organizačná zložka Praha, technicko-skúšobný servis,organizačná zložka v Baku, marketingová kancelaria Košice a 1.1.2008 závod pozemné staviteľstvo

OdoslaťOdoslané: 29. Okt 2007 11:08
od Dialniciar
Istým prekvapením môže byť, že v štruktúre minoritných akcionárov Doprastavu, ktorý je v DDM holdingu jedným z najsilnejších, sú lichtenštajnské investičné spoločnosti Lorant Establishment a Vermell Anstalt. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8293

... môj názor ...

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2007 10:27
od Dialniciar
V poslednej dobe sa tu možno vytvára obraz, že som zaujatý voči najväčšej stavebnej firme na Slovensku. Opak je pravdou. Bežne síce takéto príspevky nepíšem, ale spravím výnimku. Ja by som vybral Doprastav pre výstavbu týchto úsekov:

D1 cez PB
D1 rozšírenie BA-TT z 2+2 na 3+3 pruhy
R1 dostavba
obchvat Zvolena a obchvaty na západnej R2
D4

Doprastav by si týmito stavbami, ak by sa začali v tomto desaťročí zabezpečil ročne na produkcii 5-6 mld. SKK a diaľnice by sa stali znovu silným a hlavne stabilným prvkom vo firme na dlhé roky.

A to za podmienok, aby:

1. Doprastav dal najlepšiu cenu.
2. S týmito úsekmi má najlepšie skúsenosti vzhľadom na navrhnuté projekty.
3. Aby išiel v konzorciu - to ja už najradšej vidím všade, ak by potom jedna firma skrachovala, nahradia ju iné a zároveň je to najvýhodnejšie stavania v dnešnej dobe, samozrejme DPS by mal mať na prácach min. 65% podiel.

Ideálne už len ako menší partner by mal nasledujéce desaťročie stavať ostatné úseky na diaľničnej sieti, kde sa podľa mňa logicky začnú presadzovať výrazné iné stavebné firmy:

D1 ZA-RK - hlavne Váhostav
D3 - hlavne Váhostav
R3 - konzorcium Skanska + Strabag + Váhostav, všetky vetvy
R2 ZV-KE - Strabag, Inžinierske Stavby
R4 KE-H - Inžinierske Stavby
R7 - konzorcium Doprastav, Skanska, Strabag
D1 KE-MI-UA - Inžinierske Stavby, Chemkostav, Eurovia KE, Strabag

Je to len môj názor, kto by mal čo stavať, ... realita bude zrejme iná. 8)

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2007 10:34
od konstrukt
Chemkostav by asi ťažko staval dialnicu, pretože sa na tieto stavby neorientuje.

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2007 11:06
od Dialniciar
doprastavak napísal:Chemkostav by asi ťažko staval dialnicu, pretože sa na tieto stavby neorientuje.


Kým sa začne stavať D1 na východe, tak sa bude orientovať. :wink:

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2007 11:16
od konstrukt
Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:Chemkostav by asi ťažko staval dialnicu, pretože sa na tieto stavby neorientuje.


Kým sa začne stavať D1 na východe, tak sa bude orientovať. :wink:
Počítam s tým, že tomu dopomôže Doprastav.

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2007 11:19
od Dialniciar
doprastavak napísal:
Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:Chemkostav by asi ťažko staval dialnicu, pretože sa na tieto stavby neorientuje.


Kým sa začne stavať D1 na východe, tak sa bude orientovať. :wink:
Počítam s tým, že tomu dopomôže Doprastav.


Je to možné, ak ešte vôbec vtedy budem žiť, tak sa o tom aj sám presvedčím. Ale toho, že by som sa ja previezol od BA až na hranicu s Ukrajinou súvisle po diaľnici D1 na plný profil postavenej (toleroval by som prípadné opravy), tak toho sa ja nedožijem. Alebo možno aj ano, ale už asi nebudem šoférovať. :wink:

A Doprastav, ak teraz nezíska viacej zakáziek priamo v diaľniciach, už tomu zrejme pomáhať nebude. :twisted:

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2007 11:34
od konstrukt
Po odovzdaný diaľničného úseku HP-ZA /Strážov/ bude mať Doprastav prakticky iba jednu veľkú diaľničnú stavbu pod Tatrami. A ak v dočasnej dobe nezíska napr: diaľnicu PB, R Šášov prípadne ohlasované obchvaty Trstenú... Bude mať nedostatok dopravných stavieb vo výrobnom programe, tento výpadok kompenzuje zahraničným podnikaním,pozemným staviteľstvom v ktorom realizuje množstvo zaujimavých zákaziek a množstvom ďalším prác. Z môjho pohľadu to bola chyba, sa nepredali zahraničnému investorovi. Zatiaľ má dostatok výrobného programu. Uvidíme v nasledujúcich mesiacoch ako dopadnú nasledujúce dopravné súťaže.

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2007 12:06
od konstrukt
Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:Chemkostav by asi ťažko staval dialnicu, pretože sa na tieto stavby neorientuje.


Kým sa začne stavať D1 na východe, tak sa bude orientovať. :wink:
Neverím tomu, že by sa začal Chemkostav orientovať na diaľnice, nemá nato ani skúsenosti, predpoklady. Boli a sú tu také špekulácie, že Doprastav by kúpil túto spoločnosť za účelom zriadenia si vlastného závodu vo východoslovenskom regióne a pri dodaní know-how, tieto stavby realizovať, ale už ako Doprastav- závod Michalovce. Môj názor.