Tubau,a.s. Žilina

sekcia venovaná stavebným a projekčným firmám ako aj mechanizmom a technike využívanej pri stavbách, respektíve údržbe diaľničnej a cestnej siete.

Moderátor: Moderátori

Tubau,a.s. Žilina

Odoslaťod Branco » 12. Mar 2006 13:53

Máme tu nového hráča na slovenskom stavebnom trhu: Mengusovce-Jánovce 1. úsek bude stavať spolu s IS Košice švajčiarska firma Marti Holding, AG.

Linka na firemné stránky je tu: www.martiag.ch







Obrázok


Obrázok
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 02:54

Re: Marti Holding, AG

Odoslaťod vlad » 12. Mar 2006 16:55

Branco napísal:M8me tu nového hráča na slovenskom stavebnom trhu: Mengusovce-Jánovce 1. úsek bude stavať spolu s IS Košice švajčiarska firma Marti Holding, AG.

Linka na firemné stránky je tu: http://www.martiag.ch/de/100/start.asp


Vyzerá to tak, že táto firma bude stavat tunel Bôrik.
vlad
diskutujúci
 
Príspevky: 64
Založený: 13. Máj 2005 20:47

Odoslaťod Branco » 14. Mar 2006 14:59

Podľa stránky má firma rozsiahle skúsenosti so stavbou tunelov, najviac vo Švajčiarsku, ale aj v Nemecku a Francúzsku:
http://www.martiag.ch/de/100/kr/kompetenzen.asp?id=37&a=kompetenzreferenz&k=Tunnelbau&kTitel=Referenzen.
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 02:54

Odoslaťod Dialniciar » 26. Aug 2006 21:06

Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

správa z jesene 2005

Odoslaťod Dialniciar » 11. Dec 2006 12:30

Trochu z histórie:

V roku 2004 do podniku Váhostav – Tunely a špeciálne zakladania a.s. kapitálovo vstúpila švajčiarska spoločnosť Marti Holding AG, ktorá vlastní 66 percent jeho akcií. Marti Holding vo svojich podnikoch vo Švajčiarsku, v Južnej Afrike, Španielsku, na Ukrajine a na Slovensku zamestnáva bezmála 2500 ľudí. Jeho výrobný program sa zameriava na priemyselnú výrobu, inžinierske stavby, cestné a podzemné staviteľstvo, výstavbu diaľníc a špeciálne zakladanie stavieb.

Bratislavská spoločnosť Váhostav – Tunely a špeciálne zakladania dosiahla za prvý polrok tohto roku obrat 505 miliónov korún. Na stavebnom trhu pôsobí ako subdodávateľ takých stavebných spoločností akými sú Doprastav, Inžinierske stavby Košice, Skanska alebo Váhostav SK Žilina. Okrem výstavby diaľnice na Severnom Slovensku, najmä na úseku Vrtiež–Hričovské Podhradie, cestného obchvatu pri Oravskom Podzámku a stavebných prác na tuneli Sitina diaľničného privádzača D1 Lamač–Mlynská dolina sa podieľa aj na budovaní ďalších priemyselných objektov po celom Slovensku.

http://www.holcim.sk/gc/SK/uploads/HCE% ... _72dpi.pdf
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod Dialniciar » 24. Dec 2007 13:18

Marti Holding patrí medzi 4 najväčšie stavebné spoločnosti Franúczska a svoje zastúpenia a kontrakty (k 1.1.2007) má vo viac ako dvadsiatke štátov sveta, najviac v krajinách EÚ.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod konstrukt » 24. Dec 2007 13:23

Dialniciar napísal:Marti Holding patrí medzi 4 najväčšie stavebné spoločnosti Franúczska a svoje zastúpenia a kontrakty (k 1.1.2007) má vo viac ako dvadsiatke štátov sveta, najviac v krajinách EÚ.
Nie je náhodou Marti Holding Švajčiarska firma, lebo píšeš o Francúzsku.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 29. Dec 2006 00:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 24. Dec 2007 13:40

doprastavak napísal:
Dialniciar napísal:Marti Holding patrí medzi 4 najväčšie stavebné spoločnosti Franúczska a svoje zastúpenia a kontrakty (k 1.1.2007) má vo viac ako dvadsiatke štátov sveta, najviac v krajinách EÚ.
Nie je náhodou Marti Holding Švajčiarska firma, lebo píšeš o Francúzsku.


