Moderátor: Moderátori
JoHnZ napísal:Nieco take sa planuje, konkretne rekonstrukcia useku Liptovsky Mikulas - Poprad Tatry, nakolko v sucasnej dobe je tento usek v zlom stave a potrebuje opravit.
Lenny napísal:JoHnZ napísal:Nieco take sa planuje, konkretne rekonstrukcia useku Liptovsky Mikulas - Poprad Tatry, nakolko v sucasnej dobe je tento usek v zlom stave a potrebuje opravit.
Bude to modernizace nebo optimalitace?
tu su info - http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2772
JoHnZ napísal:Dy: A náš horný "minikoridor" Vrútky - Kraľovany - Ružomberok si kde nechal? Generálka zvršku a reko trolejového vedenia tiež niečo stoja ... a to EÚ neplatila ...
Lenny napísal:Díval jsem se na plánovanou síť evropských vysokorychlostních železničních tratí a trať Bratislava - Košice na žádnou další vysokorychlostní železnici nenavazuje. Takové slepé rameno. To je trochu špatné, protože VRT si nemá šanci na sebe vydělat přepravou mezi KE a BA.
Caesar napísal:Snáď pokračuje na Ukrajinu, nie To, o čom teraz píšeš
Lenny napísal:Caesar napísal:Snáď pokračuje na Ukrajinu, nie To, o čom teraz píšeš
O VRT
Stav roce 2020
http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=21735
Publikace o VRT v Evropě
http://www.fd.cvut.cz/projects/K612XMT/ ... Evropa.pdf
Lenny napísal:Caesar napísal:BA-KE nebude začínať v BA.
Je to větev spojení Vídeň - Bratislava - Budapešť - Balkán
Caesar napísal:Lenny napísal:Caesar napísal:BA-KE nebude začínať v BA.
Je to větev spojení Vídeň - Bratislava - Budapešť - Balkán
A vždy sú zaujímavé ak žačiatočné-konečné stanice, pretože majú možnosť spájať nespoznané.
Potenciál SR je práve napríklad na Ukrajine, ale nie dnes, ale napríklad po roku 2020. Ale dovtedy bude trvať aj diaľnica D1, aj modernizácia železničnej trate, aj letisko v Michalovciach. A vtip je v tom, že potom bude mať UA asi na výber zo SR, Poľska, Maďarska ako ďalej na západ Európy.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 38 hostí.