EUROVIA CS,a.s. Praha /SSŽ,a.s. Praha/

sekcia venovaná stavebným a projekčným firmám ako aj mechanizmom a technike využívanej pri stavbách, respektíve údržbe diaľničnej a cestnej siete.

Moderátor: Moderátori

EUROVIA CS,a.s. Praha /SSŽ,a.s. Praha/

Odoslaťod Lenny » 17. Mar 2006 11:25

Stavby silnic a železnic
je jedna z největších stavebníách společností v ČR, specializuje se na výstavbu dálnic, silnic a železnic

SSŽ - byly založeny v roce 1952 jako jeden z významných českých podniků činných v oblasti dopravně - inženýrského stavitelství. V roce 1992 byla firma privatizována a majoritní podíl v akciové společnosti získala francouzská silničářská společnost „Entreprise Jean Lefebvre" (EJL). Vstup majoritního vlastníka s blízkým výrobním programem znamenal jak přínos nových technologií, tak i výrazné investice do strojního vybavení. Postavení SSŽ na trhu stavebních prací v ČR bylo posíleno majetkovým vstupem do dalších stavebních společností. Dále se rozvíjela i výrobní základna pro rozhodující vstupní materiály, jako jsou modifikované asfalty, asfaltové emulze, kamenivo a mostní prefabrikáty. SSŽ se tak postupně transformují ve společnost konkurenceschopnou v evropském měřítku. Na základě fúzí mezi společnostmi GTM a VINCI se SSŽ v roce 2000 začlenily do skupiny VINCI, největšího stavebního koncernu světa s obratem r. 2000 více něž 17 mld. EURO. Od října roku 2001 se majoritním akcionářem SSŽ stala silničářská firma EUROVIA ze skupiny VINCI.

V minulosti se účastnili na výstavbě dálnic D1, D5, D8, D47, rychlostních silnic, silnic a modernizaci koridorů.

V současné době se podílí na výstavbě D8, D11, D47, modernizaci koridorů atd.

SSŽ v současné době působí také na Slovensku, kde realizuje stavby Jánovce - Mengusovce 3. stavba

www.ssz.cz


Obrázok
Obrázok
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Lenny » 20. Mar 2006 13:40

Dle předběžných udajů by měly SSŽ dosáhnout HV za účetní období ve výši 574 milionů Kč.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Adaios » 21. Mar 2006 18:33

V podstate kazda velka stavebna firma v CR ma vysoke trzby a zisky vzhladom na pretrvavajuce velke investicie v celej oblasti - BOOM na rozvoji cestnej infrastruktury (hlavne cesty, dialnice), narast na opravach zeleznicnych koridorov. Rast investovania do zeleznic v Prahe a Brne a podobne aj cestne obchvaty v tychto mestach a este aj metro v Prahe. Velke stavebne upravy na letiskach, hlavne v Prahe. Toto vsetko realizuju firmy ktore maju viac ako 1 000 zamestnancov.

V CR sa zastavil zatial prichod novych firiem. Je tu DDM Group, Skanska, Strabag a dalsie vacsie firmy ako je aj tato. Ani nove PPP zrejme nebude znamenat prichod dalsej firmy. Tie prve 3 znacky ktore som vymenoval obsahuju dalsie velke mnozstvo firiem. Ale pritomni su tu aj Spanieli aj Francuzi cez tie trochu mensie firmy. A tieto tu maju prave vybudovane zakladne aby v pripade potreby mohli vyuzit tieto zaklady pre vacsie rozsirenie aktivit - napriklad pri vyhre nejakeho velkeho kontraktu a nemusi to byt PPP. CR vstupila do EU a to znamena pokracovanie investovania do celej dopravnej infrastruktury - dialnicna siet napreduje vybornym tempom a relativne bez finacnych problemov. Zostavaju take ako D3. Je co stavat. A podobne aj zeleznice - treba zrychlit investovanie do modernizacnych prac na koridoroch. Letiska mierne klesnu ale zase pridu dalsie vyrazne stavebne impulzy cez zivotne prostredie - vodarenstvo, kanalizacie, priehrady - tu vsade opravy aj nove investicie, ... a bude v CR aj BOOM v bytovej vystavbe - aj vystavba aj opravy budu rast. A s tym suvisi hlavne velke projekty ako je vystavba roznych velkych centier a velkych budov - tie mensie budu realizovat skor rozne spolocenstva mensich stavebnych firiem.