Áno je, pomýlil som sa. Chcel som napísať, že realizovala okrem iného aj slávny Viadukt Millau. :wink:

Najväčšie švajčiarske stavebné spoločnosti sú: Zschokke Gruppe, Marti, Stuag, Preiswerk, Walo Bertschinger, Losinger a Frutiger.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod konstrukt » 04. Máj 2008 15:18

Švajčiari sľubujú Váhostavu tunely a špeciálne zakladania,a.s. /TUBAU,a.s./ novú silu do razenia tunelov :arrow: http://firmy.etrend.sk/38669/firmy/svaj ... ia-tunelov
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 29. Dec 2006 00:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod konstrukt » 08. Máj 2008 12:55

Tubau,a.s. ide až do hĺbky



Dôležitou súčasťou stavebníctva je podzemné staviteľstvo. Zaoberá sa výstavbou veľkopriestorových podzemných diel, cestných tunelov, podzemných objektov vodných elektrární, vodných privádzačov, budovaním podzemných tesniacich stien a zabezpečovaním svahov. Stavebná spoločnosť Tubau, a.s., sa zameriava práve na tento druh stavieb. Napokon, hovorí o tom aj jej slogan Ideme až do hĺbky. K dispozícii má kompletné strojové i technologické vybavenie a skúsený kvalifikovaný pracovný kolektív, od riadiacich až po robotnícke profesie. Svoje aktivity rozvíja nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí.


Prerážka druhej tunelovej rúry podtatranského tunela Bôrik
K strategicky najvýznamnejším projektom divízie podzemných stavieb patrí výstavba tunela Bôrik pri Svite na úseku diaľnice Mengusovce - Jánovce. Ide o prvý dvojrúrový tunel na diaľnici D1, ktorého tunelové rúry merajú 999 a 993 metrov. Stavbári razili tunel novou rakúskou tunelovacou metódou NRTM.

Prvá tunelová rúra bola slávnostne prerazená vlani 11. decembra, prerážka druhej rúry sa uskutočnila pred dvoma týždňami, 18. februára 2008 o 16. 45 hod , keď bola z východného portálu prerazená pomocou trhacích prác ľavá tunelová rúra v staničení 605,9 m.

Predpokladané ukončenie trhacích prác je naplánované v druhej polovici tohto mesiaca. Motoristi budú môcť dokončený tunel využívať už v roku 2009.



Významná zákazka v Škótsku
Aktivity divízie podzemných stavieb smerujú aj do zahraničia. V súčasnosti stavia divízia podzemnú elektráreň Glendoe Hydro Scheme v Škótsku. Hydroelektráreň Glendoe Hydro Scheme patrí medzi najväčšie stavebné projekty Škótska. Na stavbe pracujú odborníci a špecialisti zo štyroch krajín.

Turbína hydroelektrárne s výkonom do 100 MW je schopná zabezpečiť elektrickú energiu pre domácnosti zodpovedajúce veľkosti mesta Glasgow. Elektráreň bude mať najvyšší spád spomedzi všetkých elektrární vo Veľkej Británii a umožní vyrábať viac energie z každého kubického metra vody ako akékoľvek iné zariadenia v krajine.

Výstavba elektrárne sa začala začiatkom roku 2006. Spoločnosť Tubau realizovala od apríla 2006 raziace práce na odtokovom tuneli a vstupnom tuneli do podzemnej elektrárne a následne pokračovala v prácach na podzemnej kaverne pre strojovňu, transformátorovňu a napájacie chodby do priehrady.


Na ďalekom severe, v Grónsku a na Islande

Na stavbe podzemnej elektrárne Power Plant Sisimiut s výkonom 15 MW v Grónsku realizuje Tubau výlomové činnosti na všetkých podzemných objektoch elektrárne pomocou vrtno-trhacích prác. Pri trhacích prácach používajú odborníci sypkú priemyselnú trhavinu DAP s neelektrickým roznetom NONEL. Na zaistenie striekaným betónom využívajú špecialisti z Tubau striekací stroj Putzmeister WKM 133. Nakladanie rúbaniny zabezpečuje nakladač Cat 935, na jej odvoz z tunela slúžia nákladné vozidlá Astra HD8.