CR ma rozvinuty, silny stavebny trh s rastom. Podporeny je stale zo strany statu a EU. Do r. 2010 by mal byt stabilny rast, potom udrzanie stavu a v r. 2015 bude zrejme stavebnictvo v absolutnych cislach klesat. Mozno bude rast taka oblast ako je vystavba/rekonstrukcia elektrickych vedeni, ropovodov a plynovodou ale ani to nebude tak vyrazne aby to nahradilo vypadok z dopravnej a bytovej infrastruktury.
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

SSŽ

Odoslaťod Dialniciar » 11. Dec 2006 13:20

Tržby - 15, 1 mld. CZK (rok 2005), 12,7 mld. CZK (rok 2004)
Čistý zisk - takmer 574 mil. CZK (rok 2005), 497 mil. CZK (rok 2004)

Kompletné údaje za r. 2005 s porovnaním r. 2004:

http://www.ssz.cz/files/ekonomicke-udaj ... rava/2005/účetní%20závěrka%20a.s.pdf
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod konstrukt » 31. Dec 2006 20:35

Stavby silnic a železnic,a.s. na Slovensku realizuje úsek dialnice Mengušovce-Jánovce 3 úsek ako hlavný dodávateľ.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 02. Jan 2007 10:31

doprastavak napísal:Stavby silnic a železnic,a.s. na Slovensku realizuje úsek dialnice Mengušovce-Jánovce 3 úsek ako hlavný dodávateľ.


Treba si prejsť tému ... hneď v 1. príspevku je toto napísané. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod konstrukt » 05. Jan 2007 15:28

Stavby silnic a železnic,a.s. Praha má na Slovensku založenú organizačnú zložku v Bratislave.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod konstrukt » 30. Jan 2007 16:56

doprastavak napísal:Stavby silnic a železnic,a.s. Praha má na Slovensku založenú organizačnú zložku v Bratislave.
Dopĺňam www.orsr.sk/vypis.asp?ID=37245&SID2&P=0
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod stavbar » 30. Jan 2007 17:03

doprastavak napísal:
doprastavak napísal:Stavby silnic a železnic,a.s. Praha má na Slovensku založenú organizačnú zložku v Bratislave.
Dopĺňam www.orsr.sk/vypis.asp?ID=37245&SID2&P=0
Na tej internetovej stránke je porucha, chybu neurobil doprastavak ale server Obchodného registra SR.
stavbar
návštevník
 
Príspevky: 13
Založený: 28. Dec 2006 20:11
Bydlisko: SLOVENSKO

Odoslaťod Nevedko » 30. Jan 2007 17:30

stavbar napísal:
doprastavak napísal:
doprastavak napísal:Stavby silnic a železnic,a.s. Praha má na Slovensku založenú organizačnú zložku v Bratislave.
Dopĺňam www.orsr.sk/vypis.asp?ID=37245&SID2&P=0
Na tej internetovej stránke je porucha, chybu neurobil doprastavak ale server Obchodného registra SR.

Myslim, ze nejde o poruchu na stranke. Skor asi nie je mozne odkazovat "zvonka" priamo na vysledky vyhladavania - otvori sa iba uvodna stranka OR SR.
Obrázok používateľa
Nevedko
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 454
Obrázky: 3
Založený: 21. Jún 2005 08:44

Odoslaťod Honda » 13. Feb 2007 17:21

Vznik servisní společnosti Eurovia Services, s. r. o.

Od Nového roku 2007 zahájí svou činnost servisní společnost s názvem Eurovia Services, s. r. o., která je ve stoprocentním vlastnictví společnosti Stavby silnic a železnic, a. s.

Vzhledem k tomu, že v rámci Skupiny Eurovia je pro určitou vymezenou skupinu společností vytvořeno tzv. středisko sdílených služeb, zabezpečující servisní činnosti pro takovou skupinu, rozhodlo i představenstvo společnosti SSŽ o vytvoření obdobného střediska v rámci Skupiny SSŽ. Tímto střediskem se ode dne 1. ledna 2007 stává společnost Eurovia Services, s. r. o., stoprocentně vlastněná akciovou společností SSŽ.

Předmětem činnosti nové servisní společnosti budou všechny služby zabezpečované stávajícím ředitelstvím společnosti SSŽ, vyjma obchodní činnosti a řídících činností na regionální úrovni (tzv. Oblasti). Jedná se tak především o finanční, personální a technické činnosti a činnosti spojené s problematikou investic a informatiky.

Ke stejnému datu budou do společnosti Eurovia Services převedeni všichni zaměstnanci zabezpečující převáděné úkoly a činnosti.

http://www.ssz.cz/index.asp?aktuality
Canada forever ...
Honda
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 569
Obrázky: 57
Založený: 23. Jan 2007 18:52

Odoslaťod konstrukt » 23. Nov 2007 16:40

SSŽ,a.s. majú novú internetovú prezentáciu. www.ssz.cz
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 23. Nov 2007 16:44

doprastavak napísal:SSŽ,a.s. majú novú internetovú prezentáciu. www.ssz.cz


Už vyše mesiac. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod konstrukt » 23. Nov 2007 16:47

Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:SSŽ,a.s. majú novú internetovú prezentáciu. www.ssz.cz


Už vyše mesiac. :wink:
Tak ak si o tom vedel skôr, mal si to tu doplniť a mesiac ju určite nemajú, lebo som bol na tej stránke pred dvoma týždňami a bola ešte stará.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 23. Nov 2007 16:53

doprastavak napísal:
Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:SSŽ,a.s. majú novú internetovú prezentáciu. www.ssz.cz


Už vyše mesiac. :wink:
Tak ak si o tom vedel skôr, mal si to tu doplniť a mesiac ju určite nemajú, lebo som bol na tej stránke pred dvoma týždňami a bola ešte stará.


Už v októbri ju testovali. :wink:

Ja dopĺňam len najväčšie firmy na Slovensku, čo sa týchto vecí týka. Iba o novej stránke DPS som vždy informoval a to ešte na starom fóre. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Jarda » 23. Nov 2007 19:53

SSŽ svojí strukturou oblastních závodů pokrývají celé území ČR. Dominantní postavení na českém trhu zaujímají v rekonstrukcích AB krytů vozovek. Velké stavby jsou pro ně spíše vítanou příležitostí k nadlepšení tržeb, stabilitu jim zajišťuje velké množství menších zakázek na silnicích i železnicích.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod konstrukt » 23. Nov 2007 22:41

Stavby silnic a železnic,a.s. Praha postavia prvý úsek rýchlostnej cesty R1 na Slovensku :arrow: www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8573
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Jarda » 17. Mar 2008 01:12

Skupina SSŽ dosáhla v loňském roce po zdanění zisku téměř 800 milionů korun, což je o tři procenta více než v roce 2006 a nejlepší výsledek společnosti dosud.
Viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9618
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod konstrukt » 03. Apr 2008 15:19

Stavebná skupina SSŽ kúpi v priebehu jari slovenské firmy Eurovia-cesty,a.s. a Eurovia-kameňolomy,s.r.o. :arrow: http://www.hnonline.sk/c1-23253680-euro ... o-majitela
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

ROZHOVOR

Odoslaťod konstrukt » 03. Apr 2008 16:38

S generálním ředitelem SSŽ o práci ve Francii, na Moravě i o velké vytrval vytrvalosti.

Když stavbyvedoucí nepřijde ráno včas na stavbu, má smůlu: práce se prostě nerozběhne.