Primárne zaistenie sa realizuje len lokálne – mechanickými kotvami CT a striekaným betónom s drôtikmi. Vŕtacie práce zabezpečujú stroje Atlas Copco L2C . Kladivá majú výkon 22 kW. Stavba leží za polárnym kruhom, a tak staviteľom sťažujú prácu nízke arktické teploty. V zimnom období (november až jún) sa teplota pohybuje v rozmedzí od -10 do -35 stupňov Celzia.

Spoločnosť Tubau sa značnou mierou podieľala aj na výstavbe podzemnej elektrárne Kárahnjúkar na východe Islandu. Elektráreň prehradí dva ľadovcové riečne systémy, ktoré prepojí séria tunelov do podzemnej elektrárne s kapacitou 690 MW.


Divízia špeciálneho zamerania

Neoddeliteľnou súčasťou výrobného programu spoločnosti je divízia špeciálneho zakladania. Zameriava sa na zakladanie polyfunkčných objektov a obchodno-priemyselných parkov a pozemných objektov.

K realizovaným stavbám tohto druhu patria napríklad hypermarkety Carrefour a Kaufland v Žiline, Kia Motors Slovakia, PSA Peugeot Citroën v Trnave, zakladanie objektov pre ZŤS v Námestove či zakladanie mosta na krakovskej magistrále v Poľsku.

Divízia sa zúčastňuje aj na na diaľničnom programe SR. Na úsekoch diaľnice D3 Hričovské Podhradie - Žilina (Strážov), D1 Mengusovce - Jánovce I. a II. etapa, D1 Fričovce-západ a II. etapa časť Svinia - Prešov sa podieľa na zabezpečovaní svahov. Divízia pracovala aj na zakladaní objektov rýchlostnej komunikácie Oravský Podzámok - Horná Lehota a na preložke cesty Nová Bystrica - Oravská Lesná.


Nový prírastok

Výrobný program spoločnosti sa v auguste 2006 rozrástol o novú divíziu, ktorá sa zameriava na realizáciu vodohospodárskych, dopravných, líniových stavieb a inžinierskych objektov. Spoločnosť Tubau realizovala kanalizačné a vodovodné stavby v Bratislave. Išlo najmä o rekonštrukciu kanalizačného zberača Pribinova ulica a rekonštrukciu kanalizačnej vetvy E Zberača. Divízia sa podieľa aj na výstavbe Sústavy na likvidáciu odpadových vôd, II. etapa, v Banskej Bystrici. V Senci zabezpečujú jej odborníci rozšírenie vodovodu.

V nasledujúcich rokoch sa Tubau plánuje presadiť aj na českom a nemeckom stavebnom trhu. Manažment spoločnosti predpokladá, že firma bude mať vďaka svojim dispozíciám a skúsenostiam možnosť podieľať sa aj na výstavbe ďalších slovenských tunelov. Verí, že si svoje postavenie medzi lídrami na stavebnom trhu udrží.


www.stavebne-noviny.sk/technologie-a-ma ... -do-hlbky/ - 20k -
Naposledy upravil konstrukt dňa 04. Júl 2008 14:41, celkovo upravené 1 krát.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 29. Dec 2006 00:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod konstrukt » 22. Jún 2008 23:25

TUBAU, a.s. sa špecializuje na projekty podzemného staviteľstva, špeciálneho zakladania a vodohospodárskych stavieb. V týchto segmentoch patrí medzi lídrov na slovenskom stavebnom trhu. Realizuje práce aj na zahraničných trhoch prostredníctvom divízii v Českej republike, Škótsku, na Islande, v Nemecku, Švajčiarsku a Španielsku.

DANICON HOLDING je 34%-ným vlastníkom TUBAU. 66% vlastní švajčiarska stavebná skupina MARTI Holding.