"Lidi jsou jen lidi," říká Martin Borovka.

Nový třiatřicetiletý generální ředitel Staveb silnic a železnic může o poměrech na stavbě mluvit, aniž by planě teoretizoval.

V SSŽ, čtvrté největší tuzemské stavební firmě, strávil celou svou dosavadní kariéru. Z pěšáka na stavbě se vypracoval až na nejvyšší post a letos v lednu se stal nejmladším šéfem v branži.

Kdo se chce dostat "z nuly na sto" v jedné firmě, musí si podle Borovky najít práci, která mu po všech stránkách sedí, nesmí se nechat semlít v provozu a nesmí se bát konfliktů ani nepřátel. Borovka měl navíc trochu štěstí, za zády zkušeného strážného anděla a výdrž - v SSŽ šlape vzhůru už 14 let.

Stavař po francouzsku

Když Borovka v roce 1988 nastupoval na sportovní gymnázium v Praze, mezi angličtináři a němčináři už nebylo volno. Dědeček studoval v Paříži, a tak volba nakonec padla na francouzštinu, která Borovkovi záhy otevřela dveře do světa. Po gymnáziu nastoupil na stavební fakultu - oba rodiče jsou stavaři a druhý dědeček byl zed-ník.

Jako student ČVUT dostal Borovka unikátní nabídku.

Na francouzštinu chodil dál do Francouzského institutu, kde jednoho dne v roce 1992 obdržel pozvánku na recepci s francouzskými podnikateli. "To bylo v dobách raného kapitalismu. Průmyslník, který bydlí v hotelu Intercontinental, je pro vás největší hvězda. A tak si vezmete sako, nejlepší košili, a jdete," vzpomíná Borovka.

V průběhu recepce se dal do řeči s nejvyšším šéfem silničářské firmy Entreprise Jean Lefebvre, která v roce 1992 přišla do Česka jako jeden z prvních větších francouzských investorů a zprivatizovala SSŽ.

"Táta v SSŽ pracoval. Když jsem mu ukazoval vizitku šéfa firmy, co je koupila, a říkal jsem, že ho znám, vypadal hodně překvapeně," říká Borovka.

Prázdniny u stroje

Když pak do SSŽ přišel pokyn, aby do Paříže poslali několik lidí na praxi, u Borovků zpozorněli. Ve hře byla nabídka na dvě místa pro studenty, kteří by v létě jezdili na praxi a Francouzi by jim sponzorovali studium.



V létě 1993 vyrazil Martin Borovka poprvé na praxi "k finišeru" za 6500 franků na měsíc. Další léto už měl na starosti pracovní četu a rozestavěné parkoviště u supermarketu. "Tehdy byli s lidmi v podobně těžké situaci, jako jsme teď my. Měl jsem dvacet Afričanů, kteří prostě jedou svým tempem," říká Borovka.

V roce 1995 odjel do Francie tři roky studovat s podmínkou, že pak u firmy zůstane. Nejdřív pracoval pro Francouze na stavbě dálnice v Alpách, kde si toho vyzkoušel více, než bylo původně v plánu. Jeho šéf dostal infarkt a Borovka musel zaskakovat jako stavbyvedoucí jednoho úseku.

Když se vrátil do Prahy, tehdejší dlouholetý šéf SSŽ Bořivoj Kačena už o něm věděl. "Už tehdy, před osmi lety, jsem si ho zařadil na seznam kandidátů, kteří by mě mohli jednou vystřídat," říká Kačena, který nastoupil do SSŽ už v roce 1966 a od roku 1988 firmu řídil.

Od letošního ledna si ponechal kontrolní funkci jako člen představenstva a výkonné řízení předal Borovkovi.

Moravská diplomacie

Po návratu z Francie dostal Borovka na starosti dálnici u pražského letiště, o dva roky později pobočku v Karlových Varech a v roce 2002 ho firma poslala do Zlína.

"Jeho výhoda je, že začal skutečně od píky," říká Borovkův známý ze Zlína Josef Duda, šéf fotbalového klubu FC Tescoma, kde je SSŽ už pátý rok sponzorem. Duda Borovku vykresluje jako "extrémně dynamického" manažera, který umí rychle vyřešit problémy a který rychle pochopil, co má jako manažer ve službách zahraničního investora za úkol: "Maximalizovat zisk, ošetřovat majetek a nedávat žádné zbytečné sociální výhody."

Borovka měl ve Zlíně za úkol převzít nově koupený místní stavební podnik PSG a postavit ho na nohy. "Zlín, to byl můj nejhezčí projekt. Tam jsem si zakládal pobočku de facto od nuly," říká Borovka. I když jako "Pražák, který přijel do Zlína nastavovat procesy", narazil na velkou počáteční podezíravost. Zvlášť v odvětví, jako je stavebnictví, kde šéf do třiceti let vypadá podivně.

"Kdo přijel do Zlína a zavelel, že v Praze to děláme takhle, ten rychle pohořel," říká Borovka, který se ve Zlíně na dva roky usadil. Podle Dudy i podle zlínského hejtmana Libora Lukáše, který u SSŽ objednával řadu staveb, místní nakonec vzali Borovku za svého. "Strávil tady dlouhou dobu, určitě byl taky ve sklípku a na slivovici a poznal, že tady ta kultura má trochu pospolitější charakter než na západním břehu řeky Moravy," říká Lukáš.

Borovka pro zlínský fotbalový klub fungoval i jako člen představenstva. Podle Dudy se na řízení klubu aktivně podílel a přinášel svěží pohled z byznysu. Svého místního zástupce Josefa Štafu mají SSŽ v představenstvu klubu i nyní.

SSŽ na Zlínsku pod Borovkovým vedením stavěly například obchvat Otrokovic.

Připrav si svou půdu

Jedním z nynějších plánů šéfa SSŽ je uplatnit svou zlínskou zkušenost ve velkém a profilovat se víc jako lokální firma, která je v regionech zabydlena stejně dobře jako místní stavební podniky. Proto třeba společnost nechává svým dcerám jména jako Silnice Brno nebo ODS-Dopravní stavby Ostrava.

Lepší organizace celostátní sítě byla jedním z úkolů, které Borovka dostal na přelomu let 2004 a 2005, kdy si jej Kačena a francouzští majitelé povolali zpátky do Prahy. Podnik za předchozích pět let více než zdvojnásobil svůj výkon ze sedmi na šestnáct miliard, a tak francouzský majitel - dnes přejmenovaný na Eurovia - začal vyžadovat reorganizaci, aby firma fungovala efektivně. Tyto změny měl Borovka na starosti jako poslední zkoušku před povýšením a zároveň dostal možnost připravit si podnik tak, aby fungoval podle jeho představ. Oddělil od SSŽ do zvláštní společnosti všechno to, co nesouviselo přímo se stavebnictvím, jako je účetnictví, informační technologie nebo výzkum, a snížil počet "technicko-hospodářských pracovníků" o čtvrtinu, tedy o 260 lidí.

V regionálních pobočkách zrušil duplicitní místa a jejich šéfům přidělil větší odpovědnost za jednotlivé rajony.

"Původně jsem chtěl skončit o rok dřív," říká Kačena, který letos prodělal komplikovanou operaci zad a ze zdravotních důvodů už nechtěl mít firmu na starosti sám. "Nakonec jsme se ale dohodli, že tu budu dělat Martinovi zázemí až do konce roku 2008," dodává Borovkův hlavní kouč.

"Několikrát se Martinovi zdálo, že jeho kolegové ze školy už jsou v náročnějších pozicích, zvlášť když ho začali ostřelovat head-hunteři. Ale přesvědčil jsem ho, aby byl trpělivý. Mít audi a velký plat ještě neznamená, že má někdo zkušenosti," říká Kačena.