Najzaujímavejšie projekty:

Tunely :arrow:

Branisko, Sitina, Horelica, Bôrik

Špeciálne zakladania :arrow:

River Park Bratislava, Národné tenisové centrum Bratislava, Kia Motors Slovakia Žilina, PSA Peugeot – Citroen Trnava, Sony Nitra
Dialničné a rychlostné komunikácie - Preložka cesty R3 Oravský Podzámok - Horná Lehota
R2 Ožďany, preložka
Bratislava, D1 Viedenská cesta - Prístavný most
Výstavba cesty Skalité - hranice SR/PR
D2 Bratislava, Lamačská cesta - Staré grunty
D3 Hričovské Podhradie - Kysucké Nové Mesto, I. úsek
D1 Mengušovce - Jánovce, I. a II. úsek
D1 Prešov - Svinia

Vodohospodárske stavby :arrow:

Rekonštrukcia kanalizačného zberača na Pribinovej ul.Bratislava
Sústava na likvidáciu odpadových vôd II.etapa, Banská Bystrica



Pozemné stavby :arrow:

Bratislava Business Centre V


http://www.danicon.sk/?id=103&spl=1&lang=sk
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 29. Dec 2006 00:23
Bydlisko: BRATISLAVA


Odoslaťod konstrukt » 30. Okt 2008 21:29

TUBAU,a.s. Žilina pracuje na rozšírení metra v hlavnom meste Bulharska, Sofii.

Fotogaléria:
:arrow: http://www.tubau.sk/?idi=89
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 29. Dec 2006 00:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Thomas » 30. Okt 2008 21:35

Je známo jestli je to už druhá linka, nebo jen rozšíření první?
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 20:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod konstrukt » 31. Okt 2008 21:49

Thomas napísal:Je známo jestli je to už druhá linka, nebo jen rozšíření první?
Rozšírenie prvej linky.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 29. Dec 2006 00:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod konstrukt » 26. Nov 2008 01:03

TUBAU,a.s. mladá spoločnosť s európskym renomé :arrow: http://www.tubau.sk/files/euroreport_10-2008_str_21.pdf
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 29. Dec 2006 00:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 02. Jan 2009 13:48

Firma realizuje na Slovensku diaľničný tunel Bôrik, na I. úseku Mengusovce-Jánovce. Aktuálne fotky z výstavby (december 2008, východný portál tunela) :arrow:

http://www.highways.sk/tunnels/img/Borik/Borik14.jpg
http://www.highways.sk/tunnels/img/Borik/Borik15.jpg
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod konstrukt » 21. Feb 2009 18:37

Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 29. Dec 2006 00:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 26. Feb 2009 20:01

Koncern (materská firma) už má tunel aj v referenciách :arrow:

http://www.martiag.ch/data/referenzen/f ... rik_EN.pdf
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod milosD » 03. Dec 2009 16:19

Bratislavská spoločnosť Danicon Holding, a.s. prevzala kontrolu nad stavebnou firmou Tubau, a.s., Bratislava, ktorá je lídrom vo výstavbe cestných a železničných tunelov na Slovensku. Jej jediným vlastníkom sa Danicon Holding stal po tom, čo od doterajšieho spoluvlastníka firmy Marti Tunnelbau, AG, člena holdingu Marti, odkúpil 65 % akcií. Ako v pondelok informovala PR a marketingová manažérka Daniconu Katarína Štulajterová, zmena vlastníckych štruktúr je spojená so zmenou predstavenstva a manažmentu spoločnosti. Portfólio činnosti spoločnosti Tubau ostalo zachované.
milosD
diskutujúci
 
Príspevky: 169
Obrázky: 11
Založený: 28. Jan 2009 14:15

Odoslaťod konstrukt » 02. Jan 2010 16:00

Eko Svip a Tubau postavia vo Finticiach vodovod a kanalizáciu.

Dodávateľské firmy majú stavebné práce v hodnote 4,75 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty vykonať do novembra budúceho roku

Združenie firiem Eko Svip, s.r.o. Sabinov a Tubau, a.s. Bratislava vybuduje v obci Fintice, okres Prešov, vodovod, kanalizáciu a čistiareň odpadových vôd. Stavebné práce za 4,75 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty majú trvať rok od uzatvorenia zmluvy s vybraným dodávateľom 16. novembra tohto roku. Firmy uspeli v užšej súťaži s jednou prijatou ponukou, keď pôvodná predpokladaná cena zákazky predstavovala 4,8 mil. eur bez dane. Investícia bude spolufinancovaná z európskych prostriedkov cez Operačný program Životné prostredie. O výsledku tendra informovala obec Fintice.