Předávání funkce pro něho bylo životní událostí. Loni na Silvestra Kačena pozval členy představenstva s manželkami na společnou večeři a zorganizoval ceremoniální podpis předávacích protokolů těsně před půlnocí. "V 23.45 jsme začali a ve 23.55 byl Martin generální ředitel," vzpomíná Kačena, podle něhož je odchod potřeba dát najevo jednoznačně, "jinak je to vždycky špatně".

Mrtvá sezona

Pro Borovku začíná angažmá napínavě, protože největší státní zakázky na dálnice a železnice se po volbách přestaly vypisovat a soutěžit se začíná až teď. "Rvačka bude velká," říká šéf Skansky Zdeněk Burda. Borovku, o generaci mladšího konkurenta, vykresluje s respektem. "Jeho věk je naprosto nezvyklý, ale nemyslím si, že by ho to nějak handicapovalo. V jeho vybavení moudrostí, rozhledem a zkušenostmi není takový rozdíl, jak by to na první pohled vypadalo," říká Burda.

S Borovkou se v nejbližší době střetnou v soutěži o poslední úsek dálnice D8 mezi Lovosicemi a Ústím nad Labem. Do konce roku by měly být vypsány další podobné tendry v rozsahu 35 až 40 miliard korun.

Pro SSŽ se jedná o klíčové živobytí, a Borovka tak má před sebou důležitou premiéru.

Stavby silnic a železnic loni zvedly výrobu na 19,6 miliardy korun a dosáhly hrubého zisku 860 milionů. "Letošní čísla budou stejná jako loni, další rok už musí být růst," prohlašuje Borovka. Podle Burdy jsou SSŽ, ale i ostatní stavební firmy "v zásadě odsouzeny k úspěchu" vzhledem k množství peněz, které jsou v evropských fondech určené na dopravní infrastrukturu.

Borovka je opatrnější podle zásady neříkej hop, dokud nepřeskočíš. "Budu spokojen, až to uvidím podepsané, potvrzené a peníze tu budou," říká Borovka.

Kromě obíhání zakázek tak, aby pro SSŽ udržel postavení jedničky v dopravním stavitelství, chce nový šéf zvládnout v nejbližších letech ještě dva úkoly. Vylepšit situaci na Slovensku, kde Francouzi svěřili pod jeho správu své tamější firmy, a pozměnit image SSŽ tak, aby společnost byla atraktivní pro mladší lidi. "Bez nich to do budoucna nepostavím," říká třiatřicetiletý šéf.


www.stavime-bydlime.cz
Naposledy upravil konstrukt dňa 04. Júl 2008 16:59, celkovo upravené 2 krát.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod konstrukt » 19. Jún 2008 22:12

Výročná správa spoločnosti Stavby silnic a železnic,a.s. Praha za rok 2007 :arrow: http://www.ssz.cz/download/VyrocniZprava_SSZ_2007.pdf
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod konstrukt » 28. Dec 2008 23:48

Nová internetová doména :arrow: www.eurovia.cz

Stránka EUROVIA SSŽ,a.s.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 19. Jan 2009 20:35

V prípade úspechu konzorcia, v ktorom je VINCI na 2. balík PPP na koncesiu R1 sa definitívne rozhodlo o zastrešení stavebných prác cez SSŽ v spolupráci so všetkými slovenskými firmami, ktoré sú členmi EUROVIA alebo priamo VINCI. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11421
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod konstrukt » 08. Mar 2009 21:20

Ponuka práce firmy SSŽ,a.s. Praha :arrow: http://www.doprace.cz/inzerce/pdf/Stavb ... s._262.pdf
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod konstrukt » 09. Mar 2009 20:23

Spoveď Ing. Bořivoja Kačenu, bývalého predsedu predstavenstva a generálneho riaditeľa SSŽ,a.s. Praha :arrow: http://old.1000leaders.cz/hledej.asp?S= ... m=407&pn=1
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Ďalšia

Naspäť na Stavebné a projektové firmy + Stavebné a údržbové stroje

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.