Spoločnosť Eko Svip, s.r.o. je zapísaná v Obchodnom registri SR od 30. septembra 1997, eviduje základné imanie 6,64 tis. eur. Zaoberá sa výstavbou vodovodov, kanalizácií a čistiarní odpadových vôd, plynofikáciou obcí, výstavbou bytových domov s napojením na inžinierske siete, ako aj recykláciou asfaltov a ich pokládkou.


Firma Tubau, a.s. vznikla zápisom do Obchodného registra SR 13. decembra 2000, má základné imanie 3,117 mil. eur. Je lídrom vo výstavbe cestných a železničných tunelov na Slovensku, patrí k popredným spoločnostiam v oblasti zakladania špeciálnych stavieb.

http://openiazoch.zoznam.sk/info/zpravy ... wsID=86674
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 29. Dec 2006 00:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod konstrukt » 02. Jan 2010 16:12

Tubau: bezvýkopová metóda riadeného hydraulického pretláčania železobetónových rúr.

Spoločnosť Tubau, a.s., v rámci projektu Sústava na likvidáciu odpadových vôd Banská Bystrica - II.etapa dokončila v stredu 18. marca 2009 úsek kanalizácie v dĺžke 226,5 metra. Je to dosiaľ najdlhší úsek, aký sa na Slovensku realizoval metódou riadeného hydraulického pretláčania železobetónových rúr DN 1820 s použitím dvoch tlačných medzistaníc. Investorom tohto projektu je Stredoslovenská vodárenská spoločnosť.

Použitie tejto bezvýkopovej metódy medzi šachtami č.58 a 56 umožnilo len minimálne negatívne ovplyvniť životné prostredie, ale najmä sa predišlo narušeniu plynulosti dopravy v dôležitom dopravnom uzle Banskej Bystrice. Tento úsek prechádza popod príjazdovú komunikáciu na autobusovú stanicu, potom vedie v tesnej blízkosti podzemných zásobníkov pohonných hmôt čerpacej stanice Shell a napokon sa tiahne popod dôležitú križovatku Štefánikovo nábrežie - Cesta k Smrečine.



Použili sa dve tlačné medzistanice a pretláčacia súprava:

Technológia realizovaného hydraulického pretláčania spočívala v zatláčaní železobetónových rúr DN 1820 s dĺžkou 3,0 m do zeminy v hĺbke 4,5- 5,0 m, a to tzv. pretláčacím strojom s použitím dvoch tlačných medzistaníc. Pretláčacia súprava bola umiestnená v pracovnej štartovacej jame a pretláčaný úsek sa končil v cieľovej stanici, ktorá bola vopred vyhĺbená a vystrojená.

Pretláčací stroj tvorila tlačná stanica, roznášací rošt, tlačné medzistanice, rezný štít a doplnkové časti (osvetlenie, vetranie, zariadenie na mazaciu injektáž, zariadenie na kontrolu smeru). Tlačná stanica so štyrmi hydraulickými piestmi, umiestnená v štartovacej jame, zatlačovala ŽB rúry cez tlačný prstenec do zemného masívu, kde pretláčacia sila musela prekonať odpor rezného štítu a plášťového trenia ŽB rúry. Zemina v čele tlačného prstenca sa pod ochranou rezného štítu rozpojovala ručne, nakladala a dopravovala na povrch.

Pri budovaní tohto úseku sa použili dve tlačné medzistanice a účinná mazacia injektáž, keďže pretláčacia sila hlavnej tlačnej stanice nestačila na pretláčanie v danej geológii a dĺžke. Na dosiahnutie čo najúčinnejšieho zníženia trenia medzi zatlačovanými rúrami a zeminou sa používala injektáž bentonitovej suspenzie do medzery za potrubím, vytvorenej rezným štítom.

Geologické prostredie, kde sa realizoval daný úsek, tvoril hrubý až kamenitý štrk s prímesou jemnozrnných častíc hnedej farby, a vápencové balvany vo forme štrku.



Rýchly postup:

Použitie tejto technológie pri nízkom nadloží sa ukázalo ako veľmi výhodné najmä z časového hľadiska, pretože dosiahnutý priemerný postup bol 2,5 m za 24 hodín.

Po ukončení pretláčania sa v tomto úseku uskutoční demontáž pretláčacej súpravy, vetracieho ťahu, technologických častí, hydraulických a injektážnych rozvodov a likvidácia dvoch tlačných medzistaníc.

Výstavba úseku kanalizácie medzi šachtami č. 58 a 56 bude pokračovať zaťahovaním sklolaminátových rúr HOBAS s profilom DN 1000 mm, ktoré budú po výškovom a smerovom centrovaní uložené do vnútorného profilu DN 1500 železobetonových rúr. Následne sa vzniknuté medzikružie zabetónuje v plnom profile a sklolaminátové rúry budú definitívne zabudované. Po osadení sklolaminátového potrubia budú namontované revízne a spádové šachty v miestach štartovacej jamy č. 58 a cieľovej jamy č. 56 a v mieste medzi nimi a č. 57.

Po montáži jednotlivých šachiet sa štartovacia jama č.58 a cieľová jama č. 56 zasypú a miesta sa upravia do pôvodného stavu. Poslednou pracovnou operáciou bude ostré prepojenie novej vybudovanej kanalizácie s existujúcou a systém sa odskúša pre ostrú prevádzku.

http://www.stavebne-noviny.sk/technolog ... ovych-rur/
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 29. Dec 2006 00:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Re: Tubau,a.s. Žilina

Odoslaťod konstrukt » 14. Mar 2010 17:30


Spoločnosť Tubau otvára pobočky vo Fínsku a Albánsku.



Spoločnosť Tubau, a.s., ktorá pôsobí v oblasti výstavby cestných a železničných tunelov, získala nové kontrakty. Rovnako ako v minulosti aj teraz to bol impulz na založenie dcérskych spoločností. Po Nemecku, Škótsku, Českej republike, Bulharsku a Grónsku tak pribudli pobočky vo Fínsku a v Albánsku.

Firma sa bude podieľať na vybudovaní novej 18 kilometrov dlhej železničnej trate vo Fínsku medzi mestami Vantaanskoski a Tikkurila. Bude raziť tunelovú časť stanice spolu s fínskou spoločnosťou. Slovenskí zamestnanci spoločnosti Tubau Finland zabezpečia hĺbiace, injektážne a drenážne práce na budovaní primárnej výstuže. Projekt financuje Fínska republika sumou 440 mil. eur, mesto Vantaa prispelo 186 mil. eur a Európska únia ho podporila čiastkou 17,8 mil. eur.

Ďalší kontrakt sa týka Albánska. Spoločný podnik Tubau Albania bol totiž založený v spolupráci so slovenským a lokálnym partnerom s cieľom zrealizovať kontrakt na výstavbu dvoch tunelov na úseku Tirana - Elbasan v hodnote 180 mil. eur.

Spoločnosť Tubau, a.s. je líder vo výstavbe cestných a železničných tunelov v Slovenskej republike a popredná spoločnosť v oblasti špeciálneho zakladania stavieb. Tubau, a.s. je 100 % dcérskou spoločnosťou firmy Danicon Holding, a.s.



Čítajte viac: http://ekonomika.sme.sk/c/5244171/spolo ... z0iAJCvD6Y
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 29. Dec 2006 00:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Re: Tubau,a.s. Žilina

Odoslaťod Dialniciar » 23. Mar 2010 22:30

Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Re: Tubau,a.s. Žilina

Odoslaťod konstrukt » 03. Apr 2010 17:16

Akciová spoločnosť TUBAU, stopercentná dcérska firma spoločnosti DANICON HOLDING, a. s., patrí medzi lídrov vo výstavbe cestných a železničných tunelov. O jej aktivitách a aktuálnych realizáciách sme sa porozprávali s generálnym riaditeľom TUBAU Ing. Jánom Kuhajdikom.

http://www.tubau.sk/files/is_1_2010_str_26_27.pdf
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 29. Dec 2006 00:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Ďalšia

Naspäť na Stavebné a projektové firmy + Stavebné a údržbové stroje

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.